• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція фасаду з впровадженням енергозберігаючих заходів будівлі Кам'янка-Бузької центральної районної лікарні по вул. Героїв Небесної Сотні, 29а у м. Кам'янка - Бузька Львівської області»

Торги не відбулися

13 906 977.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 69 534.88 UAH
Період оскарження: 23.08.2018 12:26 - 06.09.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії Замовника №1 від 28 вересня 2018 року, з додатками.

Номер: fa6f6d344fbe4240b61b229d44b0ad9f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-23-000591-c.c12
Назва: Скарга на дії Замовника №1 від 28 вересня 2018 року, з додатками.
Скарга:
Додатки: 1. Платіжне доручення №91 від 28 вересня 2018року. 2. Довідка “Про наявність грошових коштів під покриття гарантії”, видана Приват Банком.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.10.2018 18:33
Дата виконання рішення Замовником: 22.10.2018 14:30
Коментар замовника щодо усунення порушень: Тендерний комітет ознайомлений із рішенням органу оскарження
Автор: ВКПП "ВАРІАНТ", Герман Тарас +380682270263 vkppvariant@ukr.net
Вимога
Є відповідь

ПРО АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ

Номер: 1a27fb3408844759a4403af069f288b8
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-23-000591-c.b11
Назва: ПРО АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ
Вимога:
ЗГІДНО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: 3.3. На підтвердження інформації щодо виконання поданого(их) договору(ів) надати - оригінал листа-відгука(ів) про співпрацю по договору від Замовника, що вказані в п. 3.1. (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. документи, що засвідчують факт виконання робіт та фотокопії об’єктів. (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал). Оскільки УМОВАМИ ТД ВИМАГАЛИСЯ документи, що засвідчують факт виконання робіт-ЦЕ ОЗНАЧАЄ, що на 50% вартості пропозиції Учасника-повинно бути Саме виконаних робіт, а не просто підписаний договір, який не відомо коли буде завершений!!! 3.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів-ОСНОВНЕ ЩО ПОВИНЕН УЧАСНИК ДОВЕСТИ-ЦЕ ТЕ, ЩО В НЬОГО Є ДОСВІД ВИКОНАННЯ, А НЕ ПРОСТО ПІДПИСАННЯ!!! УЧАСНИК ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС ПОДАВ відгук від Замовника аналогічного договору № 93,який поданий з неправдивими даними-оскільки, він поданий станом на 29.08.2018р., а в ньому написано, що: станом на 29.08.2018р. виконано робіт на загальну суму 4174828,8 грн, проте довідка КБ-3, яка б могла це підтвердити видана ВЕРЕСНЕМ 2018 року, а також АКТ №12-1/6 (форма КБ-2в), що включений в дану довідку КБ-3 теж підписаний ВЕРЕСНЕМ!!! Оскільки 1 вересня припадало на вихідний день, тому наступний робочий день 3 вересня, а пропозицію Учасник завантажив 7 вересня (зранку), отже акт і довідка КБ-3 могли бути підписаними лише з 03.09-06.09 вересня, а це мінімум на тиждень пізніше від дати коли був написаний відгук!)) Тому станом на СЕРПЕНЬ згідно поданих Учасником документів (за формами КБ-3 і КБ-2в) було виконано робіт лише на 2940816,00, а НЕ на 4174828,8грн!!!!! - цей факт доводить те, що Учасником поданий відгук від Замовника аналогічного договору-ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ!!! Учасник НЕ подав довідку КБ-3 станом на 29.08.2018-КОЛИ ВЛАСНЕ І БУВ НАПИСАНИЙ ВІДГУК, яка підтверджує факт виконання робіт на суму 4174828,8 грн!!! А отже не виконав Умов ТД І ЙОГО ПРОПОЗИЦІЯ ПІДЛЯГАЄ ВІДХИЛЕННЮ!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Умовами тендерної документації, зокрема підпунктом 3.3. визначено, що відомості про виконання аналогічного договору підтверджуються оригіналом листа-відгука(ів) про співпрацю по договору від Замовника, що вказані в п. 3.1. (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. Лист № 93 від 29.08.2018 р., виданий КНП «6-а міська поліклініка м. Львова», у цьому листі вказано дату підписання договору та його номер, також предмет укладеного договору. Оскільки умовами тендерної документації не було визначено інших вимог стосовно оформлення листа-відгуку, то поданий документ цілком відповідає умовам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА!!!

Номер: a218f80751dc440c85a97bc202182803
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-23-000591-c.a10
Назва: НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА!!!
Вимога:
ТЕ ЩО ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ЗАМОВНИКА НАПИСАНА ПІД ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС-ЦЕ ОЧЕВИДНО!!! ПРОТЕ ВИ НЕ ПЕРШІ І НЕ ОСТАННІ ХТО ОГОЛОШУЄ ЗАКУПІВЛІ З ГРОШОВИМ ПОКРИТТЯМ, І ДОВІДКА ПРО СТАН РАХУНКУ - НЕ ОЗНАЧАЄ, ЩО ЦІ КОШТИ ПІДУТЬ САМЕ НА ПОКРИТТЯ ДАНОЇ БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ, ОСКІЛЬКИ ЦЕ ЖОДНИМ ЧИНОМ В ЖОДНОМУ ДОКУМЕНТІ НЕ ВКАЗАНО!!! І ТАК САМО В БАНКІВСЬКІЙ ГАРАНТІЇ НЕ МАЄ ЖОДНОГО ПОСИЛАННЯ НА РАХУНОК ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС!!!, НА ЯКОМУ НІБИ Є КОШТИ!! ЦЕ ДВА РІЗНИХ ДОКУМЕНТИ І НЕ ПОТРІБНО БАЖАНЕ ВИДАВАТИ ЗА ДІЙСНЕ!!! МИ ГОТУЄМО СКАРГУ В АМКУ І ЇМ ВИ РОЗКАЖЕТЕ, ПРО СВОЇ ВИГАДАННІ НОВВОВЕДЕННЯ І ПРО СВІЙ ІНТЕРЕС ДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРО ПЕРЕМОЖЦЯ САМЕ ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідності до умов пункту 2 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» . Замовником вимагається надання учасником забезпечення цінової пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Разом із банківською гарантією надається: копія ліцензії, виданої банку. Зазначена копія повинна бути завірена банком; документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії, як наприклад довідка, видана банком про залишок коштів на розрахунковому рахунку, або копія депозитного договору, або копія кредитного договору або інший документ на розсуд учасника. На відповідність цій вимозі учасником надано банківську гарантію № G0818/2363, також у складі тендерної пропозиції також надано довідку № 180904SU10401718 від 04.09.2018 р. у якій вказано відомості про залишок коштів на рахунку ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС. Беручи до уваги те, що у підпункті 5 пункту 2 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що документом, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії, може бути довідка, видана банком про залишок коштів на розрахунковому рахунку, або копія депозитного договору, або копія кредитного договору або інший документ на розсуд учасника. Відтак, довідка № 180904SU10401718 від 04.09.2018 р., що подано учасником відповідає описаним умовам.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 1d7c12c9389040eab33e5761408d3ab9
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-23-000591-c.b9
Назва: Вимога
Вимога:
Учасник "ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС" подав в складі тендерної пропозиції договір оренди №03081/18 від 14.08.2018р. на два катки дорожні- проте, НЕ ПОДАВ копії свідоцтв про реєстрацію цих транспортних засобів. Отже, НЕ виконав умов тендерної документації, тому його пропозиція підлягає відхиленню!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимогами підпункту 1.1 Частини I Додатку 2 до тендерної документації передбачено наявність свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні чи відповідно до договорів оренди чи надання послуг до виконання замовлення, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал). Звертаємо вашу увагу на те, що порядок реєстрації котків дорожніх був визначений Правилами державної реєстрації та обліку великотоннажних автомобілів та інших технологічних, транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, затвердженими Наказом № 163 Держнаглядохоронпраці України від 01.07.2004, однак від 01.03.2010 р. цей документ втратив чинність на підставі набрання чинності Порядку проведення державного технічного огляду великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, затвердженого Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду № 9 від 27.01.2010. Цей порядок не містить прямих вказівок про реєстрацію дорожніх котків. Відтак, тендерний комітет немає підстав вимагати документ, підтверджуючий реєстрацію дорожнього котка
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: d4eb420773e5420796fa5ba584be2df9
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-23-000591-c.c8
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Учасник "ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС" не виконав умов тендерної документації в Частині ІІ. НЕ ПОДАВ повну інформацію, щодо відповідності кваліфікаційним вимогам, визначеним у частині 1,2 статті 17 Закону для підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції. А саме Учасник на виконання вимоги статті 17 Закону НЕ надає інформацію, викладену нижче (учасник заповнює інформацію по кожному пункту таблиці відповідно до одного з обраних варіантів): Службову (посадову) особу учасника / фізичну особу, яка є учасником, _____________ (зазначити П.І.Б.), _____________ (зазначити «не було»/ «було») притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення. Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років _________ (зазначити«не притягувався»/ «притягувався»)до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Службова (посадова) особа* учасника/ фізична особа, яка є учасником, _____________ (зазначити П.І.Б.), була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої __________ (зазначити «знято»/ «не знято» або «погашено»/ «не погашено») у встановленому законом порядку. Учасник ________ (зазначити «не визнаний»/ «визнаний») у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього ________ (зазначити «не відкрита»/ «відкрита») ліквідаційна процедура. У Єдиному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців _________ (зазначити «в наявності»/ «відсутня») інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» Учасник _________ (зазначити «не має»/«має») заборгованість із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів). Тому, пропозиція "ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС" підлягає відхиленню, оскільки Учасник не підтвердив відсутність підстав для відхилення визначеними у частині 1,2 статті 17 Закону "Про публічні закупівлі"!!!!
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Звертаємо Вашу увагу на те, що нормами частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Керуючись вказаними нормами у Частині ІІ. Додатку 2 до тендерної документації визначено Інформацію щодо відповідності учасника кваліфікаційним вимогам, визначеним у частині 1,2 статті 17 Закону для підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції та спосіб їх надання. На відповідність цим умовам ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС надано довідки № 3008-1; 3008-2; 3008-3; 3008-4; 3008-5; 3008-6; 3008-8; з відповідною інформацією.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА (продовження до вимоги UA-2018-08-23-000591-c.b5 від 18.09.2018 23:16)

Номер: cff02c95ec0c438a89c11d7c0fa2e60c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-23-000591-c.a6
Назва: ВИМОГА (продовження до вимоги UA-2018-08-23-000591-c.b5 від 18.09.2018 23:16)
Вимога:
Також, можна стверджувати, що відгук від Замовника аналогічного договору № 93 поданий з неправдивими даними-оскільки, він поданий станом на 29.08.2018р., а в ньому написано, що: станом на 29.08.2018р. виконано робіт на загальну суму 4174828,8 грн, проте довідка КБ-3, яка б могла це підтвердити видана ВЕРЕСНЕМ 2018 року, а також АКТ №12-1/6 (форма КБ-2в), що включений в дану довідку КБ-3 теж підписаний ВЕРЕСНЕМ!!! Оскільки 1 вересня припадало на вихідний день, тому наступний робочий день 3 вересня, а пропозицію Учасник завантажив 7 вересня (зранку), отже акт і довідка КБ-3 могли бути підписаними лише з 03.09-06.09 вересня, а це мінімум на тиждень пізніше від дати коли був написаний відгук!)) Тому станом на СЕРПЕНЬ згідно поданих Учасником документів (за формами КБ-3 і КБ-2в) було виконано робіт лише на 2940816,00, а НЕ на 4174828,8грн!!!!! - цей факт доводить те, що Учасником поданий відгук від Замовника аналогічного договору-ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу: UA-2018-08-23-000591-c.b5 Умовами тендерної документації, зокрема підпунктом 3.3. визначено, що відомості про виконання аналогічного договору підтверджуються оригіналом листа-відгука(ів) про співпрацю по договору від Замовника, що вказані в п. 3.1. (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. Лист № 93 від 29.08.2018 р., виданий КНП «6-а міська поліклініка м. Львова», у цьому листі вказано дату підписання договору та його номер, також предмет укладеного договору. Оскільки умовами тендерної документації не було визначено інших вимог стосовно оформлення листа-відгуку, то поданий документ цілком відповідає умовам тендерної документації. Відповідь на вимогу: UA-2018-08-23-000591-c.c7 Варто звернути вашу увагу на те, що умовами підпункту 1.1. пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації вимагалося документальне підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази шляхом подання відомостей згідно запропонованої форми про наявність матеріально-технічної бази учасника, що визначена у даному Додатку. (зразок довідки додається у таблиці «а»): у разі залучення – договори оренди, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, які орендуються (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал); у разі залучення - договори про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, якими будуть надавати послуги (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал). Відтак, копіями договорів учасники повинні були підтвердити залучення транспортних засобів, підтвердження факту оренди іншого обладнання договорами не вимагалося, відповідно договір № 03-04 від 18.06.2018 р. про оренду будівельного обладнання подано учасником додатково та не впливає на оцінку тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: bbfe3c8bbd674d1988c4ea0dfce959fe
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-23-000591-c.c7
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Учасником "ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС" поданий Договір про оренду обладнання №03-05 від 18 червня 2018 р. , який не має жодної юридичної сили, оскільки не вказані всі Сторони договору в першому абзаці даного Договору! І який укладений між колишнім директором Колюбінським А.І. "ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС" і єдиним засновником "ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС" Кузьма С.М., який одночасно є гендиректором іншої юридичної особи. Очевидно, що терміново, на "коліні" укладали дали даний договір, що трохи помилок наробили...) А також даний Договір поданий не в повному обсязі, оскільки відсутні копії Додатків (в яких напевно мало бути описано-що ж таке це будівельне обладнання насправді?!), що є невід'ємною частиною даного договору згідно п .10.7.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Умовами тендерної документації, зокрема підпунктом 3.3. визначено, що відомості про виконання аналогічного договору підтверджуються оригіналом листа-відгука(ів) про співпрацю по договору від Замовника, що вказані в п. 3.1. (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. Лист № 93 від 29.08.2018 р., виданий КНП «6-а міська поліклініка м. Львова», у цьому листі вказано дату підписання договору та його номер, також предмет укладеного договору. Оскільки умовами тендерної документації не було визначено інших вимог стосовно оформлення листа-відгуку, то поданий документ цілком відповідає умовам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 84b9819ab0064df4a1c760f613ae98f7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-23-000591-c.b5
Назва: Вимога
Вимога:
Згідно умов тендерної документації в складі тендерної пропозиції повинна бути: 1. Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів згідно запропонованої форми, що визначена у даному Додатку. (зразок довідки додається у таблиці «г») Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), предметом якого є тотожний за предметом закупівлі. Вартість аналогічного договору повинна становити не менше 50% від вартості пропозиції учасника торгів. Учасником "ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС" поданий аналогічний договір на суму 8922144,00 грн, проте у відгуку від замовника аналогічного договору чітко написано: що згідно даного договору виконано робіт на загальну суму 4174828,8 грн, і лише на цю суму подано документи, що засвідчують факт виконання робіт!!, а це означає, що саме ця сума рахується як ВИКОНАНА ПО АНАЛОГІЧНОМУ ДОГОВОРІ!!! Оскільки невідомо чи учасник завершить решта всі будівельні роботи, чи буде фінсування, оскільки це все буде відбуватисяу майбутньому! Тому, Учасник не виконав умов тендерної пропозиції-НЕ НАДАВ ВІДОМОСТІ ПРО ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ В СУМІ НЕ МЕНШЕ 50% від вартості пропозиції, ОСКІЛЬКИ 50% від пропозиції Учасника становить 6744387,00грн., а сума виконаних (що підтверджено документально!!!) аналогічних робіт становить 4174828,8грн.=30,95% від пропозиції Учасника!!! Окрім, того у відгуку Замовника аналогічного договору, вказаний договір на суму 8922114,00грн.- такого договору в складі пропозиції Учасника НЕМА!!!, також у тому ж відгуку вказаний додатковий договір №1 від 13 грудня 2013 року якого теж в складі пропозиції Учасника НЕМА!!! Вимагаємо-терміново відхилити пропозицію Учасника "ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС"!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, згідно умов підпункту 3.1. Розділу I Додатку № 2 до тендерної документації учасники мають надати інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно запропонованої форми, що визначена у даному Додатку. (зразок довідки додається у таблиці «г») Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), предметом якого є тотожний за предметом закупівлі. Вартість аналогічного договору повинна становити не менше 50% від вартості пропозиції учасника торгів. Договір № 12-1 від 13.12.2017 р., укладений з Комунальною 6-ою поліклінікою м. Львова, відповідно до пункту 3.1. Розділу 3 цього Договору, його ціна становить 8 922 144, 00 грн. з ПДВ, Ціна пропозиції учасника ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС становить 13 488 774,00 грн., відтак, вказана сума перевищує 50 відсотків від ціни пропозиції, запропонованої учасником. Також звертаємо вашу увагу на те, що у підпункті 3.1. Розділу I Додатку № 2 до тендерної документації описано, що саме вартість договору, а сума фактично виконаних робіт за цим договором, має становити не менше менше 50% від вартості пропозиції учасника торгів. Відтак, учасником дотримано умов тендерної документації описаного пункту.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ.

Номер: 1b7f6404457b4c2380be7c170a230bfc
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-23-000591-c.c4
Назва: ВИМОГА НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ.
Вимога:
Вимога на кваліфікацію ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС Відповідно до умов тендерної документації, а саме: Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, частини 2 Забезпечення тендерної пропозиції (п.8 ч.1 ст.1, ст. 24 Закону), Учасник повинен надати забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії відповідно до пунктів: 2.3.Розмір забезпечення цінової пропозиції: 50000,00 п’ятдесят тисяч гривень. 3. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. 5. Разом із банківською гарантією надається: - документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії, як наприклад довідка, видана банком про залишок коштів на розрахунковому рахунку, або копія депозитного договору, або копія кредитного договору або інший документ на розсуд учасника. Учасник ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС надав в складі тендерної пропозиції банківську гарантію № G0818/2363 БЕЗ ГРОШОВОГО ПОКРИТТЯ, у якій не вказано поточний рахунок ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС, на якому є грошове покриття в сумі 50000грн., і яка видана 03 вересня 2018р. ОТЖЕ, ЖОДНИМ ДОКУМЕНТОМ НІ ПРИВАТ БАНК НІ УЧАСНИК НЕ ПІДТВЕРДИВ ГРОШОВОГО ПОКРИТТЯ. Натомість, Учасник подав довідку про рахунок і залишок коштів від 04 вересня 2018р., проте це стан (на 04 вересня 2018р ) поточного рахунку ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС, який не має жодного відношення до банківської гарантії з грошовим покриттям!!! Вважаємо, за потрібне, Вам повідомити, що “Приват Банк” видає спеціальну, окрему довідку “Про наявність грошових коштів під покриття гарантії.” Тому, відповідно до ЗУ “Про публічні закупівлі”, а також умов тендерної документації п. 7. : Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 30 Закону, Учасник ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС повинен бути негайно ДИСКВАЛІФІКОВАНИМ! Якщо, пропозиція Учасника ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС не буде відхилена, з підстав, що описані вище, нами буде написана скарга в АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідності до умов пункту 2 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» . Замовником вимагається надання учасником забезпечення цінової пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Разом із банківською гарантією надається: копія ліцензії, виданої банку. Зазначена копія повинна бути завірена банком; документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії, як наприклад довідка, видана банком про залишок коштів на розрахунковому рахунку, або копія депозитного договору, або копія кредитного договору або інший документ на розсуд учасника. На відповідність цій вимозі учасником надано банківську гарантію № G0818/2363, також у складі тендерної пропозиції також надано довідку № 180904SU10401718 від 04.09.2018 р. у якій вказано відомості про залишок коштів на рахунку ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС. Беручи до уваги те, що у підпункті 5 пункту 2 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що документом, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії, може бути довідка, видана банком про залишок коштів на розрахунковому рахунку, або копія депозитного договору, або копія кредитного договору або інший документ на розсуд учасника. Відтак, довідка № 180904SU10401718 від 04.09.2018 р., що подано учасником відповідає описаним умовам.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ВИМОГА

Номер: db9839df196d43998a93956543fc7336
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-23-000591-c.a2
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Вимагаємо надати розяснення щодо правомірності та законності проведення даної закупівлі зважаючи на те що КП КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КАМ'ЯНКА-БУЗЬКА ЦРЛ»код ЄДРПОУ 01996326 (нова назва ) та КП Кам'янка-Бузька центральна районна лікарня код ЄДРПОУ 01996326 це одна і таж сама комунальна установа , яка вже проводила таку ж закупівлю «Реконструкція фасаду з впровадженням енергозберігаючих заходів будівлі Кам'янка-Бузької центральної районної лікарні по вул. Героїв Небесної Сотні, 29 а у м. Кам'янка-Бузька Львівської області» та по результатам даної закупівлі було підписано договір про закупівлю робіт №1 від 13 липня 2018року, а отже дана закупівля є завершеною а договір діючий .Більше того в єдиному реєстрі судових рішень знаходяться відомості про відкриття провадження у справі № 914/1423/18 позивачем в якій є ТОВ " БК " ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ " а відповідачем КП Кам'янка-Бузька центральна районна лікарня код ЄДРПОУ 01996326 (стара назва )КП КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КАМ'ЯНКА-БУЗЬКА ЦРЛ»код ЄДРПОУ 01996326 (нова назва )предметом спору даної справи є невиконання умов договору про закупівлю робіт № 1 від 13 липня 2018року,та стягнення 1 200 000 грн. суми боргу за даним договором , а отже при ухвалені такого рішення на користь позивача , договір іншого учасника буде визнано удаваним та нікчемним(понесені збитки учасника небудуть компенсовані жодним чином). У відповідь на нашу ВИМОГУ просимо надати обгрунтоване розяснення в найкоротший термін з документальним підтвердженням або спростуванням вищевикладеної інформації .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу UA-2018-08-23-000591-c.a2 від 30.08.2018 р. повідомляємо наступне: Тендерним комітетом КНП КАМ'ЯНКА-БУЗЬКА ЦРЛ було проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція фасаду з впровадженням енергозберігаючих заходів будівлі Кам'янка-Бузької центральної районної лікарні по вул. Героїв Небесної Сотні, 29а у м. Кам'янка-Бузька Львівської області» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»), (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) (оголошення UA-2018-05-16-000950-a). За результатами аукціон, який відбувся 04.06.2018 р. переможцем цієї закупівлі було визначено учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", з яким 13 липня 2018 р. було укладено договір на виконання робіт по цьому об’єкту. Однак, тендерним комітетом було отримано лист Про нікчемність договору № 17-15м/4816 від 26.07.2018 р., виданий Західним офісом Держаудитслужби України, якою виявлено порушення при проведенні закупівлі, за наявності яких договір, укладений за результатами цієї закупівлі є нікчемним. Відтак, керуючись рекомендаціями Держаудитслужби України тендерним комітетом прийнято рішення визнати договір нікчемним. Підсумовуючи все вищеописане, зазначаємо, що наявність нікчемного договору та відкритого провадження не є перешкодою для проведення нової закупівлі на виконання робіт, які потрібно виконати для нормального функціонування медичної установи.
Статус вимоги: Відхилено