-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування та ремонту лазерних друкарок Xerox Colour 550, Xerox Colour С70, Xerox Altalink B8065
Завершена
178 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 893.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 893.50 UAH
Період оскарження:
05.05.2025 14:27 - 30.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
ac405eeecf8345f5abfedbded5491b32
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-05-008599-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
До: Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Замовник: Національний університет "Львівська політехніка"
код ЄДРПОУ: 02071010
Адреса: 79013, Україна, Львівська обл., Львів, Степана Бандери,12
Суб’єкт оскарження: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕВЕСТЮК МАРІЯ ДМИТРІВНА
код ЄДРПОУ: 3157408407
Адреса: 79491, м. Львів, смт. Брюховичі, вул. Макаренка 13а, кв. 16
Відомості про процедуру закупівлі: Ідентифікатор: UA-2025-05-05-008599-a
Предмет: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
СКАРГА
Замовник розпочав тендерну процедуру відкритих торгів з особливостями. Скаржник виявив намір взяти участь у відповідному тендері, однак, ознайомившись з тендерною документацією, виявив в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію та не дають можливості взяти участь, а саме:
1. Щодо працевлаштування працівників.
Відповідно до пункту 2 та 3 додатку 1 до тендерної документації: У трудових відносинах з учасником або з субпідрядником/співвиконавцем, якого учасник планує залучити у відповідності з цією тендерною документацією повинні перебувати працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід. Зазначені працівники повинні перебувати у трудових відносинах з учасником (субпідрядником/співвиконавцем) у будь-якій формі згідно із законодавством про працю, в тому числі на умовах сумісництва чи суміщення.
Відповідні працівники, повинні бути офіційно працевлаштовані в учасника (субпідрядника\співвиконавця) до дати подання ним тендерної пропозиції для участі у цій закупівлі, згідно із законодавством України про працю на підставі трудового договору (контракту) за основним місцем роботи або за сумісництвом, з врахуванням того, що кількість працівників повинна забезпечити якісне та вчасне виконання договору про закупівлю.
Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи:
a) інформаційна довідка про працівників учасника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з зазначенням інформації про: посаду, прізвище, імя, по батькові (у разі наявності), досвід роботи на цій посаді (років або місяців), форму працевлаштування (основне місце роботи /сумісництво/ суміщення професій, посад (виконання обов’язків, тощо); місце працевлаштування (найменування учасника або найменування одного з учасників об’єднання учасників або субпідрядника\співвиконавця) відповідних працівників;
б) копії наказів про призначення на посаду (прийняття на роботу) працівників зазначених у інформаційній довідці або копії письмових трудових договорів (контрактів) з такими працівниками.
У Скаржника наявний працівник Ярема Ярослав Павлович, який працює за цивільно-правовим договором №01/05-25-1 від 01.05.2025 року. Цього працівника достатньо для виконання умов договору та не потребує залучення субпідрядника чи інших осіб. Договір додаємо до документів скарги.
Вказаний працівник не приймався на роботу на підставі трудового договору (контракту), тому Скаржник не має трудового договору (контракту) та наказу про призначення на посаду (прийняття на роботу) на вказану особу.
Вимога щодо прийняття на роботу працівника саме за трудовим договором розрахована на учасників в яких є такі працівники, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
2. Щодо авторизації учасника або партнерського статус учасника або інше.
Відповідно до пункту 4.3. додатку 1 до тендерної документації: У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію документа (листа/сертифіката/тощо) виданого виробником (уповноваженою особою від імені виробника) або офіційним представником виробника лазерних друкарок XEROX, який підтверджує, стосунки учасника з виробником лазерних друкарок XEROX (авторизацію учасника або партнерський статус учасника або інше).
Для виконання вказаних вимог Скаржник звернувся до виробником (уповноваженої особи від імені виробника), офіційного представника виробника лазерних друкарок XEROX із запитом про отримання вищенаведених вимог в тому числі до тих, що вказані на сайті https://www.xerox.com/uk-ua/about/partner-programs/distributors#tab-paper на їх електронні пошти, проте відповідні та документів так і не отримав. Запит та підтвердження відправки листа додаємо до документів скарги.
Вимога щодо документа (листа/сертифіката/тощо) виданого виробником (уповноваженою особою від імені виробника) або офіційним представником виробника лазерних друкарок XEROX, який підтверджує, стосунки учасника з виробником лазерних друкарок XEROX (авторизацію учасника або партнерський статус учасника або інше) розрахована на учасників, які мають вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель, встановлені частиною першою статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", зокрема принципи недискримінації, відкритості та прозорості.
Дії Замовника суперечать положенням частини четвертої статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", яка забороняє включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію або мають дискримінаційний характер.
Факт порушених прав підтверджується тим, що ми маємо намір взяти участь у відповідній закупівлі, за результатами якої претендуємо на укладення договору. Водночас дискримінаційні та неправомірні вимоги до предмета закупівлі унеможливлюють нашу участь в закупівлі.
З огляду на викладене та керуючись статтею 18 ЗУ "Про публічні закупівлі", –
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, допущених Замовником.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Договір №01/05-25-1 від 01.05.2025;
2. Лист-запит №1лз від 09.05.2025;
3. Скріншоти відправки листа-запиту.
З повагою,
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕВЕСТЮК МАРІЯ ДМИТРІВНА
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист-запит (2).pdf 09.05.2025 17:16
- Скарга на умови.docx 09.05.2025 17:16
- Скріншоти відправки.pdf 09.05.2025 17:16
- Цивільно-правовий договір.pdf 09.05.2025 17:16
- sign.p7s 09.05.2025 17:39
- рішення від 13.03.2025 № 7619.pdf 13.05.2025 17:09
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.05.2025 № 8136.pdf 22.05.2025 12:07
- рішення від 21.05.2025 № 8136.pdf 26.05.2025 12:24
- Пояснення по суті скарги.pdf 15.05.2025 12:47
- Пояснення по суті скарги (для копіювання).docx 15.05.2025 12:47
- Пояснення по суті скарги.pdf.p7s 15.05.2025 12:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.05.2025 17:41
Дата розгляду скарги:
21.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.05.2025 17:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.05.2025 12:24
Дата виконання рішення Замовником:
28.05.2025 10:29
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення органу оскарження, замовником прийнято рішення про внесення відповідних змін до тендерної документації. Зміни, що внесені замовником до тендерної документації, розміщені та відображаються в електронній системі закупівель.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8fec1a2b0aac4bcd89c41c9baf0c85ca
Заголовок пункту скарги:
1. Щодо працевлаштування працівників.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 2 та 3 додатку 1 до тендерної документації: У трудових відносинах з учасником або з субпідрядником/співвиконавцем, якого учасник планує залучити у відповідності з цією тендерною документацією повинні перебувати працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід. Зазначені працівники повинні перебувати у трудових відносинах з учасником (субпідрядником/співвиконавцем) у будь-якій формі згідно із законодавством про працю, в тому числі на умовах сумісництва чи суміщення.
Відповідні працівники, повинні бути офіційно працевлаштовані в учасника (субпідрядника\співвиконавця) до дати подання ним тендерної пропозиції для участі у цій закупівлі, згідно із законодавством України про працю на підставі трудового договору (контракту) за основним місцем роботи або за сумісництвом, з врахуванням того, що кількість працівників повинна забезпечити якісне та вчасне виконання договору про закупівлю.
Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи:
a) інформаційна довідка про працівників учасника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з зазначенням інформації про: посаду, прізвище, ім?я, по батькові (у разі наявності), досвід роботи на цій посаді (років або місяців), форму працевлаштування (основне місце роботи /сумісництво/ суміщення професій, посад (виконання обов’язків, тощо); місце працевлаштування (найменування учасника або найменування одного з учасників об’єднання учасників або субпідрядника\співвиконавця) відповідних працівників;
б) копії наказів про призначення на посаду (прийняття на роботу) працівників зазначених у інформаційній довідці або копії письмових трудових договорів (контрактів) з такими працівниками.
У Скаржника наявний працівник Ярема Ярослав Павлович, який працює за цивільно-правовим договором №01/05-25-1 від 01.05.2025 року. Цього працівника достатньо для виконання умов договору та не потребує залучення субпідрядника чи інших осіб. Договір додаємо до документів скарги.
Вказаний працівник не приймався на роботу на підставі трудового договору (контракту), тому Скаржник не має трудового договору (контракту) та наказу про призначення на посаду (прийняття на роботу) на вказану особу.
Вимога щодо прийняття на роботу працівника саме за трудовим договором розрахована на учасників в яких є такі працівники, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Відповідні працівники, повинні бути офіційно працевлаштовані в учасника (субпідрядника\співвиконавця) до дати подання ним тендерної пропозиції для участі у цій закупівлі, згідно із законодавством України про працю на підставі трудового договору (контракту) за основним місцем роботи або за сумісництвом, з врахуванням того, що кількість працівників повинна забезпечити якісне та вчасне виконання договору про закупівлю.
Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи:
a) інформаційна довідка про працівників учасника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з зазначенням інформації про: посаду, прізвище, ім?я, по батькові (у разі наявності), досвід роботи на цій посаді (років або місяців), форму працевлаштування (основне місце роботи /сумісництво/ суміщення професій, посад (виконання обов’язків, тощо); місце працевлаштування (найменування учасника або найменування одного з учасників об’єднання учасників або субпідрядника\співвиконавця) відповідних працівників;
б) копії наказів про призначення на посаду (прийняття на роботу) працівників зазначених у інформаційній довідці або копії письмових трудових договорів (контрактів) з такими працівниками.
У Скаржника наявний працівник Ярема Ярослав Павлович, який працює за цивільно-правовим договором №01/05-25-1 від 01.05.2025 року. Цього працівника достатньо для виконання умов договору та не потребує залучення субпідрядника чи інших осіб. Договір додаємо до документів скарги.
Вказаний працівник не приймався на роботу на підставі трудового договору (контракту), тому Скаржник не має трудового договору (контракту) та наказу про призначення на посаду (прийняття на роботу) на вказану особу.
Вимога щодо прийняття на роботу працівника саме за трудовим договором розрахована на учасників в яких є такі працівники, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
Цивільно-правовий договір
-
Повʼязаний документ:
Цивільно-правовий договір.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
1304d01344cd4a3ba4948bc76eb34872
Заголовок пункту скарги:
2. Щодо авторизації учасника або партнерського статус учасника або інше.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 4.3. додатку 1 до тендерної документації: У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію документа (листа/сертифіката/тощо) виданого виробником (уповноваженою особою від імені виробника) або офіційним представником виробника лазерних друкарок XEROX, який підтверджує, стосунки учасника з виробником лазерних друкарок XEROX (авторизацію учасника або партнерський статус учасника або інше).
Для виконання вказаних вимог Скаржник звернувся до виробником (уповноваженої особи від імені виробника), офіційного представника виробника лазерних друкарок XEROX із запитом про отримання вищенаведених вимог в тому числі до тих, що вказані на сайті https://www.xerox.com/uk-ua/about/partner-programs/distributors#tab-paper на їх електронні пошти, проте відповідні та документів так і не отримав. Запит та підтвердження відправки листа додаємо до документів скарги.
Вимога щодо документа (листа/сертифіката/тощо) виданого виробником (уповноваженою особою від імені виробника) або офіційним представником виробника лазерних друкарок XEROX, який підтверджує, стосунки учасника з виробником лазерних друкарок XEROX (авторизацію учасника або партнерський статус учасника або інше) розрахована на учасників, які мають вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Для виконання вказаних вимог Скаржник звернувся до виробником (уповноваженої особи від імені виробника), офіційного представника виробника лазерних друкарок XEROX із запитом про отримання вищенаведених вимог в тому числі до тих, що вказані на сайті https://www.xerox.com/uk-ua/about/partner-programs/distributors#tab-paper на їх електронні пошти, проте відповідні та документів так і не отримав. Запит та підтвердження відправки листа додаємо до документів скарги.
Вимога щодо документа (листа/сертифіката/тощо) виданого виробником (уповноваженою особою від імені виробника) або офіційним представником виробника лазерних друкарок XEROX, який підтверджує, стосунки учасника з виробником лазерних друкарок XEROX (авторизацію учасника або партнерський статус учасника або інше) розрахована на учасників, які мають вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
Скріншоти відправки
-
Повʼязаний документ:
Скріншоти відправки.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист-запит
-
Повʼязаний документ:
Лист-запит (2).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.