-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 44810000-1 «Фарби» (для закладів та установ освіти Дарницького району м.Києва)
ДК 021:2015 код 44810000-1 «Фарби» (для закладів та установ освіти Дарницького району м.Києва)
Торги відмінено
789 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 948.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 948.00 UAH
Період оскарження:
14.08.2018 17:46 - 26.08.2018 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
СКАРГА на порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
0cfff7fd61a14a0d8a83babbcda0c2eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-14-001399-c.c4
Назва:
СКАРГА на порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
СКАРГА
на порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.rar 04.10.2018 19:32
- Лист виробника ТОВ ПП ЗІП.pdf 24.10.2018 19:53
- рішення від 08.10.2018 № 10292+лист Замовнику.pdf 09.10.2018 10:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.10.2018 № 10957.pdf 26.10.2018 16:22
- рішення від 25.10.2018 № 10957.pdf 30.10.2018 18:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.10.2018 19:32
Дата прийняття рішення по скарзі:
30.10.2018 18:23
Вимога
Є відповідь
Вимога надати додаткову інформацію
Номер:
7906c0b6cec54acdb0c6c5f7612af3ae
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-14-001399-c.c2
Назва:
Вимога надати додаткову інформацію
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельна Столиця» 30 серпня 2018 року прийняло участь в аукціоні на закупівлю Фарби (для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва) за кодом ДК 021:2015 44810000-1 згідно оголошення UA-2018-08-14-001399-с в системі ProZorro.
В аукціоні прийняли участь п’ять учасників, за результатами аукціону наша пропозиція зайняла четверте місце з ціною 679 930,74 грн. з пдв. П’яте, останнє, місце зайняв учасник ТОВ «Чистий Київ» з ціною 759 800,83 грн. з пдв.
21 вересня 2018 року Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації розмістило у системі ProZorro протокол розгляду тендерних пропозицій №1101 згідно ухвали якого тендерну пропозицію ТОВ «Торгівельна Столиця» по предмету закупівлі: ДК 021:2015 код 44810000-1 Фарби (для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва) відхилено.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельна Столиця» не погоджується з даним рішенням, так як зазначені причини відхилення не відповідають дійсності, аргументація недостатня. Відповідно ст. 30 п.3 Законо України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності пропозиції ТОВ «Торгівельна Столиця», а саме:
1. Учасником ТОВ «Торгівельна Столиця» надано ТУ У запропонованої продукції в повному обсязі, згідно вимоги Додатку №3 до тендерної документації. На підставі чого Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації вирішило, що надано ТУ У не в повному обсязі?
2. Учасником надані свідоцтва GS1 на фарби ПФ-115 згідно вимоги Додатку №3 до тендерної документації свідоцтва про присвоєння товарній позиції ідентифікаційного номера у всесвітній системі GS1 на кожний вид фарби завірені відповідно до законодавства України.
3. Учасником надана Специфікація (технічні вимоги) в повному обсязі, згідно Додатку №3 до тендерної документації. Що саме не надано в Специфікації (технічні вимоги) тендерної пропозиції ТОВ «Торгівельна Столиця»?
4. Учасником наданий лист від виробника ТОВ ПП «ЗІП» вих.№1050 від 29.08.2018р., що відповідає вимогам Замовника, згідно Додатку №3 п.7 до тендерної документації. Що саме в наданому листі від виробника ТОВ ПП «ЗІП» вих. №1050 від 29.08.2018р. не відповідає Додатку №3 до тендерної документації?
5. Запропонований товар ТОВ «Торгівельна Столиця» відповідає всім технічним вимогам Замовника, що зазначені в Додатку №3 до тендерної документації. Що саме не відповідає в запропонованому товарі ТОВ «Торгівельна Столиця» Додатку №3 до тендерної документації?
Вимагаємо скасувати рішення про відхилення вигідної тендерної пропозиції учасника ТОВ «Торгівельна Столиця», так як наша пропозиція повністю відповідає вимогам та умовам тендерної документації Замовника.
В разі відхилення нашої вимоги, будемо змушені звертатись до органу оскарження АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.10.2018 13:29
Вирішення:
1.Учасником ТОВ «Торгівельна Столиця» надано ТУ У запропонованої продукції : ТУ У 24.3-24712930-115-2003, в тому числі і Зміни №7 не містять в собі Таблиці 1.1, а якісні показники зазначені в Таблиці 1 - документ зміни №7 до ТУ У 24.3-24712930-115-2003, розміщено на п’яти аркушах, а Учасник надає документ на семи аркушах. Документ зміни №7 до ТУ У 24.3-24712930-115-2003, в редакції виробника взагалі не містить в собі «Таблиці 1.1 в новій редакції»; ТУ У 24.3-24712930-115-2003 містить зміни з першої по десяту включно, причому Зміни №10 від 22.09.2017 року, є новою редакцією відповідних ТУ.
2. У складі пропозиції Учасником ТОВ «Торгівельна Столиця» не були надані в будь якому вигляді штрих коди на фарбу Пф-115 сірий, Пф-115 зелений, Пф-115 блакитний, Пф-115 жовтий, Пф-115 коричневий Пф-115 бузкова.
3. Невідповідність листа від виробника вимогам тендерної документації,відповідно до Додатку№3 до тендерної документації Замовника. Лист повинен включати: ідентифікатор закупівлі, назву предмета закупівлі, найменування Учасника, реквізити паспорта якості (або сертифікату), справжність якого підтверджується.Учасником надано Лист виробника ТОВ ПП «ЗІП» вих. № 1050 від 29.08.2018 року в якому зазначено, що паспорти та сертифікати якості надані для участі в тендері №2746275 (UA-2018-07-27-000887-b) в той час, як проводиться тендер з номером закупівлі: №2807035 (UA-2018-08-14-001399-c), крім того зазначено Замовника УО Деснянського району.
4. В ході перевірки відповідності характеристик були виявлені невідповідності запропонованої продукції Учасника:
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Без відповіді
Вимога про відхилення пропозиції учасника ТОВ Чистий Київ
Номер:
953ea12293f54cf79197c876373f2567
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-14-001399-c.c3
Назва:
Вимога про відхилення пропозиції учасника ТОВ Чистий Київ
Вимога:
Вимога про відхилення пропозиції учасника ТОВ Чистий Київ, документ додається
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на відхилення учасника ТОВ Чистий Київ.pdf 03.10.2018 09:51
Дата подачі:
03.10.2018 09:51
Вимога
Відхилено
Виключення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Номер:
2972f4c959e049b68c5fa663f398c19d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-14-001399-c.c1
Назва:
Виключення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Вимога:
Добрий день!
Для нас, як для потенційного учасника у закупівлі на ДК 021:2015 код 44810000-1 «Фарби» (для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва), вимога надати ТУ У для підтвердження параметрів запропонованої продукції, є не можливою, оскільки, ми маємо наміри запропонувати товар іноземного виробника, у якого відсутні взагалі ТУ У. Тому, ця вимога дискримінує нас, як потенційного учасника і відповідно до вимог частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, вимагаємо виключити зазначену вимогу з ТД.
Також, просимо надати роз’яснення щодо свідоцтва про присвоєння товарній позиції ідентифікаційного номера у всесвітній системі GS1 на кожний вид фарби?? Як саме штрих-код у відповідності до системи ідентифікації та штрихового кодування GS1 може впливати на якість запропонованого учасником товару?? І яким саме апаратом Ви будете його сканувати?? Чи може в кожному навчальному закладі та установі освіти Дарницького району м. Києва вже стоять відповідні апарати??
При цьому, зазначаємо, що документами, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару і наявність яких передбачена чинним законодавством є сертифікати якості, відповідності (при наявності) та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи!!!, тому вимагаємо виключити зазначену вимогу з ТД.
Також, вимагаємо змінити п 7. Додатка 3 "Якщо учасник не є виробником продукції надати оригінали документів, які підтверджують стосунки із виробником:
а) договір з виробником;
б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, тощо;
в) лист виробника про представництво його інтересів"
На
" Якщо учасник не є виробником продукції надати оригінал ОДНОГО З ПЕРЕЛІЧЕНИХ документів, які підтверджують стосунки із виробником:
а) договір з виробником;
б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, тощо;
в) лист виробника про представництво його інтересів"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.08.2018 18:06
Вирішення:
Відповідно до тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо чинним законодавством не передбачена обов’язковість надання Учасником інформації, що вимагає Замовник, такий Учасник повинен надати лист роз’яснення в якому зазначаються підстави ненадання такої інформації. Таким чином, в разі якщо Учасником пропонується продукція, що виробляється не в Україні, такий Учасник в складі тендерної пропозиції надає лист роз’яснення в якому зазначає підстави ненадання ТУ У, а також зазначає у відповідності до яких нормативних документів виробника чи держави виробника вироблена продукція (за наявності), з наданням завірених копій автентичного перекладу документів на українську мову у відповідності до законодавства України.
1. Свідоцтва про присвоєння товарній позиції ідентифікаційного номера у всесвітній системі GS1 на кожний вид фарби надається Асоціацією «ДжіЕс1 Україна» (GS1 Ukraine) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.12.1994 року №821 «Про Асоціацію Товарної Нумерації України «ДжіЕс1 Україна» та повноваженнями, наданими міжнародною асоціацією GS1.
2. Штрих-код є елементом маркування продукції, який разом з Свідоцтвом про присвоєння товарній позиції ідентифікаційного номера у всесвітній системі GS1 містять інформацію стосовно виробника продукції, самої продукції та відповідності продукції встановленим виробником якісним, екологічним, санітарним та іншим вимогам. Таким чином Свідоцтво та штрих-код так само як і паспорт (сертифікат) якості, ТУ У, сертифікат відповідності, Висновок СЕЕ та інші документи не впливають на якість продукції а містять лише інформацію стосовно виробника продукції її якісні, технічні та інші характеристики.
Що стосується безпосередньо Свідоцтва та штрих-коду то даний документ та елемент маркування містять інформацію що дозволяє Замовнику ідентифікувати саму продукції, її виробника та нормативні документи у відповідності до яких була виготовлена продукція, відповідно до всесвітньої системи ідентифікації GS1, що унеможливлює надання Учасниками підробленої продукції або продукції, що не відповідає якісним та технічним вимогам Виробника.
3. За наявності Свідоцтво про присвоєння товарній позиції ідентифікаційного номера у всесвітній системі GS1 та штрих-код Замовник має можливість встановити чи виготовлена продукція належним Виробником а також, чи відповідає продукція якісним та технічним вимогам Виробника. Питання із застосуванням необхідного обладнання для зчитування інформації буде вирішуватися фахівцями Замовника при необхідності перевірки ким була виготовлена поставлена продукція і на підставі якої технічної документації. Крім того наявність Свідоцтва про присвоєння товарній позиції ідентифікаційного номера у всесвітній системі GS1 дає можливість Замовнику, за допомогою інтернету, перевірити ким виготовляється продукція та її якісні та технічні характеристики.
4. Чинне законодавство України, в тому числі і Закон України «Про публічні закупівлі» не містять виключного переліку документів, які підтверджують якість продукції і які має право вимагати Замовник. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника (ст.22 Закону).
Таким чином, вимога Замовника з надання Учасниками ТУ У, Свідоцтва про присвоєння товарній позиції ідентифікаційного номера у всесвітній системі GS1 та маркування продукції штрих-кодом:
- повністю відповідає чинному законодавству України, в тому числі і Закон України «Про публічні закупівлі»;
- не порушує принципів добросовісної конкуренції;
- не є дискримінаційною для потенційних учасників закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено