-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері інформатизації, а саме послуги з розширення функціональних характеристик інформаційно-комунікаційної системи «Єдиний веб-портал «SMART REGION Полтавської області» Код ДК 021-2015: 72240000-9 Послуги з аналізу та програмування систем, 72243000-0 Послуги з програмування
на виконання пункту 2.3 напряму 2 «Розвиток територіальних громад області» Програми розвитку місцевого самоврядування у Полтавській області на 2024 – 2026 роки
Завершена
434 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 170.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 170.00 UAH
Період оскарження:
15.05.2025 10:04 - 20.05.2025 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на дискримінаційні дії замовника
Номер:
4c50297db96d43e399e6e5586764c0b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-15-001757-a.b1
Назва:
Скарга на дискримінаційні дії замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- сертиф.pdf 02.06.2025 23:39
- Протокол 113.pdf 02.06.2025 23:39
- Screenshot from 2025-06-02 23-34-16.png 02.06.2025 23:39
- відгук.pdf 02.06.2025 23:39
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
03.06.2025 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
18dcad1947484037a2cada8ad770a18b
Заголовок пункту скарги:
Учасником надано Довідку щодо актів виконаних робіт та договорів від 08.05.2025 року, в якій повідомлено, що акти виконаних робіт та аналогічні договори не додаються до пакета документів, оскільки містять конфіденційну інформацію та підпадають під умови підписаної угоди про нерозголошення (NDA).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно з частиною третьою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії, у тому числі щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів). Водночас Закон не містить вимоги щодо обов’язкового розкриття інформації, яка є конфіденційною або підпадає під дію угоди про нерозголошення (NDA).
Учасником було надано довідку від 08.05.2025 року, в якій зазначено, що акти виконаних робіт та договори не подаються у зв’язку з наявністю конфіденційної інформації та дією NDA. Таким чином, учасник належним чином пояснив обставини, які унеможливлюють подання повного пакета документів.
Такі дії замовника, як дискваліфікація учасника виключно через відсутність копій договорів/актів (які містять конфіденційну інформацію), без врахування довідки, є необґрунтованими та такими, що порушують принципи добросовісної конкуренції, відкритості та неупередженості, визначені Законом України «Про публічні закупівлі». Замовник мав можливість витребувати роз’яснення або інші форми підтвердження досвіду (зокрема, витяг без конфіденційних даних, листи-відгуки тощо), однак цим правом не скористався.
Замовник безпідставно відхилив пропозицію, не врахувавши надану учасником довідку, що прямо суперечить положенням законодавства. Відхилення пропозиції лише на підставі обмеженого доступу до конфіденційної інформації, захищеної NDA, без запиту додаткових підтверджень, є дискримінаційним підходом.
Учасником було надано довідку від 08.05.2025 року, в якій зазначено, що акти виконаних робіт та договори не подаються у зв’язку з наявністю конфіденційної інформації та дією NDA. Таким чином, учасник належним чином пояснив обставини, які унеможливлюють подання повного пакета документів.
Такі дії замовника, як дискваліфікація учасника виключно через відсутність копій договорів/актів (які містять конфіденційну інформацію), без врахування довідки, є необґрунтованими та такими, що порушують принципи добросовісної конкуренції, відкритості та неупередженості, визначені Законом України «Про публічні закупівлі». Замовник мав можливість витребувати роз’яснення або інші форми підтвердження досвіду (зокрема, витяг без конфіденційних даних, листи-відгуки тощо), однак цим правом не скористався.
Замовник безпідставно відхилив пропозицію, не врахувавши надану учасником довідку, що прямо суперечить положенням законодавства. Відхилення пропозиції лише на підставі обмеженого доступу до конфіденційної інформації, захищеної NDA, без запиту додаткових підтверджень, є дискримінаційним підходом.
×
-
Назва доказу:
протокол рішення
-
Повʼязаний документ:
Протокол 113.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Просимо Комісію зобов’язати Замовника: Визнати дії Замовника з відхилення нашої тендерної пропозиції порушенням вимог Закону України "Про публічні закупівлі"; Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення; Зобов’язати Замовника повторно розглянути нашу тендерну пропозицію з урахуванням вимог ст. 29-1 Закону;
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
fd19e9c7314c48b5b9099ac107d37891
Заголовок пункту скарги:
2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем: копію штатного розкладу та копії наказів на призначення працівників
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно з тендерною документацією, Замовником передбачено, що у випадку використання робіт третіх осіб, необхідно надати документальне підтвердження права на їх використання (зокрема, згоду автора, ліцензію, договір тощо). У нашій тендерній пропозиції були зазначені й інші фахівці, які потенційно могли бути залучені до виконання робіт, однак при цьому:
Учасник сам є фахівцем відповідного профілю, що підтверджується сертифікатами, досвідом та кваліфікацією.
Такі дії Замовника, як відхилення пропозиції через ненадання дозволу на використання робіт третіх осіб, є необґрунтованими, оскільки Учасник може виконати роботу самостійно маючи для цього відповідну спеціалізацію. Наявність у заявці інших осіб не змінює факту, що кваліфікація та досвід самого Учасника є достатніми для виконання предмета закупівлі.
Таким чином, відхилення пропозиції через відсутність документів на дозвіл використання робіт третіх осіб є безпідставним, оскільки:
відповідно до частини 1 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі", учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним критеріям;
згідно з принципом пропорційності та об’єктивності оцінки пропозицій (стаття 5 Закону), Замовник не має права дискваліфікувати учасника за формальними ознаками, якщо вимога (щодо третіх осіб) не впливає на здатність Учасника виконати предмет закупівлі самостійно.
Висновок:
Наявність у пропозиції згадок про можливу участь третіх осіб не зобов’язує учасника подавати документи на використання їх робіт, якщо Учасник сам відповідає вимогам та здатен виконати роботи без їх участі.
Таким чином, відхилення є порушенням частин 1 та 3 статті 16, а також статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" щодо принципів добросовісної конкуренції, недискримінації учасників і об’єктивної оцінки пропозицій.
Учасник сам є фахівцем відповідного профілю, що підтверджується сертифікатами, досвідом та кваліфікацією.
Такі дії Замовника, як відхилення пропозиції через ненадання дозволу на використання робіт третіх осіб, є необґрунтованими, оскільки Учасник може виконати роботу самостійно маючи для цього відповідну спеціалізацію. Наявність у заявці інших осіб не змінює факту, що кваліфікація та досвід самого Учасника є достатніми для виконання предмета закупівлі.
Таким чином, відхилення пропозиції через відсутність документів на дозвіл використання робіт третіх осіб є безпідставним, оскільки:
відповідно до частини 1 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі", учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним критеріям;
згідно з принципом пропорційності та об’єктивності оцінки пропозицій (стаття 5 Закону), Замовник не має права дискваліфікувати учасника за формальними ознаками, якщо вимога (щодо третіх осіб) не впливає на здатність Учасника виконати предмет закупівлі самостійно.
Висновок:
Наявність у пропозиції згадок про можливу участь третіх осіб не зобов’язує учасника подавати документи на використання їх робіт, якщо Учасник сам відповідає вимогам та здатен виконати роботи без їх участі.
Таким чином, відхилення є порушенням частин 1 та 3 статті 16, а також статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" щодо принципів добросовісної конкуренції, недискримінації учасників і об’єктивної оцінки пропозицій.
×
-
Назва доказу:
скріншот, який підтверджує надання 24 години замовником для виправлення іншому учаснику по ідентичній ситуації
-
Повʼязаний документ:
Screenshot from 2025-06-02 23-34-16.png
-
-
Назва доказу:
документ що підтверджує кваліфікацію учасника
-
Повʼязаний документ:
сертиф.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Просимо Комісію зобов’язати Замовника: Визнати дії Замовника з відхилення нашої тендерної пропозиції порушенням вимог Закону України "Про публічні закупівлі"; Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення; Зобов’язати Замовника повторно розглянути нашу тендерну пропозицію з урахуванням вимог ст. 29-1 Закону;
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
77272cb5979d45788e7c8302463883b0
Заголовок пункту скарги:
Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (видаткові накладні/акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до частини 2 статті 29-1 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник зобов’язаний надати учаснику одноразову можливість протягом 24 годин усунути незначні (технічні або формальні) невідповідності в документах тендерної пропозиції.
Відсутність дати або коду ЄДРПОУ в листі-відгуку, що вже містить ключові підтверджуючі дані, не змінює його змісту та є формальною помилкою, яку можна було усунути без зміни суті документа.
Відхилення нашої тендерної пропозиції через відсутність дати та ЄДРПОУ у наданому листі-відгуку є неправомірним, оскільки зазначені недоліки мають ознаки формальних помилок відповідно до частини 2 статті 29-1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вони не стосуються змісту документа, не впливають на підтвердження досвіду, а отже підлягають усуненню протягом 24 годин.
Замовник не скористався правом надати таку можливість, чим порушив вимоги законодавства та допустив безпідставне відхилення нашої пропозиції.
Відсутність дати або коду ЄДРПОУ в листі-відгуку, що вже містить ключові підтверджуючі дані, не змінює його змісту та є формальною помилкою, яку можна було усунути без зміни суті документа.
Відхилення нашої тендерної пропозиції через відсутність дати та ЄДРПОУ у наданому листі-відгуку є неправомірним, оскільки зазначені недоліки мають ознаки формальних помилок відповідно до частини 2 статті 29-1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вони не стосуються змісту документа, не впливають на підтвердження досвіду, а отже підлягають усуненню протягом 24 годин.
Замовник не скористався правом надати таку можливість, чим порушив вимоги законодавства та допустив безпідставне відхилення нашої пропозиції.
×
-
Назва доказу:
лист відгук
-
Повʼязаний документ:
відгук.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Просимо Комісію зобов’язати Замовника: Визнати дії Замовника з відхилення нашої тендерної пропозиції порушенням вимог Закону України "Про публічні закупівлі"; Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення; Зобов’язати Замовника повторно розглянути нашу тендерну пропозицію з урахуванням вимог ст. 29-1 Закону;