• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт компресорів

Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.

Завершена

238 611.21 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 386.11 UAH
Період оскарження: 31.08.2018 10:10 - 11.09.2018 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга до АМКУ

Номер: cabda3645ad64a8baccf3261552d39cb
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-31-000212-a.c3
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-08-31-000212-a регіональна філія "Південно-Західна залізниця" публічного акціонерного товариства "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (далі по тексту – Замовник) як замовником процедури закупівлі в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі по тексту – Закон) було забезпечено оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі предмету, а саме, Капітальний ремонт компресорів код за ДК 021-2015 - 50220000-3 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги. У відповідності до положень оголошення про проведення зазначеної вище процедури закупівлі кінцевий строк подання тендерних пропозицій було встановлено як 15.09.2018 року. В рамках зазначеного вище строку власні тендерні пропозиції подали такі учасники як товариство з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСТЕХ-СЕРВІС" (далі по тексту – Скаржник), товариство з обмеженою відповідальності "ТОРГОВИЙ ДІМ "НІКМАС" (далі по тексту – ТОВ «ТД «НІКМАС») та товариство з обмеженою відповідальністю «ОБЕРІГ.КОМ» (далі по тексту – ТОВ «ОБЕРІГ.КОМ»). За підсумками проходження електронної оцінки тендерних пропозицій зазначених вище учасників, найбільш економічно вигідною було визначено цінові пропозиції Скаржника. З огляду на зазначене, відповідно до статті 28 Закону, Замовником було проведено розгляд тендерних пропозицій Скаржника. Результатом такого розгляду тендерної пропозиції Скаржника стало відхилення його тендерної пропозиції, згідно статті 30 Закону, а саме через те, що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам тендерної документації, що було викладено в оприлюдненому Замовником протоколі № 681/1 від 20.09.2018 року. Звертаємо увагу, що причини відхилення тендерної пропозиції Скаржника описані наступним чином: • Наданий учасником дозвіл згідно додатка 5 п.3 Держгірпромнагляду або Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки не відповідає вимогам тендерної документації Скаржником було забезпечено детальний розгляд причин відхилення його тендерної пропозиції, що було описано в рішенні Замовника. В підсумку зазначеного, Скаржник наголошує на тому, що причини відхилення його тендерної пропозиції являються незаконними, необґрунтованими та необ’єктивним. У відповідності до пункту 3 додатку 5 до тендерної документації вимагається від учасника надання Дозвілу Держгірпромнагляду або Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки, в якому повинен бути дозвіл на роботи «монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки посудини, що працюють під тиском понад 0,05МПа» Термін дії дозволу повинен бути дійсним на весь час надання послуг, відповідно до п.4.4. розділу 1 тендерної документації. В складі тендерної пропозиції Скаржника міститься, Дозвіл №2337.18.32 від «15» серпня 2018 року виданий Головним управлінням держпраці у Київській області, який у повній мірі відповідає предмету закупівлі – «Капітальний ремонт компресорів». Тому, з огляду на описані вище обставини, тендерна пропозиція Скаржника була відхилена Замовником не правомірно. Окрім того, наголошуємо на наявності явної упередженості під час розгляду тендерних пропозицій Скаржника, яка додатково підтверджується тим, що тендерну пропозицію Скаржника відхилили, через те, що відповідний Дозвіл, який надано в тендерній пропозиції Скаржником з незрозумілих причин не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до абзацу 2 частини 2 статті 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. З огляду на те, що повідомлення про намір укласти догов
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 24.10.2018 18:02
Автор: ТОВ "НВП "ТРАНСТЕХ-СЕРВІС", Микола Гетьманський +380734253440 nmcrae@ukr.net
Вимога
Відхилено

Вимога на внесення змін до тендерної документації. UA-2018-08-31-000212-a

Номер: ee608f46a5654df38d3c1011ac6c569a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-31-000212-a.a2
Назва: Вимога на внесення змін до тендерної документації. UA-2018-08-31-000212-a
Вимога:
Згідно з переліком робіт підвищеної небезпеки, та переліком машин та механізмів роботи з ремонту компресорних установок у Вашій галузі не потребують наявності дозволу на виконання робіт з ремонту компресорів. Тому вважаємо що пункт 3 додаток №5 тендерної документації є таким що обмежує наші права у здійсненні господарської діяльності и потребує скасування.
Пов'язані документи: Учасник
  • 1.pdf 04.09.2018 11:19
Вирішення: Відповідно до ст. 1 Закону предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється надавати тендерні пропозиції. Законом визначено, що предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. З цього випливає, що вибір переліку характеристик обладнання та кваліфікаційних вимог до конкретних послуг відноситься до компетенції замовника торгів згідно з його потребами та технічними характеристиками виробництва. Предметом закупівлі є послуги з ремонту і обслуговування техніки (послуги з ремонту компресорної техніки), найменування якої конкретизовано в тендерній документації, а саме НВЕ -20/0,8; НВЕ-15/0,7. У відповідності до пункту 10 додатку 3 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 1107 від 26.10.2011 року, до переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки відносяться посудини, що працюються під тиском понад 0,05 мПа. Враховуючи технічні характеристики компресорного обладнання НВЕ-20/0,8 та НВЕ-15/0,7 (тиск відповідно 0,8 та 0,7 мПа), керуючись пунктом 1 та 2 додатку 2 зазначеної вище постанови Кабінету Міністрів України такі види робіт потребують отримання відповідного дозволу. Виходячи з вищевикладеного, вашу пропозицію стосовно внесення змін до тендерної документації вважаємо необґрунтованою та залишаємо без розгляду.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога на внесення змін до тендерної документації.

Номер: ee4405527e4641d383b171248e8945ba
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-31-000212-a.b1
Назва: Вимога на внесення змін до тендерної документації.
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно вимог ТД необхідно, далі цитата: "Виконавець, при наданні послуг, у разі використання запчастин-аналогів або олив-аналогів, повинен надати письмову згоду (узгодження) на їх застосування від заводу-виробника компресорного обладнання типу НВЕ (АТ «НВАТ «ВНДІкомпресормаш»)". Ми вважаємо таку вимогу дискримінаційною з слідуючих міркувань: заводом-виробником компресорів типу НВЕ (НГЕ) є АТ «НВАТ «ВНДІкомпресормаш», який входить до складу концерну "Нікмас". До складу цього ж концерну входить інше структурне підприємство - Торговий дім "Нікмас", який є афілійованою структурою концеру "Нікмас". Тому погодження на використанння запчастин при ремонті та обслуговуванні, які вимагаються, може надати тільки ТД "Нікмас, або інша афілійована структура концерну "Нікмас", що унеможливлює участь інших учасників. В зв"язку з тим, що всі матеріали, які передбачені при виконанні ремонту, не являються виробництвом АТ «НВАТ «ВНДІкомпресормаш», а виробляються іншими підприємствами України та Еросоюзу, а ми, як учасник, маємо можливість також їх придбати без посередників, читаємо без АТ «НВАТ «ВНДІкомпресормаш», просимо Вас внести зміни до ТД у вигляді: всі матеріли які будуть використовуватись при проведенні робіт повинні бути не гіршими за якістю, підтвердженням чого можуть бути наступні документи - декларація про відповідність на мастило з наявністю інформації про міжсервісний інтервал, сертифікат якості, сертифікат походження або інший документ на інші матеріали, що підтверджує аналогічність та якість матеріалів ,що будуть використовуватись при проведенні робіт.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 1 Закону предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється надавати тендерні пропозиції. Законом визначено, що предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. З цього випливає, що вибір переліку характеристик обладнання та кваліфікаційних вимог до конкретних послуг відноситься до компетенції замовника торгів згідно з його потребами та технічними характеристиками виробництва. Предметом закупівлі є послуги з ремонту і обслуговування техніки (послуги з ремонту компресорної техніки), найменування якої конкретизовано в тендерній документації, а саме НВЕ -20/0,8; НВЕ-15/0,7. Заводом-виробником вказаного вище обладнання є АТ НВАТ «ВНДІкомпресормаш», Україна, місто Суми. У відповідності до технічних умов експлуатації обладнання для забезпечення довготривалої та безпечної роботи необхідно використовувати запасні частини та технічні рідини у відповідності до вимог заводу-виробника. Враховуючи необхідність забезпечення безпеки при залізничних перевезеннях, усвідомлюючи обсяг відповідальності, тендерним комітетом прийнято рішенням про обов’язковість погодження запчастин-аналогів та олив-аналогів з заводом виробником (вказане питання погоджене з АТ НВАТ «ВНДІкомпресормаш»). У відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником. Виходячи з вищевикладеного, вашу пропозицію стосовно внесення змін до тендерної документації вважаємо необґрунтованою та залишаємо без розгляду
Статус вимоги: Відхилено