-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Оперативна пам'ять, накопичувач SSD
30233100-2 Комп’ютерні запам’ятовувальні пристро (Оперативна пам'ять, накопичувач SSD) відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами).
Завершена
16 182.56
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 80.91 UAH
мін. крок: 0.5% або 80.91 UAH
Період оскарження:
13.05.2025 10:42 - 18.05.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дискваліфікація ТОВ Мікротрон
Номер:
e1d19b9c0bf3470aa4e0929325f91ff5
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-13-003066-a.b1
Назва:
Неправомірна дискваліфікація ТОВ Мікротрон
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємо вашу увагу на те що твердотільні накопичувачі форм-фактору : M.2 2280 не можуть бути не якими іншими ніж ВНУТРІШНІМИ ! Окрім того, у складі нашої тендерної пропозиції було надано посилання на офіційний сайт виробника да міститься вичерпна технічна інформація про предмет закупівлі. Вимагаємо повернути пропозицію ТОВ Мікротрон на розгляд .
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 22.05.2025 14:59
Дата подачі:
22.05.2025 12:31
Вирішення:
Відповідно п. 1 Розділу 1 тендерної документації, тендерну документацію було розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Частиною 1 статті 23 Закону передбачено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Відповідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тобто, звертаємо Вашу увагу, що відповідно положень Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник на свій розсуд та враховуючи свій досвід, встановлює у тендерній документації вимоги до предмета закупівлі, враховуючи при цьому, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В Додатку 2 до тендерної документації Замовником, з метою розширення потенційного кола учасників та не допущення в подальшому непорозуміння між всіма учасниками закупівельного процесу, чітко визначені технічні характеристики предмета закупівлі, яким повинен відповідати запропонований учасниками товар.
Твердження, що зазначена характеристика запропонованого учасником товару є загальновідомою, є суб’єктивною думкою учасника та такою, що не враховує право Замовника самостійно визначати технічні вимоги до необхідного йому товару на підставі його досвіду.
Ваше посилання на офіційний сайт як джерело вичерпної технічної інформації, в жодному разі не може бути обґрунтуванням відсутності всієї необхідної інформації в пропозиції учасника, оскільки умовами тендерної документації не встановлена вимога щодо надання учасниками посилання на офіційний сайт виробника. Згідно з вимогами законодавства у сфері публічних закупівель, а саме те, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації, всі документи та інформація, що вимагалась від учасників процедури закупівлі, зазначені тільки в Додатку 1 до тендерної документації.
Враховуючи все зазначене вище, відхилення тендерної пропозиції учасника є цілком законним та таким, що жодним чином не суперечить вимогам Закону.
Статус вимоги:
Відхилено