Запасні частини до транспортних засобів; 34320000-6 – «Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми :- Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки Замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи пов’язані з країною агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови;- Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації;- Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII.А також враховувати, що в Україні Замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг: -громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах);- юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран;- юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі – активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламська Республіка Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів;- замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, із змінами.Учасник гарантує при поданні тендерної пропозиції процедури закупівлі керуватись вимогами Постанови Кабінету Міністрів України від 02 березня 2022 року № 178 «Деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану»
Завершена
256 668.80UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 566.69 UAH
Період оскарження:06.05.2025 10:38 - 11.05.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівельдякую
Номер:cfd988dcb5ed4514943af953c9e65a11
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "АВТОКОМПЛЕКТ СІТІ", UA-EDR 40146299
Ідентифікатор запиту:UA-2025-05-06-003230-a.b1
Назва:Вимога щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівельдякую
Вимога:
Закупівля: UA-2025-05-06-003230-a
Замовник: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9951
Очікувана вартість: 256 668,80 грн з ПДВ
Учасник: ТОВ "АВТОКОМПЛЕКТ СІТІ"
Шановний замовнику!
Повідомляємо, що наша пропозиція була неправомірно відхилена за результатами розгляду процедури закупівлі UA-2025-05-06-003230-a, що є порушенням вимог Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022, а також принципів пропорційності, недискримінації та об’єктивності.
Обґрунтування:
Відсутність одного документа, який підтверджує відповідність технічним характеристикам предмета закупівлі, сталася з технічної причини. При цьому всі інші документи повністю підтверджують відповідність товару встановленим вимогам. Згідно з п. 43 Постанови №1178, замовник не зобов'язаний відхиляти пропозицію, якщо відсутність документа не спотворює її зміст.
Відсутність країни-виробника в таблиці відповідності є формальною помилкою, що не впливає на технічну суть пропозиції, і могла бути уточнена на вимогу замовника. Така дія суперечить принципу розумності та вимогам законодавства.
Опечатка в номері закупівлі в одному з документів — технічна описка, яка не змінює суть інформації. Згідно з практикою АМКУ, такі помилки не можуть бути підставою для дискваліфікації, якщо інші частини пропозиції є коректними.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції, надати належну правову оцінку ситуації та допустити нашу пропозицію до подальшого розгляду.
У разі невиконання даної вимоги залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою на неправомірні дії замовника, що спричинили необґрунтовану дискваліфікацію.
З повагою,
Директор ТОВ "АВТОКОМПЛЕКТ СІТІ", Черевик Владислав Іванович
kirmen.vlada@gmail.com
15.05.2025.
Вирішення:Під час розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції ТОВ "АВТОКОМПЛЕКТ СІТІ", пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною у списку пропозицій, що розташовані за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені Особливостями, встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "АВТОКОМПЛЕКТ СІТІ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та також не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а саме: «… Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» Також пропозиція Учасника має повністю відповідати вимогам тендерної документації Замовника. Замовник просив надати:
1) Лист-гарантію в довільній формі. У разі поломки (зносу) товару раніше встановленого гарантійного терміну, яка сталася не з вини Замовника, Учасник за власний рахунок здійснюватиме заміну зазначеного товару на аналогічну. Учасник його не надав, посилаючись на те, що це сталося з технічних причин;
2) Опечатка в листі-гарантії, де невірно вказаний ідентифікатор закупівлі, теж не являється формальною помилкою, так як спотворює зміст гарантійного листа та розцінене Замовником таким чином, що гарантія надається на партію Товару іншому Замовнику.
З переліком формальних помилок, які не підлягають відхиленню Учасник може ознайомитися в Наказі Мінекономіки №710 від 15.04.2020 «Про затвердження Переліку формальних помилок».
Також Товар не повинен підпадати під дію Постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 року № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (зі змінами) та Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426 (зі змінами). Для того, щоб Замовник мав можливість визначити країну походження Товару в тендерній документації ця вимога була ним прописана.
Таким чином Замовник залишає за собою право відхилити тендерну пропозицію Скаржника.