-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Автогідропідйомник (автовишка)
Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у п. 3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Державний замовник у сфері оборони. Проведення спрощеної закупівлі відповідно Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням положень, визначених Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями).
Завершена
7 936 728.48
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 683.64 UAH
мін. крок: 0.5% або 39 683.64 UAH
Період оскарження:
15.05.2025 12:08 - 21.05.2025 08:00
Вимога
Відхилено
Невідповідність учасника
Номер:
53388204cb8b455bb5b3fb59d39dacef
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-15-005263-a.a1
Назва:
Невідповідність учасника
Вимога:
Невідповідність Учасника технічним вимогам.
Пов'язані документи:
Учасник
- KIT-B-LIFT-200-HY_2018-11_EN.pdf 03.06.2025 09:24
- Вимога.docx 03.06.2025 09:24
- Протокол від 05.06.2025р..pdf 05.06.2025 12:25
Дата подачі:
03.06.2025 09:24
Вирішення:
1. 03.06.2025 року в електронну систему закупівель надійшла вимога про невідповідність учасника від учасника ТОВ "ТД "КИЇВ-СПЕЦТЕХ" щодо визначення переможцем ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс" наступного змісту:
Добрий день! Шановний Замовнику!
За результатами оголошених Вами торгів UA-2025-05-15-005263-a на закупівлю: Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби - в кількості 1 шт., за результатами аукціону найнижча ціна зазначена в компанії ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс".
Згідно тендеру UA-2025-05-15-005263-a переможець аукціону ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс" готовий поставити Автогідропідйомник АТ-20/9 за ціною 7 192 000,00 (з ПДВ) за 1 одиницю.
В пропозиції ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс» запропонував Вам до постачання автомобіль IVECO Evrocargo ML110E25WS 4х4 з обладнанням СТЕ B-LIFT 200 HY.
Згідно вимог Вашої тендерної документації обладнання гідропідйомника, а саме пункт 2.2 - Висота зон обслуговування, м - не менше 20 м, Участник ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс" в своїй пропозиції зазначив 20 м., також надав паспорт з підтвердженням Робочої висоти підіймання запропонованого підйомника, м 20;
Оскільки виробник платформи CTE S.p.A., Італія на своєму сайті зазначає максимальну висоту технічних параметрів моделі CTE B-LIFT 200 - 20 м (згідно європейских стандартів), для ознайомлення та для підтвердження надаємо скан копію витягу обладнанням взятого з просторів Інтернету), а саме, грузовисотні характеристики обладнання, де схематично зображено висоту зони обслуговування та виліт стріли.
Ми повідомляємо, Вам як Замовнику, який працює в правовому полі, згідно діючого законодавства України, а саме вимог Держпраці, що робоча висота (в нашому розумінні висота зон обслуговування) визначається згідно формулі:
«Висота піднімання мобільного підіймача — H – найбільша відстань по вертикалі від робочого майданчика, на якому стоїть підіймач, до підлоги робочої платформи, що перебуває у верхній робочій позиції (H1), плюс 1,5 м: H = H1 + 1,5.» (своїми словами розраховується шляхом повного розкладання підйомника по вертикалі і визначається відстанню від землі до нижньої частини люльки + 1,5 м.)
Що це означає:
• Ці 1,5 метра — це українське нормативне визначення “робочої висоти”
• Згідно вантажо-висотної характеритики виробника, висота підлоги платформи = 18 м, то робоча висота = 19,5 м, згідно з НПАОП (Нормативно-правові акти з охорони праці).
З урахуванням вантажно-висотної характеристики, підрахувавши, і посилаючись на законодавство України висота підіймання (висота зон обслуговування) запропонованого ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс" підйомника складає не більше - 19,5 м.
На підставі наданих зображень та НПАОП 0.00-1.80-18, а саме Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання, офіційно затверджених наказом Мінсоцполітики №62 від 19.01.2018, можемо чітко зазначити, що запропонований Автогідропідйомник АТ-20/9 не відповідає вимогам тендерної документації.
Джерело інформації:
• НПАОП 0.00-1.80-18, Наказ Мінсоцполітики №62 від 19.01.2018.
• Зареєстровано в Мін’юсті України 27.02.2018 за № 244/31696.
• Офіційна сторінка на сайті Верховної Ради України.
2. До вимоги від учасника ТОВ "ТД "КИЇВ-СПЕЦТЕХ" щодо визначення переможцем ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс" 03.06.2025 року в електронну систему закупівель були додані два додатки технічних характеристик на Автогідропідйомник (автовишку) «KIT-B-LIFT-200-HY_2018-11_EN.pdf», які розміщені на сайті «www.ctelift.com» на 2 – аркушах .
