-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Реконструкція покрівлі з влаштуванням скатного даху будівлі Вінницько-Хутірського НВК:ЗОШ І-ІІІст.-ДНЗ по вул.Незалежності, 54 в с.Вінницькі Хутори, Вінницького району, Вінницької області
Завершена
6 575 134.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 65 751.34 UAH
мін. крок: 1% або 65 751.34 UAH
Період оскарження:
20.08.2018 17:43 - 03.09.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне обрання переможця
Номер:
0b2075ad23e74283a927cff344869aaf
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-20-002527-c.a3
Назва:
Неправомірне обрання переможця
Вимога:
Відповідно до вимог п. 1 Розділу 3 Тендерної документації на закупівлю «Реконструкція покрівлі з влаштуванням скатного даху будівлі Вінницько-Хутірського НВК:ЗОШ І-ІІІст.-ДНЗ по вул.Незалежності, 54 в с.Вінницькі Хутори, Вінницького району, Вінницької області» Копія документа повинна бути завірена учасником, містити печатку (за наявності) та підпис керівника учасника або службової (посадової) особи уповноваженої учасником, Учасник ТОВ “ЖК-Гарант” відступив від даної вимоги і надав всі копії документів без підпису директора та відтиску печатки.
Відповідно до довідки від 30 серпня 2018 року №87 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник надав перелік обладнання, яке він орендує. Однак, у Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису №2-1-1 Учасник зазначає зовсім інший перелік обладнання, яке він використовуватиме під час виконання робіт. За вимогою ТД Учасник повинен На підтвердження права власності чи користування або залучення вказаного обладнання необхідно надати інвентаризаційний опис або договір оренди або договір купівлі – продажу або видаткова накладна або договір про співпрацю або договір користування чи надання послуг. З цього випливає, що для механізмів таких як: компресори пересувні з електродвигуном (п.5 Підсумкової відомості ресурсів), агрегати фарбувальні (п. 7 ПВР), установки для зварювання ручного дугового (п. 9 ПВР), машини свердлильні (п.10 ПВР), молотки відбійні пневматичні (п.12 ПВР) нічим не підтверджена наявність на балансі підприємства або наміри залучити до оренди для виконання робіт згідно предмету закупівлі.
Учасник надав всю кошторисну документацію (договірна ціна, підсумкова відомість ресурсів, зведений кошторисний розрахунок та локальний кошторис) складену станом на “20 червня 2018 року”, що дає підстави вважати в неактуальності даної тендерної пропозиції, так як оголошення про закупівлю було оприлюднено на сайті Prozorro 21 серпня 2018 року.
Учасник надав Статут, який не є нотаріально завіреним: прошнурований, пронумерований (прописом кількістю сторінок) та скріплений підписом та печаткою, що ставить під сумніви в достовірності наданої інформації.
Відповідно Додатку №5 ТД учасники повинні надати Сертифікат якості або сертифікат відповідності або декларацію про відповідність продукції технічному регламенту та/або декларацію постачальника про відповідність складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 та/або декларацію про походження або інший документ, що підтверджує якість продукції. ТОВ “ЖК-Гарант” не надав сертифікат на один з основних матеріалів згідно переліку робіт, а саме на вогнезахисний матерiал ECOSEPT 450-1.
Все вище викладене суперечить вимогам Тендерної документації та є підставою для відхилення пропозиції Учасника ТОВ “ЖК-Гарант”.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 12.10.2018 17:14
Дата подачі:
05.10.2018 18:53
Вирішення:
Тендерний комітет відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації повідомляє наступне:
1.Учасник ТОВ «ЖК-Гарант» надав Документи, указані в Розділі 3 кольорово від скановані та завантажені в електронну систему закупівель електронними файлами у форматі PDF (Portable Document Format) з назвою електронного файлу відповідно до змісту завантаженого документа:
а) кожен документ завантажений до електронної системи закупівель окремим файлом.
б) зображення відсканованих документів чіткі та повно розмірні;
в) текст на усіх відсканованих зображеннях розбірливий.
Крім того, кольорове сканування документів можливе як з оригіналів так і з їх копій, завірених нотаріально, або учасником у разі якщо до конкретного документа не встановлено інші вимоги до його оформлення. ТОВ «ЖК-Гарант» надав кольорово відскановані оригінали документів, тому завіряти їх не має необхідності.
2.Згідно п.6.2.1 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2: 2013 «НАСТАНОВА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРЯМИХ ВИТРАТ У ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА» вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат підрядник визначає виходячи з нормативного часу роботи машин за одиницю часу їх застосування в поточних цінах. Отже у договірній ціні ТОВ «ЖК-Гарант» визначено потребу у машинах та механізмах необхідних для виконання робіт, а при розрахунках за обсяг виконаних робіт із застосуванням наявних у підрядної організації не передбачених нормами машин або без застосування їх, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічним та економічним обґрунтуванням. Таким чином, Учасником ТОВ «ЖК- Гарант» виконано вимоги тендерної документації.
3.Відповідно до розділу 3: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст самої пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад, орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником.
Тендерний комітет вважає, що Учасник ТОВ «ЖК-Гарант» зробив технічну помилку.
4.Учасник ТОВ «ЖК-Гарант» надав відскановану сканпопію оригіналу Статуту в повному обсязі, тому вимоги тендерної документації були виконані, вимог до нотаріально завірених документів не було.
5.Відповідно до вимог наказу Мінекономрозвитку України від 26.01.2018 №93, зареєстрованого в Мін’юсті України 16.02.2018 №194/31646 скасована обов’язкова сертифікація продукції протипожежного призначення. Учасник ТОВ «ЖК-Гарант» надав всю необхідну інформацію для виконання даних робіт, тому вважаємо, що вимоги тендерної документації були виконані.
Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації прийняв колегіальне рішення,яке оформлене протоколом,про відповідність пропозиції ТОВ «ЖК-Гарант» у сумі 5005614,68 грн. вимогам тендерної документації Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі»,яка є економічно вигідною для Замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Річний план щодо вказаної закупівлі оприлюднено з порушенням вимог Наказу МЕРТУ від 22.03.2016 № 490, а саме замовником не накладено ЕЦП.
Номер:
e9810d5c52634ab8b7813f5cc9aefb28
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-20-002527-c.c2
Назва:
Річний план щодо вказаної закупівлі оприлюднено з порушенням вимог Наказу МЕРТУ від 22.03.2016 № 490, а саме замовником не накладено ЕЦП.
Вимога:
Абзацом другим пункту 2 Наказу МЕРТУ від 22.03.2016 р. № 490 визначено, що всі документи, що складаються за затвердженими формами, потребують накладання ЕЦП: "Після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається електронний цифровий підпис." Просимо усунути порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель і завершити оприлюднення річного плану щодо даної закупівлі накладенням ЕЦП.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.08.2018 00:26
Вирішення:
Завершили оприлюднення річного плану щодо даної закупівлі накладенням ЕЦП.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Просимо внести зміни у річний план стосовно даної закупівлі, а саме необхідно зазначити КЕКВ
Номер:
13a04050cc9b46f3981283eb0406fab3
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-20-002527-c.c1
Назва:
Просимо внести зміни у річний план стосовно даної закупівлі, а саме необхідно зазначити КЕКВ
Вимога:
Відповідно до наказу МЕРТУ від 22.03.2016 № 490 "Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель", у формі Річного плану закупівель пунктом 5 передбачено зазначення коду КЕКВ - "5. Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів)". Всупереч вказаній вимозі, Форма річного плану замовника НЕ МІСТИТЬ зазначення необхідного коду КЕКВ. Просимо внести зміни у Річний план та вказати необхідну інформацію, відповідно до чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.08.2018 23:44
Вирішення:
Внесені зміни у план закупівель: КЕКВ 3000: Капітальні видатки
Статус вимоги:
Задоволено