-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Циркуляційні насоси
Завершена
123 890.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 619.45 UAH
мін. крок: 0.5% або 619.45 UAH
Період оскарження:
15.05.2025 15:42 - 20.05.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Незгода з дискваліфікацією від 28.05.2025 р.
Номер:
9800ee1dff00407eb33dcb42fcab78ad
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-15-010466-a.a1
Назва:
Незгода з дискваліфікацією від 28.05.2025 р.
Вимога:
ТОВ "Інженерна компанія АНТЛІЯ" НЕЗГОДНА зі своєю дискваліфікацією у тендері на циркуляційні насоси та вважає підстави для відхилення, зазначені у протоколі №11 від 28.05.2025 р., надуманими та неогрунтованими, а саме: 1) У нас була краща ціна - 96000 грн. з ПДВ, а головним і ЄДИНИМ критерієм вибору переможця згідно тендерної документації замовника є: ЦІНА - 100%. Наступний за нами учасник надав ціну 110950 грн., що на 14950 грн. дороще, ніж наша ціна. 2) Вказані в протоколі відхилення технічні відмінності нашого насоса ніяк не впливають на його експлуатаційні характеристики тому, що в системі опалення фізично ніколи не може бути ні мінімальна температура рідини -20С, ні максимальна +140С, ні максимальний тиск 16 бар. Наші параметри насосу (-15С, +110, 12 бар) ЦІЛКОМ задовольняють технічні параметри системи опалення, де буде використовуватися цей насос. Тому, ствердження про те, що у нашого насоса гірші показники, не може бути причиною відхилення пропозиції. Всі головні показники нашого насосу (гідравлічні, геометричні, електричні, енергоефективні) - повністю відповідають технічним вимогам, а частина з них - краща, ніж у Wilo. 3) Замовник, згідно законодавства, зобов'язаний, закуповувати аналоги, якщо вони кращі по ціні і відповідають тех. вимогам, як в нашому випадку, а не наполягати на якійсь конкретній марці якось конкретного виробника, в даному випадку - Wilo. 4) Замовник може бачити аналогічний договір і підтверджуючі документи до нього (видаткові, акти передачі), надані нами і позначені, як конфіденційні. Позначне це - як недолік, який можна усунути - і ми знімемо з них конфіденційність або додамо додаткові договори та документи. Крім того, є відкритий лист-відгук і можемо надати інші листи-відгуки. Тому, подаємо цю ВИМОГУ ПРО СКАСУВАННЯ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ І ВИЗНАННЯ НАС ПЕРЕМОЖЦЕМ ТЕНДЕРУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.05.2025 17:43
Вирішення:
На Вашу вимогу від 28.05.2025 № 9800ee1dff00407eb33dcb42fcab78ad (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-15-010466-a) повідомляємо наступне:
Як вже зазначалось у протоколі №11 від 28.05.2025, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ “ІНЖЕНЕРНА КОМПАНІЯ АНТЛІЯ” (далі-учасник) було виявлено ряд недоліків, які призводять до безумовного відхилення.
Відповідно до пункту 7 розділу 3. Інші документи та інформація, що подаються учасниками у складі тендерної пропозиції (для учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку № 1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” до тендерної документації було встановлено вимогу щодо надання заповненої форми «Таблиця відповідності» (Додаток №5 до тендерної документації).
На виконання вимоги учасник у складі тендерної пропозиції надав таблицю відповідності від 21.05.2025 р. №02, у якій запропоновано еквівалент товару, а саме TF 65-40-22 N4T2340 5 2 IE3 3х400 V насос вертикальний одноступеневий “HYDROO” (Іспанія). Технічні та якісні характеристики запропонованого еквіваленту значно відрізняються від вимог до технічних та якісних характеристик, зазначених замовником у тендерній документації.
