-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Організація та проведення конкурсу бізнес-планів для започаткування та ведення підприємницької діяльності
Завершена
120 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
Період оскарження:
09.05.2025 15:00 - 04.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
8c2506222ba245f7bc612d31155ff522
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-09-011587-a.c1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
09.05.2025 Замовник оголосив закупівлю за предметом: Організація та проведення конкурсу бізнес-планів для започаткування та ведення підприємницької діяльності, ідентифікатор: UA-2025-05-09-011587-a.
Академія міждисциплінарної освіти має намір взяти участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
Відповідно до абзацу 1 пункту 59 Особливостей скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Академія міждисциплінарної освіти вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості, в тому числі встановлення дискримінаційних вимог до потенційних учасників процедури закупівлі з огляду на наступне.
Фактичні обставини
Згідно з пунктом 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до частини 4 статті 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Разом з тим, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи № 16 від 09 травня 2025 року містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Звертаємо увагу Комісії, скарга на умови тендерної документації подана у відповідний строк, встановлений пунктом 59 Особливостей, підстави для залишення скарги без розгляду згідно з пунктом 63 Особливостей – відсутні.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_АМО_UA-2025-05-09-011587-a 13.05.2025.pdf 13.05.2025 20:59
- Скарга_АМО_UA-2025-05-09-011587-a 13.05.2025.docx 13.05.2025 20:59
- Договір №17.pdf 13.05.2025 20:59
- Додаток-6 до ТД (Лист-згода).docx 13.05.2025 20:59
- Акт №20 від 28.02.2025.pdf 13.05.2025 20:59
- Тендерна документація.docx 13.05.2025 20:59
- Додаток 3 до ТД (Проєкт договору).docx 13.05.2025 20:59
- Додаток 4 до ТД (Перелік док-тів Переможця).docx 13.05.2025 20:59
- Додаток 5 до ТД (Тендерна пропозиція).docx 13.05.2025 20:59
- Додаток 1 до ТД (Перелік док-тів Учасника).docx 13.05.2025 20:59
- Додаток 2 до ТД (Технічні вмоги).docx 13.05.2025 20:59
- sign.p7s 13.05.2025 20:59
- рішення від 15.05.2025 № 7786.pdf 15.05.2025 16:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.05.2025 № 8255.pdf 26.05.2025 13:25
- рішення від 23.05.2025 № 8255.pdf 28.05.2025 11:15
- заперечення на скаргу.pdf 19.05.2025 11:52
- Заперечення на скаргу.doc 19.05.2025 11:52
- Перелік змін.docx 02.06.2025 12:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.05.2025 21:17
Дата розгляду скарги:
23.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.05.2025 16:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.05.2025 11:15
Дата виконання рішення Замовником:
02.06.2025 12:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Комісії АМКУ від 23.05.2025 № 8255-р/пк-пз виконано в повному обсязі шляхом внесення змін до тендерної документації.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c892e5e3b08f4cec98b14e11d9d5af3b
Заголовок пункту скарги:
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації, Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
− перелік документів та інформації для підтвердження відповідності до вимог викладених в Додатку 1 до тендерної документації.
Згідно з пунктом 3 Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, що міститься в Додатку 1 до тендерної документації, встановлено такий спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів»: Учасник повинен надати:
3.1. Довідка у довільній формі про виконання аналогічних договорів надання послуг управління/виконання проєктів, які фінансувались за рахунок бюджетних коштів, коштів міжнародної технічної допомоги.
Аналогічним вважається договір про надання послуг органам державної влади та/або місцевого самоврядування з управління/виконання проєктів, які фінансувались за рахунок бюджетних коштів, коштів міжнародної технічної допомоги.
3.2. Копії договорів, зазначених в довідці в повному обсязі ( з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до них).
3.3. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання кожного з договорів, зазначених в наданій Учасником довідці.
Відповідно до пункту 1 Розділу 1 Тендерної документації, Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178).
Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні, наведеному в Законі та Особливостях.
Відповідно до частин другої та чертвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з ч. 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до пункту другого частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Причиною неможливості взяти участь у процедури закупівлі для нас, як для компанії, яка має значний позитивний досвід співпраці з клієнтами, зокрема замовниками у розумінні Закону є необґрунтована та незаконна вимога Замовника щодо надання підтвердження досвіду саме виконання аналогічних договорів надання послуг управління/виконання проєктів, які фінансувались за рахунок бюджетних коштів, коштів міжнародної технічної допомоги.
Замовник обмежив поняття аналогічного договору тільки до договору, предметом якого є надання послуг управління/виконання проєктів, які фінансувались за рахунок бюджетних коштів, коштів міжнародної технічної допомоги, а замовником у такому договорі має бути тільки орган державної влади та/або місцевого самоврядування. У такому разі участь у процедурі закупівлі зможуть взяти тільки ті учасники, які мають досвід надання органам державної влади та/або місцевого самоврядування послуг управління/виконання проєктів, які фінансувались за рахунок бюджетних коштів, коштів міжнародної технічної допомоги.
Встановлення Замовником вимоги, щодо надання потенційним учасником саме такого аналогічного договору: «Аналогічним вважається договір про надання послуг органам державної влади та/або місцевого самоврядування з управління/виконання проєктів, які фінансувались за рахунок бюджетних коштів, коштів міжнародної технічної допомоги» містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки обмежує можливість Академії міждисциплінарної освіти взяти участь у процедурі закупівлі.
Академія міждисциплінарної освіти надає на розгляд Комісії підтвердження досвіду скановані копії Договору №17 від 02 грудня 2024 року, предметом якого є «послуги управління проєктом «Управління фінансами в новостворених компаніях, розвиток підприємництва у м. Харків» та Акту про надання послуг №20 від 28 лютого 2025 року, що підтверджує повне виконання вказаного договору. Таким чином, Скаржник має досвід виконання аналогічного договору, проте джерелом фінансування такого договору не були бюджетні кошти чи кошти міжнародної технічної допомоги, що не впливає на наявність/відсутність коректного досвіду, достатнього для надання послуг, що є предметом закупівлі. Крім того, Замовником послуг за договором є громадська організація, що не є органом державної влади та/або місцевого самоврядування. Але при цьому наданий договір не можна назвати не аналогічним, оскільки він відповідає предмету закупівлі: Організація та проведення конкурсу бізнес-планів для започаткування та ведення підприємницької діяльності.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Для нас, як для учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Просимо зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації оскаржувану вимогу або привести її у відповідність до Закону, що міститься у пункті 3.1 Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, що міститься у пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації, «Аналогічним вважається договір про надання послуг органам державної влади та/або місцевого самоврядування з управління/виконання проєктів, які фінансувались за рахунок бюджетних коштів, коштів міжнародної технічної допомоги», забезпечивши можливість для інших учасників взяти участь у процедурі закупівлі та відновити можливість для конкуренції.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення вищевказаних вимог. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Для виконання вимог пункту 56 Особливостей та частини 5 статті 18 Закону, для підтвердження зазначеного в пунктах Скарги надаємо всі необхідні документальні підтвердження/докази.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації, Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
− перелік документів та інформації для підтвердження відповідності до вимог викладених в Додатку 1 до тендерної документації.
Згідно з пунктом 3 Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, що міститься в Додатку 1 до тендерної документації, встановлено такий спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів»: Учасник повинен надати:
3.1. Довідка у довільній формі про виконання аналогічних договорів надання послуг управління/виконання проєктів, які фінансувались за рахунок бюджетних коштів, коштів міжнародної технічної допомоги.
Аналогічним вважається договір про надання послуг органам державної влади та/або місцевого самоврядування з управління/виконання проєктів, які фінансувались за рахунок бюджетних коштів, коштів міжнародної технічної допомоги.
3.2. Копії договорів, зазначених в довідці в повному обсязі ( з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до них).
3.3. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання кожного з договорів, зазначених в наданій Учасником довідці.
Відповідно до пункту 1 Розділу 1 Тендерної документації, Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178).
Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні, наведеному в Законі та Особливостях.
Відповідно до частин другої та чертвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з ч. 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до пункту другого частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Причиною неможливості взяти участь у процедури закупівлі для нас, як для компанії, яка має значний позитивний досвід співпраці з клієнтами, зокрема замовниками у розумінні Закону є необґрунтована та незаконна вимога Замовника щодо надання підтвердження досвіду саме виконання аналогічних договорів надання послуг управління/виконання проєктів, які фінансувались за рахунок бюджетних коштів, коштів міжнародної технічної допомоги.
Замовник обмежив поняття аналогічного договору тільки до договору, предметом якого є надання послуг управління/виконання проєктів, які фінансувались за рахунок бюджетних коштів, коштів міжнародної технічної допомоги, а замовником у такому договорі має бути тільки орган державної влади та/або місцевого самоврядування. У такому разі участь у процедурі закупівлі зможуть взяти тільки ті учасники, які мають досвід надання органам державної влади та/або місцевого самоврядування послуг управління/виконання проєктів, які фінансувались за рахунок бюджетних коштів, коштів міжнародної технічної допомоги.
Встановлення Замовником вимоги, щодо надання потенційним учасником саме такого аналогічного договору: «Аналогічним вважається договір про надання послуг органам державної влади та/або місцевого самоврядування з управління/виконання проєктів, які фінансувались за рахунок бюджетних коштів, коштів міжнародної технічної допомоги» містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки обмежує можливість Академії міждисциплінарної освіти взяти участь у процедурі закупівлі.
Академія міждисциплінарної освіти надає на розгляд Комісії підтвердження досвіду скановані копії Договору №17 від 02 грудня 2024 року, предметом якого є «послуги управління проєктом «Управління фінансами в новостворених компаніях, розвиток підприємництва у м. Харків» та Акту про надання послуг №20 від 28 лютого 2025 року, що підтверджує повне виконання вказаного договору. Таким чином, Скаржник має досвід виконання аналогічного договору, проте джерелом фінансування такого договору не були бюджетні кошти чи кошти міжнародної технічної допомоги, що не впливає на наявність/відсутність коректного досвіду, достатнього для надання послуг, що є предметом закупівлі. Крім того, Замовником послуг за договором є громадська організація, що не є органом державної влади та/або місцевого самоврядування. Але при цьому наданий договір не можна назвати не аналогічним, оскільки він відповідає предмету закупівлі: Організація та проведення конкурсу бізнес-планів для започаткування та ведення підприємницької діяльності.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Для нас, як для учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Просимо зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації оскаржувану вимогу або привести її у відповідність до Закону, що міститься у пункті 3.1 Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, що міститься у пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації, «Аналогічним вважається договір про надання послуг органам державної влади та/або місцевого самоврядування з управління/виконання проєктів, які фінансувались за рахунок бюджетних коштів, коштів міжнародної технічної допомоги», забезпечивши можливість для інших учасників взяти участь у процедурі закупівлі та відновити можливість для конкуренції.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення вищевказаних вимог. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Для виконання вимог пункту 56 Особливостей та частини 5 статті 18 Закону, для підтвердження зазначеного в пунктах Скарги надаємо всі необхідні документальні підтвердження/докази.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua.
×
-
Назва доказу:
Файл «Акт №20 від 28.02.2025.pdf»
-
Повʼязаний документ:
Акт №20 від 28.02.2025.pdf
-
-
Назва доказу:
Файл «Договір №17.pdf»
-
Повʼязаний документ:
Договір №17.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи № 16 від 09 травня 2025 року
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
У зв’язку із вищевикладеним, керуючись п. 59 Особливостей, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушень процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2025-05-09-011587-a. 3. Зобов'язати Замовника усунути порушення шляхом внесення змін до тендерної документації по закупівлі за ідентифікатором UA-2025-05-09-011587-a.