• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Ноутбуки для організації освітнього простору Нової української школи

Завершена

239 177.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 190.00 UAH
Період оскарження: 14.09.2018 12:37 - 29.09.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

З повагою ТОВ «ПРОТЕХ-IТ-Україна»

Номер: 242095aa4e3049b384c028e10bab63a8
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-14-000298-b.b3
Назва: З повагою ТОВ «ПРОТЕХ-IТ-Україна»
Вимога:
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", звертаємо вашу увагу на те, що підсумувавши ринкову вартість всіх складових, що входять ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" нас виникла підозра, що вам запропоновано не нове обладнання, або програмне забезпечення, що було вам запропоноване, не є ліцензійним, тому ми пропонуємо звернутися до представника інтересів компанії Microsoft в Україні, ТОВ "ЮРИДИЧНА ФІРМА "ЛЕКСФОР" для ретельної перевірки постачаємого програмного забезпечення. Зв’язатися з ними можна по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com При поставці обов’язково вимагайте у постачальника конверт з голограмою Windows, конверт з диском та СОА(наліпку з кодом активації). Зі свого боку ми також відправимо запит до ТОВ "ЮРИДИЧНА ФІРМА "ЛЕКСФОР" для перевірки постачаємого програмного забезпечення.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Добрий день!Дякуємо за інформацію. Ми будемо мати на увазі, при виявлені недоліків чи інших проблем ми будемо приймати заходи.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Повторна вимога щодо скасування дискваліфікації Учасника

Номер: a51830099e134eeab075cea46f5e1e60
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-14-000298-b.b2
Назва: Повторна вимога щодо скасування дискваліфікації Учасника
Вимога:
Так як в результаті торгів по закупівлі UA-2018-09-14-000298-b (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30210000-4 Машини для обробки даних ( апаратна частина)(ноутбуки - для організації освітнього простору Нової української школи), поданої учасником ФОП Мартинів О.В., змінилась ціна пропозиції, відповідно було дозавантажено відповідний комплект тендерної пропозиції, зокрема: “Тендерна пропозиція за результатами торгів.pdf”, “Проект договору за результатами торгів.pdf” Всі ці документи були завантажені у встановлений Законом України “Про публічні закупівлі” та Тендерною документацією. Повний комплект документів по тендерній пропозиції Учасником був завантажений в строк до 09 жовтня 17:03, Тендерний комітет Замовника проводив засідання 10 жовтня 2018р. і не мав жодних підстав вибірково розглядати документи, подані в складі тендерної пропозиції, в тому числі прямо порушуючи власну ж вимогу умов Тендерної документації (Згідно п.1 Розділу 3): допущення формальних (несуттєвих) помилок та описок учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення Тендерного комітету згідно з Протоколом №62 від 10 жовтня 2018 року про дискваліфікацію учасника як таке, що було прийняте з порушеннями вимог Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. Дивіться будь ласка відповідь була надана вище.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 431b0fb4a3b84ce1a767a633d08c5756
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-14-000298-b.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Згідно з Протоколом №62 від 10 жовтня 2018 року прийнято рішення про дискваліфікацію учасника ФОП Мартинів О.В. у закупівлі UA-2018-09-14-000298-b (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30210000-4 Машини для обробки даних ( апаратна частина)(ноутбуки - для організації освітнього простору Нової української школи), в якому вказано підставу дискваліфікації: "на момент розкриття тендерних пропозицій учасником було завантажено Додаток 4 Тендерної документації , в якому «Проект договору про закупівлю» в Розділі ІV «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» в пункті 4.1. потрібно було вказати відстрочку платежу бажану кількість днів але не менше 30 днів, на що «ФОП «МАРТИНІВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ» вказав 3 дні." 09 жовтня 2018 року (на етапі кваліфікації) учасником ФОП Мартинів О.В. було виявлено технічну помилку (описку): в “Проекті договору про закупівлю” в Розділі ІV «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» в пункті 4.1. помилково було вказано 3 банківські дні замість 30 банківських днів. 09 жовтня 2018 року, тобто до завершення вказаного в Тендерній документації (п.1 Розділу ІІІ) кінцевого терміну дозавантаження документів, в електронну систему закупівель учасником ФОП Мартинів О.В. було завантажено “Проект договору за результатами торгів”, в якому виправлена вказана помилка (описка). Згідно п.1 Розділу 3 Тендерної документації: допущення формальних (несуттєвих) помилок та описок учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо скасування прийнятого рішення щодо дискваліфікації пропозиції учасника ФОП Мартинів О.В.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Відповідно до Закону України « Про публічні закупівлі», а саме ст. 25 «Порядок подання тендерних пропозицій». П. 3 Тендерні пропозиції отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання не приймається та автоматично повертається учасником, які їх подали, зв’язку з цим ні замовник та учасник не можуть ініціювати будь – які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. У зв’язку з тим, що ФОП Мартинів О.В. надав най економічно вигідну пропозицію, тому майданчик дав змогу на його розсуд 09.10.2018 року о 17:03 години дозавантажити виправлений «Проект договору» Додаток 4. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» ФОП Мартинів О.В. мав право лише оновити тендерну пропозицію. Тому ТК відділу освіти при розгляді тендерної документації учасника брали до уваги лише документи. Які були завантажені до 03.10.2018 року 12:43 години.
Статус вимоги: Відхилено