-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Пісок природний, щебінь
Завершена
1 085 182.01
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 851.82 UAH
мін. крок: 1% або 10 851.82 UAH
Період оскарження:
16.05.2025 14:04 - 21.05.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Неправомірне визначення переможця закупівлі
Номер:
4c425829ffb2435ea077783bba792c01
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-16-006882-a.a2
Назва:
Неправомірне визначення переможця закупівлі
Скарга:
Комунальним підприємством «Центральна закупівельна організація Харківської міської ради» (далі – Замовник та/або КП «ЦЗО» ХМР) в інтересах Комунального підприємства «ХарківСпецБуд», Комунального підприємства «Харківське ремонтно-будівельне підприємство», Комунального підприємства «Харківжитлобуд» (далі – Замовник-ініціатор) оголошено закупівлю UA-2025-05-16-006882-a, предметом якої є Пісок природний, щебінь.
Уповноваженою особою КП «ЦЗО» ХМР прийнято рішення про визнання переможцем закупівлі ФОП Давидов С.І., яке оформлено протоколом № 5/4 від 02 червня 2025 року.
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАВЕЛ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «МАВЕЛ УКРАЇНА» та/або Скаржник) не погоджується з прийнятим рішенням з наступних причин:
- ФОП Давидов С.І. не підтверджено технічні характеристики товару ( щебню фракції 5-20 та 20-40)
Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Пов'язані документи:
Учасник
- ДСТУ Б В.2.7-75-98 Будівельні матеріали. Щебінь та гравій щільні природні для будівельних матеріалів, виробів, конструкц.._.pdf 05.06.2025 12:41
- Інформація про технічні_ якісні та кількісні характеристики (технічна специфікація) (2).pdf 05.06.2025 12:41
- Паспорт щебінь 5-20.pdf 05.06.2025 12:41
- Паспорт щебінь 20-40.pdf 05.06.2025 12:41
- Протокол дослідж. рад. (щебінь).pdf 05.06.2025 12:41
- Протокол переможця.pdf 05.06.2025 12:41
- Скарга в АМКУ_Мавел Україна_пісок щебінь.pdf 05.06.2025 12:41
- Скарга в АМКУ_Мавел Укра〓〓на_п〓сок щебінь5.docx 05.06.2025 12:41
- sign.p7s 05.06.2025 12:41
- Рішення від 09.06.2025 №9105.pdf 09.06.2025 15:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.06.2025 №9552.pdf 17.06.2025 15:27
- Рішення від 16.06.2025 №9552.pdf 19.06.2025 11:34
- 4.1. Додаток 4_1_Перелік інших документів переможця.docx 11.06.2025 17:42
- ТД_Пісок природний, щебінь.docx 11.06.2025 17:42
- 4. Додаток 4_Перелік документів переможця по п.47.docx 11.06.2025 17:42
- 2. Додаток 2_Кваліфікаційні критерії.docx 11.06.2025 17:42
- Пояснення щодо скарги.pdf 11.06.2025 17:42
- 1. Додаток 1_Тех специфікація.docx 11.06.2025 17:42
- Пояснення по суті скарги.docx 11.06.2025 17:42
- 6. Додаток 6_Форма цінової пропозиції.docx 11.06.2025 17:42
- Протокол переможця.pdf 11.06.2025 17:42
- Паспорт 66.pdf 11.06.2025 17:42
- 3. Додаток 3_Форма_Заявка учасника.docx 11.06.2025 17:42
- 7. Додаток 7_ Проект договору.docx 11.06.2025 17:42
- Протокол 03-24.pdf 11.06.2025 17:42
- Паспорт 49.pdf 11.06.2025 17:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.06.2025 13:29
Дата розгляду скарги:
16.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.06.2025 15:17
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
19.06.2025 11:36
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
37bf80d3738e48bb9b3c3b319fe83682
Заголовок пункту скарги:
1. Щодо непідтвердження технічних характеристик товару.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ФОП Давидов С.І. подано заповнений додаток 1 до тендерної документації, проте не надано документальне підтвердження показника «Міцність (марка) за дробильністю».
Так, в Додатку 1 до тендерної документації вимагається для номенклатурних позицій «Щебінь» міцність (марка) за дробильністю: не менше 1000.
Учасником ФОП Давидов С.І. на підтвердження основних характеристик предмета закупівлі наступні документи:
1) Паспорт № 49 від 16.05.2025 на щебінь гранітний фракції понад 5 до 20 мм включно. Пунктом 3 вказаного паспорту зазначено найменування показника «Марка КРЗ за дробильністю -1000», факт (тобто фактичні показники щебню) - 13,6.
2) Паспорт № 66 від 06.05.2025 на щебінь гранітний фракції понад 20 до 40 мм включно. Пунктом 3 вказаного паспорту зазначено найменування показника «Марка КРЗ за дробильністю -1000», факт ( тобто фактичні показники) 15,2.
Згідно наданих паспортів, марка КРЗ за дробильністю 1000- це назва показника, а не його фактичні характеристики.
В той же час, учасником зазначено в Таблиці 2 Додатку 1 фактичний показник Міцність (марка) з дробильністю: 1000, що не відповідає наданим учасником документам.
Відповідно до пп. 4.4.1. п. 4.4 ДСТУ Б.В.-2.7.-75-98 міцність КРЗ із щільного природного каменю характеризують маркою, що визначається за його дробильністю при стиску (роздавлюванні) у циліндрі, яка повинна відповідати вимогам, наведеним у таблиці 2.
Згідно таблиці 2 ДСТУ Б.В.-2.7.-75-98 існують наступні марки КРЗ: 200, 300, 400, 600, 800, 1000, 1200, 1400.
Згідно таблиці 2 ДСТУ Б.В.-2.7.-75-98 для марки КРЗ 1000 втрата маси при випробуванні складає від 11 до 13%.
В наданих учасником паспортах якості по-перше, не зазначено чи фактичний показник вимірюється у відсотках чи інших одиницях, що не дає можливості встановити відповідність вказаному ДСТУ, а зазначені цифри "13,6" та "15,2". Якщо допустити, що це відсоток втрати маси, то такі параметри не відповідають параметрам для Марки КРЗ 1000.
По-друге, у вказаних паспортах відсутнє значення показника марки КРЗ, так як назва показника "Марка КРЗ за дробильністю -1000" не є фактичним підтвердженям даного показника. Так, наприклад, для підтвердження такого показника в стовбчику "Факт", а не в стовбчику "Найменування випробувального показника" має бути значення -1 000 або вище.
Отже, Замовником вимагалось документальне підтвердження марки КРЗ не менше 1000, в той час як учасником ФОП Давидов С.І. не надано такого документального підтвердження.
Паспорти якості на щебінь фракції 5-20 та фракції 20-40 в стовбчику факт не містять підтвердження міцності (марки) за дробильністю не менше 1000, а натомість містять показник 13,6 та 15, 2 відповідно ( без вказання одиниць виміру), що є меншим 1000.
Так, в Додатку 1 до тендерної документації вимагається для номенклатурних позицій «Щебінь» міцність (марка) за дробильністю: не менше 1000.
Учасником ФОП Давидов С.І. на підтвердження основних характеристик предмета закупівлі наступні документи:
1) Паспорт № 49 від 16.05.2025 на щебінь гранітний фракції понад 5 до 20 мм включно. Пунктом 3 вказаного паспорту зазначено найменування показника «Марка КРЗ за дробильністю -1000», факт (тобто фактичні показники щебню) - 13,6.
2) Паспорт № 66 від 06.05.2025 на щебінь гранітний фракції понад 20 до 40 мм включно. Пунктом 3 вказаного паспорту зазначено найменування показника «Марка КРЗ за дробильністю -1000», факт ( тобто фактичні показники) 15,2.
Згідно наданих паспортів, марка КРЗ за дробильністю 1000- це назва показника, а не його фактичні характеристики.
В той же час, учасником зазначено в Таблиці 2 Додатку 1 фактичний показник Міцність (марка) з дробильністю: 1000, що не відповідає наданим учасником документам.
Відповідно до пп. 4.4.1. п. 4.4 ДСТУ Б.В.-2.7.-75-98 міцність КРЗ із щільного природного каменю характеризують маркою, що визначається за його дробильністю при стиску (роздавлюванні) у циліндрі, яка повинна відповідати вимогам, наведеним у таблиці 2.
Згідно таблиці 2 ДСТУ Б.В.-2.7.-75-98 існують наступні марки КРЗ: 200, 300, 400, 600, 800, 1000, 1200, 1400.
Згідно таблиці 2 ДСТУ Б.В.-2.7.-75-98 для марки КРЗ 1000 втрата маси при випробуванні складає від 11 до 13%.
В наданих учасником паспортах якості по-перше, не зазначено чи фактичний показник вимірюється у відсотках чи інших одиницях, що не дає можливості встановити відповідність вказаному ДСТУ, а зазначені цифри "13,6" та "15,2". Якщо допустити, що це відсоток втрати маси, то такі параметри не відповідають параметрам для Марки КРЗ 1000.
По-друге, у вказаних паспортах відсутнє значення показника марки КРЗ, так як назва показника "Марка КРЗ за дробильністю -1000" не є фактичним підтвердженям даного показника. Так, наприклад, для підтвердження такого показника в стовбчику "Факт", а не в стовбчику "Найменування випробувального показника" має бути значення -1 000 або вище.
Отже, Замовником вимагалось документальне підтвердження марки КРЗ не менше 1000, в той час як учасником ФОП Давидов С.І. не надано такого документального підтвердження.
Паспорти якості на щебінь фракції 5-20 та фракції 20-40 в стовбчику факт не містять підтвердження міцності (марки) за дробильністю не менше 1000, а натомість містять показник 13,6 та 15, 2 відповідно ( без вказання одиниць виміру), що є меншим 1000.
×
-
Назва доказу:
паспорт на щебінь
-
Повʼязаний документ:
Паспорт щебінь 20-40.pdf
-
-
Назва доказу:
паспорт на щебінь
-
Повʼязаний документ:
Паспорт щебінь 5-20.pdf
-
-
Назва доказу:
технічна специфікація учасника
-
Повʼязаний документ:
Інформація про технічні_ якісні та кількісні характеристики (технічна специфікація) (2).pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ Б.В. 2.7-75-98
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ Б В.2.7-75-98 Будівельні матеріали. Щебінь та гравій щільні природні для будівельних матеріалів, виробів, конструкц.._.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Отже, зважаючи на те, що ФОП Давидов С.І. було надано документи, які не підтверджують технічних характеристик, встановлених Замовником, в Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, і товар, який запропоновано учасником, не відповідає технічним вимогам Замовника та не дозволяє забезпечити потреби Замовників-інціаторів, вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув пропозицію ФОП Давидов С.І., не відхилив її, чим порушив наше право на добросовісну конкуренцію. Всі вищенаведені дії Замовника призвели до неправомірного обрання переможцем закупівлі ФОП Давидов С.І. ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника (Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради») скасувати рішення, оформлене протоколом № 5/4 від 02 червня 2025 року щодо визнання переможцем закупівлі Давидов С.І. та відхилити пропозицію ФОП Давидов С.І. 3. Зобов'язати Замовника (Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради») розглянути наступну тендерну пропозицію.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
6c62d8d0d3554265abdcf4d6f75e941a
Заголовок пункту скарги:
2. Щодо не підтвердження радіологічних показників.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Учасником ФОП Давидов С.І. в таблиці 2 Додатку 1 заначено показник Ефективна сумарна питома активність природних радіонуклідів для щебню гранітного фракції 5-20 - 68, 8 бк/кг, а для щебню грантіного фракції 20-40 - 73, 0 Бк/кг.
Згідно протоколу № 03/2024 від 16.09.2024 дослідження питомої активності природних радіонуклідів у будівельних матеріалах та мінеральній сировині середня ефективна питома активність продукції складає 72, 9 Бк/кг
Так, під час дослідження питомої активності природних радіонуклідів у будівельних матеріалах та мінеральній сировині використовується декілька зразків продукції (декілька проб), результати дослідження кожної проби різні.
Учасником в таблиці 2 додатку 1 вказано показники ефективної/сумарної питомо активності радіонуклідів тільки для проби № 4 ( для щебню фракції 5-20 мм), та проби № 7 (для щебню фракції 20-40 мм).
Натомість, Замовником вимагалось зазначення ефективної /сумарної питомої активності природних радіонуклідів, тобто середнє значення, що отримане під час дослідження продукції.
Отже, учасником в таблиці 2 додатку 1 не вірно вказано значення ефективної /сумарної питомої активності природних радіонуклідів, що не підтверджується наданими документами.
Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Згідно протоколу № 03/2024 від 16.09.2024 дослідження питомої активності природних радіонуклідів у будівельних матеріалах та мінеральній сировині середня ефективна питома активність продукції складає 72, 9 Бк/кг
Так, під час дослідження питомої активності природних радіонуклідів у будівельних матеріалах та мінеральній сировині використовується декілька зразків продукції (декілька проб), результати дослідження кожної проби різні.
Учасником в таблиці 2 додатку 1 вказано показники ефективної/сумарної питомо активності радіонуклідів тільки для проби № 4 ( для щебню фракції 5-20 мм), та проби № 7 (для щебню фракції 20-40 мм).
Натомість, Замовником вимагалось зазначення ефективної /сумарної питомої активності природних радіонуклідів, тобто середнє значення, що отримане під час дослідження продукції.
Отже, учасником в таблиці 2 додатку 1 не вірно вказано значення ефективної /сумарної питомої активності природних радіонуклідів, що не підтверджується наданими документами.
Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
×
-
Назва доказу:
Протокол радіології
-
Повʼязаний документ:
Протокол дослідж. рад. (щебінь).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Отже, зважаючи на те, що ФОП Давидов С.І. було надано документи, які не підтверджують технічних характеристик, встановлених Замовником, в Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, і товар, який запропоновано учасником, не відповідає технічним вимогам Замовника та не дозволяє забезпечити потреби Замовників-інціаторів, вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув пропозицію ФОП Давидов С.І., не відхилив її, чим порушив наше право на добросовісну конкуренцію. Всі вищенаведені дії Замовника призвели до неправомірного обрання переможцем закупівлі ФОП Давидов С.І. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника (Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради») скасувати рішення, оформлене протоколом № 5/4 від 02 червня 2025 року щодо визнання переможцем закупівлі Давидов С.І. та відхилити пропозицію ФОП Давидов С.І. 3. Зобов'язати Замовника (Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради») розглянути наступну тендерну пропозицію.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
f876cd946bb444dcabf214698c1a5084
Заголовок пункту скарги:
3. Щодо надання незавірених копій документів.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Учасником у складі тендерної пропозиції надано скан-копію протоколу № 03/2024 від 16.09.2024.
Згідно пункту 1 Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" при наданні скан-копій з копій документів, такі копії повинні бути засвідчені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі наявності).
Вказаний документ не завірено підписом учасника, що суперечить вимогам тендерної документації.
Замовник мав надати 24 години на усунення таких невідповідностей, проте Замовником визнано ФОП Давидов С.І. переможцем без зауважень.
Згідно пункту 1 Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" при наданні скан-копій з копій документів, такі копії повинні бути засвідчені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі наявності).
Вказаний документ не завірено підписом учасника, що суперечить вимогам тендерної документації.
Замовник мав надати 24 години на усунення таких невідповідностей, проте Замовником визнано ФОП Давидов С.І. переможцем без зауважень.
×
-
Назва доказу:
протокол радіології не завірений
-
Повʼязаний документ:
Протокол дослідж. рад. (щебінь).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Отже, зважаючи на те, що ФОП Давидов С.І. було надано документи, які не підтверджують технічних характеристик, встановлених Замовником, в Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, і товар, який запропоновано учасником, не відповідає технічним вимогам Замовника та не дозволяє забезпечити потреби Замовників-інціаторів, вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув пропозицію ФОП Давидов С.І., не відхилив її, чим порушив наше право на добросовісну конкуренцію. Всі вищенаведені дії Замовника призвели до неправомірного обрання переможцем закупівлі ФОП Давидов С.І. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника (Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради») скасувати рішення, оформлене протоколом № 5/4 від 02 червня 2025 року щодо визнання переможцем закупівлі Давидов С.І. та відхилити пропозицію ФОП Давидов С.І. 3. Зобов'язати Замовника (Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради») розглянути наступну тендерну пропозицію.
Вимога
Є відповідь
Невідхилення пропозиції
Номер:
45ba40df0926469d9f88713660c4e65b
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-16-006882-a.c1
Назва:
Невідхилення пропозиції
Вимога:
Шановний замовнику.
1. В Додатку 1 до тендерної документації вимагається для номенклатурних позицій «Щебінь» міцність (марка) за дробильністю: не менше 1000.
Учасником ФОП Давидов С.І. на підтвердження основних характеристик предмета закупівлі наступні документи:
1) Паспорт № 49 від 16.05.2025 на щебінь гранітний фракції понад 5 до 20 мм включно
Пунктом 3 вказаного паспорту зазначено найменування показника «Марка КРЗ за дробильністю -1000», факт (тобто фактичні показники щебню) - 13,6.
2) Паспорт № 66 від 06.05.2025 на щебінь гранітний фракції понад 20 до 40 мм включно
Пунктом 3 вказаного паспорту зазначено найменування показника «Марка КРЗ за дробильністю -1000», факт ( тобто фактичні показники) 15,2
Тобто, марка КРЗ за дробильністю - це, згідно наданих паспортів на щебінь, це назва показника, а не його фактичні характеристики.
В той же час, учасником зазначено в Таблиці 2 Додатку 1 фактичний показник Міцність (марка) з дробильністю: 1000, що не відповідає наданим учасником документам.
Відповідно до пп. 4.4.1. п. 4.4 ДСТУ Б.В.-2.7.-75-98 міцність КРЗ із щільного природного каменю характеризують маркою, що визначається за його дробильністю при стиску (роздавлюванні) у циліндрі, яка повинна відповідати вимогам, наведеним у таблиці 2.
Згідно таблиці 2 ДСТУ Б.В.-2.7.-75-98 існують наступні марки КРЗ: 200, 300, 400, 600, 800, 1000, 1200, 1400.
Згідно таблиці 2 ДСТУ Б.В.-2.7.-75-98 для марки КРЗ 1000 втрата маси при випробуванні складає від 11 до 13%.
В наданих учасником паспортах якості по-перше, не зазначено чи фактичний показник вимірюється у відсотка чи інших одницях, що не дає можливості встановити відповідність вказаному ДСТУ, а зазнаечні цифри "13,6" та "15,2" якщо одпустити, що це відсоток втрати маси, не відповідають параметрам для Марки КРЗ 1000. По-друге, у вказаних паспортах відсутнє позначення марки КРЗ, так як назва показника "Марка КРЗ за дробильністю -1000" не є фактичним підтвердженям даного показника.
Так, наприклад, для підтвердження такого показника в стовбчику "Факт", а не в стовбчику "Найменування випробувального показника" має бути значення -1 000.
За аналогічні порушення у закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-26-012937-a було відхилено учасника ПрАТ "Запорізьке карьєроуправління" ( в паспортах якості на продукцію було визначено фактичне значення , яке не відповідає встановленим замовником технічним характеристикам предмету закупівлі, та відсутня одиниця виміру, через що у замовника відсутня можоивість однозначно встановити відповідність запропонованого учасником товару вимогам тендерної документації"
Отже, Замовником вимагається документальне підтвердження марки КРЗ не менше 1000, в той час як учасником ФОП Давидов С.І. такого підтвердження не надано.
2. Учасником надано скан-копію протоколу № 03/2024 від 16.09.2024. Згідно пункту 1 Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" при наданні скан-копій з копій документів, такі копії повинні бути засвідчені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою ( у разі наявності).
Вказаний документ не завірено підписом учасника, що суперечить вимогам тендерної документації.
Крім того, в таблиці 2 Додатку 1 учасником заначено показник Ефективна сумарна питома активність природних радіонуклідів для щебню гранітного фракції 5-20 - 68, 8, а для щебню грантіного фракції 20-40 - 73, 0 Бк/кг.
Згідно протоколу № 03/2024 від 16.09.2024 дослідження питомої активності природних радіонуклідів у будівельних матеріалах та мінеральній сировині середня ефективна питома активність продукції складає 72, 9 Бк/кг
Отже, учасником ФОП Давидов не підтверджено технічних характеристик товару, тому його пропозиції підлягає відхиленню.
Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 4 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації .
Просимо відхилити пропозицію ФОП Давидов С.І.
Пов'язані документи:
Учасник
- Паспорт щебінь 20-40.pdf 02.06.2025 12:08
- Паспорт щебінь 5-20.pdf 02.06.2025 12:08
- Інформація про технічні_ якісні та кількісні характеристики (технічна специфікація).pdf 02.06.2025 12:08
- Протокол дослідж. рад. (щебінь).pdf 02.06.2025 12:08
- Протокол 09_5.PDF 02.06.2025 12:08
- sign.p7s 02.06.2025 12:08
Дата подачі:
02.06.2025 12:08
Вирішення:
Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону. Так, зокрема відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через чотири дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції. Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону з урахуванням Особливостей, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
Статус вимоги:
Відхилено