-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Страхові послуги
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 66 робочих днів
3 387 098.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 33 870.98 UAH
мін. крок: 1% або 33 870.98 UAH
Період оскарження:
09.05.2025 11:56 - 14.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Дискримінаційні вимоги ТД
Номер:
64c299225d7543f88911f07ec74c3fb3
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-09-005604-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги ТД
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка наявність безкоштовного номеру .docx (1) (1).pdf 14.05.2025 15:01
- Скарга до АМКУ - ПрАТ УФЖК.pdf 14.05.2025 15:01
- Реєстр ЛПУ 27.03.2025 (1).xlsx.p7s 14.05.2025 15:01
- Ultra Alians DMS dohovir. Pidpys 33152597.p7s 14.05.2025 15:01
- Реєстр ЛПУ 27.03.2025 (1).xlsx 14.05.2025 15:01
- Ultra Alians DMS dohovir.pdf 14.05.2025 15:01
- Скарга до АМКУ - ПрАТ УФЖК.docx 14.05.2025 15:01
- Довідка 02.01.2024 .pdf 14.05.2025 15:01
- Ultra Alians DMS dohovir. Pidpys 43812574.p7s 14.05.2025 15:01
- Скарга до АМКУ - ПрАТ УФЖК.pdf.p7s 14.05.2025 15:01
- Довідка_наявність_обладнання,_матеріально_техн〓чно〓〓_баз (1).pdf 14.05.2025 15:01
- sign.p7s 14.05.2025 15:02
- рішення від 16.05.2025 № 7845.pdf 16.05.2025 16:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.05.2025 № 8276.pdf 26.05.2025 13:20
- рішення від 23.05.2025 № 8276.pdf 27.05.2025 18:46
- Заперечення 21-21.06-827 від 20.05.2025.docx 20.05.2025 14:58
- Заперечення 21-21.06-827 від 20.05.2025.pdf 20.05.2025 14:58
- Протокол УО зміни 09.06.25.pdf 09.06.2025 11:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.05.2025 15:29
Дата розгляду скарги:
23.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.05.2025 16:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.05.2025 18:47
Дата виконання рішення Замовником:
09.06.2025 11:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 8276-р/пк-пз від 23.05.2025 року, згідно з цим рішенням уповноваженою особою із закупівель ПрАТ "УКРФІНЖИТЛО", було внесено зміни до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів щодо закупівлі Послуг, за кодом ДК 021:2015:66510000-8-Страхові послуги, в частині зміни вимог викладених в п.п.4.5, п.4, додатку 4 до тендерної документації, а саме викласти п.п.4.5, п.4, додатку 4 до тендерної документації в наступній редакції:
«Надання медичних послуг застрахованим особам (далі - ЗО) та забезпечення ЗО медикаментами та засобами медичного призначення здійснюється медичними закладами та аптеками, з якими Страховиком або субпідрядником/співвиконавцем Страховика, укладено відповідні прямі договори на всій території України, в тому числі всі міста обласного значення, крім тимчасово окупованої території, визначеної чинним законодавством України.»,
а також, в зв’язку з тим, що до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося менше чотирьох днів, перенесення кінцевого строку подання тендерних пропозицій з 18.05.2025 на 15.06.2025 року, (оголошення UA-2025-05-09-005604-a) та викласти останню в новій редакції з урахуванням внесених змін, а також затвердити перелік змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d4c4c3432043406b874beef10a7d9586
Заголовок пункту скарги:
Підпунктами 1.1.1., 1.1.2., 1.1.4. пункту 1.1. розділу І Додатку № 2 до Тендерної документації Замовником встановлені обов’язкові вимоги, яким повинен відповідати Учасник, які, надумку Скаржника, є дискримінаційними.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Підпунктами 1.1.1., 1.1.2., 1.1.4. пункту 1.1. розділу І Додатку № 2 до Тендерної документації Замовником встановлені обов’язкові вимоги, яким повинен відповідати Учасник, а саме, Учасник повинен надати довідку/лист, складену(-ий) в довільній формі на фірмовому бланку за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання):
- про наявність в Учасника зазначених у цьому підпункті обладнання та матеріально-технічної бази, що будуть використовуватись при виконанні умов договору (пп. 1.1.1.);
- зі списком медичних закладів, із зазначенням їх місця розташування та категорії (державні/комунальні/відомчі медичні заклади середньої та помірної цінової категорії, приватні медичні заклади помірної, середньої та високої цінової категорії, брендові приватні медичні заклади), з якими в Учасника торгів укладені договори (про надання медичних послуг), та які у подальшому будуть зазначені у додатку до договору, як максимально орієнтовний, але не вичерпний перелік медичних закладів (пп. 1.1.2);
- із підтвердженням можливості надання медичних послуг у всіх обласних центрах України (окрім тимчасово окупованих територій), із зазначенням кількості медичних закладів та аптек, з якими є договірні відносини (вказати по кожному обласному центру) (пп. 1.1.4.).