Замовником прийнято до розгляду вимогу ТОВ "ТД "КИЇВ-СПЕЦТЕХ" та враховано зауваження, щодо зазначених невідповідностей. Уповноваженою особою військової частини повторно переглянуто документи в пропозиції ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс" та встановлено, що технічні характеристики запропонованого автогідропідйомника АТ-20/9, моделі навісного обладнання CTE B-LIFT 200 HY, повнопривідного автомобільного шасі IVECO Eurocargo ML110E25WS 4x4, який має робочу висоту підіймання 20,0 м, що підтверджено:
- технічним паспортом підйомника «Паспорт підйомника «Автопідйомник АТ-20/9» Альфатекс Україна», в якому зазначено, що відповідно до пункту 2.1.15 «Робоча висота підіймання», розділу № 2 «Основні технічні дані та характеристики», сторінка № 4, робоча висота підіймання, м, становить – 20,0м., що не суперечить вимогам оголошення на проведення спрощеної закупівлі Автогідропідйомник (автовишка) - (ДК 021:2015 - 34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби);
- технічною специфікацією, відповідно до ДОДАТКУ №3 оголошення на проведення спрощеної закупівлі «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», де відповідно до пункті 2.2, розділу «Обладнання гідропідйомника» ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс" зазначено, що висота зон обслуговування, м – не менше 20м, що не суперечить вимогам оголошення на проведення спрощеної закупівлі.
3. Відповідно до вимог ДОДАТКУ №3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», замовником було передбачено зазначення учасниками спрощеної закупівлі висоти зон обслуговування, «м - не менше 20 м», інших уточнень, вимог, формул розрахунків, в тому числі, щодо визначення робочої висоти шляхом повного розкладання підйомника по вертикалі і визначення відстанню від землі до нижньої частини люльки, або розрахунків згідно з НПАОП 0.00-1.80-18, Наказ Міністерства соціальної політики України №62 від 19.01.2018 року у вимогах оголошення на проведення спрощеної закупівлі Замовником не зазначалося.
Щодо роз’яснення поняття висоти обслуговування мобільних автогідропідіймачів, відповідно до пункту 15 Наказу № 62 Мінсоцполітики, висота підіймання мобільного підйомника визначається наступним чином: «Висота підіймання мобільного підйомника — H — найбільша відстань по вертикалі від робочого майданчика, на якому стоїть підйомник, до підлоги робочої платформи, що перебуває у верхній робочій позиції (H₁), плюс 1,5 м: H = H₁ + 1,5 м». Дане формулювання не інтерпретується як таке, що 1,5 м є реальним фізичним значенням росту людини з піднятими руками. Це — умовне розрахункове значення, яке використовується виключно для стандартизації інженерних розрахунків та обліку в технічній документації.
Фактичні антропометричні дані оператора:
• Середній зріст дорослої людини - приблизно 170 см;
• Довжина рук при витягуванні вгору - 30–50 см.
Таким чином, реальна зона досяжності становить близько 2,0–2,2 м, що перевищує нормативні 1,5 м, закладені в наказі № 62 Мінсоцполітики від 19.01.2018 року.
Твердження про те, що 1,5 м — це фізична висота людини з витягнутими руками, є умовним значенням, яке зазначено в Наказі № 62 Мінсоцполітики для уніфікованих розрахунків.
Норми НПАОП 0.00-1.80-18 регламентують загальні вимоги до безпеки виконання робіт на висоті із застосуванням підіймальних пристроїв, у тому числі автогідропідіймачів. У зазначеному нормативному акті не має прямого визначення поняття "висота зони обслуговування", однак використовується поняття «робоча зона» та «робоча висота», які безпосередньо пов’язані з досяжністю оператора.
При визначенні висоти зони обслуговування, навіть за відсутності прямого визначення в НПАОП 0.00-1.80-18, застосовується логіка та практика, згідно з якими висота зони обслуговування = висота платформи + 2,0 м, що і є інтернаціональним інженерним стандартом для оцінки зони досяжності оператора.
Враховуючи вищезазначене, у вимозі ТОВ "ТД "КИЇВ-СПЕЦТЕХ" ототожнено поняття, «Висота зон обслуговування, м» що передбачено вимогами оголошення на проведення спрощеної закупівлі Автогідропідйомник (автовишка) - (ДК 021:2015 - 34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби) з поняттям визначеним «робоча висота», при цьому, що в загальному розумінні такі поняття не є аналогічними, хоч і можуть співвідноситись як ціле та загальне.
4. З огляду на додані додатки технічних характеристик на Автогідропідйомник (автовишку) «KIT-B-LIFT-200-HY_2018-11_EN.pdf» від учасника ТОВ "ТД "КИЇВ-СПЕЦТЕХ" які розміщені на сайті «www.ctelift.com» на 2 – аркушах, вбачається, що висота зони обслуговування на CTE B-LIFT 200 HY становить саме 20 метрів. (даний додаток додається до протоколу на 1 аркуші).
Тож, надані документи надані учасником відбору ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс" - відповідають технічним вимогам вказаних Замовником в оголошенні про проведення відбору учасників для проведення спрощеної процедури закупівлі визначених ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не має підстав для відхилення пропозиції переможця спрощеної закупівлі ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс" згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (ДК 021:2015-34140000-0-Великовантажні мототранспортні засоби) Автогідропідйомник (автовишка).
Статус вимоги:
Відхилено