Відповідно до Додатку №3 до тендерної документації “ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ”, з умовами якого учасник погоджується поданням своєї тендерної пропозиці встановлено, що усі показники еквіваленту повинні відповідати технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, визначеним у тендерній документації або бути вищими/кращими ніж визначено вимогами тендерної документації.
Еквівалент — це щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне; те, що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати або виражати (книжн.); товар, який виражає вартість інших товарів і на який вони обмінюються (Словник української мови: в 11 томах. — Том 2, 1971. — Стор. 455).
З огляду на тлумачення поняття «еквівалент», можемо зробити висновок, що коли йдеться про еквівалент предмета закупівлі, то всі характеристики повинні співпадати, товар чи послуга за всіма характеристиками повинні бути ідентичними. Дане твердження неодноразово підтверджувалось рішеннями Антимонопольного комітету України, до прикладу, Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка в своєму рішенні №7398-р/пк-пз від 25.04.2024 дає визначення поняттю “еквівалент”. Це товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.
З огляду на відмінності, які були виявлені в таблиці відповідностей, вказані технічні та якісні характеристики “TF 65-40-22 N 4 T 2340 5 2 IE3 3х400 V насос вертикальний одноступеневий “HYDROO” (Іспанія)” не відповідають визначеним у тендерній документації вимогам до технічних та якісних характеристик. Відповідно до тендерної документації замовником було чітко визначені мінімальні технічні вимоги до параметрів предмету закупівлі, які враховують не лише граничні експуатаційні умови, а також вимоги до надійності, довговічності, типових стандартів, сумісності з існуючими системами та досвіду експлуатації аналогічного обладнання. Незважаючи на те, що вказані учасником параметри можуть бути технічно достатніми для окремих систем, вони не відповідають вимогам замовника. Даний товар має ряд показників, які є нижчими та гіршими, про що було зазначено в протоколі на відхилення Вашої тендерної пропозиції.
Слід зазначити, що вищезазначена невідповідність, відповідно до пункту 43 Особливостей, не підлягає усуненню. Тому, відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) замовник повинен відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, що і було зроблено замовником.
Також хочемо зауважити, що учасники в період подання пропозицій мали можливість надавати запитання, вимоги, оскаржувати закупівлю в АМКУ. З огляду на наявну інформацію в електронній системі закупівель жодних питань, вимог або скарг на технічні вимоги, визначені тендерною документацію, під час періоду подання тендерних пропозицій не надходило. Тому поданням своєї тендерної пропозиції учасники погодились зі всіма вимогами, встановленими замовником, зокрема, із зазначеною вище.
Окрім цього, учасник у своїй тендерній пропозицій визнав конфіденційними документи та інформацію для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), а саме: скановану копію аналогічного договору (файл: Договір №13-4587-МТР від 30.10.24.pdf) та скановану копію документів, що підтверджують своєчасне та належне виконання учасником умов аналогічного договору (файл: Видаткові накладні+Акти приймання.pdf).
Відповідно до п.40 Особливостей не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей. Відповідно до абзацу 7 підпункту 1 пункту 44 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих Особливостей.
Тобто, якщо учасник визначив конфіденційною інформацію про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, це підстава для відхилення учасника. Якщо учасник під час подання тендерної пропозиції технічно присвоює статус “конфіденційні документи” інформації про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документам, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей замовник зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію такого учасника на підставі абзацу 7 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Такої ж позиції притримуються органи АМКУ, ДАСУ та суди: закупівля UA-2023-11-10-008001-a, рішення АМКУ № 19987-р/пк-пз від 12.12.2023; закупівля UA-2023-07-19-011948-a, моніторинг UA-M-2023-09-18-000046; позиція Сьомого апеляційного адміністративного суду по справі №560/10629/22 від 08 травня 2023 року.
Також звертаємо Вашу увагу, що ні Особливості, ні Закон не містять положень, які б дозволяли замовнику скасувати власне рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника та повернутися до етапу кваліфікації учасника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні