• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

контрольно-вимірювальні прилади

контрольно-вимірювальні прилади

Завершена

349 030.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 06.09.2018 16:31 - 04.10.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Відповідно до Закону України

Номер: ab915f72f9194d32b90956b509883783
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-06-001875-a.c3
Назва: Відповідно до Закону України
Вимога:
Відповідно до Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності, 2015. Ст.2 п.2 Дія цього Закону поширюється на всі види продукції… Ст.11.П.1 Відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов’язковою. Відповідно до Постанови КМУвід 16 грудня 2015 р. № 1067 КиївПро затвердження Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання П.2. Дія цього Технічного регламенту (далі - ТР) поширюється на електрообладнання, призначене для використання за номінальної напруги від 50 до 1000 В змінного струму та від 75 до 1500 В постійного струму, крім обладнання та явищ, зазначених у додатку 1. П.4. Електрообладнання може бути надано на ринку України тільки у разі, коли після виготовлення відповідно до належної інженерної практики з питань безпечності, що застосовується в Україні, воно не становить загрози здоров’ю та безпеці людей і свійських тварин або майну за умови належного монтажу, обслуговування та застосування за своїм призначенням. П.8. Виробники проводять процедуру оцінки відповідності і якщо відповідність електрообладнання цілям, пов’язаним з безпечністю, була доведена виробники складають декларацію про відповідність і наносять знак відповідності технічним регламентам. 38. Декларація про відповідність складається державною мовою, а у разі, коли вона була складена іншою мовою, - перекладається на державну мову. Виходячи з вище зазначеного, відсутні вимоги щодо ТР низьковольтного електричного обладнання стосовно наявності декларацій про відповідність Просимо зазначити їх та внести відповідні зміни до документації!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» Статті 2 обов’язкова оцінка відповідності послуг здійснюється відповідно до законодавства. Оцінка відповідності, згідно з Постановою КМУ від 13 січня 2016 р. № 94 «Про затвердження Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки», поширюється на ЗВТ, які призначені для застосування у сфері законодавчо регульованої метрології Згідно із Законом України від 05.06.2014 № 1314-VII «Про метрологію та метрологічну діяльність» (Із змінами, внесеними згідно із Законами № 124-VIII від 15.01.2015, ВВР, 2015, № 14, ст.96, № 2119-VIII від 22.06.2017, ВВР, 2017, № 34, ст.370), визначена сфера законодавчо регульованої метрології ( стаття 3). До сфери законодавчо регульованої метрології належать такі види діяльності: 1) забезпечення захисту життя та охорони здоров’я громадян; 2) контроль якості та безпечності харчових продуктів і лікарських засобів; 3) контроль стану навколишнього природного середовища; 4) контроль безпеки умов праці; 5) контроль безпеки дорожнього руху та технічного стану транспортних засобів; 6) топографо-геодезичні, картографічні та гідрометеорологічні роботи, роботи із землеустрою; 7) торговельно-комерційні операції та розрахунки між покупцем (споживачем) і продавцем (постачальником, виробником, виконавцем), у тому числі під час надання транспортних, побутових, комунальних, телекомунікаційних послуг, послуг поштового зв’язку, постачання та/або споживання енергетичних і матеріальних ресурсів (електричної і теплової енергії, газу, води, нафтопродуктів тощо); 8) обчислення сум податків і зборів, податковий та митний контроль; 9) роботи, пов’язані з визначенням параметрів будівель, споруд і території забудови; 10) роботи із забезпечення технічного захисту інформації згідно із законодавством; 11) роботи з використання апаратури глобальних супутникових навігаційних систем; 12) роботи, що виконуються за дорученням органів досудового розслідування, органів прокуратури та судів; 13) реєстрація національних і міжнародних спортивних рекордів. В Україні серед діючого законодавства в області метрологї та метрологічної діяльності не існує жодного документу, який регламентує порядок та процедуру визначення сфери законодавчо регульованої метрології. Таким чином сферу використання ЗВТ може визначити тільки кінцевий користувач. Прилади, зазначені в тендерній документації, не будуть використовуватись в сфері законодавчо регульованої метрології. Це означає, що дія Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», а також дія ТР з електромагнітної сумісності обладнання та ТР низьковольтного обладнання не поширюється на ЗВТ, зазначені в тендерній документації. Враховуючи вище сказане, вважаємо недоцільним вносити зміни в тендерну документацію та зазначати вимоги технічних регламентів стосовно наявності декларації про відповідність.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Відповідно до Закону України

Номер: a4d874d44e434efd80a42e5db3accec4
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-06-001875-a.b2
Назва: Відповідно до Закону України
Вимога:
Відповідно до Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності, 2015. Ст.2 п.2 Дія цього Закону поширюється на всі види продукції… Ст.11.П.1 Відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов’язковою. Відповідно до Постанови КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1077 Про затвердження Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання П.2. Дія цього Технічного регламенту (далі - ТР) поширюється на будь-яку апаратуру або стаціонарну установку. П.7. Обладнання може бути надано на ринку та/або введено в експлуатацію тільки в разі, коли воно відповідає вимогам цього ТР за умови належного встановлення, обслуговування та використання за призначенням. П.13., П.4 Виробники проводять відповідну процедуру оцінки відповідності, зазначену в пункті 39 цього ТР та при відповідності вимогам даного ТР складають декларацію про відповідність і наносять знак відповідності технічним регламентам. П.41. Декларація про відповідність складається державною мовою, а в разі, коли вона була складена іншою мовою, - перекладається на державну мову. Виходячи з вище зазначеного, відсутні вимоги щодо ТР з електромагнітної сумісності та Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" стосовно наявності декларацій про відповідність. Просимо зазначити їх та внести відповідні зміни до документації!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» Статті 2 обов’язкова оцінка відповідності послуг здійснюється відповідно до законодавства. Оцінка відповідності, згідно з Постановою КМУ від 13 січня 2016 р. № 94 «Про затвердження Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки», поширюється на ЗВТ, які призначені для застосування у сфері законодавчо регульованої метрології Згідно із Законом України від 05.06.2014 № 1314-VII «Про метрологію та метрологічну діяльність» (Із змінами, внесеними згідно із Законами № 124-VIII від 15.01.2015, ВВР, 2015, № 14, ст.96, № 2119-VIII від 22.06.2017, ВВР, 2017, № 34, ст.370), визначена сфера законодавчо регульованої метрології ( стаття 3). До сфери законодавчо регульованої метрології належать такі види діяльності: 1) забезпечення захисту життя та охорони здоров’я громадян; 2) контроль якості та безпечності харчових продуктів і лікарських засобів; 3) контроль стану навколишнього природного середовища; 4) контроль безпеки умов праці; 5) контроль безпеки дорожнього руху та технічного стану транспортних засобів; 6) топографо-геодезичні, картографічні та гідрометеорологічні роботи, роботи із землеустрою; 7) торговельно-комерційні операції та розрахунки між покупцем (споживачем) і продавцем (постачальником, виробником, виконавцем), у тому числі під час надання транспортних, побутових, комунальних, телекомунікаційних послуг, послуг поштового зв’язку, постачання та/або споживання енергетичних і матеріальних ресурсів (електричної і теплової енергії, газу, води, нафтопродуктів тощо); 8) обчислення сум податків і зборів, податковий та митний контроль; 9) роботи, пов’язані з визначенням параметрів будівель, споруд і території забудови; 10) роботи із забезпечення технічного захисту інформації згідно із законодавством; 11) роботи з використання апаратури глобальних супутникових навігаційних систем; 12) роботи, що виконуються за дорученням органів досудового розслідування, органів прокуратури та судів; 13) реєстрація національних і міжнародних спортивних рекордів. В Україні серед діючого законодавства в області метрологї та метрологічної діяльності не існує жодного документу, який регламентує порядок та процедуру визначення сфери законодавчо регульованої метрології. Таким чином сферу використання ЗВТ може визначити тільки кінцевий користувач. Прилади, зазначені в тендерній документації, не будуть використовуватись в сфері законодавчо регульованої метрології. Це означає, що дія Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», а також дія ТР з електромагнітної сумісності обладнання та ТР низьковольтного обладнання не поширюється на ЗВТ, зазначені в тендерній документації. Враховуючи вище сказане, вважаємо недоцільним вносити зміни в тендерну документацію та зазначати вимоги технічних регламентів стосовно наявності декларації про відповідність.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Технічний регламент

Номер: bb8d851829d846a0b1e3a7b8f19bb33a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-06-001875-a.b1
Назва: Технічний регламент
Вимога:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. № 94 "Технічний регламент законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки". Відповідно до Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (Постанова КМУ № 94 від 13.01.2016 р.) – засоби вимірювальної техніки можуть бути надані на ринку та/або введені в експлуатацію тільки у разі, коли вони відповідають вимогам Технічного регламенту. Тобто пройшли оцінку відповідності та отримали сертифікат затвердження типу засобу вимірювальної техніки. Відповідно до Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" від 05.06.2014 № 1314-VII регламентовані законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки та не законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки. Законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки повинні пройти процедуру оцінки відповідності в призначених органах з оцінки відповідності в Україні. Та мати документальне підтвердження а саме -сертифікат відповідності типу за результатами перевірки засобу вимірювальної техніки або сертифікат відповідності за результатами перевірки засобу вимірювальної техніки або сертифікат відповідності за результатами перевірки кожного окремого засобу вимірювальної техніки. Відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» (Розділ Х, прикінцеві положення) сертифікати відповідності засобів вимірювальної техніки затвердженому типу, видані в установленому порядку до набрання чинності цим Законом, чинні протягом визначеного в них строку дії. Виходячи з вище зазначеного, засіб вимірювальної техніки, який підпадає під сферу законодавчо регульованої метрології, повинен мати сертифікати відповідності засобів вимірювальної техніки затвердженому типу який видан до набрання чинності Закону та має строк дії або пройти оцінку відповідності за Технічним регламентом. Відсутні вимоги відповідно до Технічних регламентів та Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" стосовно наявності сертифікатів відповідності засобів вимірювальної техніки Просимо зазначити їх та внести відповідні зміни до документації!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дане питання регламентується п.3 Додатку 2 до ТД "Технічні вимоги" , а саме: п.3. Для даних засобів вимірювальної техніки обов'язкова наявність чинних результатів повірки чи калібрування, як таких, що до законодавчо регульованих ЗВТ не відносяться.
Статус вимоги: Відхилено