• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Великовантажні мототранспортні засоби (код 34140000-0 за ДК 021:2015) (пересувна азотна компресорна станція)

Великовантажні мототранспортні засоби (код 34140000-0 за ДК 021:2015) (пересувна азотна компресорна станція)

Завершена

56 502 543.96 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 282 512.72 UAH
Період оскарження: 08.05.2025 17:19 - 24.05.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА на неправомірне визначення переможця

Номер: 6415f7a0afab487bba11ed60ac3ad9a2
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-08-013787-a.a1
Назва: СКАРГА на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Скаржник - Товариство з обмеженою відповідальністю «Далгакиран компресор Україна» - не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможцем торгів ТОВ "ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС" та вважає, що таке рішення прийняте Замовником з порушенням основних принципів і норм діючого законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), оскільки тендерна пропозиція ТОВ "ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 10.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.07.2025 16:31
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 15.07.2025 12:29
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА", Дінков В′ячеслав Федорович 380445811377 ISAINENKO@DALGAKIRAN.COM.UA http://www.dalgakiran.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 41e2ae6b9c3d4c69bb361e627093607f
Заголовок пункту скарги: Невідповідність кваліфікаційному критерію
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до вимог п.1 Таблиці 1 Додатку 6.1 до Тендерної документації Замовника, «Учасник повинен володіти успішним досвідом виконання аналогічного (-их) договору (-ів)*
* Під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку азотної компресорної станції та/або договір, однією з умов якого є поставка азотної компресорної станції, та/або договір на поставку товару, що відповідає даному предмету закупівлі за 4 знаком ЄЗС ДК 021-2015».
На виконання зазначеної вимоги та вимоги пп.1.2 п.1 Таблиці 1 Додатку 6.1 до Тендерної документації Замовника, учасником ТОВ "ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС" було надано у складі пропозиції два договори (файли - 1.1 Договір копія.pdf та 1.3 Виконання_аналогічних_договорів.pdf) відповідно до яких, в учасника є досвід постачання сідельного тягача для перевезення напівпричепів по дорогах загального призначення та крану автомобільного на шасі.
Разом з тим, в жодному з аналогічних договорів не зазначено предмет закупівлі по 4 знаку ЄСЗ ДК 021-2015.
Враховуючи вищевикладене, у складі пропозиції учасника ТОВ "ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС" не надано документального підтвердження відповідності товарів, які є предметом аналогічних договорів, даному предмету закупівлі за 4 знаком ЄЗС ДК 021-2015. що суперечить вимогам п. 1 Таблиці 1Додатку 6.1 до тендерної документації Замовника.
Замовник, визначивши переможцем ТОВ "ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС", пропозиція якого не відповідала вимогам тендерної документації, порушив права ТОВ «Далгакиран компресор Україна» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 919982bbb36a4bdd9bc017537be09e84
Заголовок пункту скарги: Невідповідність умовам технічної специфікації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до вимог пп.1.2 п.1 Таблиці 2 Додатку 6.1 до Тендерної документації Замовника, учасники у складі пропозиції мали надати «Документи про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі:
1. Скан-копія паспорта (формуляра) та/або керівництва (інструкції) з експлуатації і технічного обслуговування (ремонту) азотної станції.»
На виконання зазначеної вимоги, учасником ТОВ "ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС" було надано у складі пропозиції «Паспорт (Формуляр) ПЕРЕСУВНА АЗОТНА КОМПРЕСОРНА СТАНЦІЯ ETS-250/20» (далі - Паспорт) (файл - 11. Паспорт ETS-250.pdf).
Разом з тим, представлений учасником Паспорт, є експлуатаційним документом та підпадає під дію ДСТУ ГОСТ 2.601:2006. «Єдина система конструкторської документації. Експлуатаційні документи (ГОСТ 2.601-2006, IDT)», в якому викладено вимоги щодо формування таких документів.
Відповідно до вимог пункту 4.10 ДСТУ ГОСТ 2.601:2006, в експлуатаційному документі має міститься інформація про "відомості про конструкцію, принцип дії, характеристики (якості) виробів та його складових частин". В Паспорті, що наданий учасником ТОВ "ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС", в п. 28 частини третьої «Основні технічні дані Пересувної азотної компресорної станції ETS-250/20» зазначено, що на станції встановлений компресор, привід компресора та газороздільний блок. Але, найменування зазначених складових азотної станції та їх виробники не вказані у Паспорті. Також, в Паспорті не відображено схематичні креслення виробу з розмірами, що є порушенням вимог ДСТУ ГОСТ 2.601:2006.
Відповідно до пункту 4.13 ДСТУ ГОСТ 2.601:2006 в експлуатаційному документі повинна міститись інформація про найменування та позначення стандарту або технічних умов. В Паспорті, що наданий учасником ТОВ "ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС" у складі тендерної пропозиції, така інформація відсутня.
Враховуючи вищевикладене, у складі пропозиції учасника ТОВ "ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС" не надано документального підтвердження про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, що суперечить вимогам пп.1.2 п.1 Таблиці 2 Додатку 6.1 до Тендерної документації Замовника.
Замовник, визначивши переможцем ТОВ "ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС", пропозиція якого не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, порушив права ТОВ «Далгакиран компресор Україна» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 39ea41576e5b47e6be7aa41fe52662a0
Заголовок пункту скарги: Локалізація
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно до вимог пп.2.1 п.2 Таблиці 2 Додатку 6.1 до Тендерної документації Замовника, учасники у складі пропозиції мали надати «Довідку у довільній формі з інформацією про те, що предмет закупівлі має відповідний ступінь локалізації виробництва товару, підтверджений Уповноваженим органом відповідно до пункту 4 "Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів", затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022р. №861 "Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва" з обов’язковим зазначенням посилання на відповідний товар в Переліку локалізованих товарів в електронній системі закупівель та офіційному веб-сайті Уповноваженого органу».
На виконання зазначеної вимоги, учасником ТОВ "ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС" було надано у складі пропозиції “Гарантійний лист” вих. № 458 від 26.05.2025 року (файл - 13. Локалізація.pdf), але в цьому Гарантійному листі ТОВ "ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС" надає інформацію про товар, який внесено до Переліку локалізованих товарів 27.05.2025 року, тобто на дату складання Гарантійного листа, такого товару не існувало в реєстрі.
Враховуючи вищевикладене, учасник не надав підтвердження про те, що предмет закупівлі має відповідний ступінь локалізації виробництва товару, що суперечить вимогам пп. 2.1 п. 2 Таблиці 2 Додатку 6.1 до тендерної документації Замовника.
Замовник, визначивши переможцем ТОВ "ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС", пропозиція якого не відповідала вимогам тендерної документації, порушив права ТОВ «Далгакиран компресор Україна» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: edc6149521d64bd5b3516d74149fa54f
Заголовок пункту скарги: Підтвердження повноважень посадової особи
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно до вимог пп.3.2 п.3 Таблиці 2 Додатку 6.1 до Тендерної документації Замовника, учасники у складі пропозиції мали надати підтвердження повноваження посадової особи щодо підпису документів «копію протоколу засновників або наказ про призначення, або довіреність (дорученням), або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів».
На виконання зазначеної вимоги, учасником ТОВ "ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС" було надано у складі пропозиції "Лист щодо повноважень посадових осіб" вих.№ 452 від 23.05.2025 року ((файл - 2. Щодо повноважень.pdf)), в якому учасник, з метою підтвердження повноважень посадових осіб щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, посилається на Протокол загальних зборів № 30/11-2022 від 30 листопада 2022 року (файл - 2.4. Протокол №30.11-2022.pdf).
Разом з тим, відповідно до зазначеного протоколу, директору ТОВ "ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС", Веріженко Олександру Станіславовичу, надано згоду та уповноважено на вчинення від імені Товариства будь-яких правочинів, підписання документів тендерної пропозиції в цілому та будь-яких інших документів, необхідних для участі у закупівлі, замовником яких є ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО “УКРНАФТА” (ідентифікаційний код юридичної особи 00135390).
Слід зауважити, що ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО “УКРНАФТА” (ідентифікаційний код юридичної особи 00135390) не є замовником даної процедури закупівлі № UA-2025-05-08-013787-a.
Враховуючи вищевикладене, учасник не надав підтвердження повноважень посадової особи, директора Веріженко Олександра Станіславовича, щодо підпису документів, що суперечить вимогам пп. 3.2 п. 3 Таблиці 2 Додатку 6.1 до тендерної документації Замовника.
Замовник, визначивши переможцем ТОВ "ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС", пропозиція якого не відповідала вимогам тендерної документації, порушив права ТОВ «Далгакиран компресор Україна» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 5
Номер: df4032181f5a48108765bd6fd3dfcff3
Заголовок пункту скарги: Підтвердження повноважень посадової особи преможця торгів
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Документи, які надаються переможцем
Тип порушення: Документи, які надаються переможцем
Опис суті пункту скарги: Відповідно до вимог пп.1.2 п.1 Таблиці 3 Додатку 6.2 до Тендерної документації Замовника, учасник-переможець надає «документ, який підтверджує повноваження особи щодо підписання договору про закупівлю».
На виконання зазначеної вимоги, учасником-переможцем ТОВ "ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС" було завантажено в електронну систему "Лист щодо повноважень посадових осіб" вих. № 773 від 25.06.2025 року (файл - 2. Щодо повноважень.pdf, завантажений 27 червня 2025 року о 12:31год.), в якому учасник, з метою підтвердження повноважень посадових осіб щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, посилається на Протокол загальних зборів № 30/11-2022 від 30 листопада 2022 року (файл - 2.4. Протокол №30.11-2022.pdf, завантажений 27 червня 2025 року о 12:31 год.).
Разом з тим, відповідно до зазначеного протоколу, директору ТОВ "ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС", Веріженко Олександру Станіславовичу, надано згоду та уповноважено на вчинення від імені Товариства будь-яких правочинів, підписання документів тендерної пропозиції в цілому та будь-яких інших документів, необхідних для участі у закупівлі, замовником яких є ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО “УКРНАФТА” (ідентифікаційний код юридичної особи 00135390).
Слід зауважити, що ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО “УКРНАФТА” (ідентифікаційний код юридичної особи 00135390) не є замовником даної процедури закупівлі № UA-2025-05-08-013787-a.
Враховуючи вищевикладене, учасник не надав підтвердження повноважень посадової особи, директора Веріженко Олександра Станіславовича, щодо підписання договору про закупівлю, що суперечить вимогам пп.1.2 п.1 Таблиці 3 Додатку 6.2 до Тендерної документації Замовника. Отже, у замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ "ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС".
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 6
Номер: c5cf5e13a477458cac82937f1efd6b4c
Заголовок пункту скарги: Антикорупційна програма
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Документи, які надаються переможцем
Тип порушення: Документи, які надаються переможцем
Опис суті пункту скарги: Відповідно до вимог пп.2.3 п.2 Таблиці 3 Додатку 6.2 до Тендерної документації Замовника, учасник-переможець надає «копію антикорупційної програми та копію наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми».
На виконання зазначеної вимоги, учасником-переможцем ТОВ "ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС" було завантажено в електронну систему «АНТИКОРУПЦІЙНУ ПРОГРАМУ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС»» (файл - 3. Антикорупційна програма.pdf , завантажений 27 червня 2025 року о 12:31 год.).
Відповідно до положень ч.2 ст 62 Закону України «Про запобігання корупції», в обов’язковому порядку антикорупційна програма затверджується керівниками юридичних осіб, які є учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень. Слід зауважити, що така антикорупційна програма має встановлювати стандарти і вимоги не нижчі, ніж передбачено Законом України «Про запобігання корупції». Разом з тим, Закону України «Про запобігання корупції» за період 2023-2024 роки було внесено численні зміни (№ 2653-IX від 06.10.2022; № 2846-IX від 13.12.2022, ВВР, 2023, № 51, ст.125; № 2849-IX від 13.12.2022, ВВР, 2023, №№ 47-50, ст.120; № 3022-IX від 10.04.2023, ВВР, 2023, № 65, ст.225; № 3062-IX від 02.05.2023, ВВР, 2023, № 69, ст.242; № 3378-IX від 06.09.2023, ВВР, 2023, № 94, ст.369; № 3384-IX від 20.09.2023, ВВР, 2023, № 94, ст.372; № 3503-IX від 08.12.2023, ВВР, 2023, № 135, ст.791; № 3511-IX від 09.12.2023, ВВР, 2024, № 1, ст.3; № 3585-IX від 22.02.2024, ВВР, 2024, №№ 15-18, ст.74; № 3621-IX від 21.03.2024, ВВР, 2024, № 22, ст.196; № 3720-IX від 21.05.2024, ВВР, 2024, №№ 37-38, ст.238; № 4042-IX від 30.10.2024; № 4111-IX від 04.12.2024; № 4158-IX від 18.12.2024; № 4170-IX від 19.12.2024}).
Приймаючи до уваги викладене вище, вбачається, що АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАММА ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС», станом на дату завантаження в електронну систему закупівель, не може вважатись актуальною, оскільки не враховує чинні зміни до Закону України «Про запобігання корупції».
Додатково повідомляємо, що відповідно до інформації на титульному аркуші Антикорупційної програми учасника-переможця ТОВ "ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС" (файл - 3. Антикорупційна програма.pdf , завантажений 27 червня 2025 року о 12:31 год.), дану програму затверджено 19.12.2022 року.
Разом з тим, учасник-переможець завантажив в електронну систему «Наказ № 1-АКП» (файл - 4. Наказ на антикорупційну.pdf, завантажений 27 червня 2025 року о 12:31 год.), відповідно до п.2 якого, затверджено АНТИКОРУПЦІЙНУ ПРОГРАММУ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС», від 19.09.2022 року. Отже, учасник-переможець ТОВ "ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС" не надав копію відповідного наказу.
Приймаючи до уваги викладене вище, учасник-переможець не підтвердив наявність антикорупційної програми, що суперечить вимогам пп.2.3 п.2 Таблиці 3 Додатку 6.2 до Тендерної документації Замовника та у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ "ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС".
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір