-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
"Комплексне обстеження будівлі та інженерних мереж Гімназія № 109 за адресою: вул. П. Мирного, 24" у Печерському районі міста Києва.
"Комплексне обстеження будівлі та інженерних мереж Гімназія № 109 за адресою: вул. П. Мирного, 24" у Печерському районі міста Києва.
Завершена
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 2% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
04.09.2018 15:05 - 12.09.2018 12:00
Вимога
Залишено без розгляду
вимоги до учасників
Номер:
9cb21e25f27b4f3eae1e9e6e543bfe06
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-04-000587-c.c2
Назва:
вимоги до учасників
Вимога:
Уважно вивчивши оголошення UA-2018-09-04-000587-c про проведення процедури електронної закупівлі та вимоги до учасників, ми прийшли до висновку про невідповідність вимог Замовника нормам чинного законодавства, наявність дискримінаційних вимоги до учасників, а саме:
1) Зміст оголошення та проект договору не надає можливість учасникам зрозуміти, які саме роботи планує закупити замовник, наприклад: оголошення містить наступні роботи: збір вхідних даних на проектування; технічне обстеження об’єкту, складення технічного звіту; розробка проектно-кошторисної документації проходження експертизи з отриманням позитивного експертного звіту, однак завдання на проектування містить лише геологічні та геодезичні роботи та виготовлення проектно-кошторисної документації, однак не зазначено на що саме повинна бути проектно-кошторисна документація (який об’єкт чи це буде капітальний ремонт чи проведення реконструкції чи на об’єкт в цілому чи на складові частини об’єкту), вимагаємо конкретизувати предмет закупівлі шляхом уточнення технічного завдання, оскільки учасники не можуть визначити вартість пропозиції без цієї інформації;
2) П. 3.1. додатку 1 встановлює наступну вимогу «…На підприємстві на постійній основі має працювати не менше 70 відсотків працівників.»
Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки нормами чинного законодавства не врегульоване питання про відсоткове відношення працівників які працюють на постійній основі та працівників які працюють за сумісництвом або за цивільно-правовими угодами. Таким чином, це дискримінує учасників та обмежує коло учасників закупівлі, та може свідчити про те що умови закупівлі прописані під конкретного учасника. Таким чином замовник штучно обмежує конкуренцію та позбавляє можливості прийняти участь у закупівлі учасників які працюють з особами на підставі цивільно-правових угод та за сумісництвом. Вимагаємо внести зміни та виключити вимогу про «…На підприємстві на постійній основі має працювати не менше 70 відсотків працівників.» як дискримінаційну та яка не відповідає чинному законодавству.
3) пункти 8, 9, 11, містять вимоги про надання учасниками документів з державних реєстрів, які є ВІДКРИТИМИ, що суперечить вимогам ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо прибрати зазначену вимогу, оскільки це суперечить вимогам Закону та законодавства, зазначену інформацію Замовник може САМОСТІЙНО перевірити з відкритих державних реєстрів, або встановити вимогу для учасника-переможця.
4) в п. 12 Замовник вимагає надати «Копія довідки, завірена Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС або управлінням (відділом) інформаційно-аналітичного забезпечення головних управлінь, управлінь МВС України в областях…». Вимагаємо прибрати зазначену вимогу та встановити її для учасника переможця, або для учасника який перебуває в стадії кваліфікації та змінити формулювання, оскільки Департамент МВС НЕ ЗАВІРЯЄ копії цієї довідки, а видає оригінал.
6) в п. 5.1. проекту договору не прописані строки на оплату виконаних робіт, прописані строки лише при затримці фінансування. Вимагаємо внести зміни та зазначити протягом якого строку буде оплачено роботи при наявності фінансування, оскільки це важливе питання для учасників і строки на оплату мають бути чітко визначені в договорі.
7) Замовник вимагає надати: «Цінову пропозицію для аукціону вказувати з врахуванням ПДВ ціна не повинна перевищувати очікувану вартість закупівлі Замовника». Просимо роз’яснити яким чином, має подавати цінову пропозицію учасник, який не є платником ПДВ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.09.2018 12:32
Вимога
Залишено без розгляду
щодо вимог до учасників
Номер:
a78133a32d83403ba9444cbdebd0c567
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-04-000587-c.a1
Назва:
щодо вимог до учасників
Вимога:
Уважно вивчивши оголошення про проведення процедури електронної закупівлі та вимоги до учасників, ми прийшли до висновку про невідповідність вимог Замовника нормам чинного законодавства, наявність дискримінаційних вимоги до учасників, а саме:
1) Зміст оголошення та проект договору не надає можливість учасникам зрозуміти, які саме роботи планує закупити замовник, наприклад: оголошення містить наступні роботи: збір вхідних даних на проектування; технічне обстеження об’єкту, складення технічного звіту; розробка проектно-кошторисної документації проходження експертизи з отриманням позитивного експертного звіту, однак завдання на проектування містить лише геологічні та геодезичні роботи та виготовлення проектно-кошторисної документації, однак не зазначено на що саме повинна бути проектно-кошторисна документація (який об’єкт чи це буде капітальний ремонт чи проведення реконструкції чи на об’єкт в цілому чи на складові частини об’єкту), просимо конкретизувати предмет закупівлі;
2) П. 3 додатку 1 встановлює наступну вимогу: «Довідка …про наявність у учасника наявність кваліфікаційного сертифікату працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, а саме:
- головний інженер (наявність кваліфікаційного сертифікату).
- головний архітектор (наявність кваліфікаційного сертифікату).
- інженер-проектувальник (наявність кваліфікаційного сертифікату).»
«3.1. Копія документу …, що підтверджує працевлаштування працівників…». Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки відповідно до норм чинного законодавства це можуть бути не лише працівники, а й особи з якими укладено цивільно-правові угоди. Таким чином замовник штучно обмежує конкуренцію та позбавляє можливості прийняти участь у закупівлі учасників які працюють з особами на підставі цивільно-правових угод. Просимо внести зміни та зазначити про наявність осіб, які або працевлаштовані, або працюють на підставі цивільно-правових угод.
3) пункти 8, 9, 11, містять вимоги про надання учасниками документів з державних реєстрів, які є відкритими, що суперечить вимогам ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо прибрати зазначену вимогу, оскільки це суперечить вимогам Закону та зазначену інформацію Замовник може перевірити з відкритих державних реєстрів.
4) в п. 12 Замовник вимагає надати «Копія довідки, завірена Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС або управлінням (відділом) інформаційно-аналітичного забезпечення головних управлінь, управлінь МВС України в областях…». Просимо прибрати зазначену вимогу та встановити її для учасника переможця, або для учасника який перебуває в стадії кваліфікації та змінити формулювання, оскільки Департамент МВС не завіряє копії цієї довідки.
5) в п. 19. Замовник вимагає «Лист-підтвердження, (за підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі наявності) підприємства, викладена на фірмовому бланку підприємства учасника із зазначенням дати та вихідного номера) що учасник, у разі визначення його переможцем, незалежно від терміну проведення робіт, закуповує обладнання та матеріали по цінах на час проведення державної закупівлі». Просимо змінити формулювання, оскільки при виконанні зазначених робіт на виготовлення проектно-кошторисної документації учасники не закуповують ні яке обладнання та матеріали (це не будівельні роботи).
7) в п. 5.1. договору не прописані строки на оплату виконаних робіт, прописані строки лише при затримці фінансування. Просимо внести зміни та зазначити протягом якого строку буде оплачено роботи при наявності фінансування.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.09.2018 12:19