В закріплення змісту вищенаведених обов’язкових вимог, у пп. 4.5. п. 4 «Технічні вимоги Замовника до предмета закупівлі послуг» додатку № 4 до Тендерної документації, Замовником вказано, що Надання медичних послуг ЗО та забезпечення ЗО медикаментами та засобами медичного призначення здійснюється медичними закладами та аптеками, з якими Страховиком укладено відповідні прямі договори на всій території України (в тому числі всі міста обласного значення, крім тимчасово окупованої території, визначеної чинним законодавством України.
Отже, прийняти участь у даній закупівлі може лише той учасник, який, зокрема, має визначені в пп.пп. 1.1.1., 1.1.2., 1.1.4. п. 1.1 розд. І дод. № 2 до ТД обладнання, матеріально-технічну базу, технології та напряму укладені договори із медичними закладами та аптеками на всій території України (в тому числі всі міста обласного значення, крім тимчасово окупованої території, визначеної чинним законодавством України.
Вказана обов’язкова вимога Замовника є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають власного визначеного в пп.пп. 1.1.1., 1.1.2., 1.1.4. п. 1.1 розд. І дод. № 2 до ТД обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та напряму укладених договорів із медичними закладами та аптеками, але можуть надавати страхові послуги, шляхом укладання договорів/угод тощо з підприємствами, які забезпечують надання таких послуг, мають у своїй власності визначені в пп.пп. 1.1.1., 1.1.2., 1.1.4. п. 1.1 розд. І дод. № 2 до ТД обладнання, матеріально-технічну базу, технології та мають напряму укладені договори з медичними закладами та аптеками.
Скаржник не має власного визначеного в пп.пп. 1.1.1., 1.1.2., 1.1.4. п. 1.1 розд. І дод. № 2 до ТД обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та напряму укладених договорів із медичними закладами та аптеками, - відповідно, і не може надати про це вказані Замовником довідки, а тому і не має можливості прийняти участь у даній закупівлі.
Звертаємо увагу Колегії АМКУ на той факт, що діюче законодавство не зобов’язує страхові компанії мати власного визначеного в пп.пп. 1.1.1., 1.1.2., 1.1.4. п. 1.1 розд. І дод. № 2 до ТД обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та напряму укладених страховиком договорів із медичними закладами та аптеками і дає можливість страховикам надавати послуги в інший спосіб (договори доручення, угоди із асистанськими компаніями тощо), тобто із залученням підрядних та субпідрядних підприємств, установ та організацій.
Згідно абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Наголошуємо, що Скаржник має договір доручення, згідно якого ТОВ «Еншурія Оперейшнз Україна» має у своєму складі потужний медичний асистанс, відповідне обладнання, матеріально-технічну базу та укладені договори з медичними закладами та аптеками на всій території України (окрім тимчасово окупованих територій), які надають медичні послуги (копія договору та переліку мед. Закладів додаються).
Також, слід зауважити на тому, що відсутність договірних відносин між страховиком та медичним закладом,- жодним чином не перешкоджає у врегулюванні страхових справ (отримати рахунок за надання медичних послуг та здійснити виплату страхового відшкодування та/або напряму компенсувати застрахованій особі витрати за такі послуги)!
Отже, Скаржник вважає, що зазначені вище обов’язкові вимоги Тендерної документації є дискримінаційними і такими, що не відповідають діючому законодавству та порушують права і законні інтереси Скаржника й інших потенційних учасників, пов’язаних з їх неможливістю взяти участь у процедурі закупівлі та мають бути видалені Замовником.
- про наявність в Учасника зазначених у цьому підпункті обладнання та матеріально-технічної бази, що будуть використовуватись при виконанні умов договору (пп. 1.1.1.);
- зі списком медичних закладів, із зазначенням їх місця розташування та категорії (державні/комунальні/відомчі медичні заклади середньої та помірної цінової категорії, приватні медичні заклади помірної, середньої та високої цінової категорії, брендові приватні медичні заклади), з якими в Учасника торгів укладені договори (про надання медичних послуг), та які у подальшому будуть зазначені у додатку до договору, як максимально орієнтовний, але не вичерпний перелік медичних закладів (пп. 1.1.2);
- із підтвердженням можливості надання медичних послуг у всіх обласних центрах України (окрім тимчасово окупованих територій), із зазначенням кількості медичних закладів та аптек, з якими є договірні відносини (вказати по кожному обласному центру) (пп. 1.1.4.).
В закріплення змісту вищенаведених обов’язкових вимог, у пп. 4.5. п. 4 «Технічні вимоги Замовника до предмета закупівлі послуг» додатку № 4 до Тендерної документації, Замовником вказано, що Надання медичних послуг ЗО та забезпечення ЗО медикаментами та засобами медичного призначення здійснюється медичними закладами та аптеками, з якими Страховиком укладено відповідні прямі договори на всій території України (в тому числі всі міста обласного значення, крім тимчасово окупованої території, визначеної чинним законодавством України.
Отже, прийняти участь у даній закупівлі може лише той учасник, який, зокрема, має визначені в пп.пп. 1.1.1., 1.1.2., 1.1.4. п. 1.1 розд. І дод. № 2 до ТД обладнання, матеріально-технічну базу, технології та напряму укладені договори із медичними закладами та аптеками на всій території України (в тому числі всі міста обласного значення, крім тимчасово окупованої території, визначеної чинним законодавством України.
Вказана обов’язкова вимога Замовника є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають власного визначеного в пп.пп. 1.1.1., 1.1.2., 1.1.4. п. 1.1 розд. І дод. № 2 до ТД обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та напряму укладених договорів із медичними закладами та аптеками, але можуть надавати страхові послуги, шляхом укладання договорів/угод тощо з підприємствами, які забезпечують надання таких послуг, мають у своїй власності визначені в пп.пп. 1.1.1., 1.1.2., 1.1.4. п. 1.1 розд. І дод. № 2 до ТД обладнання, матеріально-технічну базу, технології та мають напряму укладені договори з медичними закладами та аптеками.
Скаржник не має власного визначеного в пп.пп. 1.1.1., 1.1.2., 1.1.4. п. 1.1 розд. І дод. № 2 до ТД обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та напряму укладених договорів із медичними закладами та аптеками, - відповідно, і не може надати про це вказані Замовником довідки, а тому і не має можливості прийняти участь у даній закупівлі.
Звертаємо увагу Колегії АМКУ на той факт, що діюче законодавство не зобов’язує страхові компанії мати власного визначеного в пп.пп. 1.1.1., 1.1.2., 1.1.4. п. 1.1 розд. І дод. № 2 до ТД обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та напряму укладених страховиком договорів із медичними закладами та аптеками і дає можливість страховикам надавати послуги в інший спосіб (договори доручення, угоди із асистанськими компаніями тощо), тобто із залученням підрядних та субпідрядних підприємств, установ та організацій.
Згідно абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Наголошуємо, що Скаржник має договір доручення, згідно якого ТОВ «Еншурія Оперейшнз Україна» має у своєму складі потужний медичний асистанс, відповідне обладнання, матеріально-технічну базу та укладені договори з медичними закладами та аптеками на всій території України (окрім тимчасово окупованих територій), які надають медичні послуги (копія договору та переліку мед. Закладів додаються).
Також, слід зауважити на тому, що відсутність договірних відносин між страховиком та медичним закладом,- жодним чином не перешкоджає у врегулюванні страхових справ (отримати рахунок за надання медичних послуг та здійснити виплату страхового відшкодування та/або напряму компенсувати застрахованій особі витрати за такі послуги)!
Отже, Скаржник вважає, що зазначені вище обов’язкові вимоги Тендерної документації є дискримінаційними і такими, що не відповідають діючому законодавству та порушують права і законні інтереси Скаржника й інших потенційних учасників, пов’язаних з їх неможливістю взяти участь у процедурі закупівлі та мають бути видалені Замовником.
×
-
Назва доказу:
7. Перелік медичних закладів.
-
Повʼязаний документ:
Реєстр ЛПУ 27.03.2025 (1).xlsx
-
-
Назва доказу:
6. Довідка ТОВ «Еншурія Оперейшнз Україна» від 02.01.2024 р. за вих. № 15012427;
-
Повʼязаний документ:
Довідка 02.01.2024 .pdf
-
-
Назва доказу:
5. Довідка ТОВ «Еншурія Оперейшнз Україна» від 27.03.2025 р. за вих. № 15012453;
-
Повʼязаний документ:
Довідка_наявність_обладнання,_матеріально_техн〓чно〓〓_баз (1).pdf
-
-
Назва доказу:
4. Довідка ТОВ «Еншурія Оперейшнз Україна» від 09.05.2025 р. за вих. № 5012469;
-
Повʼязаний документ:
Довідка наявність безкоштовного номеру .docx (1) (1).pdf
-
-
Назва доказу:
3. Файл електронного підпису;
-
Повʼязаний документ:
Ultra Alians DMS dohovir. Pidpys 43812574.p7s
-
-
Назва доказу:
2. Файл електронного підпису;
-
Повʼязаний документ:
Ultra Alians DMS dohovir. Pidpys 33152597.p7s
-
-
Назва доказу:
1. Копія договору доручення № INA 0208 від 01.08.2024 р.;
-
Повʼязаний документ:
Ultra Alians DMS dohovir.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКА ФІНАНСОВА ЖИТЛОВА КОМПАНІЯ» внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації та вимоги, які не відповідають чинному законодавству, зазначені у тексті цієї скарги.
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
Незаконне скасування закупівлі
Номер:
caae937aa2374e13a956edf7b1922ae2
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-09-005604-a.a2
Назва:
Незаконне скасування закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 07.07.2025 № 10635.pdf 10.07.2025 10:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.07.2025 № 10635.pdf 08.07.2025 10:50
- рішення від 30.06.2025 № 10269.pdf 30.06.2025 15:39
- Finansovyy-plan-na-2025-rik.pdf 26.06.2025 15:44
- Скарга до АМКУ - ПрАТ УФЖК. скасування закупівлі.pdf.p7s 26.06.2025 15:44
- Скарга до АМКУ - ПрАТ УФЖК. скасування закупівлі.pdf 26.06.2025 15:44
- Протокол УО про відміну процедури закупівлі 25.06.25 (1).pdf 26.06.2025 15:44
- sign.p7s 26.06.2025 15:46
- Скарга до АМКУ - ПрАТ УФЖК. скасування закупівлі.docx 26.06.2025 15:44
- Протокол УО 09.05.2025.pdf 26.06.2025 15:44
- Заперечення від 02.07.2025.docx 02.07.2025 18:33
- Заперечення від 02.07.2025.pdf 02.07.2025 18:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.06.2025 16:13
Дата розгляду скарги:
07.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.06.2025 15:39
Дата прийняття рішення по скарзі:
10.07.2025 11:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
71abb69df10e460ca20df64bdac08529
Заголовок пункту скарги:
25.06.2025 р. Замовник розпочав відміну (скасування) закупівлі відповідно до Протоколу від 25.06.2025 р. (далі - Рішення) на підставі пп. 1 п. 50 Особливостей, яке, на думку Скаржника, є незаконним
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
25.06.2025 р. Замовник розпочав відміну (скасування) закупівлі відповідно до Протоколу від 25.06.2025 р. (далі - Рішення) на підставі пп. 1 п. 50 Особливостей.
У своєму Рішенні, відміну закупівлі Замовник обґрунтовує відсутністю потреби в закупівлі, а саме: Замовником було проведено додатковий аналіз фактичної потреби працівників в таких послугах і за результатами оцінки було встановлено, що значна частина працівників Замовника вже охоплена діючими страховими полісами, які були оформлені ними самостійно. Крім того, Замовником вказано на обставини щодо переорієнтації всіх ресурсів товариства у звязку із зміною адреси Замовником.
Оскільки пропозиція Скаржника із найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією очікує рішення про визнання переможцем в закупівлі, - зазначеними діями Замовник порушує права та законні інтереси Скаржника щодо даної закупівлі.
Згідно пп. 1 п. 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт, чи послуг.
Скаржник звертає увагу Комісії АМКУ на той факт, що згідно протоколу Замовника від 09.05.2025 р., останнім було розпочато процедуру закупівлі на підставі Положення Замовника «Про порядок проведення закупівель Приватного акціонерного товариства «УКРАЇНСЬКА ФІНАНСОВА ЖИТЛОВА КОМПАНІЯ», затвердженого рішенням Правління Замовника. На проведення даної закупівлі, річним планом закупівель Замовником передбачені відповідні грошові кошти.
Отже, рішення про закупівлю страхових послуг та оголошення даної закупівлі прийнято Виконавчим керівним колегіальним органом (Правління) Замовника.
Тому, зазначена Уповноваженою особою Замовника підстава для відміни закупівлі є надуманою, такою, що протирічить Рішенню Правління Замовника, його річному фінансовому плану та не відповідає пп. 1. п. 50 Особливостей.
Враховуючи вищенаведене, Скаржник, як Учасник процедури закупівлі та потенційний переможець, вважає що в даному випадку у Замовника відсутні будь-які законодавчі та фінансові перешкоди щодо продовження процедури закупівлі, а посилання Замовника на пп. 1 п. 50 Особливостей є неправильними.
Додатковим підтвердженням відсутності переорієнтації всіх ресурсів Замовника є Фінансовий план Замовника на 2025 р., затверджений Протоколом засідання Наглядової ради Замовника № 13 від 21.04.2025 р., яким передбачені отримання (придбання) страхових послуг та передбачені відповідні витрати, у тому числі й на медичне страхування працівників Замовника (стор. 9 рядок 1086/13), копія додається. Даний фінансовий план розміщений на веб-сайті Замовника (доказ: https://ukrfinzhytlo.in.ua/company-overview/accounting/) та не має жодних змін від дати його затвердження (21.04.2025 р.), що передує даті оголошення закупівлі!
На переконання Колегії АМКУ, Скаржник вважає, що оскаржуване Рішення є необґрунтованим, незаконним та таким, що не відповідає чинному законодавству та порушує права та законні інтереси Скаржника, в першу чергу як потенційного переможця щодо даної закупівлі, у зв’язку з чим підлягає скасуванню.
У своєму Рішенні, відміну закупівлі Замовник обґрунтовує відсутністю потреби в закупівлі, а саме: Замовником було проведено додатковий аналіз фактичної потреби працівників в таких послугах і за результатами оцінки було встановлено, що значна частина працівників Замовника вже охоплена діючими страховими полісами, які були оформлені ними самостійно. Крім того, Замовником вказано на обставини щодо переорієнтації всіх ресурсів товариства у звязку із зміною адреси Замовником.
Оскільки пропозиція Скаржника із найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією очікує рішення про визнання переможцем в закупівлі, - зазначеними діями Замовник порушує права та законні інтереси Скаржника щодо даної закупівлі.
Згідно пп. 1 п. 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт, чи послуг.
Скаржник звертає увагу Комісії АМКУ на той факт, що згідно протоколу Замовника від 09.05.2025 р., останнім було розпочато процедуру закупівлі на підставі Положення Замовника «Про порядок проведення закупівель Приватного акціонерного товариства «УКРАЇНСЬКА ФІНАНСОВА ЖИТЛОВА КОМПАНІЯ», затвердженого рішенням Правління Замовника. На проведення даної закупівлі, річним планом закупівель Замовником передбачені відповідні грошові кошти.
Отже, рішення про закупівлю страхових послуг та оголошення даної закупівлі прийнято Виконавчим керівним колегіальним органом (Правління) Замовника.
Тому, зазначена Уповноваженою особою Замовника підстава для відміни закупівлі є надуманою, такою, що протирічить Рішенню Правління Замовника, його річному фінансовому плану та не відповідає пп. 1. п. 50 Особливостей.
Враховуючи вищенаведене, Скаржник, як Учасник процедури закупівлі та потенційний переможець, вважає що в даному випадку у Замовника відсутні будь-які законодавчі та фінансові перешкоди щодо продовження процедури закупівлі, а посилання Замовника на пп. 1 п. 50 Особливостей є неправильними.
Додатковим підтвердженням відсутності переорієнтації всіх ресурсів Замовника є Фінансовий план Замовника на 2025 р., затверджений Протоколом засідання Наглядової ради Замовника № 13 від 21.04.2025 р., яким передбачені отримання (придбання) страхових послуг та передбачені відповідні витрати, у тому числі й на медичне страхування працівників Замовника (стор. 9 рядок 1086/13), копія додається. Даний фінансовий план розміщений на веб-сайті Замовника (доказ: https://ukrfinzhytlo.in.ua/company-overview/accounting/) та не має жодних змін від дати його затвердження (21.04.2025 р.), що передує даті оголошення закупівлі!
На переконання Колегії АМКУ, Скаржник вважає, що оскаржуване Рішення є необґрунтованим, незаконним та таким, що не відповідає чинному законодавству та порушує права та законні інтереси Скаржника, в першу чергу як потенційного переможця щодо даної закупівлі, у зв’язку з чим підлягає скасуванню.
×
-
Назва доказу:
3. Фінансовий план Замовника на 2025 р.
-
Повʼязаний документ:
Finansovyy-plan-na-2025-rik.pdf
-
-
Назва доказу:
2. Копія протоколу замовника від 09.05.2025 р.;
-
Повʼязаний документ:
Протокол УО 09.05.2025.pdf
-
-
Назва доказу:
1. Копія протоколу замовника від 25.06.2025 р.;
-
Повʼязаний документ:
Протокол УО про відміну процедури закупівлі 25.06.25 (1).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКА ФІНАНСОВА ЖИТЛОВА КОМПАНІЯ» скасувати протокол № 183 від 26.12.2023 р. щодо відміни закупівлі UA-2023-12-11-007852-a.