• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Проведення благоустрою (капітальний ремонт) території скверу поблизу будинку культури з облаштуванням, відновленням та модернізацією малих архітектурних форм (лавок, опор вуличного освітлення, альтанок, тенжні (соляної градирні), елементів ландшафтного дизайну) по вулиці Грушевського – проспект Незалежності в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області

Торги відмінено

4 036 743.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 183.72 UAH
Період оскарження: 09.05.2025 16:10 - 26.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірні дії Замовника

Номер: 0b70e91c37604bd3b785f1a0f307972d
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-09-011886-a.c2
Назва: Скарга на неправомірні дії Замовника
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 18.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.06.2025 14:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.06.2025 13:10
Дата виконання рішення Замовником: 24.06.2025 10:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення АМКУ, згідно якого скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "ДОРЛІДЕР ПОДІЛЛЯ" (код ЄДРПОУ: 42150438) за процедурою закупівлі — "Проведення благоустрою (капітальний ремонт) території скверу поблизу будинку культури з облаштуванням, відновленням та модернізацією малих 6 архітектурних форм (лавок, опор вуличного освітлення, альтанок, тенжні (соляної градирні), елементів ландшафтного дизайну) по вулиці Грушевського – проспект Незалежності в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області".
Автор: ПП "ДОРЛІДЕР ПОДІЛЛЯ", Валерій Мартиросян +380979990795 dorlider_tend@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 3c1478b902b647ef85a9bb0fd31fc876
Заголовок пункту скарги: Тендерна пропозиція Скаржника відхилена неправомірно, оскільки Замовник не надав вимогу про усунення невідповідостей для Скаржника щодо вимоги яка стала причиною відхилення та грубо порушив норми чинного законодавства в частині пункту 43 Особливостей, відхиливши за документ, який не був в переліку невідповідностей.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: 30 травня 2025 року о 15:49 Скаржнику було оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей:
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП "ДОРЛІДЕР ПОДІЛЛЯ" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією:
Невідповідність 1: Відповідно до встановленої вимоги Замовника згідно з пунктом 5. додатку 1 до тендерної документації учасник в складі пропозиції подає Документ "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", складена учасником за формою, визначеною Додатком 3. Учасник невірно вказав «Повне найменування Учасника». Для усунення невідповідності №1 учаснику необхідно вірно вказати повне найменування Учасника.
Невідповідність 2: Відповідно до встановленої вимоги Замовника згідно з пунктом додатку 1 до тендерної документації учасник в складі пропозиції надає 3.1.2. «У разі підписання тендерної пропозиції посадовою (службовою) особою учасника, яка уповноважена підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників, тощо)». Учасником надано наказ №1/05 від 24 травня 20218р., в якому зазначено «Відповідно до рішення власника від 21 травня 2016», що не відповідає поданому Рішенню власника Приватного підприємства «ДОЛЛІДЕР ПОДІЛЛЯ». Для усунення невідповідності №2 учаснику необхідно подати вірні документи.
Невідповідність 3: Відповідно до встановленої вимоги Замовника згідно з пунктом 10. додатку 1 до тендерної документації «Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями)». Учасником подано копію Статуту неналежно завіреного. Для усунення невідповідності №3 учаснику необхідно належно завірити Статут підприємства.
31 травня 2025 року о 12:36 Скаржником було усунуто усі вищевказані невідповідності. 04 червня 2025 року Замовником було оприлюднено протокол №38 про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, а саме, що Скаржником не надано витяг з єдиного державного реєстру сформований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю.
Однак, ми категорично не погоджуємось із прийнятим рішенням та вважаємо його незаконним і таким, що порушує наші права та законні інтереси, оскільки воно прийняте з порушенням вимог діючого законодавства.
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» пункту 3.2 Замовником вимагалось надати витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, виданий або сформований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. Витяг обов’язково має містити дані про реєстраційні дії та дані про кінцевого бенефіціарного власника учасника (якщо такі дані є обов’язковими).
Згідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником проігноровано чітку норму закону, адже нам не надано 24 години на усунення невідповідностей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Дійсно, Скаржником не виконано у повному обсязі вимогу пункту 3.2 додатку 1 до тендерної документації, однак, по-перше, витяг з єдиного державного реєстру сформований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю НЕ був в переліку невідповідностей які Замовник опублікував 30 травня 2025 року о 15:49.
По-друге, у Скаржника наявні усі документи, подання яких вимагалося умовами тендерної докуменатції, та ми змогли б усунути виявлені невідповідності. Проте Замовник в порушення вимог пункту 43 Особливостей та пункту 4 «Виправлення невідповідностей в інформації та/або документах» розділу V. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій ТД нічого не вказав про зазначену вище невідповідність.
Враховуючи інформацію наведену у скарзі, тендерна пропозиція Скаржника відхилена неправомірно, оскільки Замовник не надав вимогу про усунення невідповідостей для Скаржника щодо вимоги яка стала причиною відхилення та грубо порушив норми чинного законодавства в частині пункту 43 Особливостей, відхиливши за документ, який не був в переліку невідповідностей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

Ненадання 24 годин на виправлення.

Номер: 816879c5752942868dbe51c80bc8244f
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-09-011886-a.c1
Назва: Ненадання 24 годин на виправлення.
Вимога:
Згідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 31 травня ПП «Дорлідер Поділля» усунув виявлені Замовником невідповідності, однак протоколом №38 від 04 червня 2025 року ПП «Дорлідер Поділля» було відхилено за ненанадання витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, виданий або сформований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. Витяг обов’язково має містити дані про реєстраційні дії та дані про кінцевого бенефіціарного власника учасника (якщо такі дані є обов’язковими), хоча вказаний вище витяг не був предметом вимоги. Замовником проігноровано чітку норму закону, адже нам не надано 24 години на усунення невідповідностей щодо Витягу з ЄДР. Вимагаємо повернутися до кваліфікації ПП «Дорлідер Поділля», та надати усунення невідповідностей щодо витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, виданий або сформований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. Витяг обов’язково має містити дані про реєстраційні дії та дані про кінцевого бенефіціарного власника учасника (якщо такі дані є обов’язковими). В протилежному випадку будемо вимушені звернутись до АМКУ та ДАСУ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до пункту 43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено