• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Шини для транспортних засобів (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»– 34350000-5 шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид закупівлі: процедура закупівлі - відкриті торги відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.

Завершена

199 323.11 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 06.05.2025 16:03 - 11.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника

Номер: 5d17f70c281f4a61b56c7a07219aede5
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-06-012217-a.c1
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА» є учасником процедури закупівлі відкриті торги з особливостями, оголошеної замовником торгів Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло», далі по тексту «Замовник», предметом закупівлі є «Шини для транспортних засобів (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»– 34350000-5 шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності)», з ідентифікатором закупівлі UA-2025-05-06-012217-a.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 03.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.05.2025 15:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.06.2025 18:06
Дата виконання рішення Замовником: 09.06.2025 11:09
Коментар замовника щодо усунення порушень: З метою забезпечення виконання положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості) Замовником виконане рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 03.06.2025 року №8851-р/пк-пз.
Автор: ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА", Антоненко Оксана Петрівна +380674600418 office@viking-ak.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9f2ca65f2b45456791a9146235393eeb
Заголовок пункту скарги: ЩОДО НЕПРАВОМІРНОГО ВІДХИЛЕННЯ СКАРЖНИКА.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Згідно «Інформації про відхилення» Замовника в листі № 053/286-1103 від 21.05.2025 пропозицію ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА" відхилено відповідно до ч.2 п.44 Особливостей, підстава: учасник не надав довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження не знаходиться на тимчасово-окупованій території в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» (невідповідність п.п.16.4 п.16 розділу VI додатку №1 тендерної документації.
Однак, ми не можемо погодитися з таким рішенням Замовника через його незаконність.
Відповідно до умов п.15 «Інша інформація», що міститься у Додатку 1 до тендерної документації («Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей») Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України».
Звертаємо увагу, така довідка згідно умов ТД не відноситься до документів технічної частини пропозиції та не є тендерним забезпеченням у розумінні вимог п.43 Особливостей.
Відповідно до п.43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Отже, Замовник не надавши можливість учаснику виправити помилку порушив вимоги п.43 Особливостей.

Аналогічної правової позиції дотримується АМКУ у Рішенні №12865-р/пк-пз від 29.07.2024 в закупівлі UA-2024-06-20-005816-а https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-20-005816-a :
Обставини справи: Скаржник зазначає, що учасники у складі Пропозиції мали надати сертифікати або паспорти якості саме виробника на кожну позицію товару, а отже й свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 вимірювальної лабораторії саме виробника, яка й видала надані у складі Пропозиції сертифікати/паспорти якості.
У складі Пропозиції Переможця відсутнє свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 вимірювальної лабораторії, яка видала надані у складі Пропозиції паспорти/сертифікати якості, а саме - вимірювальної центральної заводської лабораторії ПрАТ "Коростенський завод "Янтар", тобто виробника запропонованої продукції.
Позиція АМКУ: свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005: Це свідоцтво засвідчує, що за результатами аудиту стан системи вимірювань ВИПРОБУВАЛЬНОЇ ЛАБОРАТОРІЇ ТОВ "ЕКСПЕРТНИЙ ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ ТА ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ" відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 "Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання".
Слід зазначити, що наданим Переможцем сертифікатом якості повністю не підтверджено відповідність продукції вимогам Замовника щодо фізико-хімічних показників предмета закупівлі, які містяться в розділі 2 "Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі" додатку 2 Документації.
Паспорти якості, що містять в складі Пропозиції Переможця, містять всі фізико-хімічних показників предмета закупівлі, які містяться в розділі 2 "Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі" додатку 2 Документації.
Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутнє свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 вимірювальної лабораторії, яка видала надані у складі Пропозиції паспорти.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.

Ще одне аналогічне рішення АМКУ № 1225-р/пк-пз від 02.02.2023 (номер скарги: UA-2023-01-11-009041-a.a2) закупівля https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-11-009041-a :
Обставини справи: Учасник не надав документа, який би підтверджував проходження працівниками гігієнічного навчання із здачею заліку з гігієнічних знань, що стало підставою для відхилення пропозиції учасника. Тож, учасник звернувся до АМКУ зі скаргою про те, що Замовник повинен був надати 24 години на виправлення недоліків.
Позиція АМКУ: Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Враховуючи викладене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника