-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації медичних відходів)
Завершена
254 773.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 273.87 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 273.87 UAH
Період оскарження:
05.05.2025 16:25 - 10.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Номер:
a652dc913b5b4d2fb79f605701705c9b
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-05-012579-a.b1
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Іллінці.docx 19.05.2025 11:52
- ТД Утилізація (2).docx 19.05.2025 11:52
- 05-8_Тара-декл-сертиф-виробн.pdf 19.05.2025 11:52
- Скарга Іллінці.pdf 19.05.2025 11:52
- Рішення відхилення учасника (1).PDF 19.05.2025 11:52
- sign.p7s 19.05.2025 11:54
- рішення від 21.05.2025 № 8099.pdf 21.05.2025 15:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.05.2025 № 8591.pdf 30.05.2025 16:04
- рішення від 29.05.2025 № 8591.pdf 02.06.2025 16:01
- Пояснення на скаргу.PDF 22.05.2025 11:36
- Пояснення на скаргу.doc 22.05.2025 11:36
- Скасування рішення Замовника.PDF 03.06.2025 11:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.05.2025 16:56
Дата розгляду скарги:
29.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.05.2025 15:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.06.2025 16:02
Дата виконання рішення Замовником:
03.06.2025 11:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником було прийнято рішення щодо скасування рішення від 16.05.2025 року №163
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b1d9d44523c548f784c7f429706e7438
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
05 травня 2025 року Комунальним некомерційним підприємством "Іллінецька міська лікарня" Іллінецької міської ради опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», згідно з ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації медичних відходів) з очікуваною вартістю 254773,00 грн. (далі - Процедура закупівлі).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
Товариства з обмеженою відповідальністю «Еко Захист-Україна» - 244620,00
16 травня 2025 року Рішенням уповноваженої особи № 163 пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Еко Захист-Україна» відхилити. Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2025-05-05-012579-a.
ХІ. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам
Учасник вивозить відходи у ємностях, а саме: міцні непроникні пластикові одноразові мішки/пакети, або контейнери обмеженого (багаторазового) використання (відповідно до категорії відходів), що є стійкими до дезінфекції.
Учасник бере на себе зобов’язання забезпечити Замовника сертифікованою пакувальною тарою за власний кошт, а саме мішки та/або контейнера для небезпечних відходів із відповідним маркуванням та написом згідно вимог Наказу № 1827 МОЗ України від 31.10.2024, що забезпечує безпечне зберігання та перевезення відходів до місць утилізації.
На підтвердження надати:
- гарантійний лист у довільній формі, декларацію про відповідність вимогам Наказу №1827 МОЗ України від 31.10.2024р., та сертифікат якості від виробника.
9. Послуги повинні надаватися Учасником, який володіє на праві власності або оренди або взятого в лізинг спеціалізованим автотранспортом для перевезення небезпечних вантажів з дотриманням наступних умов:
- перевезення інфекційно небезпечних відходів в контейнерах вторинного пакування, які відповідають ДСТУ EN 840-1:2018 (EN 840-1:2012, IDT) «Контейнери для збирання та перероблення відходів пересувні. Частина 1. Контейнери двоколісні місткістю до 400 л для гребінчастих підіймальних пристроїв. Розміри та конструкція», затвердженому наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 19 грудня 2018 року № 517 (далі - ДСТУ EN 840-1) (надати накладні на закупівлю пересувних контейнерів з відповідним висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи та сертифікатом відповідності) спеціалізованим транспортом (кабіна водія ізольована; вантажний кузов забезпечує ізоляцію від навколишнього середовища та його внутрішнє оздоблення стійке до очищення і дезінфекції);
Учасником не було надано накладні на закупівлю пересувних контейнерів з відповідними висновками державної санітарно-епідеміологічної експертизи та сертифікати відповідності.
Скаржник не погоджується з даним рішенням оскільки було надано файл-документ «05-8_Тара-декл-сертиф-виробн». Замовником не надано строк на виправлення невідповідностей які не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Також Замовником не виконані умови тендерної документації та ненадано відповідно до розділу III тендерної документації п. 11 Виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасниками у тендерній пропозиції п.3 Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 13 Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість укладення зі Скаржником договору як з переможцем Процедури закупівлі.
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
Товариства з обмеженою відповідальністю «Еко Захист-Україна» - 244620,00
16 травня 2025 року Рішенням уповноваженої особи № 163 пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Еко Захист-Україна» відхилити. Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2025-05-05-012579-a.
ХІ. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам
Учасник вивозить відходи у ємностях, а саме: міцні непроникні пластикові одноразові мішки/пакети, або контейнери обмеженого (багаторазового) використання (відповідно до категорії відходів), що є стійкими до дезінфекції.
Учасник бере на себе зобов’язання забезпечити Замовника сертифікованою пакувальною тарою за власний кошт, а саме мішки та/або контейнера для небезпечних відходів із відповідним маркуванням та написом згідно вимог Наказу № 1827 МОЗ України від 31.10.2024, що забезпечує безпечне зберігання та перевезення відходів до місць утилізації.
На підтвердження надати:
- гарантійний лист у довільній формі, декларацію про відповідність вимогам Наказу №1827 МОЗ України від 31.10.2024р., та сертифікат якості від виробника.
9. Послуги повинні надаватися Учасником, який володіє на праві власності або оренди або взятого в лізинг спеціалізованим автотранспортом для перевезення небезпечних вантажів з дотриманням наступних умов:
- перевезення інфекційно небезпечних відходів в контейнерах вторинного пакування, які відповідають ДСТУ EN 840-1:2018 (EN 840-1:2012, IDT) «Контейнери для збирання та перероблення відходів пересувні. Частина 1. Контейнери двоколісні місткістю до 400 л для гребінчастих підіймальних пристроїв. Розміри та конструкція», затвердженому наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 19 грудня 2018 року № 517 (далі - ДСТУ EN 840-1) (надати накладні на закупівлю пересувних контейнерів з відповідним висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи та сертифікатом відповідності) спеціалізованим транспортом (кабіна водія ізольована; вантажний кузов забезпечує ізоляцію від навколишнього середовища та його внутрішнє оздоблення стійке до очищення і дезінфекції);
Учасником не було надано накладні на закупівлю пересувних контейнерів з відповідними висновками державної санітарно-епідеміологічної експертизи та сертифікати відповідності.
Скаржник не погоджується з даним рішенням оскільки було надано файл-документ «05-8_Тара-декл-сертиф-виробн». Замовником не надано строк на виправлення невідповідностей які не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Також Замовником не виконані умови тендерної документації та ненадано відповідно до розділу III тендерної документації п. 11 Виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасниками у тендерній пропозиції п.3 Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 13 Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість укладення зі Скаржником договору як з переможцем Процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
підтверджуючі документи на тару
-
Повʼязаний документ:
05-8_Тара-декл-сертиф-виробн.pdf
-
-
Назва доказу:
тендерна документація Замовника
-
Повʼязаний документ:
ТД Утилізація (2).docx
-
-
Назва доказу:
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ЗАМОВНИКА
-
Повʼязаний документ:
Рішення відхилення учасника (1).PDF
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство "Іллінецька міська лікарня" Іллінецької міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКО ЗАХИСТ-УКРАЇНА» у відкритих торгах з особливостями по процедурі закупівлі UA-2025-05-05-012579-a оформлене ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Комунальне некомерційне підприємство "Іллінецька міська лікарня» № 163 від 16.05.2025 р.