-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Обладнання для ігрових майданчиків
Торги відмінено
1 023 310.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 233.10 UAH
мін. крок: 1% або 10 233.10 UAH
Період оскарження:
15.05.2025 15:33 - 20.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
НЕПРАВОМІРНЕ ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
Номер:
9576dc54c7e1424fbef550ec04a078df
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-15-009768-a.c1
Назва:
НЕПРАВОМІРНЕ ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол відхилення ПП Брама (1).docx 30.05.2025 16:59
- Скарга UA-2025-05-15-009768-a.docx 30.05.2025 16:59
- Скарга UA-2025-05-15-009768-a.pdf 30.05.2025 16:59
- Тендерна документація обладнання для ігрових майданчиків травень (1).docx 30.05.2025 17:00
- 01.5 Додаток 2 технічна специфікація+ порівняльна таблиця.pdf 30.05.2025 17:57
- sign.p7s 30.05.2025 17:58
- Заперечення напояснення.pdf 09.06.2025 17:12
- Заперечення напояснення.doc 09.06.2025 17:12
- Рішення від 03.06.2025 №8759.pdf 03.06.2025 16:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.06.2025 №9257.pdf 11.06.2025 15:06
- Рішення від 10.06.2025 №9257.pdf 13.06.2025 13:00
- Лист Антимонопольний комітет.docx 05.06.2025 15:53
- Лист Антимонопольний комітет.pdf 05.06.2025 15:53
- Додаток 2 до тендерної документації.pdf 05.06.2025 15:54
- Додаток 2 технічна специфікація+ порівняльна таблиця.pdf 05.06.2025 15:54
- Скасування рішення ПП Брама.docx 26.06.2025 11:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.05.2025 18:09
Дата розгляду скарги:
10.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.06.2025 16:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.06.2025 13:01
Дата виконання рішення Замовником:
26.06.2025 11:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення
законодавства у сфері публічних закупівель №9257-р/пк-пз від 10.06.2025 р. виконано.
Протокол №20 від 26 червня 2025 р.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b4419f6735e44d6a8013070c454aa477
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ПП"Деревообробний завод "БРАМА"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Андрушівським закладом дошкільної освіти "Дзвіночок" Андрушівської міської ради (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі – відкриті торги з особливостями № UA-2025-05-15-009768-a.
Приватне підприємство «Деревообробний завод «БРАМА» (далі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: Обладнання для ігрових майданчиків.
26-05-2025, 15:18:17 за результатами розгляду пропозиції Скаржника, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Приватного підприємства «Деревообробний завод «БРАМА» ( ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №13 - уповноважена особа Андрушівський ЗДО «Дзвіночо»" від 26 травня 2025 р. ). BИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника. 2.Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель.
Підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника зазначено наступне:
1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника Приватне підприємства «Деревообробний завод «БРАМА» (далі — Учасник), поданої під час проведення процедури закупівлі Обладнання для ігрових майданчиків за Код ДК 021:2015 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації та про відхилення тендерної пропозиції Учасника.
2. Про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-05-15-009768-a.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тендерна документація містить такі вимоги: Згідно з Додатком 2 до тендерної документації (Технічна специфікація щодо предмету закупівлі) фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку, а також підтверджує можливість виконання послуг, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації.
На підтвердження надається порівняльна таблиця з фото пропонованого обладнання, яке повинно відповідати фото з опису кількісних характеристик предмета закупівлі.
Під час розгляду тендерної пропозиції встановлено, що запропоноване обладнання в наданій Учасником порівняльній таблиці згідно вимог Додатку 2 до Тендерної документації по: п.3, п.4, п.5, п.6, п.7, п.8, п.9, п.10, п.11, п.12, п.13, п.14, повністю відрізняється від вигляду обладнання, вимоги до якого встановлено в технічній специфікації та яке має намір закупити Замовник.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строки, встановлені зазначеною нормою.
Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне:
Замовник відхилив нашу пропозицію на підставі не відповідності вигляду обладнання, а не технічних характеристик. Вигляд обладнання яке надав Замовник належить конкретним суб’єктам господарювання.
Нами було надано звернення:
Замовник з його відповіді на наше звернення підтвердив, що зображення було взято з сайтів виробників.
Ми вважаємо, що вимога відповідності фотографії конкретного суб’єкта господарювання була без належного обґрунтування і є дискримінаційною. Фотографіям може відповідати тільки продукція конкретного виробника. Наполяганням, щоб пропозиції відповідали конкретному фото вказує на конкретний процес виготовлення даної продукції.
В даному випадку, Ми розцінювали вираз «або еквівалент», хоча в технічній специфікації крім фотографій ніщо не вказує на конкретну марку чи виробника, ми вважаємо що це вказує на конкретний процес, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання.
Розцінюємо, що Замовник судячи з його відповіді на наші запитання зацікавлений в придбанні обладнання конкретних суб’єктів господарювання, для замовника візуальна схожість з фото є визначальною. Що на наш погляд є дискримінаційною вимогою.
Ми як учасник закупівлі заважаємо, з відповіді Замовника, закупити вибране ними обладнання, хоча крім зовнішнього вигляду наше обладнання відповідає технічним, якісним та кількісним вимогам до предмету закупівлі.
Оскільки фотографії в даній закупівлі є визначальними то це вказує на нашу думку на конкретний процес, що характеризує певний суб’єкт господарювання.
Отже, з вищевикладеної інформації, ми вважаємо що Замовником було неправомірно відхиллено нашу пропозицію.
Скаржник вважає, що він може зазнати збитків (не одержані доходи, упущена вигода) внаслідок порушення Замовником вимог Документації з конкурсних торгів Замовник та статей 5, 22, 28, 29, 31 Закону.
Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси і свідчить про упереджене та дискримінаційне ставлення до нього, як до учасника. Також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» та призводять до неефективного витрачання державних коштів.
А також, вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель встановлених ст. 5 і ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України»,
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Приватного підприємства «Деревообробний завод «БРАМА», відповідає вимогам, установленим у тендерній документації.
Приватне підприємство «Деревообробний завод «БРАМА» (далі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: Обладнання для ігрових майданчиків.
26-05-2025, 15:18:17 за результатами розгляду пропозиції Скаржника, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Приватного підприємства «Деревообробний завод «БРАМА» ( ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №13 - уповноважена особа Андрушівський ЗДО «Дзвіночо»" від 26 травня 2025 р. ). BИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника. 2.Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель.
Підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника зазначено наступне:
1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника Приватне підприємства «Деревообробний завод «БРАМА» (далі — Учасник), поданої під час проведення процедури закупівлі Обладнання для ігрових майданчиків за Код ДК 021:2015 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації та про відхилення тендерної пропозиції Учасника.
2. Про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-05-15-009768-a.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тендерна документація містить такі вимоги: Згідно з Додатком 2 до тендерної документації (Технічна специфікація щодо предмету закупівлі) фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку, а також підтверджує можливість виконання послуг, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації.
На підтвердження надається порівняльна таблиця з фото пропонованого обладнання, яке повинно відповідати фото з опису кількісних характеристик предмета закупівлі.
Під час розгляду тендерної пропозиції встановлено, що запропоноване обладнання в наданій Учасником порівняльній таблиці згідно вимог Додатку 2 до Тендерної документації по: п.3, п.4, п.5, п.6, п.7, п.8, п.9, п.10, п.11, п.12, п.13, п.14, повністю відрізняється від вигляду обладнання, вимоги до якого встановлено в технічній специфікації та яке має намір закупити Замовник.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строки, встановлені зазначеною нормою.
Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне:
Замовник відхилив нашу пропозицію на підставі не відповідності вигляду обладнання, а не технічних характеристик. Вигляд обладнання яке надав Замовник належить конкретним суб’єктам господарювання.
Нами було надано звернення:
Замовник з його відповіді на наше звернення підтвердив, що зображення було взято з сайтів виробників.
Ми вважаємо, що вимога відповідності фотографії конкретного суб’єкта господарювання була без належного обґрунтування і є дискримінаційною. Фотографіям може відповідати тільки продукція конкретного виробника. Наполяганням, щоб пропозиції відповідали конкретному фото вказує на конкретний процес виготовлення даної продукції.
В даному випадку, Ми розцінювали вираз «або еквівалент», хоча в технічній специфікації крім фотографій ніщо не вказує на конкретну марку чи виробника, ми вважаємо що це вказує на конкретний процес, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання.
Розцінюємо, що Замовник судячи з його відповіді на наші запитання зацікавлений в придбанні обладнання конкретних суб’єктів господарювання, для замовника візуальна схожість з фото є визначальною. Що на наш погляд є дискримінаційною вимогою.
Ми як учасник закупівлі заважаємо, з відповіді Замовника, закупити вибране ними обладнання, хоча крім зовнішнього вигляду наше обладнання відповідає технічним, якісним та кількісним вимогам до предмету закупівлі.
Оскільки фотографії в даній закупівлі є визначальними то це вказує на нашу думку на конкретний процес, що характеризує певний суб’єкт господарювання.
Отже, з вищевикладеної інформації, ми вважаємо що Замовником було неправомірно відхиллено нашу пропозицію.
Скаржник вважає, що він може зазнати збитків (не одержані доходи, упущена вигода) внаслідок порушення Замовником вимог Документації з конкурсних торгів Замовник та статей 5, 22, 28, 29, 31 Закону.
Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси і свідчить про упереджене та дискримінаційне ставлення до нього, як до учасника. Також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» та призводять до неефективного витрачання державних коштів.
А також, вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель встановлених ст. 5 і ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України»,
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Приватного підприємства «Деревообробний завод «БРАМА», відповідає вимогам, установленим у тендерній документації.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником. 3. Скасувати рішення Замовника про відхилення учасника Приватне підприємство «Деревообробний завод «БРАМА»