-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
38630000-0 - "Астрономічні та оптичні прилади" (прилади нічного бачення з поділом на лоти: Лот №1 - 38630000-0 - "Астрономічні та оптичні прилади" прилади нічного бачення типу 1 (відповідний код 38632000-4 - Прилади нічого бачення); Лот №2 - 38630000-0 - "Астрономічні та оптичні прилади" прилад нічного бачення типу 2 (відповідний код 38632000-4 - Прилади нічого бачення))
Під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Закупівля здійснюється з урахуванням вимог постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами)
Завершена
488 489.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.4% або 1 918.21 UAH
мін. крок: 0.4% або 1 918.21 UAH
Період оскарження:
16.05.2025 12:20 - 24.05.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга щодо прийнятих рішень замовником
Номер:
0f141722a84740dd9b79aeb7617fea8c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-16-004945-a.a1
Назва:
Скарга щодо прийнятих рішень замовником
Вимога:
Учасник закупівлі ТОВ "ДІДЖИТАЛ ПРО" вказав недостовірну інформацію в документі «Таблиця з порівняльними характеристиками» та «Паспорт Лот 1», на запропонований прилад «Монокуляр нічного бачення AGM PVS-14 NW1» а саме: Температурний режим, °C : -40°C - +50°C.
Вимога скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ "ДІДЖИТАЛ ПРО".
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 06.06.2025 11:53
- Скарга скан.pdf 06.06.2025 11:53
- відповідь.odt 10.06.2025 12:39
Дата подачі:
06.06.2025 11:53
Вирішення:
Відбулись відкриті торги з особливостями на закупівлю приладів нічного бачення типу 1 — лот 1, код ДК 021: 2015: 38630000-0 - "Астрономічні та оптичні прилади" (відповідний код 38632000-4 - Прилади нічого бачення), ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-16-004945-a, очікуваною вартістю 296 668,00 грн. без ПДВ.
Згідно пункту 35 Особливостей, для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону.
Розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються).
Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Електронною системою закупівель після аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначена тендерна пропозиція ФОП "КОМИШАН ІВАН ІВАНОВИЧ" (далі - Учасник), яка становить 235 200,00 грн. без ПДВ.
Згідно протокольного рішення від 02.06.2025 №90-ВТО, Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Наступною найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначена тендерна пропозиція ТОВ "ДІДЖИТАЛ ПРО" (далі - Учасник), яка становить 254 600,00 грн. без ПДВ.
Згідно протокольного рішення від 05.06.2025 №96-ВТО, Замовником прийнято рішення про визначення переможця та намір укласти договір за результатами розгляду тендерної пропозиції на закупівлю приладів нічного бачення типу 1 — лот 1, код ДК 021: 2015: 38630000-0 - "Астрономічні та оптичні прилади" (відповідний код 38632000-4 - Прилади нічого бачення), ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-16-004945-a – з ТОВ "ДІДЖИТАЛ ПРО" у сумі 254 600,00 грн. без ПДВ.
Згідно наданих документів у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДІДЖИТАЛ ПРО", Замовником встановлена відповідність запропонованого товару вимогам тендерної документації.
Відповідно до абзацу 5 підпункту 5.3 пункту 5 Розділ III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій, за достовірність наданої Учасником в складі тендерної пропозиції за предметом закупівлі інформації та документів, відповідальність несе безпосередньо Учасник.
Згідно абзацу 2 пункту 46 Особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Учасник ФОП "КОМИШАН ІВАН ІВАНОВИЧ" звернувся з вимогою до Замовника, яка не відповідає абзацу 2 пункту 46 Особливостей.
Згідно пункту 59 Особливостей, у разі, якщо в учасника ФОП "КОМИШАН ІВАН ІВАНОВИЧ" є скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, то такі скарги подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скарги подаються до Антимонопольного комітету України як органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі.
Орган оскарження у строк, що не перевищує двох робочих днів з дати внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в електронній системі закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду.
Статус вимоги:
Відхилено