-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція (Фармацевтична продукція) (L-ТИРОКСИН 100 БЕРЛІН-ХЕМІ(Levothyroxine sodium), L-ТИРОКСИН 150 БЕРЛІН-ХЕМІ(Levothyroxine sodium), L-ТИРОКСИН 50 БЕРЛІН-ХЕМІ (Levothyroxine sodium), L-ТИРОКСИН 75 БЕРЛІН-ХЕМІ(Levothyroxine sodium), L-ЦЕТ(Levocetirizine), АДЕНОРМ(Tamsulosin), АЙДРІНК(Paracetamol, combinations excl. Psycholeptics), АМАРИЛ(Glimepiride), АТОКСІЛ(Silicium dioxide), АТОРВАКОР(Atorvastatin), БІ-СЕПТ (Sulfamethoxazole and trimethoprim), БІЦИЛІН-5(Comb drug), БЕРЛІПРИЛ(Enalapril), БЕТАЛОК (Metoprolol), ВАЛЬСАКОР(Valsartan), ВЕРОШПІРОН(Spironolactone), ДІАБЕТОН MR(Gliclazide), ДІАГЛІЗИД MR (Gliclazide), ДІАФОРМІН SR(Metformin), ДІОФЛАН(Diosmin, combinations), ДЕПОС (Betamethasone), ЕБРАНТИЛ(Urapidil), ЕНТЕРОСГЕЛЬ(Mono), ..(Повна назва предмета закупівлі зазначена в тендерній документації))
Фармацевтична продукція (в кількості упаковок – 2517; флаконів – 130)
Завершена
385 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 385.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 385.00 UAH
Період оскарження:
19.09.2018 11:57 - 05.10.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Запит на зміни
Номер:
7d8fa8af7cb042e19ee90f9d1dfc21c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-19-000987-c.c1
Назва:
Запит на зміни
Вимога:
Ознайомившись з тендерною документацію, повідомляємо, що визначення Замовником предмету закупівлі одним лотом (78 найменувань) є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), а саме: недискримінації учасників конкурсних торгів та добросовісної конкуренція серед учасників.
Так, в один предмет закупівлі об’єднані товари різних виробників – як іноземних так і вітчизняних, тоді як вітчизняні виробник потенційно можуть прийняти участь у торгах самостійно, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері, розвитку добросовісної конкуренції та здешевлення предмету закупівлі.
Крім того, потенційні учасники, які бажають прийняти участь в торгах і мають дешевші від всіх інших потенційних учасників торгів тендерні пропозиції на декілька медичних вироби, не мають можливості запропонувати один чи декілька позицій медичних виробів з всього переліку, що є загальним предметом закупівлі, оскільки він не поділений на лоти.
Отже, коли деякі медичні вироби об’єднані в один предмет закупівлі без розподілу їх на лоти, за обставин, що хоча б один виріб може бути поставлений лише одним виробником, то виробники або дистриб’ютори інших товарів, що входять до предмету закупівлі, не зможуть взяти участь у торгах, не маючи змоги запропонувати Замовнику одночасно всі позиції тендерної документації. Дії Замовника є свідомим обмеженням кола потенційних учасників та конкуренції, чим зменшується економія бюджетних коштів.
Зазначене свідчить, що документація конкурсних торгів викладена у такий спосіб, який не дає можливості Скаржнику брати участь у процедурі закупівлі, оскільки Замовник встановив вимоги тендерної документації для зменшення конкуренції серед учасників ринку фармацевтичної продукції.
Товари, що становлять предмет закупівлі Замовника для уникнення дискримінації та збільшення конкуренції необхідно поділити на лоти, при цьому кожне найменування буде закуплено окремо одне від одного та буде представлено різними виробниками/дистриб’юторами, що забезпечить втілення принципу добросовісної конкуренції серед учасників, І лише так буде досягнута основна мета державного регулювання у сфері публічних закупівель - максимальна економія та ефективність використання державних коштів.
Аналогічних висновків дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у рішенні № 823-Р/ПК-СК ВІД від 16.08.2012 р., яким зобов'язала ОКЗ "База спеціального медичного постачання" Головного управління охорони здоров'я Дніпропетровської облдержадміністрації внести зміни до документації конкурсних торгів процедури закупівлі – "24.42.1 Препарати лікарські "інсулін – 34 найменування" за державні кошти [оголошення № 245881, опубліковане в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 16 липня 2012 року № 85 (687)], зазначені в мотивувальній частині цього рішення.
Таким чином, дії Замовника щодо визначення предмета закупівлі без його поділу на лоти порушують вимоги статті 3, частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.
Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою про усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме:
- Внести зміни до тендерної документації шляхом поділу предмета закупівлі на окремі лоти, що підвищить вільну конкуренцію серед учасників, нівелює можливу корупційну складову і як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти.
В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до статті 18 Закону з метою поділу предмета закупівлі на лоти.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.09.2018 17:28
Вирішення:
На вимогу-запитання учасника закупівлі від 21.09.2018р. «чому в один лот (78 найменувань) було обʼєднано товари різних виробників – як іноземних так і вітчизняних» надаємо розʼяснення: у відповідності до пункту 18 частини 1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі визначається замовником, у порядку встановленому Уповноваженим органом.
Згідно Порядку визначення предмету закупівлі під час здійснення закупівлі лікарських засобів, предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначеним в дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (МНН).
У разі, якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засоби, замовником у дужках зазначається міжнародна непатентована назва кожного лікарського засобу. Усі ці вимоги замовником було виконано.
Згідно порядку визначення предмету закупівлі, замовник може визначати окремі частини закупівлі (лоти), але не зобовʼязанний. Крім того, згідно пункту 8 частини другої ст.22 Закону України про публічні закупівлі, замовник на власний розсуд приймає рішення, про розділення предмету закупівлі на лоти, виходячи з власних потреб.
Зміни до тендерної документації вноситися не будуть.
Статус вимоги:
Відхилено