• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Шини до легкових, вантажних транспортних засобів та автобусів (літні та всесезонні)

Закупівля проводиться за процедурою «відкриті торги» згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. Документи, що надаються учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів засвідчується нотаріально (детально в п. 7 Розділу І та додатку 3 до тендерної документації). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у додатку 1 до тендерної документації. Замовником визначені розміри шин, індекси навантаження та швидкості, сезонність, типи шин та комплектність поставки враховуючи типи автотранспортних засобів (легкові та пасажирські автомобілі, вантажні автомобілі, автобуси), а також, вимоги (рекомендації) заводів-виробників автотранспортних засобів, на яких ці шини будуть встановлені. Придбання та використання замовлених шин (товару) забезпечить безпечну експлуатацію автотранспортних засобів філій ДП «АМПУ» відповідно до «Правил експлуатації колісних транспортних засобів», затверджених наказом Міністерства Інфраструктури України 26.07.2013 № 550, «Правил технічної експлуатації коліс та пневматичних шин колісних транспортних засобів категорій L, M, N, O та спеціальних машин, виконаних на їх шасі», затверджених наказом Міністерства Інфраструктури України 26.07.2013 № 549, «Експлуатаційних норм середнього ресурсу пневматичних шин колісних транспортних засобів і спеціальних машин, виконаних на колісних шасі», затверджених наказом Міністерства транспорту та зв’язку України 20.05.2006 № 488 (зі змінами та доповненнями). Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Загальна очікувана вартість закупівлі товару визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін, а саме визначення очікуваної вартості на підставі даних отриманих цінових пропозицій. З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом було направлено листи-запити постачальникам шин, на що отримані листи-відповіді з ціновими пропозиціями. На підставі отриманих цінових пропозицій визначена середня ринкова вартість шин. Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.

Завершена

841 948.78 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 209.74 UAH
Період оскарження: 05.05.2025 16:40 - 23.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції

Номер: 907c65ed89a84a55b950f1998586626b
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-05-012991-a.a1
Назва: щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 20.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.06.2025 16:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.06.2025 14:33
Дата виконання рішення Замовником: 02.07.2025 15:39
Коментар замовника щодо усунення порушень: 25 червня 2025 (о 14:32 год.) в електронній системі закупівель оприлюднено Рішення № 9858-р/пк-пз від 20.06.2025 (далі – Рішення) Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі-орган оскарження), щодо розгляду скарги Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА" від 10 червня 2025 № UA-2025-05-05-012991-a.a1 на закупівлю за кодом ДК 021:2015 34350000-5 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» (Шини до легкових, вантажних транспортних засобів та автобусів (літні та всесезонні), номер закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-05-05-012991-a. Відповідно до частити 22 статті 18 Закону, рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Керуючись статтею 18 Закону та Особливостями, Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, постановила: Зобов'язати Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"(код ЄДРПОУ: 38727770) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ:37976553) за процедурою закупівлі — "Шини до легкових, вантажних транспортних засобів та автобусів (літні та всесезонні)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-05-012991-a. Враховуючи вищевикладене, з метою виконання Рішення виникає необхідність скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ: 37976553) за процедурою закупівлі — "Шини до легкових, вантажних транспортних засобів та автобусів (літні та всесезонні)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-05-012991-a.
Автор: ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА", Антоненко Оксана Петрівна +380674600418 office@viking-ak.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: d6ed9deedd0341928ec68f46ade77dcc
Заголовок пункту скарги: 1
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА» є учасником процедури закупівлі відкриті торги з особливостями (далі по тексту «Скаржник»), оголошеної замовником торгів Державне підприємство «Адміністрація морських портів України», далі по тексту «Замовник», предметом закупівлі є «ДК 021:2015 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Шини до легкових, вантажних транспортних засобів та автобусів (літні та всесезонні))», з ідентифікатором закупівлі UA-2025-05-05-012991-a.
Протоколом від 05.06.2025 уповноваженою особою Замовника прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Вважаємо рішення незаконним, виходячи з наступного.
Підставою для відхилення, на думку Замовника торгів, стало:

«Відповідно до вимог п.п. 3.1 п. 3 Додатку 3 до Тендерної документації (далі - ТД), учасник в електронній системі закупівель повинен надати інформацію/документи для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, а саме: Заповнену* у стверджувальній формі та підписану Технічну специфікацію (технічні вимоги) згідно з вимогами Додатку 1 до ТД.
* При оформленні порівняльної таблиці характеристик Товару, що пропонується Учасником до постачання, словосполучення «не менше», «не більше», «не нижче», «не вище», «та/або», «або» тощо - не використовувати. Обов’язково зазначати конкретні цифри/текст щодо технічних характеристик Товару.
Значення індексу швидкості та індексу навантаження шин, які пропонуються до постачання, має бути не нижчим (не гіршим), ніж показники, зазначені в технічній специфікації.
При оформленні пропозиції, у графі «Найменуванні товару, познака розміру» чітко зазначити назву Товару Шина, познаку розміру, модель тощо, згідно даних бухгалтерського обліку. Найменування товару (у т.ч. познака розміру, модель тощо), які вказані Учасником у Порівняльній таблиці, в разі визначення Учасника переможцем відкритих торгів, будуть внесені до договору та запропонований Учасником товар із зазначеними характеристиками обов’язковий до постачання.
В разі якщо пропонується «еквівалент», характеристики запропонованого еквіваленту продукції/товару повинні бути не гірші, всі характеристики товару, що вимагається Замовником.
Для перевірки характеристик запропонованого товару встановленим технічним вимогам (технічній специфікації) замовника, учасником в порівняльній таблиці обов’язково зазначається інформація щодо товару, який пропонується до постачання, всі технічні та якісні характеристики запропонованих товарів повинні відповідати усім технічним та якісним характеристикам, які встановив замовник в Тендерній документації, затвердженій рішенням уповноваженої особи апарату управління ДП «АМПУ» від 05.05.2025 в новій редакції від 19.05.2025.
Учасником ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА", ідентифікаційний код: 37976553 у складі своєї тендерної пропозиції подано Порівняльну таблицю Технічна специфікація (технічні вимоги) від 23.05.2025 року № 135-13, однак у ході перевірки, встановлено наступне:
- у пункті 24 Порівняльної таблиці Замовником вимагається Товар: Шина 9.00 R20 або 260R508 (універсальна). Учасником, у Порівняльної таблиці, запропонований Товар: Автошина 9.00R20 Onyx HO616. Однак, Учасником не вказано, що автошина, яка пропонується до постачання, є універсальною;
- у пункті 25 Порівняльної таблиці Замовником вимагається Товар: Шина 14.00-20 або 14.00R20 (універсальна). Учасником, у Порівняльної таблиці, запропонований Товар: Автошина 14.00-20 Росава ОИ-25. Однак, Учасником не вказано, що автошина, яка пропонується до постачання, є універсальною;
- у пункті 26 Порівняльної таблиці Замовником вимагається Товар: Шина 295/80 R22,5 (рульова вісь). Учасником, у Порівняльної таблиці, запропонований Товар: Автошина 295/80 R22,5 Lanvigator S201. Однак, Учасником не вказано, що автошина, яка пропонується до постачання, призначена для встановлення на рульову вісь;
- у пункті 27 Порівняльної таблиці Замовником вимагається Товар: Шина 295/80 R22,5 (ведуча вісь). Учасником, у Порівняльної таблиці, запропонований Товар: Автошина 295/80 R22,5 Royal Black RD801. Однак, Учасником не вказано, що автошина, яка пропонується до постачання, призначена для встановлення на ведуча вісь.
Отже, технічні характеристики запропонованих учасником товарів, а саме за пунктами 24-27 Порівняльної таблиці Технічної специфікації (технічні вимоги) від 23.05.2025 року №135-13 не відповідають технічним характеристикам, які встановлені замовником до предмета закупівлі згідно з Додатком 1 до ТД.
Таким чином, завантажена учасником ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА", ідентифікаційний код: 37976553 Порівняльна таблиця Технічна специфікація (технічні вимоги) від 23.05.2025 року № 135-13 не відповідає вимогам Додатку 1 до Тендерної документації затвердженої рішенням уповноваженої особи апарату управління ДП «АМПУ» від 05.05.2025 в новій редакції від 19.05.2025.
Крім того:
- документи/файли, крім Досвід виконання.pdf.asice (1).zip, які надані учасником ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА", ідентифікаційний код: 37976553 , у тендерній пропозиції, подані ним у формі електронного документу але без накладання електронного підпису на кожен електронний документ, що є порушенням Розділу 1 частина ІІІ ТД та Додатку 3 до ТД;
- учасником ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА", ідентифікаційний код: 37976553, у складі тендерної пропозиції не надано у довільній формі згоду з проектом договору, що не відповідає вимогам п. 6 Додатку 3 до ТД.
Враховуючи вищенаведене, з урахуванням вищезазначених службових листів та службових записок, протоколу засідання робочої групи від 05.06.2025, за результатом розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА", ідентифікаційний код: 37976553 та без застосування механізму 24 години на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, встановлено підстави для її відхилення передбачені:
- абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
- абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.

1. Обґрунтування незаконності прийнятого рішення про відхилення пропозиції Скаржника.

ЩОДО ПІДСТАВИ ВІДХИЛЕННЯ «документи/файли, крім Досвід виконання.pdf.asice (1).zip, які надані учасником ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА", ідентифікаційний код: 37976553 , у тендерній пропозиції, подані ним у формі електронного документу але без накладання електронного підпису на кожен електронний документ, що є порушенням Розділу 1 частина ІІІ ТД та Додатку 3 до ТД;
- учасником ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА", ідентифікаційний код: 37976553, у складі тендерної пропозиції не надано у довільній формі згоду з проектом договору, що не відповідає вимогам п. 6 Додатку 3 до ТД.»

Вважаємо, що вище вказані недоліки є невідповідностями у розумінні пункту 43 Особливостей (постанова №1178), а тому замовник зобов’язаний надати учаснику 24 години на виправлення цих невідповідностей, чого Замовником зроблено не було, що свідчить про порушення процедури закупівлі.
Відповідно до положень пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.

ЩО СТОСУЄТЬСЯ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ТАБЛИЦІ.
Умовами додатку №1 до тендерної документації вимагалось надати таблицю, у якій учасник повинен зазначити інформацію:

Товар що пропонується учасником до постачання
ЗАПОВНЮЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ
з чітким зазначенням НАЙМЕНУВАННЯ ТОВАРУ (згідно даних бухгалтерського обліку), що пропонується до постачання та його характеристик **
Найменування товару, познака розміру
(чітко зазначити назву Товару Шина, познаку розміру, модель тощо) *** Індекс навантаження (індекс несівної здатності), норма шарності (PR або НС або НШ) (чітко зазначити) Індекс швидкості (символ категорії швидкості) (чітко зазначити) Сезонність Тип, комплектність поставки (ТТ або TL, з камерою або з камерою та ободною стрічкою або без камери тощо) Одиниця виміру Кількість Країна походження Товару

В примітках до таблиці містяться умови:
* У разі якщо у тексті є посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі джерело його походження або виробника викладається в розуміння або «еквівалент».
В разі якщо пропонується «еквівалент», характеристики запропонованого еквіваленту продукції/товару повинні бути не гірші, всі характеристики товару, що вимагається Замовником.
При оформленні порівняльної таблиці характеристик Товару, що пропонується Учасником до постачання, словосполучення «не менше», «не більше», «не нижче», «не вище», «та/або», «або» тощо - не використовувати. Обов’язково зазначати конкретні цифри/текст щодо технічних характеристик Товару.
** Значення індексу швидкості та індексу навантаження шин, які пропонуються до постачання, має бути не нижчим (не гіршим), ніж показники, зазначені в технічній специфікації.

*** При оформленні пропозиції, у графі «Найменуванні товару, познака розміру» чітко зазначити назву Товару Шина, познаку розміру, модель тощо, згідно даних бухгалтерського обліку. Найменування товару (у т.ч. познака розміру, модель тощо), які вказані Учасником у Порівняльній таблиці, в разі визначення Учасника переможцем відкритих торгів, будуть внесені до договору та запропонований Учасником товар із зазначеними характеристиками обов’язковий до постачання.


Тож, на виконання вимоги Додатка №1 до Тендерної документації, учасником було надано у складі документів тендерної пропозиції порівняльню таблицю, що міститься у файлі «13.Порівняльна таблиця..pdf», в файлі «ТЯКХ» технічна специфікація, та декларації у файлі «12.Декларація..pdf», документи додаються.
Згідно поданої учасником порівняльної таблиці по позиціям 24-27 включно міститься наступна інформація:



В Технічних вимогах у Додатку №1 до ТД (дивитися***) замовником не вказано, що в порівняльній таблиці обов’язково треба зазначити параметр «приналежність осі», вимога звучить дослівно:
«Найменування товару, познака розміру
(чітко зазначити назву Товару Шина, познаку розміру, модель тощо) ***».

Скаржник у даній графі таблиці чітко зазначив дані, які вимагалися Додатком №1, а саме: найменування товару, познака розміру, чітко зазначено назву товару «Автошина», що є тотожним поняттям «Шина», зазначено модель, та власне зазначено інші дані які вимагалися у таблиці Додатку №1 до ТД, як то Індекс навантаження (індекс несівної здатності), норма шарності (PR або НС або НШ), Індекс швидкості (символ категорії швидкості), Сезонність, Тип, комплектність поставки (ТТ або TL, з камерою або з камерою та ободною стрічкою або без камери тощо), одиниця виміру, кількість, Країна походження Товару.
Зауважуємо, замовник надає право учаснику зазначати інформацію «згідно даних бухгалтерського обліку», що узгоджується з умовами в примітках ***:
***При оформленні пропозиції, у графі «Найменуванні товару, познака розміру» чітко зазначити назву Товару Шина, познаку розміру, модель тощо, згідно даних бухгалтерського обліку.

Не зазначення учасником в порівняльній таблиці інформації, яка не вимагалась умовами тендерної документації як обов’язкова від учасника не може слугувати підставою для відхилення.
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА» підтвердив свою тендерну пропозицію, в тому числі, що стосується технічних, якісних, та кількісних характеристик у відповідності до технічного завдання Замовника з урахуванням встановленої табличної форми та запитуваних даних у формі згідно додатку №1 до Тендерної документації.
На підтвердження відповідності по позиції товару №24 надаємо лист від офіційного імпортера товару, що підтверджує що запропонована учасником модель шини Автошина 9.00R20 Onyx HO616, має універсальний тип шини придатний для встановлення на всі типи осей транспортного засобу, конструкцією цих шин передбачено можливість встановлення на будь-яку вісь транспортного засобу (керовані, привідні (ведучі), підтримувальні, а також комбіновані керовані-привідні осі, без обмежень щодо функціонального розташування.
На підтвердження відповідності по позиції товару №25 надаємо лист від виробника шин ТОВ «Преміорі» від 10.06.2025 №19-181, так як учасник запропонував шини універсального конструктивного виконання, що придатні для встановлення на всі типи осей транспортного засобу, конструкцією цих шин передбачено можливість встановлення на будь-яку вісь транспортного засобу (керовані, привідні (ведучі), підтримувальні, а також комбіновані керовані-привідні осі, без обмежень щодо функціонального розташування.
На підтвердження відповідності по позиції товару №26 надаємо лист від офіційного імпортера товару, згідно якого запропонована учасником автошина 295/80R22,5 Lanvigator S201 встановлюється на рульову вісь.
На підтвердження відповідності по позиції товару №27 надаємо каталог виробника товару та його переклад українською мовою, згідно якого запропонована учасником автошина 295/80R22,5 Royal Black RD801 встановлюється на ведучу вісь.

Аналогічну правову позицію підтримує колегія АМКУ у рішенні від 22.09.2023 № 15186-р/пк-пз (закупівля № UA-2023-08-21-003997-a).
Суть справи: Учасник не відобразив у тендерній пропозиції конкретні показники запропонованого товару, а його пропозицію відхилили.
Замовником здійснювалась закупівля товару та встановлено технічні вимоги до предмета закупівлі за деякими показниками характеристик із визначенням «не більше» та «не менше».
У складі своєї тендерної пропозиції учасник надав довідку, в якій відобразив відомості технічних вимог тендерної документації як відповідність запропонованого товару за неконкретними показниками характеристик із визначенням «не більше» та «не менше».
Вважаючи таке відображення показників технічних характеристик тендерної пропозиції невідповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, замовник відхилив пропозицію цього учасника з підстави абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Позиція скаржника: Вважаючи таке рішення про відхилення своєї тендерної пропозиції неправомірним, скаржник просив Комісію зобов’язати замовника скасувати згадане рішення. Скаржник зазначає, що тендерна документації не містила окремих вимог щодо відображення інформації в документах тендерної пропозиції, її повноти та відображення саме точних показників без зазначення виразів «не менше» чи «не більше». Також наголосив, що відображення технічних характеристик тендерної пропозиції таким чином не визначають невідповідність технічній специфікації за жодним показником технічних вимог.
Позиція АМКУ: Ознайомившись з умовами тендерної документації та інформацією тендерної пропозиції скаржника, Комісія дійшла висновку, що тендерна документація не містить окремої вимоги щодо необхідності зазначення саме конкретних характеристик товару. Зі свого боку замовник не довів, що запропоновані скаржником якісні характеристики не відповідають вимогам документації в цій частині та, відповідно, пропозиція скаржника була неправомірно відхилена.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника