-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Послуги аварійно-поточного ремонту аераційних ліхтарів
Торги відмінено
900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
Період оскарження:
12.05.2025 13:03 - 17.05.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель ( у порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі")
Номер:
b05c472d112b4d119fe0c4730580a01d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-12-006617-a.a1
Назва:
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель ( у порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі")
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ.PDF 30.05.2025 15:42
- 21. Кошторис.rar 30.05.2025 15:42
- 10. Працівники посвідчення.rar 30.05.2025 15:42
- пр.26.05 погодження.docx 30.05.2025 15:42
- 15. Акт обстеження.pdf 30.05.2025 15:42
- 20. Гарантійний лист.pdf 30.05.2025 15:42
- 4. Довідка про наявність працівників.pdf 30.05.2025 15:42
- sign.p7s 30.05.2025 15:45
- рішення від 03.06.2025 № 8784.pdf 03.06.2025 15:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.06.2025 № 9318.pdf 12.06.2025 11:57
- рішення від 11.06.2025 № 9318.pdf 16.06.2025 14:24
- Додаток 4 20. Гарантійний лист АВК 5.pdf 05.06.2025 09:59
- Додаток 3 21. Кошторис (1).rar 05.06.2025 09:59
- Додаток 1 Акт обстеження.jpg 05.06.2025 09:59
- пр.9.3 пояснення.docx 05.06.2025 09:59
- Додаток 2Технічна специфікація.pdf 05.06.2025 09:59
- пояснення.pdf 05.06.2025 09:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.05.2025 16:00
Дата розгляду скарги:
11.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.06.2025 15:59
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
16.06.2025 14:25
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
628732d2ee754b5e95c8160e00ea2486
Заголовок пункту скарги:
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
12.05.2025 р. Комунальним закладом «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ СТУПЕНІВ № 34 Полтавської міської ради Полтавської області (далі – Замовник) оголошено процедуру закупівлі за ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи (послуги поточного ремонту аераційних ліхтарів).
Розкриття тендерних пропозицій Учасників відбулось 21.05.2025 р.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
- Товариство з обмеженою відповідальністю «НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС»;
- ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Назаренко Тетяна Володимирівна.
- 26.05.2025 р. на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель розміщено протокол уповноваженої особи Замовника від 26.05.2025 р .№ 26/05, згідно якого Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС» визначено переможцем процедури закупівлі.
- Зазначене рішення Замовника не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а також Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – Особливості), зважаючи на наступне.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника (далі – Документація) Тендерні пропозиції подаються відповідно до пункту 31 Особливостей.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником:
- інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям згідно Додатку №1 до цієї тендерної документації;
- інформацією щодо відсутності підстав, установлених п. 47 Особливостей згідно Додатку №1 до цієї тендерної документації;
- іншими документами, передбаченими Додатком №1 до тендерної документації;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію – згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації;
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- тендерна пропозиція, підготовлена відповідно Додатку №3 до тендерної документації;
- проєкту договору про закупівлю – відповідно Додатку №4 (згідно окремо завантаженого файлу);
- загальний перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції наведений в Додатку № 5 до цієї тендерної документації.
- загальний перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі наведено в Додатку № 6 до цієї тендерної документації.
- інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.
1) Додатком 2 до тендерної документації (ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати Учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам) Замовник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам предмету закупівлі визначив наступні вимоги:
- Учасник торгів повинен провести обстеження об’єкту для загального розуміння обсягу виконання робіт: розташування, особливості, характеристики об’єкту, можливі утруднення чи наявні перешкоди та інші проблемні питання, які можуть виникнути під час виконання робіт. За підсумками обстеження Учасник повинен в присутності керівника закладу (або особи, що замінює його під час відсутності основного працівника), скласти акт огляду об’єкта, підписаний та скріплений відповідними печатками та надати в складі тендерної пропозиції.
Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС» надав Акт обстеження об’єкту від 14.05.2025 р. в якому не зазначено прізвища, ім`я, по-батькові відповідальних осіб, що складали у встановленій формі акт, а також відсутня печатка Закладу.
Пунктом 2.5 Положення №88 (наказ Міністерства фінансів України № 88 від 24.05.1995 р.) передбачено, що документ має бути підписаний особисто, а підпис може бути скріплений печаткою.
Печатка є обов'язковою, якщо це передбачено законодавством, внутрішньою політикою підприємства, установи, організації, домовленістю сторін у відповідному документі або специфікою діяльності організації. Іншими словами, печатка потрібна там, де є прямо визначена правова база або внутрішня регламентація її використання.
Таким чином, печатка є необхідною умовою дійсності документа, а її відсутність означає, що не посвідчено справжність підпису і документу (Акту обстеження об`єкту).
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли:
Тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
2) Додатком 2 до тендерної документації (ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам) Замовник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам предмету закупівлі визначив наступні вимоги:
«Учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надати: договірну ціну, підсумкову відомість ресурсів з відповідними підписами та печатками. Дані документи мають бути заповнені згідно форм, наведених у Кошторисних нормах України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». У разі неповного заповнення усіх даних підсумкової відомості ресурсів, що впливають на формування договірної ціни, пропозиція такого Учасника буде відхилена.
Підсумкова відомість ресурсів має містити інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції».
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС" надав в складі тендерної пропозиції документ «21. Кошторис.rar». У Підсумковій відомості ресурсів відсутня графа «Обгрунтування», тобто Учасником не зазначено складову загальних даних в реквізитах будови на Послуги аварійно-поточного ремонту аераційних ліхтарів, а саме: відстань перевезення будівельних вантажів, що становить 10 км.
У п. 5.10 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» вказано:
5.10. Поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні.
Витрати з транспортування матеріальних ресурсів розраховуються на підставі їх нормативної кількості, відстані перевезень та чинних тарифів.
Відстань перевезення будівельних вантажів у кошторисі враховується для визначення вартості транспортування матеріалів та обладнання до будівельного майданчика, що включається до загальної вартості будівництва.
Відстань перевезення впливає на витрати на пальне, оплату праці водіїв, амортизацію транспортних засобів, та, можливо, на додаткові витрати на перевезення великих або незвичних вантажів.
Точний розрахунок вартості перевезення допомагає уникнути переплат та забезпечує більш реалістичну оцінку загальної вартості предмету закупівлі.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли:
Тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
3) Додатком 2 до тендерної документації (ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам) Замовник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам предмету закупівлі визначив наступні вимоги:
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що кошторисна документація та Акти виконаних робіт будуть надані в програмному комплексі «АВК-5».
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС" надав в складі тендерної пропозиції документ «20. Гарантійний лист.pdf», згідно якого гарантує, що кошторисна документація та Акти виконаних робіт будуть надані в програмному комплексі «АВК-5».
Також Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС" надав в складі тендерної пропозиції документ «21. Кошторис.rar», але кошторисна документація надана НЕ в програмному комплексі «АВК-5», а в кошторисній програмі «Будівельні Технології Кошторис 8».
Програма АВК-5 - це автоматизований програмний комплекс для розрахунку кошторисів, а кошторис 8 - це один із видів кошторисної документації. Різниця між ними полягає в тому, що програма АВК-5 використовується для складання та обчислення різних видів кошторисів, включаючи й кошторис 8, а кошторис 8 - це конкретний тип кошторисної документації, який може бути складений за допомогою АВК-5 або вручну.
• Програма АВК-5:
Це програмний продукт, який допомагає інженерам-кошторисникам автоматизувати процес розрахунку та складання різноманітних кошторисних документів.
• Кошторис 8 (СМЕТА 8):
Це один з видів кошторисної документації, який може бути складений як за допомогою програми АВК-5, так і вручну. Кошторис 8, як і інші типи кошторисів, використовується для розрахунку вартості будівництва та інших робіт.
• Різниця:
Програма АВК-5 є засобом для складання кошторисів, а кошторис 8 - це один із видів кошторисної документації, який може бути складений за допомогою програми АВК-5 або вручну.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли:
Тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
4) Згідно Додатку 1 до тендерної документації Замовника (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону у відповідності до Особливостей):
2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*
1.2.1. Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням інформацію про: ПІБ, освіту (або кваліфікацію) кожного працівника.
1.2.2 До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
1.2.3. Посвідчення електробезпеки;
1.2.4. Посвідчення з охорони праці.
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС" надав у складі своєї пропозиції документ 4. Довідка про наявність працівників.pdf в якій зазначені працівники-Кучак В.Г., Полянський А.В., Сідоров Д.С., Хмарний Д.В., Рогачевький Д.В., Погорілий М.М.
Учасник документом 10. Працівники посвідчення.rar завантажує 1 файл посвідчення на працівників відповідно довідки - Панченко М.В., Гапаненко О.О., Бондаренко С.О. не зазначені у довідці щодо наявності працівників відповідної кваліфікації.
Довідка про працівників, залучених до процесу закупівель, необхідна для підтвердження кваліфікації та досвіду цих осіб, що відповідають вимогам тендерної документації та дозволяють Учасникам закупівлі довести свою спроможність.
Таким чином, довідка надана Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС" не підтверджує факту наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Отже, характеристики предмету закупівлі, який пропонується Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС», не відповідають умовам Додатку 2 до тендерної документації (ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам).
Відповідно до підпункту другого пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідностей в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
У зв’язку із цим, пропозиція Учасника мала бути відхилена Замовником на підставі вимог пункту 44 Особливостей.
Розкриття тендерних пропозицій Учасників відбулось 21.05.2025 р.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
- Товариство з обмеженою відповідальністю «НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС»;
- ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Назаренко Тетяна Володимирівна.
- 26.05.2025 р. на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель розміщено протокол уповноваженої особи Замовника від 26.05.2025 р .№ 26/05, згідно якого Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС» визначено переможцем процедури закупівлі.
- Зазначене рішення Замовника не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а також Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – Особливості), зважаючи на наступне.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника (далі – Документація) Тендерні пропозиції подаються відповідно до пункту 31 Особливостей.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником:
- інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям згідно Додатку №1 до цієї тендерної документації;
- інформацією щодо відсутності підстав, установлених п. 47 Особливостей згідно Додатку №1 до цієї тендерної документації;
- іншими документами, передбаченими Додатком №1 до тендерної документації;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію – згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації;
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- тендерна пропозиція, підготовлена відповідно Додатку №3 до тендерної документації;
- проєкту договору про закупівлю – відповідно Додатку №4 (згідно окремо завантаженого файлу);
- загальний перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції наведений в Додатку № 5 до цієї тендерної документації.
- загальний перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі наведено в Додатку № 6 до цієї тендерної документації.
- інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.
1) Додатком 2 до тендерної документації (ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати Учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам) Замовник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам предмету закупівлі визначив наступні вимоги:
- Учасник торгів повинен провести обстеження об’єкту для загального розуміння обсягу виконання робіт: розташування, особливості, характеристики об’єкту, можливі утруднення чи наявні перешкоди та інші проблемні питання, які можуть виникнути під час виконання робіт. За підсумками обстеження Учасник повинен в присутності керівника закладу (або особи, що замінює його під час відсутності основного працівника), скласти акт огляду об’єкта, підписаний та скріплений відповідними печатками та надати в складі тендерної пропозиції.
Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС» надав Акт обстеження об’єкту від 14.05.2025 р. в якому не зазначено прізвища, ім`я, по-батькові відповідальних осіб, що складали у встановленій формі акт, а також відсутня печатка Закладу.
Пунктом 2.5 Положення №88 (наказ Міністерства фінансів України № 88 від 24.05.1995 р.) передбачено, що документ має бути підписаний особисто, а підпис може бути скріплений печаткою.
Печатка є обов'язковою, якщо це передбачено законодавством, внутрішньою політикою підприємства, установи, організації, домовленістю сторін у відповідному документі або специфікою діяльності організації. Іншими словами, печатка потрібна там, де є прямо визначена правова база або внутрішня регламентація її використання.
Таким чином, печатка є необхідною умовою дійсності документа, а її відсутність означає, що не посвідчено справжність підпису і документу (Акту обстеження об`єкту).
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли:
Тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
2) Додатком 2 до тендерної документації (ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам) Замовник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам предмету закупівлі визначив наступні вимоги:
«Учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надати: договірну ціну, підсумкову відомість ресурсів з відповідними підписами та печатками. Дані документи мають бути заповнені згідно форм, наведених у Кошторисних нормах України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». У разі неповного заповнення усіх даних підсумкової відомості ресурсів, що впливають на формування договірної ціни, пропозиція такого Учасника буде відхилена.
Підсумкова відомість ресурсів має містити інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції».
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС" надав в складі тендерної пропозиції документ «21. Кошторис.rar». У Підсумковій відомості ресурсів відсутня графа «Обгрунтування», тобто Учасником не зазначено складову загальних даних в реквізитах будови на Послуги аварійно-поточного ремонту аераційних ліхтарів, а саме: відстань перевезення будівельних вантажів, що становить 10 км.
У п. 5.10 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» вказано:
5.10. Поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні.
Витрати з транспортування матеріальних ресурсів розраховуються на підставі їх нормативної кількості, відстані перевезень та чинних тарифів.
Відстань перевезення будівельних вантажів у кошторисі враховується для визначення вартості транспортування матеріалів та обладнання до будівельного майданчика, що включається до загальної вартості будівництва.
Відстань перевезення впливає на витрати на пальне, оплату праці водіїв, амортизацію транспортних засобів, та, можливо, на додаткові витрати на перевезення великих або незвичних вантажів.
Точний розрахунок вартості перевезення допомагає уникнути переплат та забезпечує більш реалістичну оцінку загальної вартості предмету закупівлі.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли:
Тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
3) Додатком 2 до тендерної документації (ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам) Замовник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам предмету закупівлі визначив наступні вимоги:
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що кошторисна документація та Акти виконаних робіт будуть надані в програмному комплексі «АВК-5».
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС" надав в складі тендерної пропозиції документ «20. Гарантійний лист.pdf», згідно якого гарантує, що кошторисна документація та Акти виконаних робіт будуть надані в програмному комплексі «АВК-5».
Також Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС" надав в складі тендерної пропозиції документ «21. Кошторис.rar», але кошторисна документація надана НЕ в програмному комплексі «АВК-5», а в кошторисній програмі «Будівельні Технології Кошторис 8».
Програма АВК-5 - це автоматизований програмний комплекс для розрахунку кошторисів, а кошторис 8 - це один із видів кошторисної документації. Різниця між ними полягає в тому, що програма АВК-5 використовується для складання та обчислення різних видів кошторисів, включаючи й кошторис 8, а кошторис 8 - це конкретний тип кошторисної документації, який може бути складений за допомогою АВК-5 або вручну.
• Програма АВК-5:
Це програмний продукт, який допомагає інженерам-кошторисникам автоматизувати процес розрахунку та складання різноманітних кошторисних документів.
• Кошторис 8 (СМЕТА 8):
Це один з видів кошторисної документації, який може бути складений як за допомогою програми АВК-5, так і вручну. Кошторис 8, як і інші типи кошторисів, використовується для розрахунку вартості будівництва та інших робіт.
• Різниця:
Програма АВК-5 є засобом для складання кошторисів, а кошторис 8 - це один із видів кошторисної документації, який може бути складений за допомогою програми АВК-5 або вручну.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли:
Тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
4) Згідно Додатку 1 до тендерної документації Замовника (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону у відповідності до Особливостей):
2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*
1.2.1. Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням інформацію про: ПІБ, освіту (або кваліфікацію) кожного працівника.
1.2.2 До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
1.2.3. Посвідчення електробезпеки;
1.2.4. Посвідчення з охорони праці.
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС" надав у складі своєї пропозиції документ 4. Довідка про наявність працівників.pdf в якій зазначені працівники-Кучак В.Г., Полянський А.В., Сідоров Д.С., Хмарний Д.В., Рогачевький Д.В., Погорілий М.М.
Учасник документом 10. Працівники посвідчення.rar завантажує 1 файл посвідчення на працівників відповідно довідки - Панченко М.В., Гапаненко О.О., Бондаренко С.О. не зазначені у довідці щодо наявності працівників відповідної кваліфікації.
Довідка про працівників, залучених до процесу закупівель, необхідна для підтвердження кваліфікації та досвіду цих осіб, що відповідають вимогам тендерної документації та дозволяють Учасникам закупівлі довести свою спроможність.
Таким чином, довідка надана Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС" не підтверджує факту наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Отже, характеристики предмету закупівлі, який пропонується Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС», не відповідають умовам Додатку 2 до тендерної документації (ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам).
Відповідно до підпункту другого пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідностей в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
У зв’язку із цим, пропозиція Учасника мала бути відхилена Замовником на підставі вимог пункту 44 Особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Враховуючи зазначене вище, керуючись статтями 16, 18, 22, 23, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії провового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, просимо постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - прийняти цю скаргу до розгляду; - прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи (послуги поточного ремонту аераційних ліхтарів), ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-12-006617-a в частині прийняття Замовником рішення про визнання Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС» переможцем процедури закупівлі; - зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПОЛТАВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №34 ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ", код ЄДРПОУ 21065624 скасувати своє рішення про визнання Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС» переможцем процедури закупівлі – ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи (послуги поточного ремонту аераційних ліхтарів), ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-12-006617-a.