• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Чоботи ПВХ з захисними підносками та Черевики шкіряні з захисними підносками Лот 1: Чоботи ПВХ з захисними підносками Лот 2: Черевики шкіряні з захисними підносками

Завершена

1 001 706.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 660.50 UAH
Період оскарження: 16.05.2025 16:19 - 24.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА Щодо неправомірності рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів

Номер: e6b17f99a5ca4635962dbe99d6dc1eb7
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-16-009931-a.a2
Назва: СКАРГА Щодо неправомірності рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
СКАРГА Щодо неправомірності рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі: ІДЕНТИФІКАТОР ЗАКУПІВЛІ: UA-2025-05-16-009931-a № ЛОТУ, НАЗВА Чоботи ПВХ з захисними підносками ЗАМОВНИК ТОРГІВ ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІ відкриті торги (з особливостями) ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ, КОД ЗА ЄДИНИМ ЗАКУПІВЕЛЬНИМ СЛОВНИКОМ 18830000-6 Захисне взуття Відповідно до реєстру наданих пропозицій у аукціоні участь у електронних торгах приймали наступні учасники з остаточними ціновими пропозиціями: НАЗВА УЧАСНИКА АУКЦІОНУ ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА СТАТУС: ФОП Зозуля В.І 449390,00 грн. з ПДВ Дискваліфіковано ТОВ «СПЕЦТРЕЙД Україна» 449400,00 грн. з ПДВ Переможець За результатами аналізу пропозицій учасників на їх відповідність кваліфікаційним критеріям і технічним вимогам, тендерну пропозиції ТОВ «СПЕЦТРЕЙД Україна» було неправомірно визнано такою яка відповідають умовам Тендерної Документації, про що свідчить Протокол засідання тендерного комітету №8 від 09.06.2025 року (далі – Протокол). 1. Щодо порушення ТОВ «СПЕЦТРЕЙД Україна» вимог тендерної документації: Згідно Додатку №3 на підтвердження відповідності запропонованого Товару встановленим вимогам в даній технічній специфікації, учасник повинен надати копії наступних документів: 1) заповнену таблицю даної технічної специфікації відповідно до лоту щодо якого учасником подається пропозиція з долученням фото зразку запропонованого товару згідно таблиці, наведеної нижче (Таблиця 3); 2) сертифікат про експертизу зразка на товар з вказанням марки, та/або моделі, та/ або артикулу Товару, що планується до поставки; 3) декларацію про відповідність товару вимогам Технічного регламенту ЗІЗ №771, яка зареєстрована або взята на облік в органі з оцінки відповідності з вказанням конкретної марки, та/або моделі, та/ або артикулу Товару, що планується до поставки; 4) сертифікат про експертизу зразка (модуль В) 5) протокол випробувань товару, що планується до поставки, із вказанням марки, та/або моделі, та/ або артикулу, на підставі якого видано сертифікат про експертизу зразка. Протокол повинен містити інформацію про порядковий номер (Номер ОВВ) з Переліку випробувальних лабораторій, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT), та на відповідність вимогам ДСТУ або про номер атестату про акредитацію лабораторії. Лабораторія повинна бути у переліку акредитованих випробувальних лабораторій за посиланням https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" надало наступні документи : файл «Документи якості» - сертифікат про експертизу зразка № UA.TR.108.0452-25 виданий органом з сертифікації ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» м Житомир - Декларацію про відповідність видану ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» м Житомир. - протокол випробувань № УПС433/609-9-24 від 02.08.2024 р на чоботи литі з ПВХ (S5,SRC) арт 6169 (TM OLMEZ) виданий ВЛП «Укрпромсерт» м Дніпро . Як бачимо , протокол випробувань № УПС433/609-9-24 від 02.08.2024 р і сертифікат про експертизу зразка № UA.TR.108.0452-25 видані різними органами сертифікації. Сертифікат про експертизу зразка видається органом з сертифікації на підставі протоколу випробування товару, відповідно сертифікат про експертизу зразка № UA.TR.108.0452-25 виданий органоном з сертифікації ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» м Житомир був виданий на підставі зовсім іншого протоколу випробувань. Отже , ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" на підтвердження п 5) додатку № 3 не надало протокол випробувань товару, що планується до поставки, із вказанням марки, та/або моделі, та/ або артикулу, на підставі якого видано сертифікат про експертизу зразка. Крім того, в протоколі випробувань № УПС433/609-9-24 від 02.08.2024 р на чоботи литі з ПВХ (S5,SRC) арт 6169 (TM OLMEZ) виданий ВЛП «Укрпромсерт» м Дніпро відсутнє підтвердження Вимог Додатку № 3 таблиці 2 , а саме підносок –композитний та основна устілка-антипрокольний матеріал (келар). Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: « Закупівлі здійснюються за такими принципами: Добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі…» Усе вище зазначене свідчить про те, що тендерним комітетом Замовника не належним чином здійснено аналіз тендерної пропозиції ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" на відповідність вимогам тендерної документації. Таким чином, у разі не надання Учасником торгів, підтвердження усіх якісних показників предмету закупівлі, що вимагався Замовником торгів як обов’язкові, така тендерна пропозиція не відповідає умовам Документації в цій частині. З вище зазначених документів вбачається, що тендерна пропозиція ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" не відповідає вимогам Додатку №3 тендерної документації, а тому, надана пропозиція, не підтверджує відповідності встановлених технічних, якісних показників предмету закупівлі. За таких обставин, Замовник під час оцінки тендерної пропозиції ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" та прийняття рішення про визнання даного учасника переможцем відкритих торгів знехтував своїми ж вимогами, чим допустив порушення вимог тендерної документації так і норм законодавства Керуючись вище наведеним, вважаємо що підхід Замовника щодо упередженої оцінки кваліфікації тендерних пропозицій обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та стає приводом для оскарження цієї закупівлі. ПРОСИМО: 1. Прийняти та розглянути цю скаргу по суті. 2. Визнати протиправними дії та скасувати рішення тендерного комітету ФІЛІЇ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"оформлене протоколом №8 від 09.06.2025 року, в якому переможцем вищевказаної закупівлі визначено, ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА"
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 23.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.06.2025 15:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.06.2025 17:15
Дата виконання рішення Замовником: 27.06.2025 16:45
Коментар замовника щодо усунення порушень: Уповноваженою особою було розглянуто питання щодо прийнятого рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) після надання пояснення по суті скарги, отриманої від учасника фізичної особи-підприємця Зозулі В’ячеслава Івановича, код ЄДРПОУ 2817822738, за предметом закупівлі Чоботи ПВХ з захисними підносками та Черевики шкіряні з захисними підносками за Лотом 1: Чоботи ПВХ з захисними підносками, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-05-16-009931-a. 18.06.2025 року Уповноваженою особою було надано пояснення по суті скарги, поданої фізичною особою-підприємцем Зозулею В’ячеславом Івановичом, код ЄДРПОУ 2817822738, (далі – Скаржник), за номером UA-2025-05-16-009931-a.a2, що присвоєний електронною системою закупівель (далі – Скарга) щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель та прийняття неправомірного рішення про визначення переможця Замовником торгів Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України», код ЄДРПОУ 44768034 (далі – Замовник) під час проведення процедури закупівлі Чоботи ПВХ з захисними підносками та Черевики шкіряні з захисними підносками за Лотом 1: Чоботи ПВХ з захисними підносками, код «ДК 021:2015 − 18830000-6 — (Захисне взуття). Оголошення про проведення даної закупівлі в електронній системі закупівель PROZORRO було оприлюднене 16.05.2025 року, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2025-05-16-009931-a. Комісія розглянувши Скаргу, подану Скаржником та пояснення по суті скарги, що надані Замовником, у рішенні №9939-р/пк-пз від 23.06.2025 року постановила наступне. За наявними матеріалами та інформацією, що розміщена в електронній системі закупівель, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Комісія зобов’язує Державне спеціалізоване господарське підприємство «Ліси України» в особі філії «Карпатський лісовий офіс» (код ЄДРПОУ: 45554542), скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ: 44837060) переможцем процедури закупівлі — " Чоботи ПВХ з захисними підносками та Черевики шкіряні з захисними підносками за Лотом 1: Чоботи ПВХ з захисними підносками Лот 2: Черевики шкіряні з захисними підносками", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-16-009931-a,за лотом №1 Відповідно до частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Уповноваженою особою було розглянуто рішення Комісії № №9936-р/пк-пз від 23.06.2025 року та прийнято до виконання. Керуючись викладеним вище обґрунтуванням та для недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, необхідно скасувати рішення про визначення ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА», код ЄДРПОУ 44837060, переможцем в процедурі закупівлі Чоботи ПВХ з захисними підносками та Черевики шкіряні з захисними підносками за Лотом 1, код «ДК 021:2015 − 18830000-6 — (Захисне взуття), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-05-16-009931-a. ВИРІШИЛА: Скасувати рішення про визначення ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА», код ЄДРПОУ 44837060, переможцем в процедурі закупівлі Чоботи ПВХ з захисними підносками та Черевики шкіряні з захисними підносками за Лотом 1, код «ДК 021:2015 − 18830000-6 — (Захисне взуття), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-05-16-009931-a.
Автор: ФОП Зозуля В′ячеслав Іванович, В′ячеслав Зозуля 380989608298 Slavazozulia@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: e36ac886050d46b29722f1707df2c69f
Заголовок пункту скарги: СКАРГА Щодо неправомірності рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Тип порушення: Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: неправомірності рішення Замовника торгів
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА Про відміну неправомірного рішення стосовно обрання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА"

Номер: 4f4a0e89c49b41539de45f364210e5b5
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-16-009931-a.b1
Назва: ВИМОГА Про відміну неправомірного рішення стосовно обрання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА"
Вимога:
ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" ВИМОГА Про відміну неправомірного рішення стосовно обрання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" ФОП ЗОЗУЛЯ В І не погоджується з рішенням тендерного комітету Замовника щодо обрання переможцем ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА". На наш погляд, пропозиція ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" не відповідає вимогам тендерної документації і повинна бути відхилена. На підтвердження вищезазначеного, вважаємо необхідним надати наступні аргументи: Згідно Додатку №3 на підтвердження відповідності запропонованого Товару встановленим вимогам в даній технічній специфікації, учасник повинен надати копії наступних документів: 1) заповнену таблицю даної технічної специфікації відповідно до лоту щодо якого учасником подається пропозиція з долученням фото зразку запропонованого товару згідно таблиці, наведеної нижче (Таблиця 3); 2) сертифікат про експертизу зразка на товар з вказанням марки, та/або моделі, та/ або артикулу Товару, що планується до поставки; 3) декларацію про відповідність товару вимогам Технічного регламенту ЗІЗ №771, яка зареєстрована або взята на облік в органі з оцінки відповідності з вказанням конкретної марки, та/або моделі, та/ або артикулу Товару, що планується до поставки; 4) сертифікат про експертизу зразка (модуль В) 5) протокол випробувань товару, що планується до поставки, із вказанням марки, та/або моделі, та/ або артикулу, на підставі якого видано сертифікат про експертизу зразка. Протокол повинен містити інформацію про порядковий номер (Номер ОВВ) з Переліку випробувальних лабораторій, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT), та на відповідність вимогам ДСТУ або про номер атестату про акредитацію лабораторії. Лабораторія повинна бути у переліку акредитованих випробувальних лабораторій за посиланням https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" надало наступні документи : файл «Документи якості» - сертифікат про експертизу зразка № UA.TR.108.0452-25 виданий органом з сертифікації ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» м Житомир - Декларацію про відповідність видану ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» м Житомир. - протокол випробувань № УПС433/609-9-24 від 02.08.2024 р на чоботи литі з ПВХ (S5,SRC) арт 6169 (TM OLMEZ) виданий ВЛП «Укрпромсерт» м Дніпро . Як бачимо , протокол випробувань № УПС433/609-9-24 від 02.08.2024 р і сертифікат про експертизу зразка № UA.TR.108.0452-25 видані різними органами сертифікації. Сертифікат про експертизу зразка видається органом з сертифікації на підставі протоколу випробування товару, відповідно сертифікат про експертизу зразка № UA.TR.108.0452-25 виданий органоном з сертифікації ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» м Житомир був виданий на підставі зовсім іншого протоколу випробувань. Отже , ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" на підтвердження п 5) не надало протокол випробувань товару, що планується до поставки, із вказанням марки, та/або моделі, та/ або артикулу, на підставі якого видано сертифікат про експертизу зразка. Крім того, в протоколі випробувань № УПС433/609-9-24 від 02.08.2024 р на чоботи литі з ПВХ (S5,SRC) арт 6169 (TM OLMEZ) виданий ВЛП «Укрпромсерт» м Дніпро відсутнє підтвердження Вимог Додатку № 3 таблиці 2 , а саме підносок –композитний та основна устілка-антипрокольний матеріал (келар). Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: « Закупівлі здійснюються за такими принципами: Добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі…» Усе вище зазначене свідчить про те, що тендерним комітетом Замовника не належним чином здійснено аналіз тендерної пропозиції ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" на відповідність вимогам тендерної документації. Дані факти невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" тендерній документації є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" . На підставі викладеного вище, з метою недопущення порушення законодавства України з питань здійснення закупівель, недопущення порушення принципів здійснення закупівель просимо в найкоротший термін скасувати рішення про обрання переможцем ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" . Також хочемо нагадати, що вразі порушення законодавства України маємо право звернутися до Антимонопольного комітету України та просити Державну аудиторську службу України надати правову оцінку проведення процедури закупівлі Замовником. ФОП Зозуля В І
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику, дякуємо за Вашу вимогу та повідомляємо наступне. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Таким чином, замовник самостійно приймає відповідні рішення, необхідні для реалізації своїх функцій, дотримуючись принципів закупівель та мети Закону. У свою чергу, виходячи зі змісту пункту 27 частини першої статті 1 Закону, фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження, керуючись статтею 18 Закону. Порядок оскарження процедур закупівель визначений статтею 18 Закону. Звертаємо увагу Учасника, що законодавець наділяє учасника правом звернутися з вимогою про надання додаткової інформації, а не з вимогою про скасування прийнятого Замовником рішення. До того ж жодна норма Особливостей або Закону України «Про публічні закупівлі» не наділяє Замовника правом скасовувати прийняті ним рішення на підставі звернення іншого Учасника. З огляду на зазначене Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено