• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

«Капітальний ремонт елементів благоустрою території з улаштуванням спортивного майданчику з урахуванням потреб людей з обмеженими фізичними можливостями в межах вулиць: Балківська, Дюківська, Степана Олійника (сквер «Курсантські сходи») у м. Одесі»

Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.

Завершена

2 371 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 857.00 UAH
Період оскарження: 07.05.2025 10:35 - 20.05.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на визначення переможця

Номер: d96cf773f1444af6bda2020a2fa0a49c
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-07-002591-a.b1
Назва: Скарга на визначення переможця
Скарга:
Дата розгляду скарги: 17.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.06.2025 17:04
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 20.06.2025 11:07
Автор: ТОВ "УКРСЕРВІСГРУП", Віктор Дементьєв +380487934931 ukrainian.servicegroup@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 2505b535201e49aebd8ea4a512120fb0
Заголовок пункту скарги: 1. Щодо порушення порядку проведення процедури закупівлі. Відповідно до п.2 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації: «Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та пункту 49.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 1. Щодо порушення порядку проведення процедури закупівлі
Відповідно до п.2 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації:
«Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та пункту 49.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
У разі відхилення тендерної пропозиції з підстави, визначеної підпунктом 3 пункту 44 особливостей, замовник визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників процедури закупівлі, тендерна пропозиція (строк дії якої ще не минув) якого відповідає критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і може бути визнана найбільш економічно вигідною відповідно до вимог Закону та особливостей, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених статтею 33 Закону та пунктом 49.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями»

Відповідно до п.1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації:
«… Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 особливостей».

Відповідно до п. 37 Особливостей Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону з урахуванням положень п. 37 Особливостей.

Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«1. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.

9. Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
10. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
11. У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.

15. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
…»

Відповідно до п. 49 Особливостей:
«Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель.»

Відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«1. Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:

7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження;
8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
…».
9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення;

Відповідно частини десятої статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Уповноважена особа:
1) планує закупівлі та формує річний план закупівель в електронній системі закупівель;
2) здійснює вибір процедури закупівлі;
3) проводить процедури закупівель/спрощені закупівлі;
3-1) оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, у випадку здійснення закупівель відповідно до частини сьомої статті 3 цього Закону;
4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
5) забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом;
6) забезпечує оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог цього Закону;
7) здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою».

Замовником в електронній системі закупівель 03 червня 2025 о 13:19 оприлюднено ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір (файл «Намір про укл.. договору.docx»), в пункту 9 якого зазначено найменування учасника – переможця процедури закупівлі (для юридичної особи): ПП "УКРБУДСЕРВІС". Проте у вказаному рішенні відсутня інформація про розгляд пропозиції ПП "УКРБУДСЕРВІС" та рішення або прийняття рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ПП "УКРБУДСЕРВІС". Ураховуючи наведене, є підстави вважати, що уповноваженою особою замовника пропозиція ПП "УКРБУДСЕРВІС" не розглядалась.
Звертаємо увагу, що відповідно Закону з урахуванням Особливостей розгляд тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації:
- на відміну від оцінки тендерної пропозиції НЕ проводиться автоматично електронною системою закупівель;
- є обов’язковою частиною проведення процедури закупівлі;
- є обов’язком уповноваженої особи замовника;
- за результатами розгляду такої тендерної пропозиції уповноважена особа замовника зобов’язана прийняти рішення, оформивши його протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, та оприлюднити в електронній системі закупівель протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження.
Таким чином, Замовником пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРБУДСЕРВІС" (код ЄДРПОУ 31210756) не розглядалась, протокол розгляду тендерної пропозиції не оприлюднено.
Вважаємо, що Замовник порушив процедуру закупівлі, зокрема в частині неоприлюднення та порушення строків оприлюднення інформації про закупівлю, що встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: b477049e6796481e84e4a29dec3c1e8c
Заголовок пункту скарги: 2. Щодо відсутності інформації про засновників (учасників) підприємства, з обов’язковим визначенням інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – резидента України, яка є учасником торгів. Відповідно до Переліку документів та/або інформація, які подаються учасником процедури закупівлі, наведеному у Додатку № 9
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 2. Щодо відсутності інформації про засновників (учасників) підприємства, з обов’язковим визначенням інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – резидента України, яка є учасником торгів
Відповідно до Переліку документів та/або інформація, які подаються учасником процедури закупівлі, наведеному у Додатку № 9 до тендерної документації, зокрема вимагається надати:
«- Відомості про учасника».

У Додатку № 5 до тендерної документації Замовником встановлено:
«Додаток № 5
до тендерної документації

ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА

Назва Учасника: (Учасником зазначається відповідна інформація)
1. Інформація про засновників (учасників) підприємства, з обов’язковим визначенням інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – резидента України, яка є учасником торгів (Інформація подається в розрізі кожного із засновників (учасників) підприємства з визначенням назви юридичної особи або фізичної особи, місцезнаходження (місце проживання) згідно даних, занесених до Єдиного державного реєстру України юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, володіння часткою (паєм, пакетом акцій) відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Аналогічно наводиться інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – резидента України, який є учасником торгів.)
2. Реквізити: місцезнаходження (місце проживання) згідно даних, занесених до Єдиного державного реєстру України юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців: (Учасником зазначається відповідна інформація)
фактична адреса розташування (Учасником зазначається відповідна інформація)
Телефон/телефакс: (Учасником зазначається відповідна інформація)
e-mail: (Учасником зазначається відповідна інформація)
3. Керівник: посада: (Учасником зазначається відповідна інформація)
прізвище, ім’я, по батькові: (Учасником зазначається відповідна інформація)
4. Інформація про реквізити банку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі визнання переможцем процедури закупівлі назва банку: (Учасником зазначається відповідна інформація)
№ рахунку: (Учасником зазначається відповідна інформація)
МФО: (Учасником зазначається відповідна інформація)
5. Інформація про систему оподаткування, на якій перебуває Учасник як суб‘єкт підприємницької діяльності з зазначенням відсоткової ставки система оподаткування (на загальних підставах, спрощена система оподаткування тощо): (Учасником зазначається відповідна інформація)
відсоткова ставка: (Учасником зазначається відповідний %)

Уповноважена особа – учасника торгів ______________ _______________
(посада) (підпис) (ПІБ)
М.П.»

У складі пропозиції Переможця надано документ Відомості про учасника №10/5 від 22.05.2025 р. (файл «10. Відомість про учасника.pdf»), який НЕ відповідає вимогам тендерної документації, а саме: у пункті 1 Відомостей про учасника відсутня Інформація про засновників (учасників) підприємства, з обов’язковим визначенням інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – резидента України, яка є учасником торгів, як це видно зі скріншоту:


Вважаємо, що у пропозиції Переможця наявні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Не надавши можливість виправлення даної невідповідності Замовник порушив положення п. 43 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: b7457e86b52044dbb3de0ac0cff29020
Заголовок пункту скарги: 3. Щодо невідповідностей листа-відгуку вимогам тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 3. Щодо невідповідностей листа-відгуку вимогам тендерної документації.
Відповідно до Переліку документів та/або інформація, які подаються учасником процедури закупівлі, наведеному у Додатку № 9 до тендерної документації, зокрема вимагається надати:
« - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям».

Відповідно до пп. 3.1 пункту 3 Додатку № 1 до тендерної документації вимагається:
«3.1. Довідка про виконання аналогічного договору, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника – таблиця № 3. Підтверджується сканованими копіями документів, виготовлених з оригіналів зазначеного договору, відгука від замовника або генерального підрядника, або підрядника, або субпідрядника про його виконання, відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку (не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, також містити назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі), містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень».

У складі пропозиції Переможця надано лист-відгук від 20.05.2025 №01-57/479вих. (файл «20.3 Відгук.pdf»), який НЕ відповідає вимогам тендерної документації, а саме: відсутня інформація про якість виконаних робіт, наявність чи відсутність зауважень, як це видно з наступного скріншоту:


Вважаємо, що у пропозиції Переможця наявні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Не надавши можливість виправлення даної невідповідності Замовник порушив положення п. 43 Особливостей.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 9a7abed56b264867a512739f044bcc66
Заголовок пункту скарги: 4. Щодо відсутності у складі пропозиції Переможця лист-згоди з проектом договору. Відповідно до Переліку документів та/або інформація, які подаються учасником процедури закупівлі, наведеному у Додатку № 9 до тендерної документації, зокрема вимагається надати: «- лист-згода з проектом договору».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
4. Щодо відсутності у складі пропозиції Переможця лист-згоди з проектом договору.
Відповідно до Переліку документів та/або інформація, які подаються учасником процедури закупівлі, наведеному у Додатку № 9 до тендерної документації, зокрема вимагається надати:
«- лист-згода з проектом договору».

У складі пропозиції Переможця надано Лист-згоду № 11/5 від 22.05.2025 (файл «11. Лист згода.pdf»), наступного змісту:
«ПП УКРБУДСЕРВІС» надає згоду з істотними умовами передбачені проектом договору та технічними вимогами».
Тобто у наведеному листі-згоді відсутня інформація про згоду з проектом договору, Переможець надав згоду лише на частину договору.

Зважаючи на зазначене пропозиція Переможця НЕ відповідає вимогам тендерної документації, а саме: у складі пропозиції відсутній лист-згода з проектом договору.

Вважаємо, що у пропозиції Переможця наявні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Не надавши можливість виправлення даної невідповідності Замовник порушив положення п. 43 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 5
Номер: 425e08e514534623b726d45695f7d7f2
Заголовок пункту скарги: 5. Щодо відсутності у складі пропозиції Переможця документів, що підтверджують Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.Відповідно до п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагається: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Нецінові критерії оцінки тендерної пропозиції
Тип порушення: Нецінові критерії оцінки тендерної пропозиції
Опис суті пункту скарги: 5. Щодо відсутності у складі пропозиції Переможця документів, що підтверджують Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.
Відповідно до п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагається:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з:

- документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції».

Відповідно до Переліку документів та/або інформація, які подаються учасником процедури закупівлі, наведеному у Додатку № 9 до тендерної документації, зокрема вимагається надати:
«- Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються документами сканованими з оригіналів: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, зокрема надається документ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису, відповідно до вимог за установчими документами підприємства-Учасника (протокол засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо) та особи (якщо така визначена Учасником), яка має право підпису документів: довіреність (оригінал або нотаріально завірена копія) або інший документ (оригінал або нотаріально завірена копія), із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та інше з наданням паспорту уповноваженої особи».


У складі пропозиції Переможця надано документи: Рішення № 1 власника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «УКРБУДСЕРВІС» від 07.03.2024 р. (фали «7.1. Рішення 1.pdf», «7.. Рішення 2.pdf»); наказ №11-к від 14.05.2025 р. «Про виконання обов’язків директора», наказ №12-к від 14.05.2025 р. «Про увільнення Олександра ЯРОВОГО від роботи у зв’язку із призовом на військову службу під час мобілізації», доручення від 14.05.2025 р. (файл «7. Наказ ВО Баркар.pdf»); довідка № 17/5 від 22.05.2025 р. (файл «17. Підписант.pdf»).

Згідно з наказом №11-к від 14.05.2025 року, інженера-інспектора БАРКАРА Миколу Всеволодовича призначено виконуючим обов’язки директора ПП «УКРБУДСЕРВІС» на період мобілізації директора Ярового Олександра, з 15 травня 2025 року до дня його звільнення з військової служби.
У наказі зазначено вичерпний перелік повноважень, що надаються БАРКАРУ Миколі Всеволодовича під час виконання обов’язків директора: надання права підпису фінансових, організаційно-розпорядчих документів, договорів, доповнень до договорів (додаткових угод), рахунків, актів виконаних робіт (наданих послуг), актів приймання-передачі майна.
Разом з тим, це призначення має тимчасовий характер, а БАРКАР Микола Всеволодович не внесений як керівник або як особа, що має право підпису, до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (надалі – Єдиний державного реєстру, ЄДР).
Призначення «в.о.» без реєстрації в ЄДР не прирівнюється до юридичного керівництва підприємством, тому не є безумовною підставою для участі в публічних закупівлях без додаткових підтверджень.

Відповідно до наданого доручення, виданого 14.05.2025 р. директором ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «УКРБУДСЕРВІС» Олександром Яровим, під час виконання обов’язків директора (тобто тимчасово) БАРКАРУ Миколі Всеволодовичу надано повноваження з переліком дій, які він уповноважений здійснювати, серед яких зокрема відсутні повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури, відсутній зразок підпису, терміну дії доручення.
Тобто вказане доручення не відповідає вимогам тендерної документації та не підтверджує повноваження щодо підпису БАРКАРОМ Миколою Всеволодовичем документів тендерної пропозиції учасника процедури.
Слід звернути увагу, що дане доручення є виключно внутрішнім документом підприємства, що делегує окремі повноваження без оформлення відповідної зміни в реєстрі ЄДР.
На підставі цього можна стверджувати, що:
1. Участь у публічних закупівлях від імені ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «УКРБУДСЕРВІС» має здійснювати уповноважена особа, яка:
• або є внесена до ЄДР як керівник (директор);
• або має належне доручення, яке надає право представляти інтереси підприємства в рамках чинного законодавства про публічні закупівлі.
2. В наданому документі відсутні такі ознаки:
• підтвердження внесення змін до ЄДР щодо особи керівника;
• підтвердження відповідного наказу про призначення на посаду в.о. директора;
• обмежений строк або конкретна дата дії повноважень.
3. Участь особи, яка не має належним чином оформлених повноважень, суперечить принципу відкритості, прозорості та добросовісної конкуренції, визначених у законодавстві про публічні закупівлі.

Таким чином, участь БАРКАРА Миколи Всеволодовича у публічних закупівлях від імені ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «УКРБУДСЕРВІС» без належного підтвердження його повноважень є порушенням вимог тендерної документації.

Крім того, відповідно до протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису (файл «sign_Validation_Report.pdf»), тендерна пропозиція підписана Баркаром Миколою Всеволодовичем, у якого відсутні відповідні повноваження
Попри наявність наказу про покладення обов’язків в.о. директора, БАРКАР Микола Всеволодович не має належно підтверджених повноважень для участі у публічних закупівлях, не внесений як керівник до ЄДР, не має спеціально оформленої довіреності чи іншого документу, що прямо підтверджує право підписувати тендерну пропозицію.
Отже, така тендерна пропозиція має бути визнана неналежно оформленою та підлягає відхиленню.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 6
Номер: 6c421ac52729434ab00da68744ebc7ae
Заголовок пункту скарги: 6. Щодо невідповідності договірної ціни вимогам КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».Відповідно до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагається:
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 6. Щодо невідповідності договірної ціни вимогам КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Відповідно до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагається:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником.
Ціна тендерної пропозиції.
Ціна тендерної пропозиції, яка є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, неприймається до розгляду замовником.
Ціна пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених у технічному завданні тендерної документації Замовника.
Ціна пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується відповідно до технічного завдання тендерної документації з урахуванням вимог щодо енергоефективності матеріалів, обладнання та робіт згідно із законодавством.
В ціні пропозиції Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями.
При визначені ціни пропозиції або її складових визначається ціна з урахуванням ПДВ, якщо учасник не є платником ПДВ, зазначається інші обов’язкові податки та збори згідно з чинним законодавством України.
Розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкову відомість ресурсів), виконується відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Учасники у складі пропозиції надають договірну ціну у форматі, який наведений у додатку 30 або 31 (п. 5.2.) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», та обов’язково включають кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами. Розрахунок відповідно до «Настанова з визначення вартості будівництва» та згідно графіку виконання робіт».

Відповідно до Переліку документів та/або інформація, які подаються учасником процедури закупівлі, наведеному у Додатку № 9 до тендерної документації, зокрема вимагається надати:
«- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, яка повинна містити перелік та обсяги робіт, без зазначення вартості окремих складових робіт(у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі))».

Відповідно до 5.1. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова):
«Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.».
Додатком 30 до Настанови встановлено Форму договірної ціни, згідно якої необхідно зазначати відповідно до якого нормативного документу Договірна ціна була виконана та складена в поточних цінах станом на яку дату, зразок якої надаємо нижче у форматі скріншоту:



Переможцем на підтвердження інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у складі пропозиції зокрема надано договірну ціну (файл «23. Договірна ціна.pdf»), яка не відповідає зазначеним вимогам Настанови, оскільки не містить інформації, згідно з яким нормативним документом вона була виконана, що підтверджується наступним скріншотом:




Крім того, у складі пропозиції Переможця відсутні локальні кошториси та відомість ресурсів (або підсумкова відомість ресурсів) розраховані відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».

Вважаємо, що тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Переможця закупівлі підлягала відхиленню згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 7
Номер: c88f47103ef748caac34851921eac3dd
Заголовок пункту скарги: 7. Щодо невідповідності наданої договірної ціни вимогам, визначеним тендерною документацією.Відповідно до п.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається: «Учасник, тендерна пропозиція якого рішенням Замовника визначена переможцем процедури закупівлі, зобов’язаний
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
7. Щодо невідповідності наданої договірної ціни вимогам, визначеним тендерною документацією.
Відповідно до п.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається:
«Учасник, тендерна пропозиція якого рішенням Замовника визначена переможцем процедури закупівлі, зобов’язаний протягом чотирьох днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір надати Замовнику через особистий кабінет електронного майданчика в Системі «Prozorro» скановані копії заповнених та підписаних тендерних форм «Пропозиція» (Додаток № 4 до тендерної документації), договірну ціну у форматі, який наведений у додатку 30 (п. 5.2.) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Несвоєчасне надання вищезазначених документів або їх невідповідність вимогам визначеним тендерною документацією буде розглянута Замовником, як відмова від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю та така пропозиція буде відхилена».

Відповідно до додатку № 8 до тендерної документації вимагається:
«1.Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей,
На підтвердження надати:
- 1. Інформаційна довідка* з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі чи фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі (на виконання вимог, визначених підпунктом 3 пункту 47 Особливостей).
*Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, із зазначенням дати формування не раніше дати оприлюдненого в електронній системі повідомлення про намір укладення договору
2. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»** сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі чи фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі (на виконання вимог, визначених пунктами 5, 6, 12 пункту 47 Особливостей).
**Документ повинен бути із датою видачі не більше місячної давнини (30 днів) відносно дати подання документа
Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
2. Учасник, тендерна пропозиція якого рішенням Замовника визначена переможцем процедури закупівлі, зобов’язаний протягом чотирьох днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір надати Замовнику через особистий кабінет електронного майданчика в Системі «Prozorro» скановані копії заповнених та підписаних тендерних форм «Пропозиція» (Додаток № 4 до тендерної документації), договірну ціну у форматі, який наведений у додатку 30 (п. 5.2.) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».».


Переможцем на виконання п.2 Додатку № 8 до тендерної документації надано договірну ціну
(файл «23. Договірна ціна.pdf»), яка не відповідає вимогам Настанови (п.5.2) з підстав, зазначених у пункті 6 цієї Скарги, оскільки не містить інформації, згідно з яким нормативним документом вона була виконана, що підтверджується наступним скріншотом:


Зважаючи на зазначене, надана договірна ціна не відповідає вимогам тендерної документації, та за наявності чіткої вимоги у п.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації про те, що невідповідність вимогам визначеним тендерною документацією буде розглянута Замовником, як відмова від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю та така пропозиція буде відхилена, переможець процедури ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРБУДСЕРВІС» відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, і тендерна пропозиція Переможця повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Переможця закупівлі підлягала відхиленню згідно з підпунктом 3 пункту 44 Особливостей.


Не виявивши невідповідностей у складі пропозиції Переможця та не відхиливши його пропозицію, Замовник порушив порядок розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі, а також наші права на об’єктивну та неупереджену оцінку.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір