• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Мітла березова, віник copro

Завершена

175 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 875.00 UAH
Період оскарження: 12.05.2025 15:46 - 17.05.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга, у відповідь на протокольне рішення №27/1 від 22.05.2025 року

Номер: 4f656b628b494210993dea4c28d5ac64
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-12-011310-a.b1
Назва: Скарга, у відповідь на протокольне рішення №27/1 від 22.05.2025 року
Вимога:
Фізична особа-підприємець Тодосієнко Ірина Володимирівна надає скаргу, у відповідь на Ваше протокольне рішення №27/1 від 22.05.2025 року, а саме п.2 Про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель. Відповідно інформації у вище зазначеному протоколі до закупівлі № UA-2025-05-12-011310-а причиною відхилення є: «Учасник у складі тендерної пропозиції не надав такі документи: Сканкопії висновку санітарно-епідеміологічної експертизи (або надати письмові пояснення не надання Висновку з підтверджуючими документами)». Зі свого боку повідомляємо, що на сьогоднішній день товар, що бере участь у закупівлі, обов’язковій сертифікації не підлягає відповідно ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про систему громадського здоров’я: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2573-20#Text. Згідно з цим Законом, було скасовано обов`язковість Висновків санітарно-епідеміологічної експертизи, у тому вигляді, в якому були раніше: Розділ IX. ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ 1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через 12 місяців з дня набрання ним чинності. 2. Визнати такими, що втратили чинність з дня введення в дію цього Закону: 3. 1) Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через 12 місяців з дня набрання ним чинності. 2) Визнати такими, що втратили чинність з дня введення в дію цього Закону: Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 27, ст. 218 із наступними змінами); Постанову Верховної Ради України "Про порядок введення в дію Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 27, ст. 219). 4. У Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затвердженому Законом України "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності" (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., № 47, ст. 532 із наступними змінами): пункт 6 викласти в такій редакції: "6. Сертифікат про державну реєстрацію небезпечного фактору Закон України "Про систему громадського здоров’я"; 5. пункти 7, 8, 9, 53 виключити. Додатково повідомляємо, що відповідно до вище написаного надання висновків СЕС до «Березова мітла» та «Віник сорго» є не обов’язковим, по що нами було повідомлено у листі «не підлягає сертифікації.pdf», що є письмовим поясненням як вказано у вимозі: «Тендерна документація містить такі вимоги: учасник повинен надати «1. Сканкопії висновку санітарно-епідеміологічної експертизи (або надати письмові пояснення не надання Висновку з підтверджуючими документами)». Як додатковий документ, що підтверджує відповідність запропонованого нами товару, нами було надано паспорти від виробника на кожен вид товару. Виходячи з вище написаного, вважаємо відхилення нашої тендерної пропозиції незаконним і вимагаємо відміни даного рішення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав: Сканкопії висновку санітарно-епідеміологічної експертизи. або письмові пояснення не надання Висновку з підтверджуючими документами, що вимагалося відповідно до додатку 2 до тендерної документації. У разі, якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Учасником надано лист-пояснення (файл не підлягає сертифікації.pdf) в якому зазначено, що даний вид товару не сертифікується. У листі – пояснення відсутні посилання на норми чинного законодавства України, а також не надано підтверджуючих документів, що вимагалося відповідно до додатку 2 до тендерної документації. Роз’яснюємо, що сертифікація та висновок санітарно-епідеміологічної експертизи (СЕС) – це різні документи, які використовуються для підтвердження відповідності продукції або послуг певним вимогам. Сертифікація – це процес незалежного оцінювання та підтвердження відповідності стандарту, часто міжнародному, і вимагає отримання спеціального сертифіката. Натомість, Висновок СЕС (або санітарно-гігієнічний висновок) – це документ, який підтверджує, що продукт чи послуга відповідають вимогам санітарно-гігієнічного законодавства України. Відповідно до Розділу 2. Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі — звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. Учасником не було здійснено звернення щодо роз’яснення тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернення до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, у встановлені Порядком строки.
Статус вимоги: Відхилено