-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код за ДК 021:2015 – 1951 (19510000-4) - Гумові вироби (пневморесори для тролейбусів та автобусів)
Закупівля оголошена з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівлель товарів робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами абзацу першого цього пункту тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) засвідчується нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
мін. крок: 1% або 1 036.00 UAH
Скарга щодо рішення Замовника
- 18 Гарантійний лист відповідність тех вимогам.pdf 26.05.2025 23:19
- 26 Порівняльна таблиця.pdf 26.05.2025 23:19
- 24 Цінова пропозиція.pdf 26.05.2025 23:19
- 25 Довідка з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.pdf 26.05.2025 23:19
- Скарга.pdf.p7s.zip 26.05.2025 23:19
- протокол УО 150.pdf 26.05.2025 23:19
- 24 Оригінал декларації про відповідність згідно ДСТУ ISOIEC 17050-12006.pdf 26.05.2025 23:19
- sign.p7s 26.05.2025 23:20
- рішення від 28.05.2025 №8471.pdf 28.05.2025 15:41
- інформація про резолютивну частину рішення від 04.06.2025 №8945.pdf 05.06.2025 12:28
- рішення від 04.06.2025 №8945.pdf 06.06.2025 15:54
- пояснення по суті скарги 30.05.2025 14:26
- пояснення по суті скарги word 30.05.2025 14:26
Пункт скарги
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
У зв’язку з відхиленням тендерної пропозиції ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» за результатами процедури закупівлі, оформленого Протоколом №150 від 21.05.2025 року, повідомляємо про наявність істотних порушень з боку Замовника, які суперечать вимогам чинного законодавства, зокрема вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
По-перше: 1. Відсутність підстав для відхилення пропозиції через невідповідність технічним вимогам
Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" на підставі того, що в колонці 4 Додатку № 4 до тендерної документації (ТД) учасник не вказав технічні характеристики запропонованих пневморесорів (РП-2001, РП-2002, РП-2003, РП-2004). Однак це рішення є незаконним з таких причин:
1.1. Вимоги тендерної документації були виконані
• У Додатку № 4 учасник чітко вказав:
o найменування товару (РП-2001, РП-2002 тощо);
o виробника (ФОП Куріляк З.З.);
o країну виробництва (Україна);
o каталожні номери (для пневморесори АВ-888 зазначено модель SP 55661 виробника SAMPA, країна виробництва - Туреччина).
Ці дані повністю відповідають вимогам ТД, яка вимагала лише зазначення:
"Технічні характеристики запропонованого предмету закупівлі Учасником, із зазначенням найменування, виробника та країни виробництва".
Таким чином, учасник виконав умови ТД, а замовник неправомірно розширив вимоги, вимагаючи додаткових технічних параметрів, які не були чітко вказані в тендерній документації.
Згідно з нормами чинного законодавства України, замовник не має права змінювати умови тендерної документації після закінчення строку подання пропозицій. Будь-яке доповнення чи зміна умов на етапі кваліфікації учасників вважається порушенням закону.
Стаття 24 Закону України "Про публічні закупівлі" прямо забороняє вносити зміни до тендерної документації після закінчення строку подання пропозицій.
Самостійне доповнення умов тендерної документації на етапі кваліфікації:
• Суперечить принципам недискримінації учасників, об'єктивності та неупередженості, визначеним у статті 5 Закону.
1.2. Вимоги до технічних характеристик не були чітко визначені
• У Додатку № 4 (колонка 3) замовник вказав лише загальні вимоги до якості (наприклад, відсутність дефектів, матеріал виготовлення), але не вказав конкретні технічні параметри, які повинен був надати учасник (наприклад, розміри, тиск, матеріал корда тощо).
• Якщо замовник вимагав додаткові технічні характеристики, вони мали бути чітко прописані в ТД (наприклад, у вигляді окремих граф або приміток). Оскільки цього не було зроблено, учасник не міг знати, які саме дані потрібно вказати.
1.3. Пропозиція учасника містить достатню інформацію для оцінки відповідності
• Для пневморесори АВ-888 учасник надав повні технічні характеристики (висота, діаметр, діаметр отвору), що доводить його готовність виконувати вимоги.
• Для інших моделей (РП-2001–РП-2004) замовник не вказав у ТД конкретних параметрів, тому учасник обґрунтовано вважав, що достатньо надати базові відомості (назва, каталожний номер, виробник, країна).
2.2. Необґрунтоване розширення вимог
Замовник самостійно доповнив вимоги ТД, вимагаючи від учасника технічних параметрів, які не були зазначені в оригінальній документації. Це суперечить:
• Принципу рівності учасників (інші учасники могли не надавати додаткові дані, оскільки вони не були обов’язковими).
• Закону України "Про публічні закупівлі", який забороняє змінювати вимоги після оголошення тендеру.
3. Наявність усіх необхідних документів у пропозиції учасника
Тендерна пропозиція ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" містила:
1. Повні технічні дані для пневморесори АВ-888 (висота, діаметр тощо).
2. Гарантійні листи, які підтверджують:
o Відповідність товару вимогам якості (Вих. № 29/1).
o Можливість обміну товару у разі невідповідності (Вих. № 29/2).
o Наявність супровідних документів (Вих. № 29/3).
o 18 Гарантійний лист відповідність тех вимогам (Вих. № 18)
o Декларація постачальника про відповідність.
3. Порівняльну таблицю з технічними параметрами, що доводить відповідність вимогам.
Ці документи повністю задовольняють вимоги ТД, і їх відхилення є необґрунтованим.
Висновок: незаконність рішення замовника
1. Тендерна пропозиція відповідала вимогам ТД, оскільки учасник надав усі дані, які були чітко зазначені в документації.
2. Замовник не мав права вимагати додаткові технічні параметри, які не були вказані в ТД.
3. Порушено процедуру оцінки – учаснику не надали можливості виправити "невідповідність".
4. Рішення про відхилення є суб’єктивним і суперечить нормам ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
-
Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ТОВ АВТОШИНИ ПРОЗОРО зазначене у ПРОТОКОЛ уповноваженої особи №150 від 21.05.2025 року.