-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії (розроблення та погодження технічних документацій із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель лісогосподарського призначення, внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягів в межах територій територіальних громад Косівського і Коломийського районів відповідно до планово-картографічних матеріалів лісовпорядкування)
Завершена
3 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 31 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 31 000.00 UAH
Період оскарження:
16.05.2025 15:35 - 05.06.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022
Номер:
aefa6a9cd09c4e44ab1851fb05bb761b
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-16-009233-a.c2
Назва:
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.docx 18.06.2025 16:40
- Додаток 2 - 502.pdf 18.06.2025 16:40
- Скарга.pdf 18.06.2025 16:40
- Додаток 1 - Протокол відхилення (ЕСЗ).pdf 18.06.2025 16:40
- Скарга.docx.asice.zip 18.06.2025 16:40
- sign.p7s 18.06.2025 16:41
- рішення від 20.06.2025 № 9853.pdf 20.06.2025 14:41
- рішення про резолютивну частину рішення від 27.06.2025 № 10240.pdf 30.06.2025 11:40
- рішення від 27.06.2025 № 10240.pdf 02.07.2025 14:40
- derzhavniy_reestr_sertuficovanuh_ingeneriv-zemlevporadnukiv_10.06.2025.xlsx 24.06.2025 14:15
- Протокол № 55.pdf 24.06.2025 14:15
- Надання інформації АМКУ від 24.06.2025.docx 24.06.2025 14:15
- derzhavniy_reestr_sertuficovanuh_ingeneriv-zemlevporadnukiv_11.06.2025.xlsx 24.06.2025 14:15
- Надання інформації АМКУ від 24.06.2025.pdf 24.06.2025 14:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.06.2025 16:46
Дата розгляду скарги:
27.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.06.2025 14:41
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
02.07.2025 14:41
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
07916ac0470246a3a4475240b92f240e
Заголовок пункту скарги:
- наявність у штаті сертифікованих інженерів - землевпорядників (не менше 3), які працюють за основним місцем роботи
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Першою підставою для відхилення пропозиції скаржника слугувало наступне:
«У відповідності до п.2 Додатка № 2 Тендерної документації, Замовником-ЦЗО вимагалося:
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - інформаційна довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі .
Довідка за підписом учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме:
- наявність у штаті сертифікованих інженерів - землевпорядників (не менше 3), які працюють за основним місцем роботи ;
На підтвердження надати кваліфікаційні сертифікати інженерів-землевпорядників та інженера геодезиста.
Довідка про наявність працівників повинна містити інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ( П.І.Б., посада, рівень освіти, спеціальність, досвід роботи та ін. дані), які будуть залучені до виконання умов договору, загальну чисельність працівників.
Для підтвердження вищезазначеної інформації учасник повинен надати скан -копії документів , що підтверджують наявність трудових відносин учасника з вищевказаними працівниками: скан - копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника) або трудових договорів, або копії наказів про призначення.
Станом на дату подання 07.06.2025 року тендерної пропозиції учасником закупівлі в складі Консорціум у «ЗемАрхКонсалт», код ЄДРПОУ: 45431738 є Приватне підприємство «КАЙЛАС-К», Код ЄДРПОУ: 36 191822, яке зареєстроване за адресою: 58000, Чернівецька обл.. місто Чернівці (з). вул. Героїв Майдану . будинок 194 а, офіс 332, не було офіційно працевлаштованих 3 (трьох) інженерів-землевпорядників, про що свідчить документ "3авантажений в ЕСЗ - Наказ Вільчинський.рdf. 11.06.2025 року о 16:04 годині.
ПП «КАЙЛАС-К» в складі поданої тендерної пропозиції подано наказ № 012/25 від 10 червня 2025 року про прийняття гр. Вільчинський Тарас Ігорович на роботу з 11.06.2025р за основним місцем роботи на посаду інженер-землевпорядник.
А тому , на дату подання тендерної пропозиції консорціум «ЗемАрхКонсалт», код ЄДРПОУ: 4543 1738, не підтвердив кваліфікаційні вимоги щодо наявність у штаті сертифікованих інженерів-землевпорядників (не менше 3), які працюють за основним місцем роботи.»
Скаржник не погоджується із позицією Замовника про те, що Учасник не підтвердив кваліфікаційні вимоги щодо наявність у штаті сертифікованих інженерів-землевпорядників (не менше 3), які працюють за основним місцем роботи
«У відповідності до п.2 Додатка № 2 Тендерної документації, Замовником-ЦЗО вимагалося:
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - інформаційна довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі .
Довідка за підписом учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме:
- наявність у штаті сертифікованих інженерів - землевпорядників (не менше 3), які працюють за основним місцем роботи ;
На підтвердження надати кваліфікаційні сертифікати інженерів-землевпорядників та інженера геодезиста.
Довідка про наявність працівників повинна містити інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ( П.І.Б., посада, рівень освіти, спеціальність, досвід роботи та ін. дані), які будуть залучені до виконання умов договору, загальну чисельність працівників.
Для підтвердження вищезазначеної інформації учасник повинен надати скан -копії документів , що підтверджують наявність трудових відносин учасника з вищевказаними працівниками: скан - копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника) або трудових договорів, або копії наказів про призначення.
Станом на дату подання 07.06.2025 року тендерної пропозиції учасником закупівлі в складі Консорціум у «ЗемАрхКонсалт», код ЄДРПОУ: 45431738 є Приватне підприємство «КАЙЛАС-К», Код ЄДРПОУ: 36 191822, яке зареєстроване за адресою: 58000, Чернівецька обл.. місто Чернівці (з). вул. Героїв Майдану . будинок 194 а, офіс 332, не було офіційно працевлаштованих 3 (трьох) інженерів-землевпорядників, про що свідчить документ "3авантажений в ЕСЗ - Наказ Вільчинський.рdf. 11.06.2025 року о 16:04 годині.
ПП «КАЙЛАС-К» в складі поданої тендерної пропозиції подано наказ № 012/25 від 10 червня 2025 року про прийняття гр. Вільчинський Тарас Ігорович на роботу з 11.06.2025р за основним місцем роботи на посаду інженер-землевпорядник.
А тому , на дату подання тендерної пропозиції консорціум «ЗемАрхКонсалт», код ЄДРПОУ: 4543 1738, не підтвердив кваліфікаційні вимоги щодо наявність у штаті сертифікованих інженерів-землевпорядників (не менше 3), які працюють за основним місцем роботи.»
Скаржник не погоджується із позицією Замовника про те, що Учасник не підтвердив кваліфікаційні вимоги щодо наявність у штаті сертифікованих інженерів-землевпорядників (не менше 3), які працюють за основним місцем роботи
×
-
Назва доказу:
скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати КП ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" скасувати протокольне рішення №50 від 13.06.2025 року про відхилення тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМУ «ЗемАрхКонсалт»
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022
Номер:
fda5495f4def4f66a7984b7c9ecde5f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-16-009233-a.b1
Назва:
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 3 - Договір Велика Березовиця.pdf 20.05.2025 22:16
- СКАРГА UA-2025-05-16-009233-a.docx.asice.zip 20.05.2025 22:16
- Додаток 2 - Договір Тернопіль 2023 р 560 га.pdf 20.05.2025 22:16
- СКАРГА UA-2025-05-16-009233-a.pdf 20.05.2025 22:16
- Додаток 1 - повірки.pdf 20.05.2025 22:16
- СКАРГА UA-2025-05-16-009233-a.docx 20.05.2025 22:16
- sign.p7s 20.05.2025 22:17
- рішення від 22.05.2025 № 8146.pdf 22.05.2025 15:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.05.2025 № 8596.pdf 30.05.2025 13:34
- рішення від 29.05.2025 № 8596.pdf 02.06.2025 15:05
- ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx 26.05.2025 15:46
- Пояснення.pdf 26.05.2025 15:46
- Надання інформації АМКУ від 26.05.2025.docx 26.05.2025 15:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.05.2025 22:18
Дата розгляду скарги:
29.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.05.2025 15:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.06.2025 15:05
Дата виконання рішення Замовником:
03.06.2025 11:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
У відповідності до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8596-р/пк-пз від 29.05.2025, Замовника-ЦЗО внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2e33b156df164c42837f9abb1d495b78
Заголовок пункту скарги:
Довідка в довільній формі щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання умов договору про закупівлю (у відповідності до п. 1. Додатка № 2 тендерної документації)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Довідка в довільній формі щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання умов договору про закупівлю (у відповідності до п. 1. Додатка № 2 тендерної документації)
Пунктом 1 Додатка № 2 тендерної документації передбачено, що Довідка у довільній формі за підписом учасника про наявність в учасника відповідної матеріально-технічної бази із зазначенням правового статусу її набуття (володіння, користування), а саме:
- безпілотний літальний апарат (БПЛА DJI Matrice 350), який призначений для високоточного аерознімання та обладнаний цифровою камерою з повнокадровою ПЗС матрицею та об’єктивом з фіксованою фокусною відстанню (не менше 1 одиниці);
- наявність автомобільних транспортних засобів (не менше 1 одиниці);
- електронний тахеометр Topcon GTS-236N – не менше 1 одиниці;
- двох-частотний GNSS приймач ezRTK - не менше 1 одиниці;
- приймач GPS GRS-1 не менше 2 одиниць
- ліцензійне програмне забезпечення “Digitals” (кількість робочих місць для використання програмного забезпечення має бути не менше ніж на 4), для підтвердження надаються відповідні свідоцтва або інші передбачені законодавством документи;
- ручний лазерний 3D сканер Alpha GEO SLAM R100;
- офісна техніка з можливістю друку та розмноження картографічних матеріалів, у тому числі:
- комп’ютери – не менше 4 (чотирьох) одиниць;
- принтери формату А4 – не менше 1 (однієї) одиниці;
- принтери формату А3 – не менше 1 (однієї) одиниці;
- плотер формату А0 – не менше 1 (однієї) одиниці.
Окрім того, таким пунктом передбачено, що Учасник надає чинні на момент подання пропозиції та дійсні на період надання послуг - документи, які підтверджують невичерпність терміну повірки обладнання, яке використовуватиметься в процесі надання послуги за даним предметом закупівлі
Скаржник планував до надання послуг залучити:
- тахеометр електронний Leica TRC805, що має свідоцтво про повірку №502 (Додаток 1 до скарги);
- Приймач RTK GNNS Kronos 200 (L1+L2), що має свідоцтво про повірку №501 (Додаток 1 до скарги);
- Приймач GPS S9III N Plus, що має свідоцтво про повірку №95 (Додаток 1 до скарги);
- тахеометр електронний Leica TRC407, що має свідоцтво про повірку №990 (Додаток 1 до скарги);
Згідно пункту 26 Переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, що затверджений постановою КМУ від 4 червня 2015 р. № 374
Київ, Глобальні супутникові навігаційні системи геодезичного призначення підлягають періодичній повірці. Види діяльності, що належать до сфери законодавчо регульованої метрології - 6 і 11.
Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.10.2016 року № 1747 передбачено, що МІЖПОВІРОЧНІ ІНТЕРВАЛИ глобальних супутникових навігаційних систем геодезичного призначення становить 1 рік.
Тобто, чинне законодавства зобов’язує кожного року здійснювати повірку вищенаведеного обладнання геодезичного призначення.
Скаржник не може надати документи, які підтверджують невичерпність терміну повірки обладнання, оскільки законодавством передбачено вичерпність терміну повірки обладнання, а саме 1 рік.
Враховуючи вищенаведене вимога замовника є дискримінаційною, необґрунтованою та такою, що не відповідає чинному законодавству України.
Пунктом 1 Додатка № 2 тендерної документації передбачено, що Довідка у довільній формі за підписом учасника про наявність в учасника відповідної матеріально-технічної бази із зазначенням правового статусу її набуття (володіння, користування), а саме:
- безпілотний літальний апарат (БПЛА DJI Matrice 350), який призначений для високоточного аерознімання та обладнаний цифровою камерою з повнокадровою ПЗС матрицею та об’єктивом з фіксованою фокусною відстанню (не менше 1 одиниці);
- наявність автомобільних транспортних засобів (не менше 1 одиниці);
- електронний тахеометр Topcon GTS-236N – не менше 1 одиниці;
- двох-частотний GNSS приймач ezRTK - не менше 1 одиниці;
- приймач GPS GRS-1 не менше 2 одиниць
- ліцензійне програмне забезпечення “Digitals” (кількість робочих місць для використання програмного забезпечення має бути не менше ніж на 4), для підтвердження надаються відповідні свідоцтва або інші передбачені законодавством документи;
- ручний лазерний 3D сканер Alpha GEO SLAM R100;
- офісна техніка з можливістю друку та розмноження картографічних матеріалів, у тому числі:
- комп’ютери – не менше 4 (чотирьох) одиниць;
- принтери формату А4 – не менше 1 (однієї) одиниці;
- принтери формату А3 – не менше 1 (однієї) одиниці;
- плотер формату А0 – не менше 1 (однієї) одиниці.
Окрім того, таким пунктом передбачено, що Учасник надає чинні на момент подання пропозиції та дійсні на період надання послуг - документи, які підтверджують невичерпність терміну повірки обладнання, яке використовуватиметься в процесі надання послуги за даним предметом закупівлі
Скаржник планував до надання послуг залучити:
- тахеометр електронний Leica TRC805, що має свідоцтво про повірку №502 (Додаток 1 до скарги);
- Приймач RTK GNNS Kronos 200 (L1+L2), що має свідоцтво про повірку №501 (Додаток 1 до скарги);
- Приймач GPS S9III N Plus, що має свідоцтво про повірку №95 (Додаток 1 до скарги);
- тахеометр електронний Leica TRC407, що має свідоцтво про повірку №990 (Додаток 1 до скарги);
Згідно пункту 26 Переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, що затверджений постановою КМУ від 4 червня 2015 р. № 374
Київ, Глобальні супутникові навігаційні системи геодезичного призначення підлягають періодичній повірці. Види діяльності, що належать до сфери законодавчо регульованої метрології - 6 і 11.
Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.10.2016 року № 1747 передбачено, що МІЖПОВІРОЧНІ ІНТЕРВАЛИ глобальних супутникових навігаційних систем геодезичного призначення становить 1 рік.
Тобто, чинне законодавства зобов’язує кожного року здійснювати повірку вищенаведеного обладнання геодезичного призначення.
Скаржник не може надати документи, які підтверджують невичерпність терміну повірки обладнання, оскільки законодавством передбачено вичерпність терміну повірки обладнання, а саме 1 рік.
Враховуючи вищенаведене вимога замовника є дискримінаційною, необґрунтованою та такою, що не відповідає чинному законодавству України.
×
-
Назва доказу:
Додаток 1 - повірки
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 - повірки.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Скаржник просить зобов’язати Замовника торгів виключити дискримінаційну умову, яка зазначена у пункті 1 Додатку №2 до ТД.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
4888df8002864722ac2a327e25f5fea6
Заголовок пункту скарги:
Пунктом 1 Додатка № 2 ТД передбачено, що Довідка у довільній формі за підписом учасника про наявність в учасника відповідної матеріально-технічної бази із зазначенням правового статусу її набуття (володіння, користування)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Пунктом 1 Додатка № 2 ТД передбачено, що Довідка у довільній формі за підписом учасника про наявність в учасника відповідної матеріально-технічної бази із зазначенням правового статусу її набуття (володіння, користування), а саме:
…..
- ручний лазерний 3D сканер Alpha GEO SLAM R100;
…….
Окрім того, таким пунктом передбачено, що Учасник надає чинні на момент подання пропозиції та дійсні на період надання послуг - документи (паспорти, сертифікати, свідоцтва, ліцензії), які підтверджують відповідність обладнання, що використовуватиметься в процесі надання послуги за даним предметом закупівлі «Вимогам до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт», затверджених наказом Міністерства аграрної політики та продовольства від 11.02.2014 № 65 та статтею 17-1 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність»
Тобто, сам Замовник передбачає, що для надання послуг за предметом закупівлі Учасник повинні підтвердити відповідність обладнання, що використовуватиметься в процесі надання послуги за даним предметом закупівлі «Вимогам до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт», затверджених наказом Міністерства аграрної політики та продовольства від 11.02.2014 № 65 та статтею 17-1 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність»
Пунктом 2.1 розділу ІІ Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт, що затверджені наказом Міністерства аграрної політики та продовольства від 11.02.2014 № 65, передбачено:
Виконавець робіт повинен мати на праві власності чи інших законних підставах такі засоби обчислювальної та інформаційної техніки, технічні засоби, необхідні для виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт:
супутникові геодезичні ГНСС-приймачі, високоточні і точні електронні тахеометри, теодоліти та нівеліри, гравіметри, комп’ютери та відповідне ліцензоване програмне забезпечення для виконання робіт зі створення Державної геодезичної мережі, геодезичних мереж згущення, геодезичних мереж спеціального призначення, інженерно-геодезичних вишукувань;
цифрові аерокамери, аерофотоапарати, прилади для обробки аерофільмів та друку фотографій, сканери високої роздільної здатності, аналітичні та цифрові фотограмметричні прилади, точні та технічної точності тахеометри (електронні), теодоліти та нівеліри, комп’ютери та відповідне ліцензоване програмне забезпечення для виконання аерофототопографічних робіт, топографічних зйомок, кадастрових зйомок, топографічних робіт для забезпечення основи різних кадастрів;
сканери високої роздільної здатності, обладнання для підготовки карт до видання, комп’ютери та спеціалізоване ліцензоване програмне забезпечення (геоінформаційні системи, система управління банком даних тощо) для виконання робіт зі створення (укладання, поновлення, підготовка до видання) карт (планів) у графічному, цифровому та електронному видах, робіт зі створення та ведення геоінформаційних систем, баз та банків даних.
Пунктом 2.1 розділу ІІ Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт, що затверджені наказом Міністерства аграрної політики та продовольства від 11.02.2014 № 65 встановлено ВИЧЕРПНИЙ перелік засобів обчислювальної та інформаційної техніки, технічних засобів, які необхідні для виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт
У такому переліку відсутнє таке обладнання як «ручний лазерний 3D сканер Alpha GEO SLAM R100».
Як те вказувалося Скаржником вище, ми маємо тахеометр електронний Leica TRC805, приймач RTK GNNS Kronos 200 (L1+L2), Приймач GPS S9III N Plus, тахеометр електронний Leica TRC407 (Додаток 1 до скарги). Також скаржник має інше необхідне обладнання.
Однак наше підприємство не має власного чи залученого ручного лазерного 3D сканеру Alpha GEO SLAM R100, оскільки таке обладнання не залучається згідно чинного законодавства до надання послуг із топографо-геодезичних і картографічних робіт
Така вимога ТД не узгоджується із вимогам наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 11.02.2014 № 65, а саме в частині вимоги до технічного забезпечення виконавців робіт.
Враховуючи вищенаведене вимога замовника є дискримінаційною, необґрунтованою та такою, що не відповідає чинному законодавству України.
…..
- ручний лазерний 3D сканер Alpha GEO SLAM R100;
…….
Окрім того, таким пунктом передбачено, що Учасник надає чинні на момент подання пропозиції та дійсні на період надання послуг - документи (паспорти, сертифікати, свідоцтва, ліцензії), які підтверджують відповідність обладнання, що використовуватиметься в процесі надання послуги за даним предметом закупівлі «Вимогам до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт», затверджених наказом Міністерства аграрної політики та продовольства від 11.02.2014 № 65 та статтею 17-1 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність»
Тобто, сам Замовник передбачає, що для надання послуг за предметом закупівлі Учасник повинні підтвердити відповідність обладнання, що використовуватиметься в процесі надання послуги за даним предметом закупівлі «Вимогам до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт», затверджених наказом Міністерства аграрної політики та продовольства від 11.02.2014 № 65 та статтею 17-1 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність»
Пунктом 2.1 розділу ІІ Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт, що затверджені наказом Міністерства аграрної політики та продовольства від 11.02.2014 № 65, передбачено:
Виконавець робіт повинен мати на праві власності чи інших законних підставах такі засоби обчислювальної та інформаційної техніки, технічні засоби, необхідні для виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт:
супутникові геодезичні ГНСС-приймачі, високоточні і точні електронні тахеометри, теодоліти та нівеліри, гравіметри, комп’ютери та відповідне ліцензоване програмне забезпечення для виконання робіт зі створення Державної геодезичної мережі, геодезичних мереж згущення, геодезичних мереж спеціального призначення, інженерно-геодезичних вишукувань;
цифрові аерокамери, аерофотоапарати, прилади для обробки аерофільмів та друку фотографій, сканери високої роздільної здатності, аналітичні та цифрові фотограмметричні прилади, точні та технічної точності тахеометри (електронні), теодоліти та нівеліри, комп’ютери та відповідне ліцензоване програмне забезпечення для виконання аерофототопографічних робіт, топографічних зйомок, кадастрових зйомок, топографічних робіт для забезпечення основи різних кадастрів;
сканери високої роздільної здатності, обладнання для підготовки карт до видання, комп’ютери та спеціалізоване ліцензоване програмне забезпечення (геоінформаційні системи, система управління банком даних тощо) для виконання робіт зі створення (укладання, поновлення, підготовка до видання) карт (планів) у графічному, цифровому та електронному видах, робіт зі створення та ведення геоінформаційних систем, баз та банків даних.
Пунктом 2.1 розділу ІІ Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт, що затверджені наказом Міністерства аграрної політики та продовольства від 11.02.2014 № 65 встановлено ВИЧЕРПНИЙ перелік засобів обчислювальної та інформаційної техніки, технічних засобів, які необхідні для виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт
У такому переліку відсутнє таке обладнання як «ручний лазерний 3D сканер Alpha GEO SLAM R100».
Як те вказувалося Скаржником вище, ми маємо тахеометр електронний Leica TRC805, приймач RTK GNNS Kronos 200 (L1+L2), Приймач GPS S9III N Plus, тахеометр електронний Leica TRC407 (Додаток 1 до скарги). Також скаржник має інше необхідне обладнання.
Однак наше підприємство не має власного чи залученого ручного лазерного 3D сканеру Alpha GEO SLAM R100, оскільки таке обладнання не залучається згідно чинного законодавства до надання послуг із топографо-геодезичних і картографічних робіт
Така вимога ТД не узгоджується із вимогам наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 11.02.2014 № 65, а саме в частині вимоги до технічного забезпечення виконавців робіт.
Враховуючи вищенаведене вимога замовника є дискримінаційною, необґрунтованою та такою, що не відповідає чинному законодавству України.
×
-
Назва доказу:
Додаток 1 - повірки
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 - повірки.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Скаржник просить зобов’язати Замовника торгів виключити дискримінаційну умову, яка зазначена у пункті 1 Додатку №2 до ТД
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
d6fa068359f7440ca40055d1cd910ca5
Заголовок пункту скарги:
Довідка в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів, які виконувались в 2022-2025 роках (не менше двох договорів) (у відповідності до п. 3. Додатка № 2 тендерної документації)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Пунктом 3 Додатка № 2 тендерної документації передбачено, що Аналогічними для даної закупівлі вважаються договори на надання послуг щодо розроблення та погодження технічних документацій із землеустрою. Разом із копіями аналогічних договорів на підтвердження їх повного виконання, учасники зобов’язані надати копію (копії) акту (актів) приймання-передачі виконаних робіт чи іншого (інших) документу (документів), що підтверджують повне проведення розрахунків за договором: (акт звірки взаєморозрахунків за договором або звіт про виконання договору про закупівлю з Prozorro) про надання послуг, аналогічних даній закупівлі.
Частиною 2 статті 25 ЗУ «Про землеустрій» передбачено види документації із землеустрою:
а) схеми землеустрою і техніко-економічні обґрунтування використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць;
а-1) проекти землеустрою щодо встановлення меж територій територіальних громад;
б) проекти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць;
б-1) містобудівна документація, яка одночасно є документацією із землеустрою (комплексні плани просторового розвитку територій територіальних громад, генеральні плани населених пунктів, детальні плани територій);
в) проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об’єктів;
г) проекти землеустрою щодо приватизації земель державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій;
ґ) проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок;
д) проекти землеустрою щодо впорядкування території для містобудівних потреб;
е) проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь;
є) проекти землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів;
ж) проекти землеустрою щодо організації території земельних часток (паїв);
з) робочі проекти землеустрою;
і) технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості);
ї) технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту;
й) технічна документація із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок;
к) технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель;
л) технічна документація із землеустрою щодо резервування цінних для заповідання територій та об’єктів;
м) технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж режимоутворюючих об’єктів культурної спадщини.
Скаржник має наступний досвід із розробки технічних документацій із землеустрою:
- Договір №133 від 28.04.2023 року, предмет договору «Послуги із інвентаризації земель» (Додаток 2 до Скарги)
- Договір №117 від 08.06.2023 року, предмет договору «Послуги із інвентаризації земель» (Додаток 3 до Скарги)
За результатами таких договорів Скаржник передавав Замовнику послуг технічну документація із землеустрою щодо інвентаризації земель, що у свою чергу є технічна документація із землеустрою
Згідно предмету закупівлі, Замовник торгів здійснює закупівлю послуг з розроблення технічних документацій із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель лісогосподарського призначення
Однак, як і Скаржник так і інші суб’єкти господарювання, не будуть мати змогу взяти участь у процедурі закупівлі, оскільки предмет їхніх договорів не буде мати словосполучення «та погодження», оскільки згідно пункту 3 частини 5. статті 186 Земельного кодексу України технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель у частині положень, що передбачають внесення до Державного земельного кадастру відомостей про земельні ділянки, сформовані до 2004 року, але відомості про які не внесені до Державного земельного кадастру, погоджується: щодо земельних ділянок приватної власності - з власниками таких земельних ділянок (якщо технічна документація розроблена на замовлення землекористувача), землекористувачами (якщо технічна документація розроблена на замовлення власника); щодо земельних ділянок державної або комунальної власності - із землекористувачами (якщо технічна документація розроблена на замовлення органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування, що здійснює розпорядження земельною ділянкою).
Вимагати надання від Учасників «аналогічного договору», який має в назві предмету договору словосполучення «та погодження» є нічим іншим, як дискримінацією потенційних Учасників процедури закупівлі, які надавали послуги із розробки технічних документацій із землеустрою, однак такі договори, у тому числі у назві, не мали словосполучення «та погодження»
Враховуючи вищенаведене вимога замовника є дискримінаційною та необґрунтованою.
Частиною 2 статті 25 ЗУ «Про землеустрій» передбачено види документації із землеустрою:
а) схеми землеустрою і техніко-економічні обґрунтування використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць;
а-1) проекти землеустрою щодо встановлення меж територій територіальних громад;
б) проекти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць;
б-1) містобудівна документація, яка одночасно є документацією із землеустрою (комплексні плани просторового розвитку територій територіальних громад, генеральні плани населених пунктів, детальні плани територій);
в) проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об’єктів;
г) проекти землеустрою щодо приватизації земель державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій;
ґ) проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок;
д) проекти землеустрою щодо впорядкування території для містобудівних потреб;
е) проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь;
є) проекти землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів;
ж) проекти землеустрою щодо організації території земельних часток (паїв);
з) робочі проекти землеустрою;
і) технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості);
ї) технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту;
й) технічна документація із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок;
к) технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель;
л) технічна документація із землеустрою щодо резервування цінних для заповідання територій та об’єктів;
м) технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж режимоутворюючих об’єктів культурної спадщини.
Скаржник має наступний досвід із розробки технічних документацій із землеустрою:
- Договір №133 від 28.04.2023 року, предмет договору «Послуги із інвентаризації земель» (Додаток 2 до Скарги)
- Договір №117 від 08.06.2023 року, предмет договору «Послуги із інвентаризації земель» (Додаток 3 до Скарги)
За результатами таких договорів Скаржник передавав Замовнику послуг технічну документація із землеустрою щодо інвентаризації земель, що у свою чергу є технічна документація із землеустрою
Згідно предмету закупівлі, Замовник торгів здійснює закупівлю послуг з розроблення технічних документацій із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель лісогосподарського призначення
Однак, як і Скаржник так і інші суб’єкти господарювання, не будуть мати змогу взяти участь у процедурі закупівлі, оскільки предмет їхніх договорів не буде мати словосполучення «та погодження», оскільки згідно пункту 3 частини 5. статті 186 Земельного кодексу України технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель у частині положень, що передбачають внесення до Державного земельного кадастру відомостей про земельні ділянки, сформовані до 2004 року, але відомості про які не внесені до Державного земельного кадастру, погоджується: щодо земельних ділянок приватної власності - з власниками таких земельних ділянок (якщо технічна документація розроблена на замовлення землекористувача), землекористувачами (якщо технічна документація розроблена на замовлення власника); щодо земельних ділянок державної або комунальної власності - із землекористувачами (якщо технічна документація розроблена на замовлення органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування, що здійснює розпорядження земельною ділянкою).
Вимагати надання від Учасників «аналогічного договору», який має в назві предмету договору словосполучення «та погодження» є нічим іншим, як дискримінацією потенційних Учасників процедури закупівлі, які надавали послуги із розробки технічних документацій із землеустрою, однак такі договори, у тому числі у назві, не мали словосполучення «та погодження»
Враховуючи вищенаведене вимога замовника є дискримінаційною та необґрунтованою.
×
-
Назва доказу:
Додаток 3 - Договір Велика Березовиця
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 - Договір Велика Березовиця.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 - Договір Тернопіль 2023 р 560 га
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 - Договір Тернопіль 2023 р 560 га.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Скаржник просить зобов’язати Замовника торгів виключити дискримінаційну умову, яка зазначена у пункті 3 Додатку №2 до ТД