• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл за кодом ДК 021:2015: 31210000-1.

Торги не відбулися

310 871.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 554.36 UAH
Період оскарження: 15.05.2025 10:06 - 20.05.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА ЗАМОВНИКУ (в порядку п. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Номер: 486858516c4042aba1ff81e22836245d
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-15-001795-a.a4
Назва: ВИМОГА ЗАМОВНИКУ (в порядку п. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Вимога:
Вих. № 34/16 від 01.07.2025 року Уповноваженій особі Замовника - Квартирно-експлуатаційний відділ м. Запоріжжя Україна, Запорізька область, 69063, м. Запоріжжя, вул. Земського лікаря Лукашевича, буд. 4 ВИМОГА ЗАМОВНИКУ (в порядку п. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі») Відповідно пункту 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. 15.05.2025 року Замовником - Квартирно-експлуатаційним відділом м. Запоріжжя (код ЄДРПОУ 07809992) на базі онлайн-платформи електронної системи публічних закупівель Prozorro було опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-15-001795-a) щодо проведення публічної закупівлі за кодом ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл. 26.05.2025 року відбувся аукціон та розкриття тендерних пропозицій учасників, за підсумком у яких взяли участь 5 учасників: 1.ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ» з кінцевою пропозицією - 215863,00 грн. 2.ФОП "СВЄЖЕНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" з кінцевою пропозицією - 229330,00 грн. 3.ТОВ "ЕЛЕКТРО ПОСТАВКА КОМПЛЕКС" з кінцевою пропозицією - 230405,40 грн. 4.ФОП "Мирошниченко Тамара Миколаївна" з кінцевою пропозицією - 241752,50 грн. 5.ТОВ "ЛЮМ'ЄР ЕЛЕКТРО" з кінцевою пропозицією - 278312,00 грн. За підсумками розгляду тендерної пропозиції Учасника - ФОП "Мирошниченко Тамара Миколаївна" (РНОКПП 2179014564) Замовником, згідно ПРОТОКОЛУ № 307 від 30.06.2025 року прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника - ФОП "Мирошниченко Тамара Миколаївна" на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей - тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. При цьому безпосередньою підставою вказана причина: «… Відповідно до пункту 5 Додатку № 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, Умови поставки: Товар повинен бути новим, відповідати вимогам чинних в Україні, нормативних документів (державним стандартам, технічним умовам та іншим нормам, встановленим чинним законодавством України) для даного виду Товару, не пошкоджений, виготовлений не раніше 2024 року та мати відповідне маркування виробника, термін та умови його зберігання не порушені…» і наступний абзац: «…Під час розгляду тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю (?) ФОП "Мирошниченко Тамара Миколаївна" (далі - Учасник), у процедурі закупівлі № UA-2025-05-15-001795-a, відсутні документи виробника/офіційного представника, які підтверджують, зокрема, що запропоновані товари за позиціями 1-38 виготовлені не раніше 2024 року. Враховуючи викладене Пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. …». Замовником, черговий раз (враховуючи, що дана вимога Замовнику від Учасника є за рахунком вже третьою у даній публічній закупівлі) здійснено підміну власних вимог у Технічної специфікації. Так, Учасником на виконання вимог Замовника, у складі власної Тендерної пропозиції надано, серед іншого, наступні документи: 1. Гарантійний лист (Гарантія виконання та дотримання вимог) за вих. № 20/16 від 21.05.2025 року, згідно якого Учасником надано гарантії виконання та дотримання всіх умов Технічної специфікації Замовника, викладеної у Додатку № 2 до Тендерної документації Замовника, в тому числі у по пункту 5 вказаної специфікації. 2.Гарантійний лист за вих. № 21/16 від 21.05.2025 р. проте, що Товар, що пропонується до постачання є не пошкодженим та виготовленим не раніше 2024 року. Питається, що незрозуміло Замовнику? Була визначена вимога Замовником, з відповідним формулюванням - Учасником здійснено відповідне реагування - гарантовано, що Товар, якій планується до придбання та постачання буде виготовленим не раніше 2024 року. Натомість у Протоколі № 307 з’являється чергова «перлина», яка визнається єдиною підставою для відхилення тендерної пропозиції: «… відсутні документи виробника/офіційного представника, які підтверджують, зокрема, що запропоновані товари за позиціями 1-38 виготовлені не раніше 2024 року…». А коли і де (конкретний розділ, пункт, підпункт тощо тендерної документації та додатків до неї) Замовником була визначена така вимога, саме у такому формулюванні? Замовником було визначено у п.7 Додатку № 2, що: «… 7. На підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам (вимогам) предмета закупівлі (технічній специфікації), встановленим замовником, учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції (для кожної позиції товару) копію документу (документ) виробника/офіційного представника (паспорт товару та/або паспорт якості та/або сертифікат якості та/або формуляр та/або етикетка та/або каталог (його сторінка) та/або інструкція з експлуатації та/або інший документ), який містить технічні характеристики. …». Учасником відповідно і було надано, у власній тендерній пропозиції, по кожній позиції (1-38) - паспорти товару, що пропонується та які містять технічні характеристики товару. Але вимоги на яку посилається Замовник, як на єдину причину для відхилення Тендерної пропозиції Учасника - ФОП "Мирошниченко Тамара Миколаївна" взагалі не існує. Крім цього, для розуміння подальшого розвитку подій, інформуємо Уповноважену особу Замовника, що Учасником будуть здійснені наступні заходи: 1. Направлено, у порядку визначеному законодавством, Вимогу замовнику (в порядку п. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»). 2. Направлено, у строки та порядку визначеному законодавством, скаргу до АМКУ. 3. Подано через СЕЗ «PROZORRO» інформацію до Державної аудиторської служби України щодо порушень законодавства у сфері публічних закупівель. 4. Розміщено відгук про дану закупівлю на Дозорро. 5. Аналіз наявності корупційної складової у даній публічній закупівлі (вина завжди конкретна) з відповідним направленням висновків до компетентних органів у розрізі і порівнянні з аналогічними публічними закупівлями оголошеними іншими квартирно - експлуатаційними відділами по Україні (строками, результатами, з ПДВ тощо). В зв’язку із вказаним, враховуючи вимоги діючого законодавства України у сфері публічних закупівель, вимагаємо: 1. Надати додаткову інформацію про причини невідповідності тендерної пропозиції Учасника - ФОП "Мирошниченко Тамара Миколаївна" (РНОКПП 2179014564) умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації Замовника за публічною закупівлею UA-2025-05-15-001795-a. ФО-П МИРОШНИЧЕНКО Т. М. ___________ Мирошниченко Т.М.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вих. №34/16 від 01.07.2025 року, щодо ВИМОГИ ЗАМОВНИКУ (в порядку ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА ЗАМОВНИКУ (в порядку ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Номер: 2634ee092a8a44c8bb16a518afb00080
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-15-001795-a.a3
Назва: ВИМОГА ЗАМОВНИКУ (в порядку ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Вимога:
ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ МИРОШНИЧЕНКО ТАМАРА МИКОЛАЇВНА Україна, Полтавська область, 36017, місто Полтава, Подільський район, вулиця Лисенка, будинок 169. Р/р UA753808380000026001700793964, в АТ «ПРАВЕКС-БАНК», м. Київ, МФО 380838, РНОКПП 2179014564 Контактний телефон +38 050 749-29-81 Вих. № 33/16 від 06.06.2025 року Уповноваженій особі Замовника - Квартирно-експлуатаційний відділ м. Запоріжжя Україна, Запорізька область, 69063, м. Запоріжжя, вул. Земського лікаря Лукашевича, буд. 4 ВИМОГА ЗАМОВНИКУ (в порядку ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі») Відповідно частині 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. 15.05.2025 року Замовником - Квартирно-експлуатаційним відділом м. Запоріжжя (код ЄДРПОУ 07809992) на базі онлайн-платформи електронної системи публічних закупівель Prozorro було опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-15-001795-a) щодо проведення публічної закупівлі за кодом ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл. 26.05.2025 року відбувся аукціон та розкриття тендерних пропозицій учасників, за підсумком у яких взяли участь 5 учасників: 1.ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ» з кінцевою пропозицією - 215863,00 грн. 2.ФОП "СВЄЖЕНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" з кінцевою пропозицією - 229330,00 грн. 3.ТОВ "ЕЛЕКТРО ПОСТАВКА КОМПЛЕКС" з кінцевою пропозицією - 230405,40 грн. 4.ФОП "Мирошниченко Тамара Миколаївна" з кінцевою пропозицією - 241752,50 грн. 5.ТОВ "ЛЮМ'ЄР ЕЛЕКТРО" з кінцевою пропозицією - 278312,00 грн. За підсумками розгляду тендерної пропозиції Учасника - ФОП "СВЄЖЕНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ", Замовником, згідно ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ N289/BT-E щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника від 04.06.2025 року, прийнято рішення про визначення Учасника переможцем та укладення договору про закупівлю із ФОП "СВЄЖЕНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ". Учасник - ФОП "Мирошниченко Тамара Миколаївна" (РНОКПП 2179014564) не погодився з таким рішенням Замовника та звернувся офіційно через торговий майданчик онлайн-платформи електронної системи публічних закупівель Prozorro з Вимогою замовнику в порядку ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» № 32/16 від 04.06.2025 р. щодо надання детального роз’яснення щодо підстав прийняття ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ N289/BT-E від 04.06.2025 року Уповноваженої особи та надання детального пояснення мотивів, порядку та підстав, якими керувався Замовник при оцінці тендерної пропозиції, розгляді тендерної пропозиції та визначення переможця. Замовником 05.06.2025 р. за № 809 надано роз’яснення, але у вказаному документі не міститься відповіді на питання щодо підстав визначення Учасника - ФОП "СВЄЖЕНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" переможцем через невиконання останнім вимог визначених самим Замовником вимог у п. 7 Додатку № 2 до Тендерної документації -ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ, а саме: вимог п. 7 Додатку № 2 до Тендерної документації -ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ згідно якого: «…На підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам (вимогам) предмета закупівлі (технічній специфікації), встановленим замовником, учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції (для кожної позиції товару) копію документу (документ) виробника/офіційного представника (паспорт товару та/або паспорт якості та/або сертифікат якості та/або формуляр та/або етикетка та/або каталог (його сторінка) та/або інструкція з експлуатації та/або інший документ), який містить технічні характеристики…» Учасником - ФОП "СВЄЖЕНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" не було виконано в повному обсязі технічні вимоги Замовника, що викладені у Додатку № 2 - ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ, а це призводить, відповідно до вимог діючого законодавства України у сфері публічних закупівель, до відхилення тендерної пропозиції Учасника, оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Тобто, діючим законодавством передбачена можливість надання учаснику строку для усунення невідповідностей його тендерної пропозиції протягом 24 годин, за виключенням двох випадків: ненадання банківської гарантії (якщо така вимагалась умовами тендерної документації) та відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Замовником здійснюється дана публічна закупівля по 38 товарним позиціям. Так базове питання, у даному випадку, чи надані Учасником, якого Замовником визнано Учасником-переможцем, відповідні документи по 38 позиціям або ненадані ? Судячи з повідомлення Замовника про усунення невідповідностей та переліку документів тендерної пропозиції Учасника-переможця - ні, документи не надані у обсязі, що його вимагав Замовник. І таким чином, Замовник, відповідно до вимог законодавства у сфері публічних закупівель, повинен був відхилити тендерну пропозицію такого учасника, а не надавати строк для усунення невідповідностей. Оскільки, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В зв’язку із вказаним, враховуючи вимоги діючого законодавства України у сфері публічних закупівель, вимагаємо: 1. Надати детальне роз’яснення щодо підстав прийняття ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ N289/BT-E від 04.06.2025 року Уповноваженої особи та надати детальне пояснення мотивів, порядку та підстав, якими керувався Замовник при оцінці тендерної пропозиції, розгляді тендерної пропозиції та визначення переможця в частини невиконання вимог Додатку № 2 - ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ Тендерної документації Замовника. 2. Скасувати рішення від 04.06.2025 р. щодо визнання Учасника - ФОП "СВЄЖЕНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" переможцем. ФО-П МИРОШНИЧЕНКО Т. М. ___________ Мирошниченко Т.М.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: відповідь на вих.№33/16 від 06.06.2025 року
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на рішення про відхилення тендерної пропозиції ( на підставі пункту 44 Постанова №1178 від 12.10.2022р.)

Номер: d2f2cd4f9a9240d08d3104202d88bd4e
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-15-001795-a.a2
Назва: СКАРГА на рішення про відхилення тендерної пропозиції ( на підставі пункту 44 Постанова №1178 від 12.10.2022р.)
Скарга:
Дана скарга сформована та подана у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості, Постанова №1178) на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей). Квартирно-експлуатаційний відділ м. Запоріжжя (код ЄДРПОУ 07809992) (далі – Замовник) від 15 травня 2025 року було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), «Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл за кодом ДК 021:2015: 31210000-1.» за кодом ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл. Фактичні обставини ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ» (далі – Скаржник) подав тендерну пропозицію та взяв участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником, а також виграв аукціон за результатами закупівлі, і далі перебував на стадії кваліфікації із найнижчою ціною тендерної пропозиції. Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 26 травня 2025 року. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли наступні учасники: Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ» (далі – Скаржник) 215 863,00 UAH 215 863,00 UAH ФОП "СВЄЖЕНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" (учасник ,якого визначено переможцем) 230 886,00 UAH 229 330,00 UAH ТОВ "ЕЛЕКТРО ПОСТАВКА КОМПЛЕКС" 258 055,60 UAH 230 405,40 UAH ФОП "Мирошниченко Тамара Миколаївна" 244 192,44 UAH 241 752,50 UAH ТОВ "ЛЮМ'ЄР ЕЛЕКТРО" 278 312,00 UAH 278 312,00 UAH Учасник - Скаржник запропонував найкращу ціну «215 863,00 грн.» під час аукціону для послуг за ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл, чим його пропозиція зберігає більше 90 000,00 грн. кошторису Замовника. 02 червня 2025 року Замовник ухвалив рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, що було зафіксовано в протоколі відхилення тендерної пропозиції (Протокол № 285) (далі – Протокол). Замовник обґрунтував своє рішення «недостовірною інформацією» та «невідповідністю цінової пропозиції», посилаючись на вимоги, що відсутні в тендерній документації, та всупереч вимогам пункту 43 Особливостей, про надання 24 годин для усунення невідповідностей. Скаржник, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БОЯРСЬКІ РЯДИ», вважає, що зазначені рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвели до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 18.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.06.2025 15:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.06.2025 14:32
Дата виконання рішення Замовником: 23.06.2025 16:22
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання Рішення №9745-р/пк-пз від 18.06.2025
Автор: ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ», Аніпір Володимир Іванович +380950121860 br_kiev@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 310735e728fa4d0ca18f1eed3ebb597d
Заголовок пункту скарги: 1. Щодо неправомірного рішення ЗАМОВНИКА щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника:
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. Щодо неправомірного рішення ЗАМОВНИКА щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника:

Протокол № 285 від 04 червня 2025 року про відхилення тендерної пропозиції Скаржника містить наступні підстави:
«У складі тендерної пропозиції Учасника наданий Гарантійний лист за вих. № 15 від 20 травня 2025 року, яким учасник підтверджує постачання товару саме того виробника, експлуатаційні документи якого надано ним у тендерній пропозиції відповідно до абзацу 1 п. 8 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Додатку № 2 до тендерної документації.

Відповідно до п. 42 Особливостей, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.

У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.

На адресу ТОВ «ЕМКО» був надісланий запит від 27 травня 2025 року щодо підтвердження СЕРТИФІКАТУ ВІДПОВІДНОСТІ, зареєстрованого в реєстрі за № Ref.Certif.No. UA 1.001.014008-17, дата реєстрації 10.07.2017 року, на продукцію:
Пристрої комплексні низьковольтні згідно пункту 1 додатку № 1.
Ящики ЯРВ, ЯРВП1 (ЯР, ЯРП).

Даний Сертифікат наданий на підтвердження предмета закупівлі: Ящик розриву ЯРП-100А; ящик розриву ЯРП-250А; ящик розриву ЯРП-400А; ящик перемикання ЯРПП 100А; ящик перемикання ЯРПП 250А, як документ виробника/офіційного представника – продукції виготовленої не раніше 2024 року.

За вих. № 10 від 29.05.2025 року Генеральним директором ТОВ «ЕМКО» повідомлено, що у 2023–2024 році підприємство не здійснювало виробництво:
ящик розриву ЯРП-100А.
ящик розриву ЯРП-250А;
ящик розриву ЯРП-400А;
ящик перемикання ЯРПП 100А;
ящик перемикання ЯРПП 250А.

Відповідно до п.5 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Додатку №2 до тендерної документації: «Товар повинен бути новим, відповідати вимогам чинних в Україні нормативних документів (державним стандартам, технічним умовам та іншим нормам, встановленим чинним законодавством України) для даного виду Товару, не пошкоджений, виготовлений не раніше 2024 року та мати відповідне маркування виробника, термін та умови його зберігання не порушені» – що не відповідає технічній специфікації Замовника.

Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Учасником у складі своєї електронної пропозиції наданий файл «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ».pdf за вих. №1 від 20 травня 2025 року, в якому зазначена ціна, а саме вартість пропозиції 215 863,00 грн. без ПДВ, 43 172,60 – ПДВ, та 259 035,60 з ПДВ.

Відповідно до п.6 Розділу І «Загальні положення» Тендерної документації визначено, що ціна тендерної пропозиції повинна бути розрахована із врахуванням податку на додану вартість (у випадках, що визначені законодавством) та вартості інших витрат, необхідних для виконання договору.

Учасником у складі електронної пропозиції наданий файл Витяг ПДВ.PDF: Який підтверджує, що Учасник має статус суб’єкта господарювання — платника податку на додану вартість.

Відповідно до п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації: «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.

Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Питома вага – 100%.

Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ, або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ — якщо предмет закупівлі не оподатковується.

Учасник визначає ціни на товар, що він пропонує поставити за договором про закупівлю, з урахуванням податків і зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ, крім випадків, коли предмет закупівлі не оподатковується), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, передбачених для товару даного виду.

Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до статті 29 Закону.»

Відповідно до абзацу 4 п.8 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Додатку №2 до тендерної документації:

«Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усі витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, тощо.»

Відповідно до п.2 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації: «Вартість тендерної пропозиції та інші ціни повинні бути чітко визначені».

Відповідно до п.3 «Відхилення тендерної пропозиції» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, визначеним тендерною документацією, або містить інформацію та/або документи, що може бути усунена учасником відповідно до пункту 43 Особливостей..»

Скаржник із такими підставами відхилення не погоджується та повідомляє, що вони є незаконними на підставі наступного:
Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації встановлено, що 5.Умови поставки: Товар повинен бути новим, відповідати вимогам чинних в Україні, нормативних документів (державним стандартам, технічним умовам та іншим нормам, встановленим чинним законодавством України) для даного виду Товару, не пошкоджений, виготовлений не раніше 2024 року та мати відповідне маркування виробника, термін та умови його зберігання не порушені.

При цьому дана вимога технічного завдання не обмежує надання товару 2025 року, що проігноровано Замовником в протоколі про відхилення.
Скаржник не погоджується з підставами відхилення його тендерної пропозиції, викладеними у протоколі Замовника, та вважає їх незаконними з таких причин:
Замовником неправомірно застосовано додаткові вимоги, які не були передбачені тендерною документацією. Відповідно до пункту 18 Додатку 3 тендерної документації встановлено, що у разі відсутності учасником відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів допускається подання технічного паспорта. Тендерна документація не містила вимог щодо обов'язкового застосування конкретних шифрів, наведених у кошторисних нормативах.
Скаржник, відповідно до Додатку 2 тендерної документації, надав у складі своєї тендерної пропозиції кошторисну документацію (файл «Кошторис.zip» від 09 травня 2025 року), яка повністю відповідає встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Всі зазначені у кошторисі обсяги робіт повністю відповідають умовам технічного завдання Замовника.
Замовник неправомірно посилається на невідповідність застосованих Скаржником шифрів нормативним вимогам, затвердженим наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 31.12.2021 № 374 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Захист будівельних конструкцій та устаткування від корозії (Збірник 13)». Технічне завдання тендерної документації не містить жодних посилань чи вимог щодо обов'язкового застосування шифрів, які визначені саме у вищезазначеному Збірнику, а також не передбачає обов’язку дотримуватися саме цих норм чи будь-яких інших конкретних нормативних збірників при формуванні кошторису.
Таким чином, Замовник незаконно створює додаткові вимоги на стадії розгляду пропозицій, що прямо заборонено законодавством про публічні закупівлі. Встановлення нових вимог, що не були попередньо зазначені у тендерній документації, прямо порушує принципи рівного доступу учасників, недискримінації та прозорості процедури закупівлі.
Згідно з рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення № 9591-р/пк-пз від 31.05.2024), будь-яке встановлення додаткових критеріїв оцінки, що не передбачені тендерною документацією, є неправомірним. Тому посилання Замовника на додаткові нормативні документи та їх вимоги є незаконним та необґрунтованим.
Крім того, Замовником грубо порушено порядок застосування пункту 43 Особливостей. При виявленні будь-яких невідповідностей у документах, що не призводять до зміни предмета закупівлі, Замовник зобов'язаний надати учаснику можливість усунути такі невідповідності. У даному випадку Замовник не використав цей механізм, чим порушив права Скаржника.
Окрім наведеного, Скаржник звертає увагу на порушення вимог пункту 46 Особливостей. Вказаний пункт зобов’язує Замовника у протоколі відхилення чітко зазначати посилання на відповідні положення тендерної документації, яким не відповідає тендерна пропозиція учасника, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність. Аналіз протоколу Замовника свідчить про відсутність конкретного посилання на пункт, щодо якого нібито подано недостовірну інформацію. Також Замовник не навів, яку саме інформацію він перевіряв, на підставі яких документів та яким саме чином дійшов до висновку про її недостовірність. Жодного документального підтвердження у вигляді листа від виробника або уповноваженого представника, яке б підтверджувало недостовірність інформації в тендерній пропозиції, Замовником не надано. Отже, такі висновки не ґрунтуються на фактичних доказах.
Більше того, твердження Замовника є суперечливими й штучно створеними на етапі розгляду тендерної пропозиції. Зокрема, всупереч логіці, Замовник одночасно зазначає, що товар повинен бути виготовлений не раніше 2024 року, але ігнорує наявність у Скаржника можливості поставити товар, виготовлений у 2025 році — що очевидно пізніше ніж 2024. Таким чином, навіть за умови буквального тлумачення вимог, постачання товару 2025 року виготовлення відповідає встановленому критерію.
Слід також наголосити, що тендерна документація взагалі не містила жодної вимоги про надання документів, які підтверджують факт виготовлення товару у певному році. Тобто Замовник перевіряє обставини, які не були визначені як предмет оцінки та не були передбачені жодною вимогою тендерної документації. У свою чергу, Учасник (Скаржник) передбачає постачання товару, виготовленого виробником згідно з умовами укладеного договору про закупівлю, відповідно до потреб Замовника на момент поставки, а не на момент подання тендерної пропозиції.
Таким чином, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є незаконним і необґрунтованим. Враховуючи наведені аргументи, Скаржник вимагає скасувати рішення про відхилення його тендерної пропозиції та допустити його до подальшої участі у процедурі закупівлі.
Щодо додаткового обґрунтування відхилення на підставі розділу «Оцінка тендерної пропозиції», Скаржник зазначає таке:
Відповідно до розділу ІІ додатку 1 тендерної документації встановлено, що ІІ. Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
Заповнена та підписана Тендерна пропозиція учасника за формою наведеною нижче:
1.Ціна включає в себе всі витрати виконавця.
2.Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції.
3.Ми зобов’язуємося укласти договір про закупівлю не пізніше ніж через 15 днів днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.

1.У разі визначення нас переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, ми приймаємо зобов’язання виконати всі умови, передбачені договором.
2.Ми беремо на себе зобов’язання підписати договір із замовником не пізніше ніж через 15 днів (у випадку обґрунтованої необхідності не пізніше 60 днів) з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та не раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
3.Строк дії тендерної пропозиції – 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
4.Ми зобов’язуємся підписати Договір про закупівлю у терміни, що встановлені Постановою №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» зі змінами.
5.Гарантійні зобов’язання на Товар протягом __________________ (строк гарантії визначений тендерною пропозицією Постачальника) з дати поставки товару на склад Вантажоодержувача..
* Учасник зазначає найменування запропонованого товару відповідно до своєї технічної пропозиції/технічної специфікації. У найменуванні товару не повинен міститися вираз «або еквівалент», оскільки це не дасть змоги визначити, яка саме продукція пропонується учасником до постачання.
** Учасник зазначає найменування виробника та країну походження товару.
*** У разі надання пропозиції Учасником – не платником ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та у графі «Всього цінова пропозиція з ПДВ» зазначається Учасником «Всього цінова пропозиція без ПДВ», про що Учасником робляться відповідні позначки.
Посилання Замовника на положення щодо оцінки тендерної пропозиції, а саме необхідність врахування ПДВ та інших витрат, є неправомірним, оскільки така вимога має бути включена до переліку документів, які повинен надати учасник у складі пропозиції (Додаток 3 до тендерної документації). Відповідно до пункту 44 Особливостей, замовник може відхилити тендерну пропозицію лише у випадку, якщо невідповідність стосується інформації та/або документів, що передбачені тендерною документацією. Вимоги, які не визначені у додатках до тендерної документації (зокрема у переліку документів), не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Скаржником була належним чином заповнена цінова пропозиція відповідно до форми, затвердженої Замовником, у якій окремо передбачено зазначення ціни без ПДВ та з ПДВ. У складі пропозиції Скаржник зазначив: 215 863,00 грн без ПДВ, що відповідає електронному полю закупівлі, оскільки процедура проводиться без ПДВ. Це відповідає вимогам як тендерної документації, так і структурі електронної форми. Таким чином, підстав для відхилення пропозиції з цього приводу не існує.
Таким чином, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є незаконним і необґрунтованим. Враховуючи наведені аргументи, Скаржник вимагає скасувати рішення про відхилення його тендерної пропозиції та допустити його до подальшої участі у процедурі закупівлі.
З огляду на викладене, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є незаконним та підлягає скасуванню. Скаржник має всі правові підстави для звернення до Антимонопольного комітету України зі скаргою про неправомірне відхилення його тендерної пропозиції.
Відхилення тендерної пропозиції Скаржника є безпідставним та незаконним, оскільки не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей.

2. Щодо порушення порядку проведення процедури закупівлі – Замовник не надав 24 години для усунення невідповідностей:

Звертаємо увагу, що за наявних запитань до тендерної пропозиції учасника Замовника має можливість здійснити уточнення в період вивчення тендерної пропозиції або оприлюднити вимогу про усунення невідповідностей протягом 24 годин.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження
Відповідно до пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Скаржник вважає, що Замовник порушив процедуру розгляду тендерної пропозиції, оскільки не забезпечив можливість усунення невідповідностей у визначений законом строк, що підтверджується такими положеннями законодавства та усталеною практикою органу оскарження:
Відповідно до пункту 43 Особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 (далі — Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, замовник зобов'язаний розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю, яка підлягає усуненню в такому порядку, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією, за винятком випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції та/або інформації (документів), що стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Всі інші помилки, які не призводять до зміни предмета закупівлі, можуть бути усунені учасником за 24 години після відповідного повідомлення Замовника.
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), якщо під час розгляду тендерної пропозиції замовник виявляє невідповідності у документах, що стосуються відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, він зобов’язаний надати учаснику 24 години для усунення таких невідповідностей.
Закон прямо визначає:
«Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
перелік виявлених невідповідностей;
посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.»
Крім того, згідно з усталеною практикою Антимонопольного комітету України (наприклад, рішення АМКУ № 8989-р/пк-пз від 13.07.2023, № 8913-р/пк-пз від 07.07.2023), якщо невідповідність у тендерній пропозиції стосується, зокрема, заповнення цінової пропозиції, арифметичних або формальних помилок у сумі пропозиції, наданих розрахунків або заповнення електронних полів, замовник зобов’язаний надати учаснику 24 години для усунення такої невідповідності. Відмова у наданні відповідного строку вважається прямим порушенням як статті 29 Закону, так і пункту 43 Особливостей.
Більше того, у рішеннях АМКУ зазначено:
«У разі якщо невідповідності у складі пропозиції учасника можуть бути усунені без зміни суті пропозиції, учасник має право виправити такі недоліки шляхом подання уточнених документів чи інформації у порядку 24 годин. Відсутність такої можливості або ненадання строку на усунення невідповідностей є підставою для скасування рішення замовника».
Таким чином, ненадання Замовником Скаржнику можливості виправити (уточнити або доповнити) цінову пропозицію або будь-які інші формальні/арифметичні неточності у встановлений строк (24 години) є порушенням процедури розгляду тендерної пропозиції, що стало наслідком неправомірного відхилення пропозиції та порушення прав Скаржника.
Замовник зобов’язаний був надати Скаржнику 24 години для усунення невідповідностей, якщо вони були наявні, зокрема у частині цінової пропозиції, а не відхиляти тендерну пропозицію без реалізації цього права. Відсутність відповідного повідомлення і строку для виправлення невідповідностей є істотним порушенням вимог пункту 43 Особливостей і статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», що підтверджується як нормами закону, так і усталеною практикою органу оскарження.

Тому Дії замовника є незаконними, оскільки вони суперечать положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, а також обмежують право учасника на добросовісну конкуренцію.

3. Щодо незаконного визначення переможця ФОП «СВЄЖЕНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» (код ЄДРПОУ 2235812415) та надання 24 годин для усунення невідповідностей другому учаснику щодо технічних документів:

Скаржник звертає увагу на суттєве порушення вимог законодавства України у сфері публічних закупівель під час визначення переможцем ФОП "СВЄЖЕНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ", а саме незаконне застосування механізму 24 годин для усунення невідповідностей, а також недотримання строків розміщення відповідних документів.
Додатком 2 Тендерної документації встановлено технічне завдання та передбачені вимоги і документи : 5.Умови поставки: Товар повинен бути новим, відповідати вимогам чинних в Україні, нормативних документів (державним стандартам, технічним умовам та іншим нормам, встановленим чинним законодавством України) для даного виду Товару, не пошкоджений, виготовлений не раніше 2024 року та мати відповідне маркування виробника, термін та умови його зберігання не порушені.
6.Якщо Учасником пропонується еквівалент* товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником, до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. У випадку, якщо учасником буде зазначено назву товару, яка буде містити словосполучення «або еквівалент, тендерна пропозиція такого учасника вважається як така, що не відповідає умовам технічної специфікації.
7.На підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам (вимогам) предмета закупівлі (технічній специфікації), встановленим замовником, учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції (для кожної позиції товару) копію документу (документ) виробника/офіційного представника (паспорт товару та/або паспорт якості та/або сертифікат якості та/або формуляр та/або етикетка та/або каталог (його сторінка) та/або інструкція з експлуатації та/або інший документ), який містить технічні характеристики.
8.Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції Гарантійний лист, яким учасник підтверджує постачання товару саме того виробника, експлуатаційні документи якого надано ним у тендерній пропозиції.
Якість та вид товару повинна відповідати вимогам діючих ДСТУ, ГОСТ, ТУ, сертифікатам відповідності та іншим нормам, що встановлені для даного товару і підтверджуються відповідним документом (копія надається при постачанні Замовнику). Якщо товар не підлягає сертифікації, надається довідка про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
У разі виявлення замовником суттєвих відмінностей запропонованого учасником товару вимогам до предмету закупівлі, така пропозиція учасника відхиляється замовником.
Якість товару повинні відповідати технічній документації, вимогам заводу-виробника товару, чинним національним стандартам, вимогам до якості товару, встановленим відповідними нормативно-технічним актами.
Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усі витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, тощо.
Тому щодо таких документів не передбачено надання 24 годин на підставі пункту 43 Особливостей, проте замовник всупереч даній нормі надав учаснику номер 2 – можливість усунути невідповідності.

1. Незаконне застосування механізму 24 годин для усунення невідповідностей
Відповідно до пункту 43 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 (далі — Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Разом із цим, згідно з практикою Антимонопольного комітету України (наприклад, рішення АМКУ № 1346-р/пк-пз від 20.06.2023), технічні документи, що підтверджують відповідність предмету закупівлі технічному завданню/технічній специфікації, не можуть бути надані або виправлені в порядку 24 годин, оскільки такі документи стосуються саме предмета закупівлі, а не формальних невідповідностей у документах. Таким чином, вимога надати або уточнити інструкції, паспорти, етикетки, каталоги тощо (згідно переліку, який містився у вимозі Замовника), суперечить пункту 43 Особливостей та усталеній практиці АМКУ.
2. Недотримання строків реагування на вимогу
Відповідно до даних електронної системи Prozorro, Замовник 03.06.2025 о 15:27 опублікував повідомлення про усунення невідповідностей із строком реагування до 04.06.2025, 15:27. Однак ФОП "СВЄЖЕНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" наклав електронний підпис на відповідні документи лише о 15:48 04.06.2025, тобто після закінчення встановленого строку для виправлення невідповідностей. Відтак, відповідно до вимог законодавства, тендерна пропозиція такого учасника підлягає відхиленню, а не визнанню його переможцем.
Додатково, Замовником було опубліковано протокольне рішення №289/BT-E від 04.06.2025 о 15:29 та накладено електронний підпис о 15:30, тобто вже після спливу строку для усунення невідповідностей та до моменту подачі документів Учасником. Це підтверджує, що Учасник не виконав вимоги щодо строку реагування, а документи, подані після закінчення цього строку, не можуть бути враховані під час розгляду тендерної пропозиції.
3. Дискримінаційний підхід Замовника до різних учасників
Варто окремо зазначити, що щодо іншого учасника (Скаржника) механізм усунення невідповідностей у порядку 24 годин не застосовувався, незважаючи на аналогічний чи навіть менш значущий характер "невідповідностей", а щодо ФОП "СВЄЖЕНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" Замовник не лише незаконно застосував порядок виправлення технічних документів у межах 24 годин, а й проігнорував факт несвоєчасного подання уточнених документів.
Таким чином, Замовник діяв вибірково, що порушує принципи недискримінації учасників та рівності перед законом, визначені як Законом України "Про публічні закупівлі", так і міжнародними стандартами у сфері закупівель.
Відповідно до пункту 7 Додатку №2 до Тендерної документації (Технічна специфікація), Учасник зобов’язаний був надати у складі тендерної пропозиції підтверджуючі технічні документи (інструкції, етикетки, паспорти тощо). Відсутність таких документів або їх невідповідність вимогам тендерної документації є підставою для відхилення тендерної пропозиції, а не для надання часу на їх доопрацювання після завершення строку, встановленого законом.
5. Незаконність рішення про визначення переможця
Ураховуючи вищенаведене, рішення Замовника про визначення ФОП "СВЄЖЕНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" переможцем є незаконним з таких причин:
• застосовано порядок усунення невідповідностей у 24 години до документів, які не підлягають виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей;
• Учасник подав документи після закінчення встановленого строку, що суперечить вимогам чинного законодавства;
• Замовник застосував дискримінаційний підхід щодо різних учасників;
• Замовник проігнорував невідповідність документів переможця вимогам тендерної документації.
З огляду на це, визначення переможцем ФОП "СВЄЖЕНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" має бути скасовано як незаконне, а результати процедури закупівлі — переглянуті.

4.Щодо порушення принципів статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються із дотримання встановлених принципів та недискримінація учасників, а саме закупівлі повинні здійснюються за такими принципами:

Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються із дотримання встановлених принципів та недискримінація учасників, а саме закупівлі повинні здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3)відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, але підстави для такого відхилення відсутні на підставі наведеного вище.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій Скаржника, а саме – безпідставно відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також, учасник - Скаржник запропонував найкращу ціну «215 863,00 грн.» під час аукціону для предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл, чим його пропозиція зберігає більше 90 000 грн. кошторису Замовника, та при цьому безпідставно відхиливши її Замовник порушує принцип максимальної економії відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».

Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення його пропозиції.

Враховуючи наведену вище інформацію, Скаржник вважає, що наявні підстави для задоволення його скарги в повному обсязі із метою захисту його порушених інтересів в зазначеній закупівлі.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18, Закону та на підставі зазначеного вище,
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 5b83413a5ae14bdc86d2edaa4865e511
Заголовок пункту скарги: Щодо незаконного визначення переможця ФОП «СВЄЖЕНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» (код ЄДРПОУ 2235812415) та надання 24 годин для усунення невідповідностей другому учаснику
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: . Щодо незаконного визначення переможця ФОП «СВЄЖЕНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» (код ЄДРПОУ 2235812415) та надання 24 годин для усунення невідповідностей другому учаснику щодо технічних документів:

Скаржник звертає увагу на суттєве порушення вимог законодавства України у сфері публічних закупівель під час визначення переможцем ФОП "СВЄЖЕНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ", а саме незаконне застосування механізму 24 годин для усунення невідповідностей, а також недотримання строків розміщення відповідних документів.
Додатком 2 Тендерної документації встановлено технічне завдання та передбачені вимоги і документи : 5.Умови поставки: Товар повинен бути новим, відповідати вимогам чинних в Україні, нормативних документів (державним стандартам, технічним умовам та іншим нормам, встановленим чинним законодавством України) для даного виду Товару, не пошкоджений, виготовлений не раніше 2024 року та мати відповідне маркування виробника, термін та умови його зберігання не порушені.
6.Якщо Учасником пропонується еквівалент* товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником, до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. У випадку, якщо учасником буде зазначено назву товару, яка буде містити словосполучення «або еквівалент, тендерна пропозиція такого учасника вважається як така, що не відповідає умовам технічної специфікації.
7.На підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам (вимогам) предмета закупівлі (технічній специфікації), встановленим замовником, учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції (для кожної позиції товару) копію документу (документ) виробника/офіційного представника (паспорт товару та/або паспорт якості та/або сертифікат якості та/або формуляр та/або етикетка та/або каталог (його сторінка) та/або інструкція з експлуатації та/або інший документ), який містить технічні характеристики.
8.Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції Гарантійний лист, яким учасник підтверджує постачання товару саме того виробника, експлуатаційні документи якого надано ним у тендерній пропозиції.
Якість та вид товару повинна відповідати вимогам діючих ДСТУ, ГОСТ, ТУ, сертифікатам відповідності та іншим нормам, що встановлені для даного товару і підтверджуються відповідним документом (копія надається при постачанні Замовнику). Якщо товар не підлягає сертифікації, надається довідка про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
У разі виявлення замовником суттєвих відмінностей запропонованого учасником товару вимогам до предмету закупівлі, така пропозиція учасника відхиляється замовником.
Якість товару повинні відповідати технічній документації, вимогам заводу-виробника товару, чинним національним стандартам, вимогам до якості товару, встановленим відповідними нормативно-технічним актами.
Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усі витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, тощо.
Тому щодо таких документів не передбачено надання 24 годин на підставі пункту 43 Особливостей, проте замовник всупереч даній нормі надав учаснику номер 2 – можливість усунути невідповідності.

1. Незаконне застосування механізму 24 годин для усунення невідповідностей
Відповідно до пункту 43 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 (далі — Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Разом із цим, згідно з практикою Антимонопольного комітету України (наприклад, рішення АМКУ № 1346-р/пк-пз від 20.06.2023), технічні документи, що підтверджують відповідність предмету закупівлі технічному завданню/технічній специфікації, не можуть бути надані або виправлені в порядку 24 годин, оскільки такі документи стосуються саме предмета закупівлі, а не формальних невідповідностей у документах. Таким чином, вимога надати або уточнити інструкції, паспорти, етикетки, каталоги тощо (згідно переліку, який містився у вимозі Замовника), суперечить пункту 43 Особливостей та усталеній практиці АМКУ.
2. Недотримання строків реагування на вимогу
Відповідно до даних електронної системи Prozorro, Замовник 03.06.2025 о 15:27 опублікував повідомлення про усунення невідповідностей із строком реагування до 04.06.2025, 15:27. Однак ФОП "СВЄЖЕНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" наклав електронний підпис на відповідні документи лише о 15:48 04.06.2025, тобто після закінчення встановленого строку для виправлення невідповідностей. Відтак, відповідно до вимог законодавства, тендерна пропозиція такого учасника підлягає відхиленню, а не визнанню його переможцем.
Додатково, Замовником було опубліковано протокольне рішення №289/BT-E від 04.06.2025 о 15:29 та накладено електронний підпис о 15:30, тобто вже після спливу строку для усунення невідповідностей та до моменту подачі документів Учасником. Це підтверджує, що Учасник не виконав вимоги щодо строку реагування, а документи, подані після закінчення цього строку, не можуть бути враховані під час розгляду тендерної пропозиції.
3. Дискримінаційний підхід Замовника до різних учасників
Варто окремо зазначити, що щодо іншого учасника (Скаржника) механізм усунення невідповідностей у порядку 24 годин не застосовувався, незважаючи на аналогічний чи навіть менш значущий характер "невідповідностей", а щодо ФОП "СВЄЖЕНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" Замовник не лише незаконно застосував порядок виправлення технічних документів у межах 24 годин, а й проігнорував факт несвоєчасного подання уточнених документів.
Таким чином, Замовник діяв вибірково, що порушує принципи недискримінації учасників та рівності перед законом, визначені як Законом України "Про публічні закупівлі", так і міжнародними стандартами у сфері закупівель.
Відповідно до пункту 7 Додатку №2 до Тендерної документації (Технічна специфікація), Учасник зобов’язаний був надати у складі тендерної пропозиції підтверджуючі технічні документи (інструкції, етикетки, паспорти тощо). Відсутність таких документів або їх невідповідність вимогам тендерної документації є підставою для відхилення тендерної пропозиції, а не для надання часу на їх доопрацювання після завершення строку, встановленого законом.
5. Незаконність рішення про визначення переможця
Ураховуючи вищенаведене, рішення Замовника про визначення ФОП "СВЄЖЕНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" переможцем є незаконним з таких причин:
• застосовано порядок усунення невідповідностей у 24 години до документів, які не підлягають виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей;
• Учасник подав документи після закінчення встановленого строку, що суперечить вимогам чинного законодавства;
• Замовник застосував дискримінаційний підхід щодо різних учасників;
• Замовник проігнорував невідповідність документів переможця вимогам тендерної документації.
З огляду на це, визначення переможцем ФОП "СВЄЖЕНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" має бути скасовано як незаконне, а результати процедури закупівлі — переглянуті.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА ЗАМОВНИКУ (в порядку ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Номер: e38552b5dc48420a810fd953bf4fb7fb
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-15-001795-a.b1
Назва: ВИМОГА ЗАМОВНИКУ (в порядку ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Вимога:
ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ МИРОШНИЧЕНКО ТАМАРА МИКОЛАЇВНА Україна, Полтавська область, 36017, місто Полтава, Подільський район, вулиця Лисенка, будинок 169. Р/р UA753808380000026001700793964, в АТ «ПРАВЕКС-БАНК», м. Київ, МФО 380838, РНОКПП 2179014564 Контактний телефон +38 050 749-29-81 Вих. № 32/16 від 04.06.2025 року Уповноваженій особі Замовника - Квартирно-експлуатаційний відділ м. Запоріжжя Україна, Запорізька область, 69063, м. Запоріжжя, вул. Земського лікаря Лукашевича, буд. 4 ВИМОГА ЗАМОВНИКУ (в порядку ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі») Відповідно частині 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. 15.05.2025 року Замовником - Квартирно-експлуатаційним відділом м. Запоріжжя (код ЄДРПОУ 07809992) на базі онлайн-платформи електронної системи публічних закупівель Prozorro було опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-15-001795-a) щодо проведення публічної закупівлі за кодом ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл. 26.05.2025 року відбувся аукціон та розкриття тендерних пропозицій учасників, за підсумком у яких взяли участь 5 учасників: 1.ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ» з кінцевою пропозицією - 215863,00 грн. 2.ФОП "СВЄЖЕНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" з кінцевою пропозицією - 229330,00 грн. 3.ТОВ "ЕЛЕКТРО ПОСТАВКА КОМПЛЕКС" з кінцевою пропозицією - 230405,40 грн. 4.ФОП "Мирошниченко Тамара Миколаївна" з кінцевою пропозицією - 241752,50 грн. 5.ТОВ "ЛЮМ'ЄР ЕЛЕКТРО" з кінцевою пропозицією - 278312,00 грн. За підсумками розгляду тендерної пропозиції Учасника - ФОП "СВЄЖЕНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ", Замовником, згідно ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ N289/BT-E щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника від 04.06.2025 року, прийнято рішення про визначення Учасника переможцем та укладення договору про закупівлю із ФОП "СВЄЖЕНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ". Учасник - ФОП "Мирошниченко Тамара Миколаївна" (РНОКПП 2179014564) не може погодитись з таким рішення Замовника через те, що: 1.Згідно даних онлайн-платформи електронної системи публічних закупівель Prozorro Замовником, 03.06.2025 року об 15:27 дня було опубліковано Повідомлення з Вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції Учасника - ФОП "СВЄЖЕНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ". Строк дії вказаної вимоги встановлений відповідно до законодавства України 24 години, а саме до - 04.06.2025 року 15:27 дня. Учасником - ФОП "СВЄЖЕНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" накладено електронний підпис 04.06.2025 року о 15:48 дня. Тобто, вже після закінчення встановленого строку. 2. Замовником опубліковано ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ N289/BT-E від 04.06.2025 року - 04.06.2025 року об 15:29 дня та накладено електронний підпис 04.06.2025 року об 15:30 дня. Тобто, Замовником протягом 2 хвилин, після закінчення законодавчо визначеного строку на усунення невідповідностей, було складено ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ N289/BT-E від 04.06.2025 року і лише через 18 хвилин після його опублікування Учасником було накладено електронний підпис. 3. Відповідно до вимог діючого законодавства України у сфері публічних закупівель та вимог (положень) Тендерної документації Замовника якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно визначених самим Замовником вимог у п. 7 Додатку № 2 до Тендерної документації -ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ: «…На підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам (вимогам) предмета закупівлі (технічній специфікації), встановленим замовником, учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції (для кожної позиції товару) копію документу (документ) виробника/офіційного представника (паспорт товару та/або паспорт якості та/або сертифікат якості та/або формуляр та/або етикетка та/або каталог (його сторінка) та/або інструкція з експлуатації та/або інший документ), який містить технічні характеристики…» Учасником - ФОП "СВЄЖЕНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" не було виконано в повному обсязі технічні вимоги Замовника, що викладені у Додатку № 2 - ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ, а це призводить, відповідно до вимог діючого законодавства України у сфері публічних закупівель, до відхилення тендерної пропозиції Учасника, оскільки тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. В зв’язку із вказаним, враховуючи вимоги діючого законодавства України у сфері публічних закупівель, вимагаємо: 1. Надати детальне роз’яснення щодо підстав прийняття ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ N289/BT-E від 04.06.2025 року Уповноваженої особи та надати детальне пояснення мотивів, порядку та підстав, якими керувався Замовник при оцінці тендерної пропозиції, розгляді тендерної пропозиції та визначення переможця. 2. Скасувати рішення від 04.06.2025 р. щодо визнання Учасника - ФОП "СВЄЖЕНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" переможцем. 3. Відмінити тендер на підставі пп. 2, ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» через неможливість усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. ФО-П МИРОШНИЧЕНКО Т. М. ___________ Мирошниченко Т.М.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Роз'яснення на вих.№32/16 від 04.06.2025 року
Статус вимоги: Відхилено