• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт місць загального користування в Ліцеї № 167 Дніпровського району м. Києва

Торги не відбулися

676 343.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 381.72 UAH
Період оскарження: 09.05.2025 15:42 - 14.05.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

СКАРГА щодо неправомірних рішень, дій Замовника

Номер: e8298a63c5e74534a948adb25d547590
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-09-011368-a.c2
Назва: СКАРГА щодо неправомірних рішень, дій Замовника
Вимога:
СКАРГА щодо неправомірних рішень, дій Замовника Дана скарга сформована та подана у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості, Постанова №1178) на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей). 09.05.2025 року Замовником торгів, Управлінням освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник), було розпочато конкурентну процедуру закупівлі: відкриті торги, ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-09-011368-а, за предметом: «Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 за ЄЗС ДК 021:2015 (поточний ремонт місць загального користування в Ліцеї № 167 Дніпровського району м. Києва) (далі – Процедура закупівлі/Закупівля), на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року, постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами (далі – Закон). 17.05.2025 року Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛС-СЕРВІС» (далі – Скаржник) виявив бажання взяти участь у закупівлі шляхом подання тендерної пропозиції, оформленої відповідно до вимог тендерної документації, затвердженої Протоколом уповноваженою особою № 04/232 від 30.04.2025, та усіх додатків до неї (далі – Тендерна документація). 19.05.2025 після проведення електронного аукціону, електронною системою закупівель було автоматично проведено оцінку тендерних пропозицій учасників на основі критеріїв та методики оцінки, визначених Замовником у розділі 5 Тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції», та визначено учасників у порядку від найбільш економічно вигідної пропозиції, а саме: № Найменування учасника Код РНОКПП/ЄДРПОУ 1 Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛС-СЕРВІС» (далі – ТОВ «БК «ЛС-СЕРВІС», Скаржник) 43087425 2 Приватне підприємство «АВА И КО», (далі – ПП «АВА И КО», Переможець) 34935074 05.06.2025 року Уповноваженою особою було опубліковано ПРОТОКОЛ (РІШЕННЯ)УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДНІПРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В М. КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ АУКЦІОНУ ТА НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР №06/360 від 05.06.2025 року розгляду тендерних пропозицій Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Протокол №06/360). За результатом розгляду тендерної пропозиції – ПП «АВА И КО» Уповноваженою особою Замовника було вирішено визнати такого учасника переможцем Процедури закупівлі та опублікувати повідомлення про намір укласти договір з таким Учасником. Скаржник вважає рішення, викладене Уповноваженою особою Замовника у Протоколі №06/360 від 05.06.2025 року необґрунтованим, дискримінаційним по відношенню до Скаржника, а також таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника в частині необ’єктивного та неправомірного визначення переможця Процедури закупівлі та публікації повідомлення про намір укласти договір з таким переможцем, та законодавство України у сфері публічних закупівель. Скаржник не погоджується з рішенням Уповноваженої особи, викладеним у Протоколі №06/360 від 05.06.2025 року, вважає його дії такими, що порушують права та інтереси Скаржника, а також суперечать нормам Закону, та надає обґрунтування порушень, здійснених Уповноваженої особи Замовником, з огляду на наступне: 1. Щодо невідповідності тендерної пропозиції – ПП «АВА И КО» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, зокрема, у частині кошторисної документації. Відповідно до частини першої розділу ІІІ Тендерної документації Замовника, «…Учасник повинен розмістити всі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у п 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у PDF-форматі, що вимагаються замовником у цій ТД, а саме:: - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у Додатку №2 ТД…». Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації Замовника, у якому міститься Технічні, якісні, кількісні та іншим вимоги щодо предмета закупівлі (орієнтовний обсяг) «Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 за ЄЗС ДК 021:2015 (поточний ремонт місць загального користування в Ліцеї № 167 Дніпровського району м. Києва), «…Учасник повинен надати у складі пропозиції наступні документи: Додаток 2 до тендерної документації Специфікація (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) на закупівлю: «Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 за ЄЗС ДК 021:2015 (поточний ремонт місць загального користування в Ліцеї № 167 Дніпровського району м. Києва) 1. Технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Учасник визначає ціни (із змінами та доповненнями), з урахуванням всіх видів та обсягів послуг, що повинні бути виконані. Ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, зокрема сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, інші витрати. При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на надання послуг вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання. Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівель, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється замовником. Якщо у найменуванні робіт технічного завдання є посилання на конкретну торгівельну марку, фірму, конструкцію, тип обладнання або матеріал то даний вираз читається в значенні «або еквівалент». 1.1. Об’єми робіт: 2. Інші умови. 2.1. У складі тендерної пропозиції повинна міститися інформація про ціни на матеріальні ресурси. Обов’язково має бути зазначена така інформація: 2.1.1. найменування матеріального ресурсу (з характеристиками); 2.1.2. одиниця його виміру; 2.1.3. кількість; 2.1.4. відпускна ціна; 2.1.5. вартість транспортування та заготівельно-складські витрати; 2.1.6. країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. 2.2. Кошторисна документація (розроблена в програмному комплексі АВК-5 або аналог), (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) (подається додатково у форматі Word або Excel) у складі: 2.2.1. Дефектний акт; 2.2.2. Договірна ціна (без врахування вартості проходження експертизи кошторисної документації та без витрат на технічний нагляд); 2.2.3. Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (без врахування вартості проходження експертизи кошторисної документації та без витрат на технічний нагляд); 2.2.4. Локальні кошториси; 2.2.5. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку. 2.3. Копія чи оригінал кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, в разі необхідності надати свідоцтво про підвищення кваліфікації. 2.4. Копія сертифікатів якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріальні ресурси. 2.5. Гарантійний лист, що незалежно від терміну проведення робіт, Переможець закуповує обладнання та матеріали по цінах на час проведення державної закупівлі. 2.6. Лист у довільній формі щодо відсутності учасника у списку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua. 2.7. Лист щодо підтвердження можливості виконання робіт без отримання авансового платежу. 2.8. Гарантійний лист за підписом уповноваженої особи учасника, про підтвердження погодження учасника з основними умовами проєкту договору. 2.9. Лист щодо підтвердження можливості відстрочки платежу до 90 календарних днів з дати підписання акту виконаних робіт. 2.10. Забезпечити гарантійний термін на виконані роботи та матеріали протягом 3 (трьох) років з моменту підписання сторонами акту прийому-здачі виконаних робіт – надати гарантійний лист. 2.11. Гарантійний лист від Учасника про те, що у разі перевірки контролюючими органами обсягу виконаних робіт, вартості матеріалів, буде виявлено завищення вартості робіт, матеріалів, Учасник (Підрядник) протягом 3 робочих днів зобов’язаний оформити акти на зменшення вартості робіт або ціни на матеріали, та повернути надмірно сплачені кошти на розрахунковий рахунок Замовника. 2.12. Гарантійний лист від Учасника щодо відшкодування видатків за користування енергоресурсами, які надаються Замовником для виконання поточного ремонту приміщень (електроенергія, теплова енергія, водопостачання) та інших послуг на підставі узгоджених рахунків-фактур, актів приймання-здавання виконаних робіт та згідно з діючими тарифами. 2.13. Учасник надає копію ліцензії, виданої на ім’я Учасника на право користування програмним комплексом, яким він користувався під час формування кошторисних розрахунків або така ліцензія повинна бути видана на працівника Учасника - безпосереднього виконавця робіт, разом із копією трудового договору або цивільно-правового договору або наказу про призначення на посаду такого працівника або Учасник надає інший документ, який підтверджує його право на користування вказаною ліцензією на підставі договірних відносин. 2.14. Інші документи, які учасник відбору вважає за доцільним надати у складі своєї пропозиції. Уповноважена особа учасника _______________________________ (П.І.Б) М.П. Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви, Учасник надає інший рівнозначний документ та письмове пояснення. 1.1 Кошторисна документація (розроблена в програмному комплексі АВК-5 або аналог), (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) (подається додатково у форматі Word або Excel) у складі: - Дефектний акт; - Договірна ціна (без врахування вартості проходження експертизи кошторисної документації та без витрат на технічний нагляд); - Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (без врахування вартості проходження експертизи кошторисної документації та без витрат на технічний нагляд); - Локальні кошториси; - Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку. Скріншоти з файлу «Додаток 2. Кошторис та відомість ресурсів.pdf» (сторінка 4-5 Договірна ціна), який розміщено в тендерній пропозиції ПП «АВА И КО» Скріншоти з файлу «Додаток 2. Кошторис та відомість ресурсів.pdf» (сторінка 6 Пояснювальна записка), який розміщено в тендерній пропозиції ПП «АВА И КО» Скріншоти з файлу «Додаток 2. Кошторис та відомість ресурсів.pdf» (сторінка 34 Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку.), який розміщено в тендерній пропозиції ПП «АВА И КО» У складі тендерної пропозиції учасника ПП «АКВА И КО» надано файл «Додаток 2. Кошторис та відомість ресурсів.pdf», у складі якого містяться кошторисні розрахунки, однак така Договірна ціна, Пояснювальна записка, Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку не завірена підписом та печаткою сертифікованого інженера-кошторисника, що не відповідає умовам Тендерної документації в цій частині. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція – ПП «АВА И КО» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та мала бути відхилена Уповноваженої особою Замовника із вищезазначеної підстави. Відповідно, у Уповноваженої особою Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції – ПП «АВА И КО», визначені абзацом 2 підпункт 2 пункту 44 Особливостей. Така позиція також підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Рішення№16260 –р/пк-пз від 03.10. 2024 (UA-2024-07-26-008796-a). 1.2. Копія сертифікатів якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріальні ресурси. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації Замовника, у якому міститься Технічні, якісні, кількісні та іншим вимоги щодо предмета закупівлі (орієнтовний обсяг) «Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 за ЄЗС ДК 021:2015 (поточний ремонт місць загального користування в Ліцеї № 167 Дніпровського району м. Києва), «…Учасник повинен надати у складі пропозиції наступні документи…: 2.4. Копія сертифікатів якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріальні ресурси. У складі тендерної пропозиції Учасника ПП «АКВА И КО» надано файл «Додаток 2. Сертифікати.pdf», містяться копії сертифікатів якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріальні ресурси , однак Учасник надав не на всі матеріальні ресурси, які зазначені в Додатку №2 до ТД п.2.2.5. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку. Скріншоти з файлу «Додаток 2. Кошторис та відомість ресурсів.pdf» (сторінки 23-34 Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису), який розміщено в тендерній пропозиції ПП «АВА И КО» Враховуючи викладене, тендерна пропозиція – ПП «АВА И КО» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та мала бути відхилена Уповноваженої особою Замовника із вищезазначеної підстави. Відповідно, у Уповноваженої особою Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції – ПП «АВА И КО», визначені абзацом 2 підпункт 2 пункту 44 Особливостей. Така позиція також підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Рішення №17719 –р/пк-пз від 31.10.2024 (UA-2024-09-11-013627-a). 2. Щодо порушення принципів статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та незаконного визначення переможця: Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються із дотримання встановлених принципів та недискримінація учасників, а саме закупівлі повинні здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3)відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відхиливши Пропозицію Скаржника, Уповноважена особа Замовника порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, але підстави для такого відхилення відсутні на підставі наведеного вище. Уповноваженою особою Замовника під час оцінки тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі було продемонстровано необ’єктивне та упереджене визначення переможця Процедури закупівлі, оскільки Уповноваженою особою Замовника не було відхилено тендерну пропозицію ПП «АВА И КО»., незважаючи на явні порушення законодавства України у сфері публічних закупівель та невідповідності умовам, що були встановлені безпосередньо самим Замовником у своїй тендерній документації. Такі дії та рішення Уповноваженої особи Замовника є неправомірними, протирічать основним принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації Учасників, порушують законодавство у сфері публічних закупівель, через неправомірне обрання Переможцем ПП «АВА И КО». Приймаючи до уваги те, що вищевикладені порушення встановленого порядку проведення Процедури закупівлі та оцінки тендерної пропозиції ПП «АВА И КО»., в тому числі неправомірне та необґрунтоване визначення переможцем ПП «АВА И КО»., та публікація повідомлення про намір укласти договір з таким учасником, суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, вливають на об’єктивність визначення переможця Процедури закупівлі, призводять до порушення прав та законних інтересів Скаржника – Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛС-СЕРВІС». ПРОСИМО: 1. Скасувати рішення, викладене у Протоколі №06/360 від 05.06.2025 року розгляду тендерних пропозицій Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації щодо визначення ПП «АВА И КО» переможцем Процедури закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір з таким учасником.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовником було відхилено тендерну пропозиції ПП «АВА ИКО» таку, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Скарга на неправомірне рішення Замовника

Номер: 4b1260a08a3a4dd683dae3a56326439f
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-09-011368-a.c1
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замовника
Вимога:
Скарга щодо рішення уповноваженої особи Тетяни Чуб про відхилення пропозиції кандидата на ПРОТОКОЛ (РІШЕННЯ) УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ ЗАМОВНИКА ПРО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ КАНДИДАТА № 05/339 від 29.05.2025р. 1. Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛС-СЕРВІС» (далі – Скаржник): 1.1. ЄДРПОУ 43087425; 1.2. Місце знаходження: м. Київ, вул. Пирогова, будинок 10-Г, офіс 14. 2. Найменування предмета Закупівлі: «Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 за ЄЗС ДК 021:2015 (Поточний ремонт місць загального користування в Ліцеї № 167 Дніпровського району м. Києва): 2.1. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 лот; 2.2. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: Ліцей № 167 за адресою: проспект Соборності, 12-в Дніпровського району, м. Києва; 2.3. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, по 31 жовтня 2025 р.; 2.4. Дата оприлюднення оголошення про проведення закупівлі UA-2025-05-09-011368-a (Відкриті торги з особливостями). 2.5. Дата та час початку Аукціону: 19-05-2025, 15:40 2.6. Дата та час закінчення Аукціону: 26-05-2025, 16:03 3. Замовник: Управління освіти Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації (далі – Замовник) 3.1. Код за ЄДРПОУ: 37397216. 3.2. Місце знаходження: м. Київ, проспект Миру, 6-А. 4. Дата прийняття рішення про відхилення пропозиції Скаржника: «29» травня 2025 року. 5. Обґрунтування відхилення пропозиції Скаржника. 5.1. Розглянувши визначену системою пропозицію з найнижчою ціною на предмет відповідності, уповноваженою особою було визначено, що пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а саме: № п/п Вимога, зазначена в Тендерній документації Інформація щодо наявності/відповідності документу 2.2. Кошторисна документація (розроблена в програмному комплексі АВК-5 або аналог), (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) (подається додатково у форматі Word або Excel) у складі: 2.2.1. Дефектний акт; 2.2.2. Договірна ціна (з врахуванням вартості проходження експертизи кошторисної документації та без витрат на технічний нагляд); 2.2.3. Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (з врахуванням вартості проходження експертизи кошторисної документації та без витрат на технічний нагляд); 2.2.4. Локальні кошториси; 2.2.5. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку, (підпункт 2.2 пункту 2 Додатку 2 ТД) У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛС -СЕРВІС» надано розроблену кошторисну документація, яка, зокрема, містить: дефектний акт, договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою, локальний кошторис та підсумкову відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку. У пояснювальній записці до зведеного кошторисного розрахунку вартості ремонту (файл: «Кошторисна документація.pdf») зазначено середньомісячну заробітну плату на одного робітника в розмірі 26 514,56 грн. Рівень середньомісячної заробітної плати зазначеної в кошторисній документації не відповідає мінімально допустимому значенню, яке може бути враховане при складанні інвесторської кошторисної документації у 2025 році. Це значення розраховано на підставі даних, оприлюднених на офіційному веб сайті Державної служби статистики щодо середньомісячної заробітної плати у будівництві за 2024 рік, та індексу споживчих цін за 2025 рік (Постанова Кабінету Міністрів України від 28 червня 2024 року № 780 «Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2025-2027 роки») і складає: 16928*1,097= 18 570,02 грн. Оскільки, предметом закупівлі є поточний ремонт середньомісячна заробітна плата не може перевищувати 18 570,02 грн. Враховуючи вищезазначене, кошторисна документація не відповідає умовам тендерної документації. Скаржник не згодний із рішенням та повідомляє наступне: 1. Державною службою статистики середньомісячна заробітна плата працівників у 2025 році визначена у розмірі 24 389 грн (Постанова Кабінету Міністрів України від 28 червня 2024 року № 780 «Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2025-2027 роки»), тому підрахунок «і складає: 16928*1,097= 18 570,02 грн» не може слугувати підставою для відхилення пропозиції. 2. Кошторисна документація (розроблена в програмному комплексі АВК-5 або аналог), (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) (подається додатково у форматі Word або Excel) не має визначення поняття Поточного ремонту. А розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) об’єктів, що споруджуються із залученням коштів бюджету міста Києва, коштів комунальних підприємств, установ та організацій, у розмірі 26 514 гривень 56 копійок та відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при при виконанні робіт у звичайних умовах (Рішення Київської міської ради №5/10472 від 30.01.2025 р. «Про розмір кошторисної заробітної плати, що враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, які споруджуються із залученням коштів бюджету міста Києва, коштів комунальних підприємств, установ та організацій»). 3. Тендерна документація Замовника не передбачала розміру кошторисної заробітної плати, надаємо роз’яснення з приводу визначення інвесторського кошторису та заробітної плати: 3.1 Пункт 4 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11.11.2016 за № 1469/29599 (далі — Порядок № 281), замовник самостійно повинен визначити рівень кошторисної заробітної плати у складі вихідних даних на проєктування, який враховується при визначенні вартості об’єктів будівництва, але в розмірі не нижчому, ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року). 3.2. Пункт 5 Порядку №281- Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва, оскільки учасник самостійно визначає розмір заробітної плати при формуванні договірної ціни, виходячи зі своєї господарської діяльності та кадрової політики. Підстави відхилити пропозицію ТОВ «ЛС-СЕРВІС», керуючись абзацом 2 підпункту 2 2 пункту 44 Особливостей, уповноваженою особою Тетяною Чуб, відсутні та неправомірні, а можливо упереджені до ТОВ «БК «ЛС-Сервіс». На підставі викладеного Замовнику необхідно скасувати ПРОТОКОЛ (РІШЕННЯ) УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ ЗАМОВНИКА ПРО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ КАНДИДАТА № 05/339 від 29.05.2025р.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – управління освіти, Замовник), розглянувши вимогу, подану товариством з обмеженою відповідальністю «БК «ЛС-СЕРВІС» (далі – ТОВ «БК «ЛС-СЕРВІС», Скаржник) (ЄДРПОУ 43087425) щодо закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 за ЄЗС ДК 021:2015 (поточний ремонт місць загального користування в Ліцеї № 167 Дніпровського району м. Києва), ідентифікатор закупівлі № UA-2025-05-09-011368-a про неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК «ЛС-СЕРВІС», вважає її необґрунтованою з огляду на наступне. 1. Щодо твердження Скаржника про некоректність розрахунку заробітної плати: Скаржник стверджує, що використаний у рішенні Замовника розрахунок середньомісячної заробітної плати (16 928 × 1,097 = 18 570,02 грн) є неправильним. Однак: У своєму розрахунку Замовник коректно керувався: • статистичними даними Державної служби статистики України: 16 928 грн  середньомісячна зарплата у сфері будівництва за 2024 рік; • прогнозним індексом споживчих цін на 2025 рік: 1,097 затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 28 червня 2024 року № 780 «Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2025-2027 роки». Таким чином, рівень 18 570,02 грн відповідає мінімально допустимому значенню для поточного року згідно з чинними нормативними вимогами та Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 20.10.2016 № 281 (п.4) (далі – Порядок). Установлений Скаржником рівень заробітної плати  26 514,56 грн  перевищує допустимий рівень і суперечить підходу до складання кошторисної документації для поточного ремонту. 2. Щодо твердження про відсутність у тендерній документації вимог до розміру заробітної плати: Скаржник зазначає, що тендерна документація не містила прямої вимоги щодо рівня кошторисної заробітної плати. Однак, відповідно до пункту 2.2 Додатку 2 тендерної документації, учасник мав надати кошторисну документацію, що відповідає чинним нормативним актам, у тому числі щодо формування кошторисної заробітної плати. Уповноважена особа мала право перевірити відповідність поданої кошторисної документації вимогам законодавства. Порушення полягає не у відсутності певної цифри, а у тому, що поданий рівень заробітної плати не відповідає нормам, які мають враховуватись при розрахунку інвесторських кошторисів для поточного ремонту, зокрема із застосуванням прогнозного індексу споживчих цін. 3. Щодо посилання Скаржника на Рішення Київської міської ради від 30.01.2025 № 5/10472 «Про розмір кошторисної заробітної плати, що враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, які споруджуються із залученням коштів бюджету міста Києва, коштів комунальних підприємств, установ та організацій»: Цей нормативний акт стосується: • об’єктів нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення; • не регламентує визначення кошторисної заробітної плати для поточного ремонту, який і є предметом закупівлі. 4. Щодо тверджень про упередженість уповноваженої особи: Уповноважена особа діяла виключно в межах своїх повноважень, відповідно до: • Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон); • Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості); • умов тендерної документації. Рішення про відхилення прийнято на підставі фактичної невідповідності пропозиції вимогам, зокрема в частині кошторисної документації. Ознак упередженості у рішеннях не виявлено. Висновок На підставі викладеного: • Вимога ТОВ «БК «ЛС-СЕРВІС» є необґрунтованою; • Відхилення тендерної пропозиції було здійснено правомірно, відповідно до чинного законодавства та умов тендерної документації; • Підстав для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено