• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Електротехнічне приладдя

Завершена

221 591.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 107.96 UAH
Період оскарження: 15.05.2025 09:30 - 20.05.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА на рішення про визначення переможцем тендерної пропозиції ( на підставі пункту 44 Постанова №1178 від 12.10.2022р.)

Номер: 8e33c1103da447e6a6255aad053f05d1
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-15-000773-a.c1
Назва: СКАРГА на рішення про визначення переможцем тендерної пропозиції ( на підставі пункту 44 Постанова №1178 від 12.10.2022р.)
Скарга:
СКАРГА на рішення про визначення переможцем тендерної пропозиції ( на підставі пункту 44 Постанова №1178 від 12.10.2022р.) Дана скарга сформована та подана у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості, Постанова №1178) на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей). Служба зовнішньої розвідки України (код ЄДРПОУ 33240845) (далі – Замовник) від 15 травня 2025 року було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), «Електротехнічне приладдя» за кодом ДК 021:2015:31220000-4: Елементи електричних схем. Фактичні обставини ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ» (далі – Скаржник) подав тендерну пропозицію та взяв участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником, а також виграв аукціон за результатами закупівлі, і далі перебував на стадії кваліфікації із найнижчою ціною тендерної пропозиції. Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 26 травня 2025 року. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли наступні учасники: Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЗО ЕЛЕКТРО" 98 002,80 UAH з ПДВ 98 002,80 UAH з ПДВ ТОВ "ДІФОК" (далі – учасник, якого визначено переможцем) 110 700,00 UAH з ПДВ 109 590,00 UAH з ПДВ ФОП ХРАПИЦЬКИЙ ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ 120 042,24 UAH з ПДВ 110 600,00 UAH з ПДВ ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ» (далі – Скаржник) 147 858,00 UAH з ПДВ 147 858,00 UAH з ПДВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД" 174 269,51 UAH з ПДВ 174 269,51 UAH з ПДВ 10 червня 2025 року Замовник ухвалив рішення про визначення переможцем тендерної пропозиції ТОВ «ДІФОК» , що було зафіксовано в протоколі (Протокол № б/н) (далі – Протокол), при цьому Замовником не враховано наявні невідповідності документів даного учасника в частині підтвердження технічних характеристик товару. Скаржник, ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ», вважає, що зазначені рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвели до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке:
Дата розгляду скарги: 24.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.06.2025 18:31
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 27.06.2025 15:31
Автор: ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ», Аніпір Володимир Іванович +380950121860 br_kiev@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 34e56c3c4ef74af0bbdcb7ab6d791881
Заголовок пункту скарги: 1. Щодо неправомірного рішення ЗАМОВНИКА щодо визначення переможцем тендерної пропозиції Скаржника:
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Антимонопольний комітет України

03035, м. Київ, вул. Митрополита
Василя Липківського, 45

Замовник ( дії якого оскаржуються) : Служба зовнішньої розвідки України
код ЄДРПОУ: 33240845
місцезнаходження: Місцезнаходження:
Бернацький Віталій Борисович
тел. : +380440000000
godz_umrl@ukr.net

Суб’єкт оскарження (Скаржник) : ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ»
ЄДРПОУ/код: 20619291
місцезнаходження: 08150, Україна, Києво-Святошинський р-н,
Київська обл., місто Боярка, вулиця Магістральна, будинок, 5д
тел.: +380950121860
е-mail: br_kiev@ukr.net

Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-05-15-000773-a
Найменування закупівлі «Електротехнічне приладдя»
за кодом ДК 021:2015: 31220000-4 — Елементи електричних схем



СКАРГА
на рішення про визначення переможцем тендерної пропозиції
( на підставі пункту 44 Постанова №1178 від 12.10.2022р.)
Дана скарга сформована та подана у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості, Постанова №1178) на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей).

Служба зовнішньої розвідки України (код ЄДРПОУ 33240845) (далі – Замовник) від 15 травня 2025 року було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), «Електротехнічне приладдя» за кодом ДК 021:2015:31220000-4: Елементи електричних схем.

Фактичні обставини
ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ» (далі – Скаржник) подав тендерну пропозицію та взяв участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником, а також виграв аукціон за результатами закупівлі, і далі перебував на стадії кваліфікації із найнижчою ціною тендерної пропозиції.
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 26 травня 2025 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли наступні учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЗО ЕЛЕКТРО" 98 002,80
UAH з ПДВ 98 002,80
UAH з ПДВ
ТОВ "ДІФОК" (далі – учасник, якого визначено переможцем) 110 700,00
UAH з ПДВ 109 590,00
UAH з ПДВ
ФОП ХРАПИЦЬКИЙ ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ 120 042,24
UAH з ПДВ 110 600,00
UAH з ПДВ
ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ» (далі – Скаржник) 147 858,00
UAH з ПДВ 147 858,00
UAH з ПДВ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД" 174 269,51
UAH з ПДВ 174 269,51
UAH з ПДВ


10 червня 2025 року Замовник ухвалив рішення про визначення переможцем тендерної пропозиції ТОВ «ДІФОК» , що було зафіксовано в протоколі (Протокол № б/н) (далі – Протокол), при цьому Замовником не враховано наявні невідповідності документів даного учасника в частині підтвердження технічних характеристик товару.
Скаржник, ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ», вважає, що зазначені рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвели до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке:
1. Щодо неправомірного рішення ЗАМОВНИКА щодо визначення переможцем тендерної пропозиції Скаржника:

Протокол № б/н від 10 червня 2025 року про визначення переможцем ТОВ «ДІФОК» містить наступні підстави:
«Протокол визначення переможця торгів
від 10.06.2025 р.
на закупівлю електротехнічного приладдя
ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-15-000773-a.
Класифікація за ДК 021:2015: 31220000-4 Елементи електричних схем

Замовник:
1.Повне найменування: Служба зовнішньої розвідки України.
2. Код ЄДРПОУ: 33240845.
3. Місцезнаходження: м. Київ, вул. Нагірна, 24/1.
4. Посадові особи Замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками: Бернацький Віталій Борисович, тел.: (044) 481-63-05; електронна пошта: godz_umrl@ukr.net.

Розгляд тендерних пропозицій (розкриття 26.05.2025 14:36)
№ Учасник Початкова пропозиція, грн. Остаточна пропозиція, грн. Статус
1 ТОВ "ЕНЗО ЕЛЕКТРО" 98`002.80 98`002.80 Дискваліфіковано
ТОВ "ДІФОК" 110`700.00 109`590.00 Переможець
2 ФОП ХРАПИЦЬКИЙ ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ 120`042.24 110`600.00 Учасник
3 ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД" 174`269.51 174`269.51 Учасник
5 ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ» 147`858.00 147`858.00 Учасник
1. Пропозиція ТОВ "ДІФОК" відповідає вимогам тендерної документації відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями).

2. Визнати переможцем відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі електротехнічного приладдя ТОВ "ДІФОК" з остаточною пропозицією 109`590.00 грн та укласти з ним договір..»

Скаржник із такими протоколом не погоджується та повідомляє, що вони є незаконними на підставі наступного:

Відповідно до пункту 2 Додатку 7 Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» встановлено:
«Технічна вимоги на товар, що пропонується учасником:
- документ (сканкопія оригіналу), який підтверджує відповідність якості запропонованого товару усім вимогам замовника та технічним умовам товару згідно Додатку
- довідка, яка містить інформацію, що до країни виробника товару не застосовано санкції згідно з Законом України “Про санкції” від 14.08.2014 №1644-VII;
- гарантійний лист, яким гарантовано, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля.»
Відповідно до додатку 1 Тендерної документації «1. ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Технічна специфікація)» встановлено:
ДОДАТОК 1
до тендерної документації
Технічні вимоги

№ Найменування товару Од. вим. К-ть Технічні характеристики
1. Розетка з заземленням одинарна зовнішня шт. 200 Напруга 220-240V.
Номінальний струм-16 А.
Ступінь захисту-IP 20.
2. Розетка з заземленням внутрішня одинарна з рамкою шт. 300 Напруга 220-240 V.
Номінальний струм-16 А.
Ступінь захисту-IP 20.
3. Рамка потрійна під розетку шт. 30 Колір-білий.
Кратність рамки-3 міста.
4. Розетка з заземленням 2-я зовнішня шт. 100 Напруга 220-240 V.
Номінальний струм-16 А.
Ступінь захисту-IP 20.
5. Розетка з заземленням
3-я зовнішня шт. 50 Напруга 220-240 V.
Номінальний струм-16 А.
Ступінь захисту-IP 20.
6. Розетка з заземленням 2-я внутрішня шт. 200 Напруга 220-240V.
Номінальний струм-16 А.
Ступінь захисту-IP 20.
7. Вимикач 1-клавішний внутрішній шт. 250 Напруга 220-240 V.
Номінальний струм-16 А.
Ступінь захисту-IP 20.
8. Вимикач 1-клавішний зовнішній (вологостійкій) шт. 30 Напруга 220-240 V.
Номінальний струм-16 А.
Ступінь захисту-IP 54.
9. Вимикач 2-клавішний внутрішній шт. 250 Напруга 220-240 V.
Номінальний струм-16 А.
Ступінь захисту-IP 20.
10. Вилка кутова з заземленням шт. 300 Напруга 220-240 V.
Номінальний струм-16 А.
11. Автоматичний вимикач In=16 А 1п С 6кА шт. 50 Номінальний струм-16 А.
Номінальна напруга змінного струму-до 400 В.
Ступінь захисту-IP 20.
Кількість полюсів-1.
12. LED DRIVER 40-45 Вт ЕПРА
(або аналог) шт. 200 Вхід 200-240V. AC-0.25.
Частота-50 Hz.
Вихід 600 Ma 35-65 V.
13. Патрон керамічний шт. 320 Цоколь-Е 27.
Матеріал-кераміка.
14. Запобіжник високовольтний ПТ 112-10-40-31.5 У1 шт. 6 Кварцовий наповнювач.
Номінальний струм-40 А.
Номінальна напруга-10 кВ.
Довжина-470 мм.


Посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи Учасника (печатка у разі наявності).

У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДІФОК» на виконання вимоги пункту 2 Додатку 7 Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» було надано архів з файлами під назвою «Док-ти відповідності техн.специф.(1)», який містить ряд документів, що, на думку учасника, підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам замовника та технічним умовам відповідно до додатків тендерної документації.
Однак, під час розгляду зазначених документів було встановлено, що частина наданих матеріалів, які подані учасником ТОВ «ДІФОК», не містять у повному обсязі підтвердження відповідності запропонованого товару всім технічним вимогам, встановленим тендерною документацією по зазначених позиціях. Відсутність підтвердження зазначених критичних параметрів є підставою для висновку про невідповідність пропозиції учасника вимогам замовника, що може стати підставою для її відхилення відповідно до чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДІФОК» відсутні документи, що підтверджують відповідність запропонованих товарів усім технічним вимогам Замовника по ряду позицій. Зокрема, на окремі позиції, які зазначені у таблиці із 14 найменувань, взагалі не подано жодного документа, що засвідчував би відповідність товару згідно вимог пункту 2 Додатку 7 Тендерної документації. А саме. По п.2 та 12.
Разом з цим, сертифікати, надані у складі пропозиції — а саме, «Серт_панели беклайт.pdf», «Сертификат - Сокол (влага).pdf», «Сертификат - Сокол (выкл.накл).pdf», «Сертификат (рамки,коробки) Almera.pdf», «Сертификат Almera.pdf» —не містять згадок про більшість найменувань продукції, що пропонуються до закупівлі згідно із таблицею з 14 позицій.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ДІФОК» не містить належних та достатніх підтверджуючих документів для всіх товарних позицій, що унеможливлює перевірку відповідності запропонованого товару вимогам Замовника згідно із технічним завданням.

За наявної невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ДІФОК», яка полягає у відсутності належного підтвердження відповідності запропонованого товару встановленим технічним вимогам Замовника згідно з Додатком 3 до тендерної документації, Замовник був зобов’язаний відхилити таку пропозицію. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію із зазначенням відповідної аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації чи іншим вимогам щодо предмета закупівлі, визначеним тендерною документацією. При цьому винятки щодо можливості виправлення невідповідностей передбачені лише для тих випадків, коли такі невідповідності підпадають під дію пункту 43 Особливостей.

Згідно з пунктом 43 Особливостей, невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції, вважається, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачено тендерною документацією. Водночас пункт 43 прямо встановлює винятки з можливості усунення невідповідностей — це, зокрема, відсутність інформації чи документів, які стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Іншими словами, якщо у складі пропозиції відсутні документи, що підтверджують відповідність товару технічним характеристикам, які визначені Замовником, така невідповідність не може бути виправлена учасником протягом 24 годин — а отже, є безумовною підставою для відхилення тендерної пропозиції.

Таким чином, у випадку ТОВ «ДІФОК» відсутність документального підтвердження відповідності ряду параметрів товару, визначених технічним завданням Замовника, однозначно унеможливлювала застосування механізму усунення невідповідностей у 24-годинний строк. За таких обставин надання Замовником вимоги про усунення невідповідностей щодо інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а також подальше визначення ТОВ «ДІФОК» переможцем процедури, є незаконним і суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі. Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ДІФОК» без надання додаткового часу для усунення таких невідповідностей, оскільки відсутність підтвердження технічних характеристик є істотною і не підлягає виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей

За наявної невідповідності тендерної пропозиції, та за ситуації, що учасник не підтвердив належним чином відповідність запропонованого товару технічним вимогам згідно Додатку 3 Замовник мав відхилити тендерну пропозицію ТОВ “ДІФОК”.
Згідно підпункту 2, пункту 44 Особливостей, - замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до п. 43 Особливостей, - під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Таким чином невідповідність одного із запропонованих товарів-який є інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі унеможливлює надання вимоги замовником про усунення невідповідностей.

За таких обставин рішення Замовника та подальше визначення переможцем ТОВ “ДІФОК” є незаконним та підлягає скасуванню.
ПУНКТ 1.2. Технічне завдання підписане учасником, не відповідає Додатку 1 Тендерної документації.
Відповідно до додатку 1 Тендерної документації «1. ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Технічна специфікація)» встановлено:
ДОДАТОК 1
до тендерної документації
Технічні вимоги

№ Найменування товару Од. вим. К-ть Технічні характеристики
1. Розетка з заземленням одинарна зовнішня шт. 200 Напруга 220-240V.
Номінальний струм-16 А.
Ступінь захисту-IP 20.
2. Розетка з заземленням внутрішня одинарна з рамкою шт. 300 Напруга 220-240 V.
Номінальний струм-16 А.
Ступінь захисту-IP 20.
3. Рамка потрійна під розетку шт. 30 Колір-білий.
Кратність рамки-3 міста.
4. Розетка з заземленням 2-я зовнішня шт. 100 Напруга 220-240 V.
Номінальний струм-16 А.
Ступінь захисту-IP 20.
5. Розетка з заземленням
3-я зовнішня шт. 50 Напруга 220-240 V.
Номінальний струм-16 А.
Ступінь захисту-IP 20.
6. Розетка з заземленням 2-я внутрішня шт. 200 Напруга 220-240V.
Номінальний струм-16 А.
Ступінь захисту-IP 20.
7. Вимикач 1-клавішний внутрішній шт. 250 Напруга 220-240 V.
Номінальний струм-16 А.
Ступінь захисту-IP 20.
8. Вимикач 1-клавішний зовнішній (вологостійкій) шт. 30 Напруга 220-240 V.
Номінальний струм-16 А.
Ступінь захисту-IP 54.
9. Вимикач 2-клавішний внутрішній шт. 250 Напруга 220-240 V.
Номінальний струм-16 А.
Ступінь захисту-IP 20.
10. Вилка кутова з заземленням шт. 300 Напруга 220-240 V.
Номінальний струм-16 А.
11. Автоматичний вимикач In=16 А 1п С 6кА шт. 50 Номінальний струм-16 А.
Номінальна напруга змінного струму-до 400 В.
Ступінь захисту-IP 20.
Кількість полюсів-1.
12. LED DRIVER 40-45 Вт ЕПРА
(або аналог) шт. 200 Вхід 200-240V. AC-0.25.
Частота-50 Hz.
Вихід 600 Ma 35-65 V.
13. Патрон керамічний шт. 320 Цоколь-Е 27.
Матеріал-кераміка.
14. Запобіжник високовольтний ПТ 112-10-40-31.5 У1 шт. 6 Кварцовий наповнювач.
Номінальний струм-40 А.
Номінальна напруга-10 кВ.
Довжина-470 мм.

Посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи Учасника (печатка у разі наявності).

Учасник, якого було визначено переможцем, у файлі «технічні вимоги.pdf» вказав найменування товарів, які відрізняються від тих, що визначені у Додатку 1 до тендерної документації. Зокрема, у таблиці, що міститься у файлі, наведені такі позиції, як: «Розетка з/з накладна біла», «Розетка з заземленням Almera BATI біла», «Рамка потрійна (горизонтальна) Almera BATI біла», «Розетка подвійна з/з накладна біла», «Розетка потрійна з/з накладна біла», «Розетка подвійна з заземленням Almera BATI біла», «Вимикач одноклавішний Almera BATI білий», «Вимикач одноклавішний вологозахисний IP 54», «Вимикач двоклавішний Almera BATI білий», «Вилка кутова з заземленням (моноблок)», «Автоматичний вимикач NXB-63 1P C16 6kA», «Драйвер для світлодіодної панелі 40W», «Патрон керамічний Е27», «Запобіжник високовольтний ПТ 112-10-40-31.5 У1».


Водночас у Додатку 1 тендерної документації чітко визначені конкретні найменування продукції, зокрема: «Розетка з заземленням одинарна зовнішня», «Розетка з заземленням внутрішня одинарна з рамкою», «Рамка потрійна під розетку», «Розетка з заземленням 2-я зовнішня», «Розетка з заземленням 3-я зовнішня», «Розетка з заземленням 2-я внутрішня», «Вимикач 1-клавішний внутрішній», «Вимикач 1-клавішний зовнішній (вологостійкий)», «Вимикач 2-клавішний внутрішній», «Вилка кутова з заземленням», «Автоматичний вимикач In=16 А 1п С 6кА», «LED DRIVER 40-45 Вт ЕПРА (або аналог)», «Патрон керамічний», «Запобіжник високовольтний ПТ 112-10-40-31.5 У1».
Таким чином, підписане учасником технічне завдання у файлі «технічні вимоги.pdf» не відповідає вимогам Додатку 1 тендерної документації, оскільки містить інші найменування товару, що є порушенням умов тендеру. Надання змінених або неідентичних найменувань суперечить принципу рівності учасників і вимогам Замовника щодо безумовного виконання технічної специфікації, окрім випадку, прямо дозволеного тендерною документацією.

За наявної невідповідності тендерної пропозиції, та за ситуації, що учасник не підтвердив належним чином відповідність запропонованого товару технічним вимогам згідно Додатку 3 Замовник мав відхилити тендерну пропозицію ТОВ “ДІФОК”.
Згідно підпункту 2, пункту 44 Особливостей, - замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до п. 43 Особливостей, - під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Таким чином невідповідність одного із запропонованих товарів-який є інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі унеможливлює надання вимоги замовником про усунення невідповідностей.

За таких обставин рішення Замовника та подальше визначення переможцем ТОВ “ДІФОК” є незаконним та підлягає скасуванню.

2.Щодо порушення принципів статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та незаконного визначення переможця процедури закупівлі:


Рішення Замовника, що визначило переможцем тендеру ТОВ “ДІФОК” , є незаконним і дискримінаційним. Воно суперечить законодавству України про публічні закупівлі, зокрема принципам рівного ставлення та недискримінації, які мають застосовуватись до всіх учасників процедури закупівлі.
Таким чином, є підстави для скасування цього рішення та призначення переможцем іншого учасника, чия пропозиція відповідає вимогам тендерної документації. Учасник має право подати скаргу до АМКУ для захисту своїх прав та інтересів.


Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються із дотримання встановлених принципів та недискримінація учасників, а саме закупівлі повинні здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3)відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Визначивши за наявних невідповідностей – переможцем тендерну пропозицію, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, але підстави для такого відхилення відсутні на підставі наведеного вище.

Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення його пропозиції.

Враховуючи наведену вище інформацію, Скаржник вважає, що наявні підстави для задоволення його скарги в повному обсязі із метою захисту його порушених інтересів в зазначеній закупівлі.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18, Закону та на підставі зазначеного вище,

ПРОШУ:


1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника у вигляді протоколу № б/н від 10.06.2025 року про визначення переможцем тендерної пропозиції ТОВ «ДІФОК» неправомірним та необґрунтованим, прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель із наступних підстав - належним чином не надано інформацію та документи на підтвердження технічного завдання закупівлі в складі пропозиції даного учасника, а саме учасником не виконано вимогу –« документ (сканкопія оригіналу), який підтверджує відповідність якості запропонованого товару усім вимогам замовника та технічним умовам товару згідно Додатку 1»
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення у вигляді протоколу № б/н від 14.04.2025 року про визначення переможцем тендерної пропозиції ТОВ «ДІФОК» через відсутність законних підстав.
4. Зобов’язати Замовника відхилити пропозиції ТОВ “ДІФОК” на підставі пункту 44 Особливостей.
Додатки:
1. Копія протоколу № б/н про визначення переможця пропозиції від 14.04.2025 р.
2. Копія Тендерної документації процедури закупівлі.
3. Неналежно надані документи на підтвердження відповідності вимогам, що зазначені як підстава протоколу.


Всі документи знаходяться у відкритому доступі за посиланням закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-05-15-000773-a


З повагою,




Директор В.І. Аніпір


Водночас у Додатку 1 тендерної документації чітко визначені конкретні найменування продукції, зокрема: «Розетка з заземленням одинарна зовнішня», «Розетка з заземленням внутрішня одинарна з рамкою», «Рамка потрійна під розетку», «Розетка з заземленням 2-я зовнішня», «Розетка з заземленням 3-я зовнішня», «Розетка з заземленням 2-я внутрішня», «Вимикач 1-клавішний внутрішній», «Вимикач 1-клавішний зовнішній (вологостійкий)», «Вимикач 2-клавішний внутрішній», «Вилка кутова з заземленням», «Автоматичний вимикач In=16 А 1п С 6кА», «LED DRIVER 40-45 Вт ЕПРА (або аналог)», «Патрон керамічний», «Запобіжник високовольтний ПТ 112-10-40-31.5 У1».
Таким чином, підписане учасником технічне завдання у файлі «технічні вимоги.pdf» не відповідає вимогам Додатку 1 тендерної документації, оскільки містить інші найменування товару, що є порушенням умов тендеру. Надання змінених або неідентичних найменувань суперечить принципу рівності учасників і вимогам Замовника щодо безумовного виконання технічної специфікації, окрім випадку, прямо дозволеного тендерною документацією.

За наявної невідповідності тендерної пропозиції, та за ситуації, що учасник не підтвердив належним чином відповідність запропонованого товару технічним вимогам згідно Додатку 3 Замовник мав відхилити тендерну пропозицію ТОВ “ДІФОК”.
Згідно підпункту 2, пункту 44 Особливостей, - замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до п. 43 Особливостей, - під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Таким чином невідповідність одного із запропонованих товарів-який є інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі унеможливлює надання вимоги замовником про усунення невідповідностей.

За таких обставин рішення Замовника та подальше визначення переможцем ТОВ “ДІФОК” є незаконним та підлягає скасуванню.

2.Щодо порушення принципів статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та незаконного визначення переможця процедури закупівлі:


Рішення Замовника, що визначило переможцем тендеру ТОВ “ДІФОК” , є незаконним і дискримінаційним. Воно суперечить законодавству України про публічні закупівлі, зокрема принципам рівного ставлення та недискримінації, які мають застосовуватись до всіх учасників процедури закупівлі.
Таким чином, є підстави для скасування цього рішення та призначення переможцем іншого учасника, чия пропозиція відповідає вимогам тендерної документації. Учасник має право подати скаргу до АМКУ для захисту своїх прав та інтересів.


Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються із дотримання встановлених принципів та недискримінація учасників, а саме закупівлі повинні здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3)відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Визначивши за наявних невідповідностей – переможцем тендерну пропозицію, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, але підстави для такого відхилення відсутні на підставі наведеного вище.

Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення його пропозиції.

Враховуючи наведену вище інформацію, Скаржник вважає, що наявні підстави для задоволення його скарги в повному обсязі із метою захисту його порушених інтересів в зазначеній закупівлі.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18, Закону та на підставі зазначеного вище,
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)