-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Контейнери для збору медичних відходів одноразові (НК 024:2023 коди 36021 - Контейнер для цитотоксичних відходів; 35429 - Місткість для збирання колючо-різальних медичних відходів; 35429 - Місткість для збирання колючо-різальних медичних відходів) згідно ДК 021:2015 код 33140000-3 Медичні матеріали
Завершена
394 415.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 944.15 UAH
мін. крок: 1% або 3 944.15 UAH
Період оскарження:
06.05.2025 14:32 - 11.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Номер:
69b86bdfcf0547e796fc612704099e70
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-06-009275-a.c1
Назва:
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Декларація контейнер 1_2.pdf 24.05.2025 21:22
- Інструкція контейнери 5_10.pdf 24.05.2025 21:22
- рішення від 03.06.2024 № 9653.pdf 24.05.2025 21:22
- Інструкція контейнер 1_2.pdf 24.05.2025 21:22
- Протокол №121 Про відхилення ТП, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі — ФОП Усенко.pdf 24.05.2025 21:22
- рішення від 03.06.2024 № 9671 (1).pdf 24.05.2025 21:22
- Декларація контейнери 5_10 (1).pdf 24.05.2025 21:22
- Сертифікат якості контейнер 5.pdf 24.05.2025 21:22
- ФОТО ТОВАРУ (1).pdf 24.05.2025 21:22
- Додаток 1.2 до ТД.pdf 24.05.2025 21:22
- Сертифікат якості контейнер 10.pdf 24.05.2025 21:22
- рішення від 03.07.2024 № 11544.pdf 24.05.2025 21:22
- Тендерна документація (товари) - ред.09.05.2025.docx 24.05.2025 21:22
- Додаток 1 до ТД - Перелік документів та_або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ (товари) - 09.05.25.docx 24.05.2025 21:22
- Додаток 1.2 до ТД - Технічні вимоги - 3314 Контейнери - ред.09.05.2025.docx 24.05.2025 21:22
- Сертифікат якості контейнер 1_2 (1).pdf 24.05.2025 21:22
- рішення від 20.12.2023 № 20566 (1).pdf 24.05.2025 21:22
- Скарга_неправомірне_відхилення_UA_2025_05_06_009275_a.docx 24.05.2025 21:22
- Електронна форма Тендерна пропозиція.pdf 24.05.2025 21:22
- лист виробника (5).pdf 24.05.2025 21:22
- sign.p7s 24.05.2025 21:49
- рішення від 27.05.2025 №8404.pdf 27.05.2025 14:45
- інформація про резолютивну частину рішення від 04.06.2025 №8944.pdf 05.06.2025 12:27
- рішення від 04.06.2025 №8944.pdf 06.06.2025 15:50
- Протокол №127 про надання відповіді на запит АМКУ.pdf 28.05.2025 15:54
- Протокол №127 про надання відповіді на запит АМКУ.docx 28.05.2025 15:54
- рішення від 14.06.2023 № 8694.pdf 28.05.2025 15:54
- Протокол №130 вимога АМКУ.pdf 09.06.2025 08:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.05.2025 19:36
Дата розгляду скарги:
04.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.05.2025 14:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.06.2025 15:50
Дата виконання рішення Замовником:
09.06.2025 08:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця Усенко Дениса Юрійовича.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8e5941decfe3437c82b5d0367758ade7
Заголовок пункту скарги:
Скаржник не погоджується з рішенням про відхилення тендерної пропозиції ФОП Усенко Денис Юрійович (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 121 від 20.05.2025)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 6” ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі — Замовник) 06.05.2025 відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), було оголошено відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями №UA-2025-05-06-009275-a на закупівлю за предметом Контейнери для збору медичних відходів одноразові (НК 024:2023 коди 36021 - Контейнер для цитотоксичних відходів; 35429 - Місткість для збирання колючо-різальних медичних відходів; 35429 - Місткість для збирання колючо-різальних медичних відходів) згідно ДК 021:2015 код 33140000-3 Медичні матеріали (далі – Закупівля).
Розкриття тендерних пропозицій відбулось 14.05.2025. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у Закупівлі взяли два учасника, а саме:
1) ФОП ЖУЖОМА АННА ВОЛОДИМИРІВНА із остаточною ціновою пропозицією 314 999,00 грн;
2) ФОП Усенко Денис Юрійович із остаточною ціновою пропозицією 315 000,00 грн (далі - Скаржник).
Згідно протокольного рішення уповноваженої особи № 121 від 20.05.2025 тендерну пропозицію Скаржника відхилено на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Скаржник не погоджується з даним рішенням та вважає його таким, що порушує законодавство з публічних закупівель з огляду на наступне.
Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи №121 від 20.05.2025 як опис підстави для відхилення Скаржника вказано наступне: “..Учасником не надано інформацію відповідно вимог, зазначених у примітці 5 форми Додатку 1,2 тендерної документації закупівлі, а саме не надано інформацію про назву документа(-ів) відповідності по всім характеристикам номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно вимог кол.6 таблиці розділу 2 Додатку 1.2 до тендерної документації, зокрема про: інформаційні матеріали виробника товару: каталог, та/або буклет, та/або брошура, та/або інструкція по застосуванню (експлуатації), та/або технічний паспорт, та/або витяг з веб-порталу українською мовою, та/або інший документ, складений або перекладений українською мовою; фото товару.”
Скаржник не погоджується із наведеним з огляду на наступне.
Нова редакції тендерної документації на Закупівлю затверджена рішенням уповноваженої особи від 09.05.2025 №106 (далі - Тендерна документація).
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) наведені у Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку 1.2 до тендерної документації.
Учасник у складі тендерної пропозиції має надати:
- підписану інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за формою, викладеною в Додатку 1.2 до тендерної документації,
- інформацію та документи, які визначені у Додатку 1.2 до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Додатком 1.2 до Тендерної документації Замовник визначив форму подання документу на підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та зазначив примітку “Учасник не повинен вносити будь-які зміни до змісту форми, окрім заповнення полів форми, призначених для внесення інформації учасником. Вимоги по заповненню форми зазначені у примітках Додатку 1.2 до тендерної документації”.
У колонці 6 розділу 2 Додатку 1.2 до Тендерної документації встановлені вимоги до документа(-ів) підтвердження відповідності. Так, учасник на підтвердження повинен надати документ(и) відповідності на всі характеристики номенклатурної позиції предмета закупівлі чинні на момент подання, а саме:
1) декларація (сертифікат) відповідності Технічному регламенту або лист-роз’яснення у випадку якщо товар, що пропонується учасником, не відноситься до медичних виробів;
2) сертифікат (паспорт) якості виробника;
3) інформаційні матеріали виробника товару: каталог, та/або буклет, та/або брошура, та/або інструкція по застосуванню (експлуатації), та/або технічний паспорт, та/або витяг з веб-порталу українською мовою, та/або інший документ, складений або перекладений українською мовою;
4) фото товару;
5) лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки учасником товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені тендерною документацією процедури закупівлі та пропозицією учасника (якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника).
Тобто, колонка 6 розділу 2 Додатку 1.2 до Тендерної документації містить чіткі вимоги щодо надання в складі тендерної пропозиції зазначеного переліку документів та не містить жодних інших приміток. Замовник сформулював вимогу саме як “надання документа(ів)”.
У колонці 7.2 розділу 2 Додатку 1.2 до Тендерної документації на вимогу Замовника учасник повинен зазначити документ(и) відповідності, надані у складі тендерної пропозиції учасника5
Згідно примітки 5 Додатку 1.2 до Тендерної документації на підтвердження інформації, зазначеній учасником у колонці 7.1 таблиці розділу 2 Додатку 1.2 до тендерної документації, учасник повинен надати інформацію про назву документа(-ів) відповідності по всім характеристикам номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно вимог кол.6 таблиці розділу 2 Додатку 1.2 до тендерної документації та/або надати інформацію про назву електронного документа (файлу), завантаженого в електронну систему закупівель в складі тендерної пропозиції учасника. Якщо у документі/файлі більш однієї сторінки та/або інформація наведена у табличній формі, учасник повинен додатково надати інформацію про номер сторінки документа/файлу та/або порядковий номер в таблиці. У завантаженому учасником електронному документі (файлі) в електронну систему закупівель в складі його тендерної пропозиції, учасник може виділити кольором текст, який підтверджує відповідність запропонованого ним товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі (кол.5.1-5.2 таблиці). Приклади заповнення кол.7.2 таблиці: Інструкція стр.2 (файл «Інструкція.pdf», стр. 3) або (файл «Технічні документи.pdf», стр. 10).
Тобто, згідно зазначених вимог учасник має окремо надати:
- документи відповідності на всі характеристики номенклатурної позиції предмета закупівлі чинні на момент подання, за переліком визначеним в колонці 6 розділу 2 Додатку 1.2 до тендерної документації,
та в колонці 7.2 розділу 2 Додатку 1.2 до тендерної документації вказати:
- інформацію про назву документа(-ів) відповідності по всім характеристикам номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно вимог кол.6 таблиці розділу 2 Додатку 1.2 до тендерної документації та/або надати інформацію про назву електронного документа (файлу), завантаженого в електронну систему закупівель в складі тендерної пропозиції учасника.
Отже, вимога згідно примітки 5 розділу 2 Додатку 1.2 до Тендерної документації полягає у необхідності зазначити назви документу чи файлу, із тих, що надані в складі тендерної пропозиції на виконання вимог колонки 6 даного додатку та яким підтверджено всі характеристики кожної номенклатурної позиції предмета Закупівлі. При цьому, замовник не вимагає в колонці 7.2 зазначати всі документи, які надані на підтвердження відповідності характеристик предмету Закупівлі. Більше того, формулювання самої вимоги примітки 5 розділу 2 Додатку 1.2 до Тендерної документації передбачає надання документу чи файлу у формі однини, а саме: “..інформацію про назву документа(-ів)” та/або “..надати інформацію про назву електронного документа (файлу)”.
На виконання підпункту 4.1 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації Скаржником надано підписану інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за формою, викладеною в Додатку 1.2 до тендерної документації (файл “Додаток 1.2 до ТД.pdf”).
Також Скаржником надано інформацію та документи, які визначені колонці 6 розділу 2 Додатку 1.2 до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі:
- СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ № 12/05-5 від 12.05.2025 р. на контейнер для збору голок і медичних відходів, одноразовий, 5л (файл “Сертифікат якості контейнер 5.pdf”)
- Інструкція із застосування КОНТЕЙНЕРІВ ДЛЯ ПАКОВАННЯ ТОКСИЧНИХ ВІДХОДІВ ТА ВІДХОДІВ ЦИТОТОКСИЧНИХ/ ЦИТОСТАТИЧНИХ ЛІКАРСЬКИХ ПРЕПАРАТІB, ПЛАСТИКОВИХ, ОДНОРАЗОВИХ, затверджена ТОВ “УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ” від 01.05.2025 (файл “Інструкція контейнер 1_2.pdff”)
- СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ № 12/05-1 від 12.05.2025 р. на Контейнер для паковання токсичних відходів та відходів цитотоксичних/ цитостатичних лікарських препаратів, пластиковий, одноразовий, 1,2л (файл “Сертифікат якості контейнер 1_2.pdf”)
- ДЕКЛАРАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ № 4/2025 медичних виробів «Контейнери для паковання токсичних відходів та відходів цитотоксичних / цитостатичних лікарських препаратів, пластикові, одноразові» (файл “Декларація контейнер 1_2.pdf”)
- ДЕКЛАРАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ № 6/2025 медичних виробів «Контейнери для збору голок і медичних відходів, одноразові» (файл “Декларація контейнери 5_10.pdf”)
- СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ № 12/05-6 від 12.05.2025 р. на Контейнер для збору голок і медичних відходів, одноразовий, 10л (файл “Сертифікат якості контейнер 10.pdf”)
- Інструкція із застосування КОНТЕЙНЕРІВ ДЛЯ ЗБОРУ ГОЛОК І МЕДИЧНИХ ВІДХОДІВ, ОДНОРАЗОВИХ, затверджена ТОВ “УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ” від 01.05.2025 (файл “Інструкція контейнери 5_10.pdf”)
- гарантійний лист виробника ТОВ “УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ” № 25 від 13.05.2025 (файл “лист виробника.pdf”)
- фото товару (файл “ФОТО ТОВАРУ.pdf)
У колонці 7.2 розділі 2 Додатку 1.2 до тендерної документації, що наданий в складі тендерної пропозиція Скаржника, зазначений відповідний документ, із перелічених вище. При цьому, зазначені Скаржником документи містять інформацію, яка повністю підтверджує відповідність щодо кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Просимо зауважити, що згідно протокольного рішення № 121 від 20.05.2025 Замовником не було встановлено відсутність у складі тендерної пропозиції Скаржника документів відповідності на всі характеристики номенклатурної позиції предмета закупівлі чинні на момент подання, а також не було встановлено в складі тендерної пропозиції Скаржника помилки, виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. При цьому, за наявності всіх документів у відповідності до вимог підпункту 4.1 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації та Додатку 1.2 до тендерної документації, прийнято безпідставне рішення про відхилення Скаржника.
Отже, рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей (замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей) необґрунтоване та безпідставне.
Розкриття тендерних пропозицій відбулось 14.05.2025. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у Закупівлі взяли два учасника, а саме:
1) ФОП ЖУЖОМА АННА ВОЛОДИМИРІВНА із остаточною ціновою пропозицією 314 999,00 грн;
2) ФОП Усенко Денис Юрійович із остаточною ціновою пропозицією 315 000,00 грн (далі - Скаржник).
Згідно протокольного рішення уповноваженої особи № 121 від 20.05.2025 тендерну пропозицію Скаржника відхилено на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Скаржник не погоджується з даним рішенням та вважає його таким, що порушує законодавство з публічних закупівель з огляду на наступне.
Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи №121 від 20.05.2025 як опис підстави для відхилення Скаржника вказано наступне: “..Учасником не надано інформацію відповідно вимог, зазначених у примітці 5 форми Додатку 1,2 тендерної документації закупівлі, а саме не надано інформацію про назву документа(-ів) відповідності по всім характеристикам номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно вимог кол.6 таблиці розділу 2 Додатку 1.2 до тендерної документації, зокрема про: інформаційні матеріали виробника товару: каталог, та/або буклет, та/або брошура, та/або інструкція по застосуванню (експлуатації), та/або технічний паспорт, та/або витяг з веб-порталу українською мовою, та/або інший документ, складений або перекладений українською мовою; фото товару.”
Скаржник не погоджується із наведеним з огляду на наступне.
Нова редакції тендерної документації на Закупівлю затверджена рішенням уповноваженої особи від 09.05.2025 №106 (далі - Тендерна документація).
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) наведені у Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку 1.2 до тендерної документації.
Учасник у складі тендерної пропозиції має надати:
- підписану інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за формою, викладеною в Додатку 1.2 до тендерної документації,
- інформацію та документи, які визначені у Додатку 1.2 до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Додатком 1.2 до Тендерної документації Замовник визначив форму подання документу на підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та зазначив примітку “Учасник не повинен вносити будь-які зміни до змісту форми, окрім заповнення полів форми, призначених для внесення інформації учасником. Вимоги по заповненню форми зазначені у примітках Додатку 1.2 до тендерної документації”.
У колонці 6 розділу 2 Додатку 1.2 до Тендерної документації встановлені вимоги до документа(-ів) підтвердження відповідності. Так, учасник на підтвердження повинен надати документ(и) відповідності на всі характеристики номенклатурної позиції предмета закупівлі чинні на момент подання, а саме:
1) декларація (сертифікат) відповідності Технічному регламенту або лист-роз’яснення у випадку якщо товар, що пропонується учасником, не відноситься до медичних виробів;
2) сертифікат (паспорт) якості виробника;
3) інформаційні матеріали виробника товару: каталог, та/або буклет, та/або брошура, та/або інструкція по застосуванню (експлуатації), та/або технічний паспорт, та/або витяг з веб-порталу українською мовою, та/або інший документ, складений або перекладений українською мовою;
4) фото товару;
5) лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки учасником товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені тендерною документацією процедури закупівлі та пропозицією учасника (якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника).
Тобто, колонка 6 розділу 2 Додатку 1.2 до Тендерної документації містить чіткі вимоги щодо надання в складі тендерної пропозиції зазначеного переліку документів та не містить жодних інших приміток. Замовник сформулював вимогу саме як “надання документа(ів)”.
У колонці 7.2 розділу 2 Додатку 1.2 до Тендерної документації на вимогу Замовника учасник повинен зазначити документ(и) відповідності, надані у складі тендерної пропозиції учасника5
Згідно примітки 5 Додатку 1.2 до Тендерної документації на підтвердження інформації, зазначеній учасником у колонці 7.1 таблиці розділу 2 Додатку 1.2 до тендерної документації, учасник повинен надати інформацію про назву документа(-ів) відповідності по всім характеристикам номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно вимог кол.6 таблиці розділу 2 Додатку 1.2 до тендерної документації та/або надати інформацію про назву електронного документа (файлу), завантаженого в електронну систему закупівель в складі тендерної пропозиції учасника. Якщо у документі/файлі більш однієї сторінки та/або інформація наведена у табличній формі, учасник повинен додатково надати інформацію про номер сторінки документа/файлу та/або порядковий номер в таблиці. У завантаженому учасником електронному документі (файлі) в електронну систему закупівель в складі його тендерної пропозиції, учасник може виділити кольором текст, який підтверджує відповідність запропонованого ним товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі (кол.5.1-5.2 таблиці). Приклади заповнення кол.7.2 таблиці: Інструкція стр.2 (файл «Інструкція.pdf», стр. 3) або (файл «Технічні документи.pdf», стр. 10).
Тобто, згідно зазначених вимог учасник має окремо надати:
- документи відповідності на всі характеристики номенклатурної позиції предмета закупівлі чинні на момент подання, за переліком визначеним в колонці 6 розділу 2 Додатку 1.2 до тендерної документації,
та в колонці 7.2 розділу 2 Додатку 1.2 до тендерної документації вказати:
- інформацію про назву документа(-ів) відповідності по всім характеристикам номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно вимог кол.6 таблиці розділу 2 Додатку 1.2 до тендерної документації та/або надати інформацію про назву електронного документа (файлу), завантаженого в електронну систему закупівель в складі тендерної пропозиції учасника.
Отже, вимога згідно примітки 5 розділу 2 Додатку 1.2 до Тендерної документації полягає у необхідності зазначити назви документу чи файлу, із тих, що надані в складі тендерної пропозиції на виконання вимог колонки 6 даного додатку та яким підтверджено всі характеристики кожної номенклатурної позиції предмета Закупівлі. При цьому, замовник не вимагає в колонці 7.2 зазначати всі документи, які надані на підтвердження відповідності характеристик предмету Закупівлі. Більше того, формулювання самої вимоги примітки 5 розділу 2 Додатку 1.2 до Тендерної документації передбачає надання документу чи файлу у формі однини, а саме: “..інформацію про назву документа(-ів)” та/або “..надати інформацію про назву електронного документа (файлу)”.
На виконання підпункту 4.1 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації Скаржником надано підписану інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за формою, викладеною в Додатку 1.2 до тендерної документації (файл “Додаток 1.2 до ТД.pdf”).
Також Скаржником надано інформацію та документи, які визначені колонці 6 розділу 2 Додатку 1.2 до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі:
- СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ № 12/05-5 від 12.05.2025 р. на контейнер для збору голок і медичних відходів, одноразовий, 5л (файл “Сертифікат якості контейнер 5.pdf”)
- Інструкція із застосування КОНТЕЙНЕРІВ ДЛЯ ПАКОВАННЯ ТОКСИЧНИХ ВІДХОДІВ ТА ВІДХОДІВ ЦИТОТОКСИЧНИХ/ ЦИТОСТАТИЧНИХ ЛІКАРСЬКИХ ПРЕПАРАТІB, ПЛАСТИКОВИХ, ОДНОРАЗОВИХ, затверджена ТОВ “УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ” від 01.05.2025 (файл “Інструкція контейнер 1_2.pdff”)
- СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ № 12/05-1 від 12.05.2025 р. на Контейнер для паковання токсичних відходів та відходів цитотоксичних/ цитостатичних лікарських препаратів, пластиковий, одноразовий, 1,2л (файл “Сертифікат якості контейнер 1_2.pdf”)
- ДЕКЛАРАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ № 4/2025 медичних виробів «Контейнери для паковання токсичних відходів та відходів цитотоксичних / цитостатичних лікарських препаратів, пластикові, одноразові» (файл “Декларація контейнер 1_2.pdf”)
- ДЕКЛАРАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ № 6/2025 медичних виробів «Контейнери для збору голок і медичних відходів, одноразові» (файл “Декларація контейнери 5_10.pdf”)
- СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ № 12/05-6 від 12.05.2025 р. на Контейнер для збору голок і медичних відходів, одноразовий, 10л (файл “Сертифікат якості контейнер 10.pdf”)
- Інструкція із застосування КОНТЕЙНЕРІВ ДЛЯ ЗБОРУ ГОЛОК І МЕДИЧНИХ ВІДХОДІВ, ОДНОРАЗОВИХ, затверджена ТОВ “УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ” від 01.05.2025 (файл “Інструкція контейнери 5_10.pdf”)
- гарантійний лист виробника ТОВ “УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ” № 25 від 13.05.2025 (файл “лист виробника.pdf”)
- фото товару (файл “ФОТО ТОВАРУ.pdf)
У колонці 7.2 розділі 2 Додатку 1.2 до тендерної документації, що наданий в складі тендерної пропозиція Скаржника, зазначений відповідний документ, із перелічених вище. При цьому, зазначені Скаржником документи містять інформацію, яка повністю підтверджує відповідність щодо кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Просимо зауважити, що згідно протокольного рішення № 121 від 20.05.2025 Замовником не було встановлено відсутність у складі тендерної пропозиції Скаржника документів відповідності на всі характеристики номенклатурної позиції предмета закупівлі чинні на момент подання, а також не було встановлено в складі тендерної пропозиції Скаржника помилки, виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. При цьому, за наявності всіх документів у відповідності до вимог підпункту 4.1 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації та Додатку 1.2 до тендерної документації, прийнято безпідставне рішення про відхилення Скаржника.
Отже, рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей (замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей) необґрунтоване та безпідставне.
×
-
Назва доказу:
гарантійний лист виробника ТОВ “УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ” № 25 від 13.05.2025; 12) фото товару
-
Повʼязаний документ:
лист виробника (5).pdf
-
-
Назва доказу:
Інструкція із застосування КОНТЕЙНЕРІВ ДЛЯ ЗБОРУ ГОЛОК І МЕДИЧНИХ ВІДХОДІВ, ОДНОРАЗОВИХ, затверджена ТОВ “УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ” від 01.05.2025 (файл “Інструкція контейнери 5_10.pdf”);
-
Повʼязаний документ:
Інструкція контейнери 5_10.pdf
-
-
Назва доказу:
СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ № 12/05-6 від 12.05.2025 р. на Контейнер для збору голок і медичних відходів, одноразовий, 10л;
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат якості контейнер 10.pdf
-
-
Назва доказу:
ДЕКЛАРАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ № 6/2025 медичних виробів «Контейнери для збору голок і медичних відходів, одноразові»;
-
Повʼязаний документ:
Декларація контейнери 5_10 (1).pdf
-
-
Назва доказу:
ДЕКЛАРАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ № 4/2025 медичних виробів «Контейнери для паковання токсичних відходів та відходів цитотоксичних / цитостатичних лікарських препаратів, пластикові, одноразові»;
-
Повʼязаний документ:
Декларація контейнер 1_2.pdf
-
-
Назва доказу:
СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ № 12/05-1 від 12.05.2025 р. на Контейнер для паковання токсичних відходів та відходів цитотоксичних/ цитостатичних лікарських препаратів, пластиковий, одноразовий, 1,2л;
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат якості контейнер 1_2 (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Інструкція із застосування КОНТЕЙНЕРІВ ДЛЯ ПАКОВАННЯ ТОКСИЧНИХ ВІДХОДІВ ТА ВІДХОДІВ ЦИТОТОКСИЧНИХ/ ЦИТОСТАТИЧНИХ ЛІКАРСЬКИХ ПРЕПАРАТІB, ПЛАСТИКОВИХ, ОДНОРАЗОВИХ, затверджена ТОВ “УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ” від 01.05.2025;
-
Повʼязаний документ:
Інструкція контейнер 1_2.pdf
-
-
Назва доказу:
СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ № 12/05-5 від 12.05.2025 р. на контейнер для збору голок і медичних відходів, одноразовий, 5л;
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат якості контейнер 5.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1.2 до тендерної документації;
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1.2 до ТД.pdf
-
-
Назва доказу:
Витяг з Тендерної документації (файли “Тендерна документація (товари) - ред.09.05.2025.docx”, “Додаток 1 до ТД - Перелік документів та_або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ (товари) - 09.05.25”, “Додаток 1.2 до ТД - Технічні вимоги - 3314 Контейнери - ред.09.05.2025”);
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1.2 до ТД - Технічні вимоги - 3314 Контейнери - ред.09.05.2025.docx
-
-
Назва доказу:
протокольне рішення уповноваженої особи № 121 від 20.05.2025
-
Повʼязаний документ:
Протокол №121 Про відхилення ТП, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі — ФОП Усенко.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Усенко Денис Юрійович, що викладене в протокольному рішенні уповноваженої особи № 121 від 20.05.2025.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
35ac7202d7ac47f2b48bee86ab866d7e
Заголовок пункту скарги:
Скаржник не погоджується з рішенням про відхилення тендерної пропозиції ФОП Усенко Денис Юрійович (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 121 від 20.05.2025)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Згідно протокольного рішення уповноваженої особи № 121 від 20.05.2025 тендерну пропозицію Скаржника відхилено на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи № 121 від 20.05.2025 як опис підстави для відхилення Скаржника вказано наступне: “Учасником у складі тендерної пропозиції надано інформацію та / або документи, якi не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями в інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: … наданий документ Учасника з фото товарів (файл “ФОТО ТОВАРУ.pdf) без КЕП/УЕП учасника та не містить підписів уповноваженої особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), не містить КЕП/УЕП/підпис та печатку (у разі використання) виробника товару.”
Скаржник не погоджується із наведеним з огляду на наступне.
Відповідно до підпункту 2 пункту 7.7 Додатку 1 до Тендерної документації учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника.
Разом з тим, замовник зазначає, що документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Відповідно до пункту 31 Особливостей тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
На виконання зазначених вимог Скаржник під час подання тендерної пропозиції наклав кваліфікований електронний підпис (КЕП) особи уповноваженої на підписання своєї тендерної пропозиції.
Так, Скаржником у складі тендерної пропозиції було розміщено наступні файли, зокрема, "Електронний підпис" (13.05.2025) та “ФОТО ТОВАРУ” (13.05.2025).
За результатами перевірки файлу "Електронний підпис" на веб-порталі Центрального засвідчувального органу czo.gov.ua/verify., було встановлено наступне:
Підписувач Усенко Денис Юрійович
П.І.Б. Усенко Денис Юрійович
Країна Україна
РНОКПП 3017401550
Код ЄДРПОУ 3017401550
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача)
23:22:37 13.05.2025
Сертифікат виданий КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
Серійний номер 66B30E0800000000000000000000000000000001
Тип носія особистого ключа ЗНКІ смарт-карта чи е.ключ Автор 338
Серійний номер носія особистого ключа Не визначено
Алгоритм підпису ДСТУ 4145
Тип підпису Кваліфікований
Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped)
Формат підпису Базовий (CAdES-BES)
Сертифікат Кваліфікований
Крім того, електронна система закупівель формує подані учасником та підписані електронним підписом документи в електронну форму “Тендерна пропозиція/Пропозиція”, що доступна для перегляду в новому дизайні сторінки тендера UA-2025-05-06-009275-a на веб порталі Уповноваженого органу.
Дана форма містить документи тендерної пропозиції Скаржника у вигляді активних посилань на кожен поданий документ та одночасно QR код електронного підпису Скаржника, а саме:
За таких умов, Замовник не довів, яким чином оформлення тендерної пропозиції Скаржника впливає на зміст його пропозиції взагалі та на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, зокрема.
Зазначена позиція Скаржника неодноразово підтверджена рішеннями Органу оскарження, а саме: №20566-р/пк-пз від 20.12.2023, №9653-р/пк-пз від 03.06.2024, №9671-р/пк-пз від 03.06.2024, № 11544-р/пк-пз від 03.07.2024
Отже, рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей (замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей) необґрунтоване та безпідставне.
Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи № 121 від 20.05.2025 як опис підстави для відхилення Скаржника вказано наступне: “Учасником у складі тендерної пропозиції надано інформацію та / або документи, якi не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями в інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: … наданий документ Учасника з фото товарів (файл “ФОТО ТОВАРУ.pdf) без КЕП/УЕП учасника та не містить підписів уповноваженої особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), не містить КЕП/УЕП/підпис та печатку (у разі використання) виробника товару.”
Скаржник не погоджується із наведеним з огляду на наступне.
Відповідно до підпункту 2 пункту 7.7 Додатку 1 до Тендерної документації учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника.
Разом з тим, замовник зазначає, що документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Відповідно до пункту 31 Особливостей тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
На виконання зазначених вимог Скаржник під час подання тендерної пропозиції наклав кваліфікований електронний підпис (КЕП) особи уповноваженої на підписання своєї тендерної пропозиції.
Так, Скаржником у складі тендерної пропозиції було розміщено наступні файли, зокрема, "Електронний підпис" (13.05.2025) та “ФОТО ТОВАРУ” (13.05.2025).
За результатами перевірки файлу "Електронний підпис" на веб-порталі Центрального засвідчувального органу czo.gov.ua/verify., було встановлено наступне:
Підписувач Усенко Денис Юрійович
П.І.Б. Усенко Денис Юрійович
Країна Україна
РНОКПП 3017401550
Код ЄДРПОУ 3017401550
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача)
23:22:37 13.05.2025
Сертифікат виданий КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
Серійний номер 66B30E0800000000000000000000000000000001
Тип носія особистого ключа ЗНКІ смарт-карта чи е.ключ Автор 338
Серійний номер носія особистого ключа Не визначено
Алгоритм підпису ДСТУ 4145
Тип підпису Кваліфікований
Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped)
Формат підпису Базовий (CAdES-BES)
Сертифікат Кваліфікований
Крім того, електронна система закупівель формує подані учасником та підписані електронним підписом документи в електронну форму “Тендерна пропозиція/Пропозиція”, що доступна для перегляду в новому дизайні сторінки тендера UA-2025-05-06-009275-a на веб порталі Уповноваженого органу.
Дана форма містить документи тендерної пропозиції Скаржника у вигляді активних посилань на кожен поданий документ та одночасно QR код електронного підпису Скаржника, а саме:
За таких умов, Замовник не довів, яким чином оформлення тендерної пропозиції Скаржника впливає на зміст його пропозиції взагалі та на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, зокрема.
Зазначена позиція Скаржника неодноразово підтверджена рішеннями Органу оскарження, а саме: №20566-р/пк-пз від 20.12.2023, №9653-р/пк-пз від 03.06.2024, №9671-р/пк-пз від 03.06.2024, № 11544-р/пк-пз від 03.07.2024
Отже, рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей (замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей) необґрунтоване та безпідставне.
×
-
Назва доказу:
рішення Органу оскарження № 11544-р/пк-пз від 03.07.2024.
-
Повʼязаний документ:
рішення від 03.07.2024 № 11544.pdf
-
-
Назва доказу:
рішення Органу оскарження №9671-р/пк-пз від 03.06.2024;
-
Повʼязаний документ:
рішення від 03.06.2024 № 9671 (1).pdf
-
-
Назва доказу:
рішення Органу оскарження №9653-р/пк-пз від 03.06.2024;
-
Повʼязаний документ:
рішення від 03.06.2024 № 9653.pdf
-
-
Назва доказу:
рішення Органу оскарження №20566-р/пк-пз від 20.12.2023;
-
Повʼязаний документ:
рішення від 20.12.2023 № 20566 (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Витяг з Тендерної документації (файли “Тендерна документація (товари) - ред.09.05.2025.docx”, “Додаток 1 до ТД - Перелік документів та_або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ (товари) - 09.05.25”);
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація (товари) - ред.09.05.2025.docx
-
-
Назва доказу:
електронна форма “Тендерна пропозиція/пропозиція”;
-
Повʼязаний документ:
Електронна форма Тендерна пропозиція.pdf
-
-
Назва доказу:
протокольне рішення уповноваженої особи № 121 від 20.05.202
-
Повʼязаний документ:
Протокол №121 Про відхилення ТП, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі — ФОП Усенко.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Усенко Денис Юрійович, що викладене в протокольному рішенні уповноваженої особи № 121 від 20.05.2025.