• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Офісні меблі

Завершена

1 170 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 850.00 UAH
Період оскарження: 07.05.2025 16:10 - 12.05.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА, що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників

Номер: 1a1dd377ed744cf2baf79c0de24142d8
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-07-011903-a.c1
Назва: СКАРГА, що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможця процедури закупівлі
Дата розгляду скарги: 02.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.05.2025 17:20
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 05.06.2025 10:43
Автор: ФОП МАКСИМОВА ЛАРИСА ВОЛОДИМИРІВНА, ЛАРИСА МАКСИМОВА 380674669553 maks100465@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: dd939678b1cf41838bf0c18e302bcf7c
Заголовок пункту скарги: СКАРГА, що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: І. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:

07.05.2025 КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №3» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) за предметом: Офісні меблі, ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-07-011903-a.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої тендерні пропозиції для участі в процедурі закупівлі надали наступні учасники:

1) ТОВ «ВІН МЕБЛІ» (надалі – Переможець);

2) ФОП МАКСИМОВА ЛАРИСА ВОЛОДИМИРІВНА (надалі – Скаржник).

Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, розкриття тендерних пропозицій відбулось 16 травня 2025 року.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, переможцем процедури закупівлі визначено ТОВ «ВІН МЕБЛІ». Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ВІН МЕБЛІ» оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 20.05.2025.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможця процедури закупівлі, виходячи з наступного.


ІІ. Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.

Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації тендерні пропозиції по-даються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електрон-ному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимо-гам, визначеним замовником, зокрема:
- інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2) - згідно Додатку 2 до тендерної документації;
Відповідно до вимог підпункту 3.3 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації:
Для документального підтвердження технічних, якісних та кількісних харак-теристик предмету закупівлі Учасник подає у складі тендерної пропозиції:
3.3.1. заповнену таблицю пропонованого учасником товару згідно нижче зазначеної форми:

№ п/п Найменування товару Розміри:
Вис.хШир.хГлиб. Технічні характеристики* Кіль-кість

1.
2.

*якщо у технічних характеристиках пункту 1 додатку 2 замовником зазначений вироб-ник, учасник під час заповнення таблиці також зазначає пропонованого виробника.
3.3.2. діючий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий відповідним органом, щодо зазначеного у таблиці, згідно вимог пункту 3.3.1., матеріа-лу корпусу ДСП.
Пунктом 1 додатку 2 до тендерної документації Замовником визначені технічні ха-рактеристики до товару, що є предметом закупівлі, переліченого у підпунктах 1-39, зок-рема, що матеріал корпусу має бути - ДСП Kronospan.
Нижче, під таблицею зазначено про те, що ДСП – плити деревинно - стружкові (де-ревостружкові). Матеріал корпусу ДСП має бути виготовлений у відповідності ДСТУ EN 312:2018 «Плити деревинно-стружкові. Технічні вимоги» (EN 312:2010, IDT).
Під вимогами пункту 2 зазначеного додатку Замовник встановив, що в місцях де те-хнічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкре-тний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент". Еквівалентним обладнанням (виробами, матеріа-лами) для цієї тендерної документації є обладнання (вироби, матеріали), яке має такі самі (еквівалентні) або кращі технічні, експлуатаційні та якісні характеристики у порівнянні з передбаченими в тендерній документації.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ВІН МЕБЛІ» надано Таблицю
запропонованого товару від 14.05.2025 № 14.05.004/25 (файл «04.Таблиця запропонова-ного товару.pdf»). Згідно з інформацією щодо технічних характеристик товару, яку зазна-чив переможець процедури закупівлі у Таблиці запропонованого товару, запропонова-ного переможцем у пунктах 1-39 Таблиці, матеріал корпусу - ДСП Kronospan.
Крім того, на виконання вимог тендерної документації, у складі тендерної пропозиції Переможця наявний висновок державної санітарно-епідеміологічної експер-тизи від 28.10.2019 року № 12.2-18-1/24034 щодо об’єкту експертизи Плити деревинно-стружкові виготовлені у відповідності ДСТУ EN 312:2018 «Плити деревинно-стружкові. Технічні вимоги» (EN 312:2010, IDT), виробник ТЗОВ «КРОНОСПАН УА» (файл «vysnovok-san-epid-ekspertyzy-dsp-tov-kronospan-ua.PDF»).
Разом з тим, зазначений висновок не підтверджує інформацію зазначеного Переможцем у Таблиці запропонованого товару, згідно вимог пункту 3.3.1., матеріалу корпусу ДСП, оскільки не містить інформацію щодо зазначеного у таблиці від 14.05.2025 № 14.05.004/25 матеріалу корпусу ДСП - Kronospan.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції переможця закупівлі відсутній діючий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий відповідним органом, щодо зазначеного у Таблиці запропонованого товару, згідно вимог пункту 3.3.1., матеріалу корпусу ДСП.
Таким чином, Переможець не надав документального підтвердження техніч-них, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі згідно вимог пункту 3.3.2 Додатку 1 до тендерної документації.
Скаржнику не зрозуміло, на якій підставі та яким чином Замовник ідентифі-кував наданий переможцем висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи як такий, що підтверджує зазначений у Таблиці запропонованого товару, згідно з вимога-ми пункту 3.3.1 Додатку 1 до тендерної документації, матеріал корпусу ДСП — Kronospan. Наданий висновок містить загальну інформацію щодо плит деревинно-стружкових, виготовлених відповідно до ДСТУ EN 312:2018, але не містить чіткої іден-тифікації щодо конкретного матеріалу корпусу — саме ДСП Kronospan, що зазначений переможцем у таблиці.
Отже, наданий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 28.10.2019 року № 12.2-18-1/24034 щодо об’єкту експертизи Плити деревинно-стружкові виготовлені у відповідності ДСТУ EN 312:2018 «Плити деревинно-стружкові. Технічні вимоги» (EN 312:2010, IDT), виробник ТЗОВ «КРОНОСПАН УА» не може вважатися таким, що документально підтверджує відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі вимогам тендерної документації в час-тині пункту 3.3.2 Додатку 1, а саме: не підтверджує інформацію зазначеного Перемож-цем у Таблиці запропонованого товару, згідно вимог пункту 3.3.1., матеріалу корпусу ДСП, оскільки не містить інформацію щодо зазначеного Переможцем у таблиці від 14.05.2025 № 14.05.004/25 матеріалу корпусу ДСП - Kronospan.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документа-ції. Відповідно до пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, ро-біт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), замовник відхиляє тендерну пропозицію із за-значенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо пред-мета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або докуме-нтах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, на думку Скаржника, у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особли-востей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір