• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з виготовлення технічного паспорту на об’єкт нерухомості для отримання документації на право власності

ДК 021:2015 71240000-2 «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги»

Торги не відбулися

83 620.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 418.10 UAH
Період оскарження: 07.05.2025 14:08 - 18.05.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскраження дискваліфікації Учасника

Номер: 223d04691e80458986448538780fa916
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-07-008022-a.b1
Назва: Оскраження дискваліфікації Учасника
Вимога:
Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” ( далі – Закон) аномально низька ціна тендерної пропозиції ( далі – аномально низька ціна) - ціна / приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни / приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни / приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Згідно з частиною 14 статті 29 Закону учасник (ФОП Циганок І.О.), який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості товарів відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Замовник (Акціонерне товариство «Українська залізниця» філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд») може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціні або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини При цьому Закон містить можливі варіанти обґрунтування аномально низької ціни: 1. Досягнення економії завдяки застосування технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2. Сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3. Отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. Однак Закон не дає відповіді на запитання, яке обґрунтування є належним. Рішення про належність обґрунтування аномально низької ціни в кожному конкретному випадку приймає замовник. У тендерній документації до закупівлі № UA-2025-05-07-008022-a, Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції, Учасник повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. В тендерній документації не було визначено вимог до порядку формування ціни учасника та обґрунтування аномально низької ціни, у замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції такого учасника, оскільки він в даному випадку не порушив умови тендерної пропозиції. Просимо скасувати ПРОТОКОЛ щодо прийняття рішення уповноваженою особою №76 від 26.05.2025 р. та знов перейти до перегляду тендерної пропозиції ФОП Циганок І.О. Залишаємо за собою право звернення до АМКУ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Обгрунтування аномально низської ціни тендерної пропозиції визнано замовником неналежним, направлена вимога також не містить дієвих підстав скасування рішення про відхиленнятендерної пропозиції
Статус вимоги: Не задоволено