• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з організації управління небезпечними відходами: комплекс операцій збирання та з подальшим обробленням (відновлення та видалення) небезпечних відходів та знищення наркотичних засобів, психотропних речовин (Код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) (ДК 90524200-8 - Послуги з утилізації/видалення медичних відходів)

Завершена

4 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 500.00 UAH
Період оскарження: 06.05.2025 11:03 - 11.05.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на рішення Замовника

Номер: af35f589425345f4a6f0ad39d74eb069
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-06-004031-a.b1
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Від 08 червня 2025 року Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Замовник, рішення якого оскаржуються: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ЮРІЯ СЕМЕНЮКА" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ Код ЄДРПОУ 02000010 33027, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Київська, 78г Скаржник: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" Код в ЄДРПОУ 38469527 Юридична адреса 18000, м. Черкаси, б-р Шевченка, 190 Інформація про закупівлю: Послуги з організації управління небезпечними відходами: комплекс операцій збирання та з подальшим обробленням (відновлення та видалення) небезпечних відходів та знищення наркотичних засобів, психотропних речовин (Код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) (ДК 90524200-8 - Послуги з утилізації/видалення медичних відходів) Ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-06-004031-a Скарга на рішення Замовника (у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178) Через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» 06.05.2025 11:06. Замовником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ЮРІЯ СЕМЕНЮКА" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями (90524200-8 Послуги з утилізації/видалення медичних Відходів , ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-06-004031-a. Свої пропозиції до участі у даній закупівлі подали ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" з ціною 3 310 074,00 грн. з ПДВ, ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» з ціною 4 094 400,00 грн. з ПДВ Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.06.2025 Замовником було відхилено тендерну пропозицію Скаржника. Вважаємо, що незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника (суб’єкта оскарження), є рішення Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації. Скаржник вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до положень абз. 2 ч. 8 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ 18.02.2025 о 00:00 закінчився строк подання тендерних пропозицій по закупівлі (Послуги з організації управління небезпечними відходами: комплекс операцій збирання та з подальшим обробленням (відновлення та видалення) небезпечних відходів та знищення наркотичних засобів, психотропних речовин (Код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) (ДК 90524200-8 - Послуги з утилізації/видалення медичних відходів) ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-06-004031-a. Свої пропозиції до участі у даній закупівлі подали ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" з ціною 3 310 074,00 грн. з ПДВ, ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» з ціною 4 094 400,00 грн. з ПДВ Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.06.2025 Замовником було відхилено тендерну пропозицію Скаржника. Учасник-скаржник категорично не погоджується із таким рішенням Замовника та вимагає скасувати його з підстав незаконності, необґрунтованості та порушення принципів об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, з огляду на наступні обставини. Так, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.06.2025 містив наступну інформацію: «17.04.2025 р під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" на відповідність вимогам тендерної документації виявлено невідповідності та надано учаснику 24 години на їх усунення на підставі пункту 43 Особливостей: Під час повторного розгляду пропозиції учасника ПрАТ "ВФ Україна" на відповідність вимогам тендерної документації виявлено, що Учасник усунув невідповідності не в повній мірі/не усунув невідповідності, а саме: І Розділ. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога, щодо надання Ліцензії Державної служби України з контролю за наркотиками який(-а) свідчить про наявність даної ліцензії в учасника. Згідно Додатку № 2 Технічне завдання, пункту 6 Виконавець повинен мати Ліцензію Державної служби України з контролю за наркотиками. У складі пропозиції надати копію ліцензії або копію документу від уповноваженого органу або роздруківку з відповідного ліцензійного реєстру, який(-а) свідчить про наявність даної ліцензії в учасника. 22.05.2025р. ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" було додано документи на ТОВ ДСЛ-2010, яка не має жодного відношення до даної закупівлі. А також тендерною документацією вимагалося надання відповідної ліцензії на учасника закупівлі, а не на субпідрядника. Таким чином, наявні підстави для відхилення пропозиції учасника відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей: «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». ВИРІШЕНО: 1 Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" процедури закупівлі відповідно Послуги з організації управління небезпечними відходами: комплекс операцій збирання та з подальшим обробленням (відновлення та видалення) небезпечних відходів та знищення наркотичних засобів, психотропних речовин (Код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) (ДК 90524200-8 - Послуги з утилізації/видалення медичних відходів), відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.» Відповідно до п.7 Розділу 3 тендерної документації Замовником було встановлено наступну вимогу: 7 Інформація про субпідрядника /співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) У разі закупівлі робіт (послуг) учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). Тобто, тендерна документація не містила заборон щодо залучення субпідярника. Відповідно до п.6 Додатку2 до тендерної документації вимагалось: «6. Виконавець виконує знищення наркотичних, психотропних лікарських засобів методом та способом погодженим Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками. Виконавець повинен мати Ліцензію Державної служби України з контролю за наркотиками. У складі пропозиції надати копію ліцензії або копію документу від уповноваженого органу або роздруківку з відповідного ліцензійного реєстру, який(-а) свідчить про наявність даної ліцензії в учасника.» Скаржником у складі пропозиції було надано файл «Довідка субпідрядник .pdf», який містить наступну інформацію: «Учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» повідомляє, що має намір залучити ТОВ «ДСЛ-2010» у якості субпідрядника/співвиконавця в обсязі меншому ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю для знищення наркотичних засобів та психотропних речовин. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДСЛ-2010» Місце знаходження: 01013, Україна, місто Київ, вулиця Деревообробна, будинок, 11 Код ЄДРПОУ: 3745072038074325 Керівник: Синчанський Станіслав Олександрович» Додатково, вказаний вище файл містить роздруківку відповідного ліцензійного реєстру, який(-а) свідчить про наявність даної ліцензії в учасника. 21.05.2025 о 23:22 Замовником через електронну систему закупівель було оприлюднено наступне повідомлення вимогою про усунення невідповідностей: «Вимогп, щодо надання Ліцензії Державної служби України з контролю за наркотиками який(-а) свідчить про наявність даної ліцензії в учасника. Згідно Додатку № 2 Технічне завдання, пункту 6 Виконавець повинен мати Ліцензію Державної служби України з контролю за наркотиками. У складі пропозиції надати копію ліцензії або копію документу від уповноваженого органу або роздруківку з відповідного ліцензійного реєстру, який(-а) свідчить про наявність даної ліцензії в учасника.» Так, відповідно до п.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, яке було оприлюднено Замовником через електронну систему закупівель не містило переліку виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовником, під час оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей було порушено п.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» У відповідь на повідомлення, оприлюднене Замовником Скаржником через електронну систему закупівель було завантажено наступні документи: Файл – «Лист.pdf», який містив наступну іфнормацію «Лист- роз’яснення 1. Стосовно вимоги згідно Додатку № 2 Технічне завдання, пункту 6 «Виконавець повинен мати Ліцензію Державної служби України з контролю за наркотиками…» повідомляємо, що ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не набув статусу Виконавця. 2. Відповідно до положень частини третьої статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не обмежений в праві залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У складі тендерної пропозиції нами було надано довідку про намір залучити суб’єкт господарювання ТОВ «ДСЛ-2010» як субпідрядника/співвиконавця для знищення наркотичних засобів та психотропних речовин, який має необхідні дозвільні документи для здійснення відповідних операцій» Файл - Довідка субпідрядник .pdf», який містив наступну інформацію: «Учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» повідомляє, що має намір залучити ТОВ «ДСЛ-2010» у якості субпідрядника/співвиконавця в обсязі меншому ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю для знищення наркотичних засобів та психотропних речовин. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДСЛ-2010» Місце знаходження: 01013, Україна, місто Київ, вулиця Деревообробна, будинок, 11 Код ЄДРПОУ: 3745072038074325 Керівник: Синчанський Станіслав Олександрович» Додатково, вказаний вище файл містить роздруківку з відповідного ліцензійного реєстру, який(-а) свідчить про наявність даної ліцензії в учасника. Хочемо звернути увагу на те, що тендерна документація НЕ МІСТИЛА вимог щодо підтвердження наявності ліцензії Державної служби України з контролю за наркотиками, яка ВИДАНА САМЕ УЧАСНИКУ. Тендерна документація містила вимогу надання у складі пропозиції надати копію ліцензії або копію документу від уповноваженого органу або роздруківку з відповідного ліцензійного реєстру, який(-а) свідчить про наявність даної ліцензії в учасника.» Так, словник української мови містить наступне тлумачення слова «наявність»: «НАЯВНІСТЬ, ності, ж. 1. Існування, присутність» У Скаржника є в наявності та подано у складі пропозиції роздруківку з відповідного ліцензійного реєстру про ліцензію субпідрядника ТОВ ДСЛ-2010» чим повністю виконано вимоги тендерної документації. Так, нормативно-правовим актом, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади є Закон України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до п. 4 ч. 1 Закону України «Про антимонопольний комітет України», у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції Антимонопольний комітет має повноваження, зокрема, перевіряти суб’єкти господарювання, об’єднання, органи влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю щодо дотримання ними вимог законодавства про захист економічної конкуренції та під час проведення розслідувань за заявами і справами про порушення законодавства про захист економічної конкуренції. Рішення Замовника, що викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції Скаржника від 03 червня 2025 року, зокрема, права Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд Пропозицій учасників Процедури закупівлі, недискримінаційний підхід, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. У зв’язку із вищевикладеним, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну № 1178, – ПРОСИМО: Зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ЮРІЯ СЕМЕНЮКА" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ скасувати рішення, оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03 червня 2025 року про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» процедури закупівлі з особливостями «Послуги з організації управління небезпечними відходами: комплекс операцій збирання та з подальшим обробленням (відновлення та видалення) небезпечних відходів та знищення наркотичних засобів, психотропних речовин (Код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) (ДК 90524200-8 - Послуги з утилізації/видалення медичних відходів). Ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-06-004031-a та рішення про визначення тендерної пропозиції ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» переможцем закупівлі. Додатки: 1. Тендерна документація 2. Інформація про субпідрядника 3. Протокол уповноваженої особи від 03.06.2025 року Директор ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» Чуприна О.О.
Дата розгляду скарги: 17.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.06.2025 17:35
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 19.06.2025 16:44
Автор: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", Чуприна Станіслав 380932250957 OLESTAS-EKO@UKR.NET http://www.olestaseko.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 7cdaa4c2fa2240249be0d18ab879efe1
Заголовок пункту скарги: Скарга на рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 18.02.2025 о 00:00 закінчився строк подання тендерних пропозицій по закупівлі (Послуги з організації управління небезпечними відходами: комплекс операцій збирання та з подальшим обробленням (відновлення та видалення) небезпечних відходів та знищення наркотичних засобів, психотропних речовин (Код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) (ДК 90524200-8 - Послуги з утилізації/видалення медичних відходів) ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-06-004031-a.
Свої пропозиції до участі у даній закупівлі подали ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" з ціною 3 310 074,00 грн. з ПДВ, ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» з ціною 4 094 400,00 грн. з ПДВ
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.06.2025 Замовником було відхилено тендерну пропозицію Скаржника.
Учасник-скаржник категорично не погоджується із таким рішенням Замовника та вимагає скасувати його з підстав незаконності, необґрунтованості та порушення принципів об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, з огляду на наступні обставини.

Так, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.06.2025 містив наступну інформацію:

«17.04.2025 р під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" на відповідність вимогам тендерної документації виявлено невідповідності та надано учаснику 24 години на їх усунення на підставі пункту 43 Особливостей:
Під час повторного розгляду пропозиції учасника ПрАТ "ВФ Україна" на відповідність вимогам тендерної документації виявлено, що Учасник усунув невідповідності не в повній мірі/не усунув невідповідності, а саме:
І Розділ. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога, щодо надання Ліцензії Державної служби України з контролю за наркотиками який(-а) свідчить про наявність даної ліцензії в учасника. Згідно Додатку № 2 Технічне завдання, пункту 6 Виконавець повинен мати Ліцензію Державної служби України з контролю за наркотиками. У складі пропозиції надати копію ліцензії або копію документу від уповноваженого органу або роздруківку з відповідного ліцензійного реєстру, який(-а) свідчить про наявність даної ліцензії в учасника. 22.05.2025р. ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" було додано документи на ТОВ ДСЛ-2010, яка не має жодного відношення до даної закупівлі. А також тендерною документацією вимагалося надання відповідної ліцензії на учасника закупівлі, а не на субпідрядника.
Таким чином, наявні підстави для відхилення пропозиції учасника відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей: «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
ВИРІШЕНО:
1 Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" процедури закупівлі відповідно Послуги з організації управління небезпечними відходами: комплекс операцій збирання та з подальшим обробленням (відновлення та видалення) небезпечних відходів та знищення наркотичних засобів, психотропних речовин (Код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) (ДК 90524200-8 - Послуги з утилізації/видалення медичних відходів), відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.»

Відповідно до п.7 Розділу 3 тендерної документації Замовником було встановлено наступну вимогу:


7 Інформація про субпідрядника /співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) У разі закупівлі робіт (послуг) учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як
субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від
вартості договору про закупівлю).


Тобто, тендерна документація не містила заборон щодо залучення субпідярника.

Відповідно до п.6 Додатку2 до тендерної документації вимагалось:

«6. Виконавець виконує знищення наркотичних, психотропних лікарських засобів методом та способом погодженим Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками. Виконавець повинен мати Ліцензію Державної служби України з контролю за наркотиками. У складі пропозиції надати копію ліцензії або копію документу від уповноваженого органу або роздруківку з відповідного ліцензійного реєстру, який(-а) свідчить про наявність даної ліцензії в учасника.»

Скаржником у складі пропозиції було надано файл «Довідка субпідрядник .pdf», який містить наступну інформацію:

«Учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» повідомляє, що має намір залучити ТОВ «ДСЛ-2010» у якості субпідрядника/співвиконавця в обсязі меншому ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю для знищення наркотичних засобів та психотропних речовин. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДСЛ-2010» Місце знаходження: 01013, Україна, місто Київ, вулиця Деревообробна, будинок, 11 Код ЄДРПОУ: 3745072038074325 Керівник: Синчанський Станіслав Олександрович»

Додатково, вказаний вище файл містить роздруківку відповідного ліцензійного реєстру, який(-а) свідчить про наявність даної ліцензії в учасника.

21.05.2025 о 23:22 Замовником через електронну систему закупівель було оприлюднено наступне повідомлення вимогою про усунення невідповідностей:

«Вимогп, щодо надання Ліцензії Державної служби України з контролю за наркотиками який(-а) свідчить про наявність даної ліцензії в учасника. Згідно Додатку № 2 Технічне завдання, пункту 6 Виконавець повинен мати Ліцензію Державної служби України з контролю за наркотиками. У складі пропозиції надати копію ліцензії або копію документу від уповноваженого органу або роздруківку з відповідного ліцензійного реєстру, який(-а) свідчить про наявність даної ліцензії в учасника.»

Так, відповідно до п.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі»:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:

1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, яке було оприлюднено Замовником через електронну систему закупівель не містило переліку виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовником, під час оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей було порушено п.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі»

У відповідь на повідомлення, оприлюднене Замовником Скаржником через електронну систему закупівель було завантажено наступні документи:
Файл – «Лист.pdf», який містив наступну іфнормацію
«Лист- роз’яснення
1. Стосовно вимоги згідно Додатку № 2 Технічне завдання, пункту 6 «Виконавець
повинен мати Ліцензію Державної служби України з контролю за
наркотиками…» повідомляємо, що ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не набув статусу
Виконавця.
2. Відповідно до положень частини третьої статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»
ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не обмежений в праві залучити інших суб’єктів
господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У складі тендерної
пропозиції нами було надано довідку про намір залучити суб’єкт
господарювання ТОВ «ДСЛ-2010» як субпідрядника/співвиконавця для
знищення наркотичних засобів та психотропних речовин, який має необхідні
дозвільні документи для здійснення відповідних операцій»
Файл - Довідка субпідрядник .pdf», який містив наступну інформацію:

«Учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» повідомляє, що має намір залучити ТОВ «ДСЛ-2010» у якості субпідрядника/співвиконавця в обсязі меншому ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю для знищення наркотичних засобів та психотропних речовин. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДСЛ-2010» Місце знаходження: 01013, Україна, місто Київ, вулиця Деревообробна, будинок, 11 Код ЄДРПОУ: 3745072038074325 Керівник: Синчанський Станіслав Олександрович»

Додатково, вказаний вище файл містить роздруківку з відповідного ліцензійного реєстру, який(-а) свідчить про наявність даної ліцензії в учасника.

Хочемо звернути увагу на те, що тендерна документація НЕ МІСТИЛА вимог щодо підтвердження наявності ліцензії Державної служби України з контролю за наркотиками, яка ВИДАНА САМЕ УЧАСНИКУ.

Тендерна документація містила вимогу надання у складі пропозиції надати копію ліцензії або копію документу від уповноваженого органу або роздруківку з відповідного ліцензійного реєстру, який(-а) свідчить про наявність даної ліцензії в учасника.»

Так, словник української мови містить наступне тлумачення слова «наявність»:

«НАЯВНІСТЬ, ності, ж. 1. Існування, присутність»

У Скаржника є в наявності та подано у складі пропозиції роздруківку з відповідного ліцензійного реєстру про ліцензію субпідрядника ТОВ ДСЛ-2010» чим повністю виконано вимоги тендерної документації.

Так, нормативно-правовим актом, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади є Закон України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до п. 4 ч. 1 Закону України «Про антимонопольний комітет України», у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції Антимонопольний комітет має повноваження, зокрема, перевіряти суб’єкти господарювання, об’єднання, органи влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю щодо дотримання ними вимог законодавства про захист економічної конкуренції та під час проведення розслідувань за заявами і справами про порушення законодавства про захист економічної конкуренції.
Рішення Замовника, що викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції Скаржника від 03 червня 2025 року, зокрема, права Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд Пропозицій учасників Процедури закупівлі, недискримінаційний підхід, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника