• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з метрологічної повірки засобів вимірювальної техніки

Завершена

320 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
Період оскарження: 06.05.2025 16:15 - 11.05.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Недостовірне ствердження переможця про наявність приміщень і основних працівників у м. Суми

Номер: 03b4ccd0c4384518ae4d82006d12f32a
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-06-012602-a.b2
Назва: Недостовірне ствердження переможця про наявність приміщень і основних працівників у м. Суми
Вимога:
Переможець надав обґрунтування ціни, визначеної системою закупівель, як аномальна низька (лист від 19.05.2025 року вих..№2005Т). В цьому обґрунтування переможець наголосив на тому,що у них наявні приміщення та персонал у м. Суми. ТОВ «Рівнестандарт» уповноважене на повірку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (далі - ЗВТ) згідно вимог ст.18 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» . Згідно цієї статті, заявник мав подати на уповноваження Паспорт повірочної лабораторії, в формі 1 якого мають бути вказані усі приміщення, які належать заявнику на правах власності або за договором оренди не менше 5 років. В формі 2 Паспорту заявник має вказати персонал, відповідальний за повірку законодавчо регульованих ЗВТ, який працює у заявника по основному місцю роботи (не сумісник, не погодинник тощо) згідно вимог Наказу Мінекономіки України від 30.06.2020 року №1242. Ми впевнені, що ствердження переможця про наявність приміщень і основних працівників у м. Суми недостовірне. Для обґрунтування аномально низької ціни переможець повинен надати копії відповідних документів, а орган з уповноваження – Міністерство економіки України – має підтвердити достовірність цих документів. В іншому разі ми будемо змушені оскаржувати визнання ТОВ «Рівнестандарт» переможцем в Антимонопольному комітеті України.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини. Тендерна документація не містить окремих вимог до порядку формування ціни пропозиції учасника, а також порядку оформлення обґрунтування аномально низької ціни. Відповідно до пункту 28 Особливостей: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують нижню межу ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі». Законодавством не встановлено окремих вимог до форми, способу чи документів, якими має обґрунтовуватись аномально низька ціна. 19.05.2025р. пропозиція ТОВ «Рівнестандарт» визнана аномально низькою. Учасник ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом 1 частини 14 статті 29 Закону/абзацом 9 пункту 37 Особливостей та з дотриманням вимог тендерної документації, зокрема, обґрунтування містить пояснення, завдяки чому досягається економія коштів. У замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції такого учасника, оскільки учасник не порушив умови тендерної документації. Згідно статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників є добросовісна конкуренція серед учасників та максимальна економія, ефективність та пропорційність на всіх стадіях закупівлі. Згідно статті 18 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність»: 1. Органом з уповноваження на проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері метрології та метрологічної діяльності. 2. Для проведення повірки наукові метрологічні центри та повірочні лабораторії зобов’язані одержати свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології (далі - свідоцтво про уповноваження), яке видається органом з уповноваження. В складі своєї пропозиції ТОВ «Рівнестандарт» надало свідоцтва про уповноваження на проведення повірки ЗВТ, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології. 3. Для одержання свідоцтва про уповноваження наукові метрологічні центри, метрологічні центри та повірочні лабораторії (далі - заявники) подають до органу з уповноваження заяву про уповноваження. До заяви про уповноваження додаються: - паспорт повірочної лабораторії заявника або його відокремленого підрозділу, який буде виконувати роботи з повірки законодавчо регульованих ЗВТ, затверджений керівником заявника; - проект сфери уповноваження заявника на проведення повірки законодавчо регульованих ЗВТ, який повинен містити відомості про категорії законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та їх метрологічні характеристики, підписаний керівником заявника. - копія договору користування приміщенням (найму приміщення), укладеного не менше ніж на п’ять років з дня подання заявником заяви про уповноваження, засвідчена заявником (у разі якщо заявник не має власного приміщення, необхідного для виконання повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки відповідно до заявленої сфери уповноваження); - платіжний документ (платіжне доручення, квитанція) про сплату плати за видачу свідоцтва про уповноваження з відміткою банку, відділення поштового зв’язку або коду проведеної операції. Зазначений перелік документів, що додаються до заяви про уповноваження, є вичерпним. Замовником не вимагалось надання паспорту повірочної лабораторії, а також додатків до нього, проекту сфери уповноваження та копії договору користування (найму приміщення), так як ці документи потрібні для одержання свідоцтва про уповноваження, яке і було надано Учасником ТОВ «Рівнестандарт» в складі своєї тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Скасована
КЕП

Недостовірне ствердження переможця про наявність приміщень і основних працівників у м. Суми

Номер: 14217025d7f0404aba98ea2504f3fdb8
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-06-012602-a.a1
Назва: Недостовірне ствердження переможця про наявність приміщень і основних працівників у м. Суми
Скарга:
Переможець надав обґрунтування ціни, визначеної системою закупівель, як аномальна низька (лист від 19.05.2025 року вих..№2005Т). В цьому обґрунтування переможець наголосив на тому,що у них наявні приміщення та персонал у м. Суми. ТОВ «Рівнестандарт» уповноважене на повірку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (далі - ЗВТ) згідно вимог ст.18 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» . Згідно цієї статті, заявник мав подати на уповноваження Паспорт повірочної лабораторії, в формі 1 якого мають бути вказані усі приміщення, які належать заявнику на правах власності або за договором оренди не менше 5 років. В формі 2 Паспорту заявник має вказати персонал, відповідальний за повірку законодавчо регульованих ЗВТ, який працює у заявника по основному місцю роботи (не сумісник, не погодинник тощо) згідно вимог Наказу Мінекономіки України від 30.06.2020 року №1242. Ми впевнені, що ствердження переможця про наявність приміщень і основних працівників у м. Суми недостовірне. Для обґрунтування аномально низької ціни переможець повинен надати копії відповідних документів, а орган з уповноваження – Міністерство економіки України – має підтвердити достовірність цих документів. В іншому разі ми будемо змушені оскаржувати визнання ТОВ «Рівнестандарт» переможцем в Антимонопольному комітеті України.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 27.05.2025 00:00
Автор: СУМСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПОЛТАВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ", Юлія Руденко 380509396128 335059@UKR.NET https://www.gcsms.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ebcf864ae7e2470abe498e59f5735fa0
Заголовок пункту скарги: Недостовірне ствердження переможця про наявність приміщень і основних працівників у м. Суми
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Переможець надав обґрунтування ціни, визначеної системою закупівель, як аномальна низька (лист від 19.05.2025 року вих..№2005Т). В цьому обґрунтування переможець наголосив на тому,що у них наявні приміщення та персонал у м. Суми.
ТОВ «Рівнестандарт» уповноважене на повірку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (далі - ЗВТ) згідно вимог ст.18 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» . Згідно цієї статті, заявник мав подати на уповноваження Паспорт повірочної лабораторії, в формі 1 якого мають бути вказані усі приміщення, які належать заявнику на правах власності або за договором оренди не менше 5 років. В формі 2 Паспорту заявник має вказати персонал, відповідальний за повірку законодавчо регульованих ЗВТ, який працює у заявника по основному місцю роботи (не сумісник, не погодинник тощо) згідно вимог Наказу Мінекономіки України від 30.06.2020 року №1242.
Ми впевнені, що ствердження переможця про наявність приміщень і основних працівників у м. Суми недостовірне. Для обґрунтування аномально низької ціни переможець повинен надати копії відповідних документів, а орган з уповноваження – Міністерство економіки України – має підтвердити достовірність цих документів.
В іншому разі ми будемо змушені оскаржувати визнання ТОВ «Рівнестандарт» переможцем в Антимонопольному комітеті України.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір