• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт по заміні вікон та дверей з облаштуванням укосів.

Завершена

256 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 280.00 UAH
Період оскарження: 18.09.2018 13:43 - 30.09.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

скарга

Номер: 1198ab0c549e47ad84aaa7d35de88904
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-18-000363-a.c3
Назва: скарга
Вимога:
Шановний замовник! Вважаємо нашу дискваліфікацію необґрунтованою. На Ваші зауваження представництво компанії «AXOR» для вашого ознайомлення пропонує наступну інформацію: 1. Петлева група у фурнітурі компанії AXOR підібрана згідно ТЗ і розрахована на вагу до 100 кг. Якщо вага стулок буде більш ніж 100 кг, у фурнітури компанії AXOR є посилена петлева група на 130 кг. На фурнітуру AXOR є ЄВРОПЕЙСЬКИЙ сертифікат якості і протокол випробувань, з урахуванням петлевої групи до 130 кг для важких стулок, який дійсний з 2017 рік по 2019 рік. Який наданий акредитованою незалежною європейською лабораторією (сертифікат додається). "Аналогічна" фурнітура «Ворне» має сертифікат який виданий в 2017 році і закінчивсвій термін дії в 2017 в продовж 9 місяців і цей сертифікат виданий на фурнітуру з петлевою групою до 100 кг . 2. Не достовірна інформація, фурнітура AXOR в комплектації ножиць на усіх типоразмерах має фіксатор від помилкового відкриття стулки і фіксатор від закриття стулок в режимі відкинуто (дивіться у вкладенні). 3. У фурнітури Ворне і у Axor немає приводів з 4 точкамипритиску, цапфами в діапазоні 1300-1400. Можно зробити підсумок що наша тендерна пропозиція відповідає всім вимогам тендерної закупівлі UA-2018-09-18-000363-a. А причина дискваліфікації - не обгрунтована. Мета створення майданчику Прозоро - це прозрачні, чесні закупівлі. Вимагаємо змінити рішення!
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Роз`яснення в доданих документах
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація

Номер: 3fd77e12c30e41f98423f68edd3d725a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-18-000363-a.c2
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Фурнітура AXOR K3 є аналогом фурнітури Vorne. Більше того - вона набагато краща за неї. На неї видані сертифікати відповідності та санітарно-гігієнічні висновки. На неї надається гарантія на 5 років, що відповідаю вимогам тендерної документації. І тому, вибирати якусь одну, заздалегідь оговорену з ТОВ "ЗМПО Прогрес" фурнітуру, і прописувати всі умови тендеру під цей самий завод - це є дискримінацією інших учасників торгів. З початку незаконна дискваліфікація ФОП Васильченко В.Г., тепер ТОВ "Віконда". І переможцем стає ТОВ ЗМПО "Прогрес". Як все передбачувано. Буде що промоніторити.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Надана пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Є відповідь

Оскарження дискваліфікації

Номер: 0add821777d74ce094a0dd885c31c929
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-18-000363-a.c1
Назва: Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Шановний замовник! Вважаємо нашу дискваліфікацію незаконною і такою, яка свідчить про корумпованість посадових осіб вашої організації. По пунктах звинувачення в невідповідності тендерним вимогам відповідаємо: 1.Довідка про відсутність діючих судових проваджень повинна була бути надана протягом 5 днів з моменту проголошення учасника переможцем та повідомлення про намір скласти Договір. Цитую стор.17 вашої тендерної документації: "Переможець торгів у строк, що не перевищує п*яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, на виконання вимог, визначених у ст. 17 Закону повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених п.2,3,5,6 і 8 частини першої, частини другої ст. 17 Закону:...і т.д" Нас переможцем не оголошували і не повідомляли про намір укласти з нами Договір. 2. Ліцензія не є потрібною для робіт, які повинні бути виконані у даній закупівлі. Тому, якщо навіть ми не додали про це листа - це несуттєвим порушенням вимог. Тим паче, вам неодноразово дзонили і цікавились, чи все вас влаштовує. Жодного зауваження зроблено не було. (Зараз цей лист надаємо). 3. Для Фізичних Осіб Підприємців виписка з реєстру і є тим самим дозвільним документом, яку не побачив замовник. Виписка з реєстру надана в нашій тендерній документації. Там є вся інформація, яка вам необхідна. 4. Статуту у ФОП Васильченка немає, та він і не є обовязковим. 5. Документом, який підтверджує повноваження посадової особи, а саме директора ФОП ВасильченкоВ.Г., є паспорт Васильченка Василя Геннадійовича. Копія паспорту була надана. 6. Довідка про наявність та стан матеріально-технічної бази дійсно надана на ТОВ "Вінтера-вікна", так як ми є офіційними дилерами цього заводу, про що свідчить дилерський договір. А довідка надана для того, щоб Ви, шановний замовник, мали уявлення на якому обладнанні та в яких умовах будуть виготовлені Ваші вікна. Про наші можливості, як ФОП, свідчать довідки про подібні виконані об*єкти, та копія подібного Договору, за умовами якого виконувались такі сами послуги, які вимагаються у даній закупівлі. 7.Щодо зміни істотних умов Договору, то у проекті Договору є вираз: "Початок робіт - з моменту підписання Договору". А це не є можливим, бо навіть на виготовлення та доставку вікон потрібен час. Тому ця вимога була некоректною, або мала на увазі, що десь вже є готові вікна потрібного розміру і тільки чекають на підписання Договору. 8. У пункті 6 розділу ІІІ вашої Тендерної документації вказано :"...Учасникам пропонується обстежити об*єкт..." Пропонується!!! А не ставиться в обов*язок. І ніде не було вимоги про надання акту обстеження об*єкта. Тому, нам було достатньо інформації, яка була розміщена на сайті закупівель для того, щоб розраховані нами послуги відповідали вимогам замовника. Тим паче, що у вас, як у замовника, немає жодних претензій до технічних характеристик наданої пропозиції. 9. Кошторисна документація і всі розрахунки надаються на кінцеву суму торгів і підписуються Сторонами разом з Договором про надання послуг. Тому, ця документація була б надана в разі визнання нас переможцем та повідомленням про намір укласти з ФОП Васильченко Договір. Виходячи з усього вищенаведеного можна зробити висновок, що наша тендерна пропозиція відповідає всім вимогам тендерної закупівлі UA-2018-09-18-000363-a. А причини дискваліфікації є формальними і надуманими. Мета створення майданчику Прозоро - це прозрачні, чесні закупівлі, а також економія бюджетних коштів. "У відповідності до частини першої статті 28 Закону єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника." І якщо замовник був би зацікавлений саме в найнижчий ціні, то про документи, яких йому, ніби-то, не вистачає, він міг би запитати учасника з найнижчою ціною. Тим паче, що і з головою тендерного комітету (Бакликлвою Оленою Анатолівною), яка була на лікарняному, і з секретарем (Горбачевською Оленою Іванівною) ми зв*язувались неодноразово. Між собою вони спілкувались, але нам жодних зауважень не було зроблено. Скоріше за все, в якості переможця їм потрібна інша організація. Додатково хочемо повідомити, що копію цього листа буде відправлено на електронну пошту замовника, до Департаменту охорони здоров*я у Дніпропетровській області, в державну аудиторську службу України.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимоги тендерної документації не виконані
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні