-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Квадрокоптери
Термін поставки зазначений в оголошенні є орієнтовним. Визначальним є термін відповідно до умов тендерної документації.
Завершена
3 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 30 000.00 UAH
Період оскарження:
13.05.2025 16:37 - 22.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Номер:
4271fc461acb409fb11a2fd4c4142d3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-13-013203-a.b1
Назва:
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток №1 документи учасника.docx 31.05.2025 17:57
- Повідомлення_про_намір.pdf 31.05.2025 17:57
- Додаток №3.docx 31.05.2025 17:57
- Скарга до АМКУ Департамент патрульної поліції 013203.pdf 31.05.2025 17:57
- ТД.docx 31.05.2025 17:57
- 6.4. Посібник користувача.pdf 31.05.2025 17:58
- sign.p7s 31.05.2025 17:59
- Рішення від 03.06.2025 №8757.pdf 03.06.2025 16:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.06.2025 №9232.pdf 11.06.2025 15:07
- Рішення від 10.06.2025 №9232.pdf 13.06.2025 12:58
- Додаток №1 документи учасника.pdf 05.06.2025 16:59
- 6.3. Декларація відповідності Mavic 3Е.pdf 05.06.2025 16:59
- 6. Довідка про підтвердження тех харпактеристик.pdf 05.06.2025 16:59
- Посібник користувача - виправлений.pdf 05.06.2025 16:59
- Пояснення_по_суті_скарги.doc 05.06.2025 16:59
- Пояснення_по_суті_скарги.pdf 05.06.2025 16:59
- 6.4. Посібник користувача.pdf 05.06.2025 16:59
- Пояснення_до_АМКУ_про_виконання_рішення.pdf 07.07.2025 16:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.05.2025 18:03
Дата розгляду скарги:
10.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.06.2025 16:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.06.2025 12:59
Дата виконання рішення Замовником:
07.07.2025 16:56
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення Комісії № 9232-р/пк-пз від 10.06.2025 Департаментом патрульної поліції було скасоване рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЕкоМаска" переможцем процедури закупівлі — "Квадрокоптери", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-13-013203-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1988a15c6a4d474184f11df47171f195
Заголовок пункту скарги:
Скаржником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-АГРО" оскаржується рішення Замовника про визначення переможцем торгів процедури закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕкоМаска» та прийняття рішення про намір укласти договір (Повідомлення про намір укласти договір від 29 травня 2025 року)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-АГРО" оскаржується рішення Замовника про визначення переможцем торгів процедури закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕкоМаска» та прийняття рішення про намір укласти договір (Повідомлення про намір укласти договір від 29 травня 2025 року) (далі - рішення).
Згідно цього рішення
9. Найменування учасника – переможця процедури закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕкоМаска»
Скаржник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-АГРО" вважає, що зазначене рішення прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), з огляду на наступне.
1. Відповідно до п.6.2. Тендерної документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку №3 до Тендерної документації.
Відповідно до Додатку №3 до Документації у складі тендерної пропозиції обов’язково надається посібник користувача, який повинен містити опис технічних характеристик товару.
Відповідно до п. 4 розділу 6 додатку №1 до Документації Учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції Посібник користувача, який повинен містити опис технічних характеристик товару.
У складі Пропозиції Переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕкоМаска» міститься, зокрема:
- Посібник користувача DJI MAVIC 3E/3T (UA v1.1) (файл 6.4. Посібник користувача.pdf)
Разом з цим, у вищезазначеному посібнику користувача відсутні стор. 92-99 та як наслідок посібник користувача не містить опис технічних характеристик товару.
Таким чином, пропозиція Переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕкоМаска» не відповідала вимогам п. 4 розділу 6 додатку 1 до Документації. та підлягала відхиленню на підставі ч.2 п.44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
Відповідно до абзацу 2 п. 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, вищезазначена невідповідність не підпадала під невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, оскільки її виправлення може призвести до зміни предмета закупівлі, його технічних характеристик.
Разом з цим, Замовником всупереч абзацу 2 п. 43 Особливостей було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей наступного змісту:
«Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕкоМаска»: - учасник надав посібник користувача (6.4. Посібник користувача.pdf), в якому відсутні сторінки з технічними характеристиками (відповідно до нумерації сторінок посібника користувача відсутні сторінки з 92 по 99); - в довідці, складеній самостійно учасником, яка містить відомості про учасника, відсутня інформація про форму власності; - учасником надано проєкт договору, в якому пункт 2.3. не відповідає Додатку № 4 до Документації. Враховуючи вищезазначене, Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕкоМаска» потрібно надати документи (дозавантажити до тендерної пропозиції) відповідно до вимог Додатку № 1 до Документації.»
Враховуючи викладене, прийняте рішення Замовника порушує права ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-АГРО" на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель. Це порушує право скаржника на справедливу та рівну участь у процедурі закупівлі, а також право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що є захищеними правами відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно цього рішення
9. Найменування учасника – переможця процедури закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕкоМаска»
Скаржник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-АГРО" вважає, що зазначене рішення прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), з огляду на наступне.
1. Відповідно до п.6.2. Тендерної документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку №3 до Тендерної документації.
Відповідно до Додатку №3 до Документації у складі тендерної пропозиції обов’язково надається посібник користувача, який повинен містити опис технічних характеристик товару.
Відповідно до п. 4 розділу 6 додатку №1 до Документації Учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції Посібник користувача, який повинен містити опис технічних характеристик товару.
У складі Пропозиції Переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕкоМаска» міститься, зокрема:
- Посібник користувача DJI MAVIC 3E/3T (UA v1.1) (файл 6.4. Посібник користувача.pdf)
Разом з цим, у вищезазначеному посібнику користувача відсутні стор. 92-99 та як наслідок посібник користувача не містить опис технічних характеристик товару.
Таким чином, пропозиція Переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕкоМаска» не відповідала вимогам п. 4 розділу 6 додатку 1 до Документації. та підлягала відхиленню на підставі ч.2 п.44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
Відповідно до абзацу 2 п. 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, вищезазначена невідповідність не підпадала під невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, оскільки її виправлення може призвести до зміни предмета закупівлі, його технічних характеристик.
Разом з цим, Замовником всупереч абзацу 2 п. 43 Особливостей було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей наступного змісту:
«Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕкоМаска»: - учасник надав посібник користувача (6.4. Посібник користувача.pdf), в якому відсутні сторінки з технічними характеристиками (відповідно до нумерації сторінок посібника користувача відсутні сторінки з 92 по 99); - в довідці, складеній самостійно учасником, яка містить відомості про учасника, відсутня інформація про форму власності; - учасником надано проєкт договору, в якому пункт 2.3. не відповідає Додатку № 4 до Документації. Враховуючи вищезазначене, Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕкоМаска» потрібно надати документи (дозавантажити до тендерної пропозиції) відповідно до вимог Додатку № 1 до Документації.»
Враховуючи викладене, прийняте рішення Замовника порушує права ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-АГРО" на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель. Це порушує право скаржника на справедливу та рівну участь у процедурі закупівлі, а також право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що є захищеними правами відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-АГРО" вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити нижчезазначені дії. Керуючись статтями 5, 18, Закону з урахуванням п. 43, 44 Особливостей, ПРОШУ 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника про визначення переможцем торгів процедури закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕкоМаска» та прийняття рішення про намір укласти договір (Повідомлення про намір укласти договір від 29 травня 2025 року) неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Скасувати рішення Замовника про визначення переможцем торгів процедури закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕкоМаска» та прийняття рішення про намір укласти договір (Повідомлення про намір укласти договір від 29 травня 2025 року)