-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дахова гібридна сонячна електростанція з встановленням та пусконалагодженням на будівлях КНП "УМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код CPV ДК 021: 2015 – 09330000-1 «Сонячна енергія»)
Торги не відбулися
8 386 870.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 935.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 41 935.00 UAH
Період оскарження:
09.05.2025 12:59 - 16.05.2025 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП
Скарга на дискримінаційні вимоги Замовника
Номер:
d2ddd499a31d4a10aab2f708321649c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-09-006972-a.c1
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги Замовника
Скарга:
Пунктом 5 Вимог до предмету закупівлі та порядок постачання товару Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (Додаток 4 до ТД) передбачена, що у складі своєї пропозиції учасник повинен надати копію акту обстеження (огляду) об’єкта з відповідним відмітками уповноважених осіб замовника та учасника закупівлі та датою відвідування, який підтверджує ознайомлення учасника з місцем встановлення (монтажу) СЕС.
Дана вимога тендерної документації є обмежуючою та дискримінаційною, що суперечить статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Даної позиції притримується Орган оскарження – Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що підтверджується узагальненою практикою розгляду органом оскарження скарг щодо застосування замовниками положень пунктів 43 та 44 (Опубліковано 24 лютого 2025 року) – посилання на веб-портал уповноваженого органу https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/komisia-z-rozglyadu-skarg/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-z-oskarzhennya-publichnih-zakupivel/uzahalnena-praktyka-komisii-amku-za-2025/uzahalnena-praktyka-rozghliadu-orhanom-oskarzhennia-skarh-shchodo-zastosuvannia-zamovnykamy-polozhen-punktiv-43-ta-44.
Приклади рішень Комісії: № 5655-рпк-пз (UA-2024-03-06-008943-а); № 11048-р/пк-пз (UA-2024-05-29-004472-а).
Окрім того зазначимо, що замовник штучно скоротив строк подання тендерних пропозицій потенційними учасниками, обрав вид предмету закупівлі – закупівля товарів, що дає змогу обмежити учасників мінімальним строком подання пропозицій – 7 календарних днів.
Проте, технічним завданням визначено, а саме п. 6 Вимог до предмету закупівлі та порядок постачання товару Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (Додаток 4 до ТД), що ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН МОНТАЖНИХ РОБІТ СТАНОВИТЬ 3 (ТРИ) РОКИ З ДАТИ ЇХ ПРИЙНЯТТЯ ЗАМОВНИКОМ. Гарантійний строк на обладнання, змонтоване в ході виконання робіт, відповідає гарантійному строку встановленого виробником.
Також, п 8 Вимог до предмету закупівлі та порядок постачання товару Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (Додаток 4 до ТД) передбачено, що в загальну вартість пропозиції учасника повинні бути враховані вартість обладнання та матеріалів, його постачання, МОНТАЖ НА МІСЦІ ЇЇ БЕЗПОСЕРЕДНЬОЇ ЕКСПЛУАТАЦІЇ, а також витрати учасника на сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені.
Також, переліком документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника Розділ 1. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, а саме п. 2.3. передбачена наявність у штаті учасника 1 (одного) інженера з охорони праці/особи відповідальної за охорону праці, 1 (одного) інженера-проектувальника, 1 (одного) інженера-енергетика та/або інженера високовольтних випробувань та вимірювань енергоустаткування, не менше 3 (трьох) працівників електромонтерів та/або електромонтажників, та/або електрослюсарів, не менше 2 (двох) майстрів з монтажу та обслуговування систем відновлювальної енергетики.
На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані:
- довідка про наявність працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника;
- копії першого і останнього із заповнених розворотів трудової книжки на усіх вказаних у довідці працівників*;
- на електромонтерів та/або електромонтажників, та/або електрослюсарів надати копії документів про проходження навчання з питань охорони праці та пожежної безпеки, про проходження спеціального навчання та/або перевірку знань при роботі з інструментами та пристроями, допуск до робіт в електроустановках (з групою електробезпеки не нижче ІІІ) (посвідчення та/або протокол/витяг/виписка з протоколу);
- на інженера-енергетика та/або інженера високовольтних випробувань та вимірювань енергоустаткування надати копії документів про проходження навчання з питань охорони праці та пожежної безпеки, про проходження спеціального навчання та/або перевірку знань при роботі з інструментами та пристроями, допуск до робіт в електроустановках (з групою електробезпеки не нижче V) (посвідчення та протокол/витяг/виписка з протоколу);
- на інженера з охорони праці/особи відповідальної за охорону праці копії документів про проходження навчання з охорони праці (посвідчення та/або протокол/витяг/виписка з протоколу).
Вищевикладене свідчить, що замовник навмисно визначив вид закупівлі як закупівля товарів замість закупівлі робіт, задля штучного зменшення строку подання пропозицій учасниками.
Отже, надання копії акту обстеження (огляду) об’єкта з відповідним відмітками уповноважених осіб замовника та учасника закупівлі та датою відвідування, який підтверджує ознайомлення учасника з місцем встановлення (монтажу) СЕС у складі тендерних пропозицій учасників є дискримінаційною вимогою, особливо для учасників, що в короткий термін (9 календарних днів, з яких 4 дні припадають на вихідні – 10,11,17,18 травня) не можуть фізично відвідати об’єкт та підписати такий акт огляду (потенційні учасники з інших міст, областей або країн).
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
З огляду на вищевикладене, просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника – КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ внести зміни до тендерної документації за ідентифікатором закупівлі UA-2025-05-09-006972-a в частині усунення дискримінаційної вимоги, передбаченої п. 5 Вимог до предмету закупівлі та порядок постачання товару Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (Додаток 4 до ТД).
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток _ 2 КВАЛІФІКАЦІЙНА КРИТЕРІЇ.docx 15.05.2025 18:53
- Додаток _ 4 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ_ ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ(он. ред.).docx 15.05.2025 18:53
- ТД_Дахова гібридна сонячна електростанція (он.ред.).docx 15.05.2025 18:53
- sign.p7s 15.05.2025 18:55
- рішення від 19.05.2025 № 7895.pdf 19.05.2025 15:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.05.2025 21:33
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.05.2025 15:50
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3bffcf0c2f004cb0872a793e6b452628
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Пунктом 5 Вимог до предмету закупівлі та порядок постачання товару Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (Додаток 4 до ТД) передбачена, що у складі своєї пропозиції учасник повинен надати копію акту обстеження (огляду) об’єкта з відповідним відмітками уповноважених осіб замовника та учасника закупівлі та датою відвідування, який підтверджує ознайомлення учасника з місцем встановлення (монтажу) СЕС.
Дана вимога тендерної документації є обмежуючою та дискримінаційною, що суперечить статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Даної позиції притримується Орган оскарження – Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що підтверджується узагальненою практикою розгляду органом оскарження скарг щодо застосування замовниками положень пунктів 43 та 44 (Опубліковано 24 лютого 2025 року) – посилання на веб-портал уповноваженого органу https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/komisia-z-rozglyadu-skarg/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-z-oskarzhennya-publichnih-zakupivel/uzahalnena-praktyka-komisii-amku-za-2025/uzahalnena-praktyka-rozghliadu-orhanom-oskarzhennia-skarh-shchodo-zastosuvannia-zamovnykamy-polozhen-punktiv-43-ta-44.
Приклади рішень Комісії: № 5655-рпк-пз (UA-2024-03-06-008943-а); № 11048-р/пк-пз (UA-2024-05-29-004472-а).
Окрім того зазначимо, що замовник штучно скоротив строк подання тендерних пропозицій потенційними учасниками, обрав вид предмету закупівлі – закупівля товарів, що дає змогу обмежити учасників мінімальним строком подання пропозицій – 7 календарних днів.
Проте, технічним завданням визначено, а саме п. 6 Вимог до предмету закупівлі та порядок постачання товару Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (Додаток 4 до ТД), що ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН МОНТАЖНИХ РОБІТ СТАНОВИТЬ 3 (ТРИ) РОКИ З ДАТИ ЇХ ПРИЙНЯТТЯ ЗАМОВНИКОМ. Гарантійний строк на обладнання, змонтоване в ході виконання робіт, відповідає гарантійному строку встановленого виробником.
Також, п 8 Вимог до предмету закупівлі та порядок постачання товару Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (Додаток 4 до ТД) передбачено, що в загальну вартість пропозиції учасника повинні бути враховані вартість обладнання та матеріалів, його постачання, МОНТАЖ НА МІСЦІ ЇЇ БЕЗПОСЕРЕДНЬОЇ ЕКСПЛУАТАЦІЇ, а також витрати учасника на сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені.
Також, переліком документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника Розділ 1. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, а саме п. 2.3. передбачена наявність у штаті учасника 1 (одного) інженера з охорони праці/особи відповідальної за охорону праці, 1 (одного) інженера-проектувальника, 1 (одного) інженера-енергетика та/або інженера високовольтних випробувань та вимірювань енергоустаткування, не менше 3 (трьох) працівників електромонтерів та/або електромонтажників, та/або електрослюсарів, не менше 2 (двох) майстрів з монтажу та обслуговування систем відновлювальної енергетики.
На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані:
- довідка про наявність працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника;
- копії першого і останнього із заповнених розворотів трудової книжки на усіх вказаних у довідці працівників*;
- на електромонтерів та/або електромонтажників, та/або електрослюсарів надати копії документів про проходження навчання з питань охорони праці та пожежної безпеки, про проходження спеціального навчання та/або перевірку знань при роботі з інструментами та пристроями, допуск до робіт в електроустановках (з групою електробезпеки не нижче ІІІ) (посвідчення та/або протокол/витяг/виписка з протоколу);
- на інженера-енергетика та/або інженера високовольтних випробувань та вимірювань енергоустаткування надати копії документів про проходження навчання з питань охорони праці та пожежної безпеки, про проходження спеціального навчання та/або перевірку знань при роботі з інструментами та пристроями, допуск до робіт в електроустановках (з групою електробезпеки не нижче V) (посвідчення та протокол/витяг/виписка з протоколу);
- на інженера з охорони праці/особи відповідальної за охорону праці копії документів про проходження навчання з охорони праці (посвідчення та/або протокол/витяг/виписка з протоколу).
Вищевикладене свідчить, що замовник навмисно визначив вид закупівлі як закупівля товарів замість закупівлі робіт, задля штучного зменшення строку подання пропозицій учасниками.
Отже, надання копії акту обстеження (огляду) об’єкта з відповідним відмітками уповноважених осіб замовника та учасника закупівлі та датою відвідування, який підтверджує ознайомлення учасника з місцем встановлення (монтажу) СЕС у складі тендерних пропозицій учасників є дискримінаційною вимогою, особливо для учасників, що в короткий термін (9 календарних днів, з яких 4 дні припадають на вихідні – 10,11,17,18 травня) не можуть фізично відвідати об’єкт та підписати такий акт огляду (потенційні учасники з інших міст, областей або країн).
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
З огляду на вищевикладене, просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника – КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ внести зміни до тендерної документації за ідентифікатором закупівлі UA-2025-05-09-006972-a в частині усунення дискримінаційної вимоги, передбаченої п. 5 Вимог до предмету закупівлі та порядок постачання товару Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (Додаток 4 до ТД).
Дана вимога тендерної документації є обмежуючою та дискримінаційною, що суперечить статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Даної позиції притримується Орган оскарження – Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що підтверджується узагальненою практикою розгляду органом оскарження скарг щодо застосування замовниками положень пунктів 43 та 44 (Опубліковано 24 лютого 2025 року) – посилання на веб-портал уповноваженого органу https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/komisia-z-rozglyadu-skarg/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-z-oskarzhennya-publichnih-zakupivel/uzahalnena-praktyka-komisii-amku-za-2025/uzahalnena-praktyka-rozghliadu-orhanom-oskarzhennia-skarh-shchodo-zastosuvannia-zamovnykamy-polozhen-punktiv-43-ta-44.
Приклади рішень Комісії: № 5655-рпк-пз (UA-2024-03-06-008943-а); № 11048-р/пк-пз (UA-2024-05-29-004472-а).
Окрім того зазначимо, що замовник штучно скоротив строк подання тендерних пропозицій потенційними учасниками, обрав вид предмету закупівлі – закупівля товарів, що дає змогу обмежити учасників мінімальним строком подання пропозицій – 7 календарних днів.
Проте, технічним завданням визначено, а саме п. 6 Вимог до предмету закупівлі та порядок постачання товару Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (Додаток 4 до ТД), що ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН МОНТАЖНИХ РОБІТ СТАНОВИТЬ 3 (ТРИ) РОКИ З ДАТИ ЇХ ПРИЙНЯТТЯ ЗАМОВНИКОМ. Гарантійний строк на обладнання, змонтоване в ході виконання робіт, відповідає гарантійному строку встановленого виробником.
Також, п 8 Вимог до предмету закупівлі та порядок постачання товару Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (Додаток 4 до ТД) передбачено, що в загальну вартість пропозиції учасника повинні бути враховані вартість обладнання та матеріалів, його постачання, МОНТАЖ НА МІСЦІ ЇЇ БЕЗПОСЕРЕДНЬОЇ ЕКСПЛУАТАЦІЇ, а також витрати учасника на сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені.
Також, переліком документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника Розділ 1. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, а саме п. 2.3. передбачена наявність у штаті учасника 1 (одного) інженера з охорони праці/особи відповідальної за охорону праці, 1 (одного) інженера-проектувальника, 1 (одного) інженера-енергетика та/або інженера високовольтних випробувань та вимірювань енергоустаткування, не менше 3 (трьох) працівників електромонтерів та/або електромонтажників, та/або електрослюсарів, не менше 2 (двох) майстрів з монтажу та обслуговування систем відновлювальної енергетики.
На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані:
- довідка про наявність працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника;
- копії першого і останнього із заповнених розворотів трудової книжки на усіх вказаних у довідці працівників*;
- на електромонтерів та/або електромонтажників, та/або електрослюсарів надати копії документів про проходження навчання з питань охорони праці та пожежної безпеки, про проходження спеціального навчання та/або перевірку знань при роботі з інструментами та пристроями, допуск до робіт в електроустановках (з групою електробезпеки не нижче ІІІ) (посвідчення та/або протокол/витяг/виписка з протоколу);
- на інженера-енергетика та/або інженера високовольтних випробувань та вимірювань енергоустаткування надати копії документів про проходження навчання з питань охорони праці та пожежної безпеки, про проходження спеціального навчання та/або перевірку знань при роботі з інструментами та пристроями, допуск до робіт в електроустановках (з групою електробезпеки не нижче V) (посвідчення та протокол/витяг/виписка з протоколу);
- на інженера з охорони праці/особи відповідальної за охорону праці копії документів про проходження навчання з охорони праці (посвідчення та/або протокол/витяг/виписка з протоколу).
Вищевикладене свідчить, що замовник навмисно визначив вид закупівлі як закупівля товарів замість закупівлі робіт, задля штучного зменшення строку подання пропозицій учасниками.
Отже, надання копії акту обстеження (огляду) об’єкта з відповідним відмітками уповноважених осіб замовника та учасника закупівлі та датою відвідування, який підтверджує ознайомлення учасника з місцем встановлення (монтажу) СЕС у складі тендерних пропозицій учасників є дискримінаційною вимогою, особливо для учасників, що в короткий термін (9 календарних днів, з яких 4 дні припадають на вихідні – 10,11,17,18 травня) не можуть фізично відвідати об’єкт та підписати такий акт огляду (потенційні учасники з інших міст, областей або країн).
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
З огляду на вищевикладене, просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника – КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ внести зміни до тендерної документації за ідентифікатором закупівлі UA-2025-05-09-006972-a в частині усунення дискримінаційної вимоги, передбаченої п. 5 Вимог до предмету закупівлі та порядок постачання товару Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (Додаток 4 до ТД).
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника – КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ внести зміни до тендерної документації за ідентифікатором закупівлі UA-2025-05-09-006972-a в частині усунення дискримінаційної вимоги, передбаченої п. 5 Вимог до предмету закупівлі та порядок постачання товару Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (Додаток 4 до ТД).