-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Цукор і супутня продукція (Цукор)
Завершена
12 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 60.00 UAH
Період оскарження:
11.10.2018 13:38 - 17.10.2018 13:42
Вимога
Залишено без розгляду
Про внесення змін до Оголошення про проведення закупівлі
Номер:
ad82329c5c694d6b9988650d7915154b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-11-001157-b.c1
Назва:
Про внесення змін до Оголошення про проведення закупівлі
Вимога:
11 жовтня 2018 року на сайті держзакупівель - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-11-001157-b, Замовником - КЛПЗ «Курахівський туберкульозний санаторій для дорослих» (код за ЄДРПОУ: 01991079) розміщено Оголошення про проведення закупівлі за електронною системою Prozorro.org. (оголошення UA-2018-10-11-001157-b, найменування предмета закупівлі: ДК 021:2015 15830000-5 – Цукор і супутня продукція (Цукор).
Додатком 2 до Оголошення встановлено Перелік документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника (далі - Перелік).
1. Підпунктом 11.1. пункту 11 Переліку встановлені вимоги щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази: Довідка в довільній формі про наявність складських приміщень, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якої зазначається інформація про найменування, кількість, термін експлуатації, стан:
Для підтвердження інформації, що викладена у довідці потрібно надати наступні документи:
- копії правовстановлюючих документів (зі всіма додатками, дійсними на дату подання Учасником пропозиції) підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень пристосованих для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі з зазначенням площ та адрес розташування цих приміщень та технічними можливостями підтримання температурного режиму від - 18оС до 0оС та від 0оС до +5оС, відповідно від умов зберігання продуктів харчування, які закуповуються. Якщо нерухоме майно в якому зберігаються та/або реалізовуються продукти харчування, які будуть постачатися учасником по Договору орендоване, учаснику потрібно надати лист – підтвердження на оренду зазначеного приміщення (складу) на 2018 рік за підписом директора юридичної особи (орендодавця) або фізичної особи підприємця/громадянина (орендодавця);
- копія діючого договору на проведення дезінсекції, дезінфекції та дератизації складських приміщень;
- копія акту державного контролю (дата видачі акту не повинна бути раніше ніж 90 днів до дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі), що проводиться з метою проведення перевірки складського приміщення відповідності законодавству про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, виданого компетентним органом за результатами проведення державного контролю.
Вважаємо що встановлення вимог п.п.11 є такими, що дозволяють розширене тлумачення, а в певній частині є дискримінаційними умовами в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, у абз. 1 п.п.1.1. п.11 Переліку є незрозумілим копії яких саме правовстановлюючих документів (зі всіма додатками, дійсними на дату подання Учасником пропозиції) підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень пристосованих для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі з зазначенням площ та адрес розташування цих приміщень та технічними можливостями підтримання температурного режиму від - 18оС до 0оС та від 0оС до +5оС, відповідно від умов зберігання продуктів харчування, які закуповуються, потрібно надати.
Крім того, вимоги до товару «Цукор білий» встановлені ДСТУ 4623-2006 «Цукор білий. технічні умови», затвердженого наказом Держспоживстандарту України № 177 від 29 червня 2006 року. Згідно з п. 8.6. зазначеного Національного стандарту, упакований цукор треба зберігати в складах, без упаковки – в силосах. Температура зберігання не вище 400 С і не нижче мінус 150 С. Тобто встановлення замовником критеріїв щодо технічних можливостей підтримання температурного режиму у приміщеннях від - 18оС до 0оС та від 0оС до +5оС, відповідно від умов зберігання продуктів харчування, що є предметом закупівлі є необґрунтованими, дискримінаційними умовами в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Також вважаємо дискримінаційними вимоги щодо надання копії діючого договору на проведення дезінсекції, дезінфекції та дератизації складських приміщень, оскільки розділом «8. ПРАВИЛА ТРАНСПОРТУВАННЯ ТА ЗБЕРІГАННЯ» ДСТУ 4623-2006 «Цукор білий. технічні умови», затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 29.06.2006 р. №177, не передбачено проведення дезінсекції, дезінфекції та дератизації складських приміщень в якості обов’язкових умов зберігання цукру.
З огляду на зазначена вище, пропонуємо умови щодо технічних можливостей підтримання температурного режиму від -180С до 00С та від 0оС до +5оС, відповідно від умов зберігання продуктів харчування, а також щодо надання копії діючого договору на проведення дезінсекції, дезінфекції та дератизації складських приміщень виключити, оскільки, відповідно до ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Є незрозумілим копію акту якого саме органу державного контролю (дата видачі акту не повинна бути раніше ніж 90 днів до дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі), що проводиться з метою проведення перевірки складського приміщення відповідності законодавству про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, виданого компетентним органом за результатами проведення державного контролю потрібно надати. Крім того, Замовником необґрунтовано для якої мети цей Акт потрібен та з яких підстав заходи державного контролю відповідного органу державного контролю повинні проводитися, з урахуванням приписів ч.2 ст.19 Конституції України, та Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності».
Також звертаємо увагу, що відповідно до ч.5 ст.19 Господарського кодексу України незаконне втручання та перешкоджання господарській діяльності суб'єктів господарювання з боку органів державної влади, їх посадових осіб при здійсненні ними державного контролю та нагляду забороняються.
Тому, вимогу про надання копії акту державного контролю (дата видачі акту не повинна бути раніше ніж 90 днів до дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі), що проводиться з метою проведення перевірки складського приміщення відповідності законодавству про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, виданого компетентним органом за результатами проведення державного контролю вважаємо дискримінаційною й пропонуємо виключити.
2. У п.п.12.1 п.12 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вимагається надання Листа в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі *.
А у подальшому пропонується «*До довідки надати:
- копії особистих медичних книжок працівників Учасника, які відповідальні за виконання договору, з вчасним проходженням медоглядів нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затверджена Наказом МОЗ України від 21.02.2013 р. №150, що завірені Учасником;
- копію наказів про призначення осіб відповідальних за контроль за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
- копії документів які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами.
Незрозумілим в якій саме формі потрібна інформація про «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» - в формі листа чи довідки. Пропонуємо уточнити.
Незрозумілим є копії яких саме документів, що підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами потрібно надати. Пропонуємо уточнити.
3. Підпунктом 14.1. пункту 14 «Відповідність господарської діяльності учасника вимогам Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. №590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» передбачено надання оригіналу (або нотаріально завіреної копії) сертифікату (сертифікатів) по стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) системи менеджменту управління безпечністю харчових продуктів стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, в т.ч. транспортування та зберігання, створеної та впровадженої на основі концепції принципів НАССР, які підтверджують, що Учасник застосовує постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) згідно із вимогами діючого законодавства, та довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов`язкових процедур, які реалізують усі принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) згідно із вимогами діючого законодавства. При цьому, термін останньої перевірки уповноваженим органом створення та функціонування системи НАССР повинен буди не раніше ніж шість місяців відносно дати оприлюднення оголошення про проведення торгів (з доданням копії документу про таку перевірку).
У разі відсутності у Учасника зазначеної сертифікації, або якщо термін останньої перевірки уповноваженим органом створення та функціонування системи НАССР перевищує шість місяців відносно дати оприлюднення оголошення, Учасник повинен надати копії документів, щодо змісту обов`язкових процедур та реєстраційних записів Учасника за останні 3 місяці (відносно дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі), які підтверджують, що Учасник розробив, запроваджує та використовує постійно діючі процедури (по одному екземпляру стосовно кожної процедури), які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках згідно із статтями 21 та 22 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною та такою, що порушує добросовісну конкуренцію з огляду на наступне.
Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про підтвердження відповідності» сертифікат відповідності – документ, який підтверджує, що продукція, системи якості, системи управління якістю, системи екологічного управління, персонал відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документа, визначеного законодавством.
Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» регулює відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів і визначає порядок забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї.
Частиною 1 статті 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» передбачено, що оператори ринку розробляють, запроваджують та використовують постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках.
Слід зазначити, що вказаний Закон не містить вимог щодо обов’язкової наявності у суб’єктів господарювання, які здійснюють господарську діяльність з виробництва харчових продуктів та/або обігу харчових продуктів [зокрема, переміщення (транспортування) або зберігання], сертифікатів відповідності: на систему управління безпечністю харчових продуктів за ДСТУ ISO 2200:2007, виданого учаснику органом з сертифікації системи сертифікації УкрСЕПРО.
Вимагаємо виключити цю умову як дискримінаційну.
Згідно з ч.4 ст.22 цього закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тому вимагаємо внести зазначені вище зміни до Оголошення про проведення закупівлі за електронною системою Prozorro.org. (оголошення UA-2018-10-11-001157-b) .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.10.2018 17:38