• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

шини для вантажних автомобілів

Автомобільна шина 12.00R20 149G PR14 Росава КИ-113 з камерою - 266 шт, деталізований код ДК 021:2025: 34352100-0 (Шини для вантажних автомобілів); Автомобільна шина 14.00-20 147G PR14 Росава ОИ-25 з камерою- 162 шт, деталізований код ДК 021:2025: 34352100-0 (Шини для вантажних автомобілів); Автомобільна шина 9.00R20 144/142K PR16 Росава ИН-142БМ з камерою – 84 шт, деталізований код ДК 021:2025: 34352100-0 (Шини для вантажних автомобілів); Автомобільна шина 1220/400-533 142G PR10 Росава ИП-184 з камерою – 48 шт, деталізований код ДК 021:2025: 34352100-0 (Шини для вантажних автомобілів); Автомобільна шина 12.00R20 154/149J PR18 Росава ИД-304 з камерою – 62 шт, деталізований код ДК 021:2025: 34352100-0 (Шини для вантажних автомобілів); Автомобільна шина 11.00R20 150/146K PR16 Росава И-111АМ з камерою – 14 шт, деталізований код ДК 021:2025: 34352100-0 (Шини для вантажних автомобілів); Автомобільна шина 8.25-20 125/122J PR10 Росава ИК-6АМ з камерою - 8 шт, деталізований код ДК 021:2025: 34352100-0 (Шини для вантажних автомобілів); Автомобільна шина 315/70R22.5 154/150L Starmaxx DH100 без камери - 8 шт, деталізований код ДК 021:2025: 34352100-0 (Шини для вантажних автомобілів); Автомобільна шина 1300/530-533 162G PR16 Armforce E-2L з камерою - 6 шт, деталізований код ДК 021:2025: 34352100-0 (Шини для вантажних автомобілів); Автомобільна шина 12.00-18 138J PR14 Marcher W-16A з камерою - 4 шт, деталізований код ДК 021:2025: 34352100-0 (Шини для вантажних автомобілів); Автомобільна шина 13R22.5 156/153K PR18 Triangle TR918 без камери - 12 шт, деталізований код ДК 021:2025: 34352100-0 (Шини для вантажних автомобілів).

Завершена

10 999 410.53 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 54 997.05 UAH
Період оскарження: 02.05.2025 16:57 - 07.05.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА щодо порушення ФІЛІЄЮ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" порядку проведення процедури закупівлі

Номер: 358bde9c58a84a95b1785cf8326e1ea8
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-02-012514-a.c1
Назва: СКАРГА щодо порушення ФІЛІЄЮ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" порядку проведення процедури закупівлі
Скарга:
02 травня 2025 року в системі публічних закупівель “PROZORRO” за посиланням: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-05-02-012514-a, опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі ДК 021:2015: 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (шини для вантажних автомобілів), для потреб ФІЛІЯ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ", код за ЄДРПОУ: 45495765 (далі – Замовник), (далі – Процедура закупівлі). За підсумками проведеного аукціону, відповідно до протоколу № 141 від 26.05.2025р., Замовник відхилив тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю “УКРТЕХНОПРОМ-ВОСТОК” (далі – Скаржник), а відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 157 від 29.05.2025р., визнав переможцем Процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю “НЕКСУС ТРЕЙДІНГ“. Приймаючи вказане рішення, Замовник порушив порядок проведення закупівлі, а також принципи, які визначені законодавством, чим виявив дискримінаційний підхід під час розгляду поданих Скаржником цінової пропозиції. Так, приймаючи оскаржуване рішення, Замовник зазначив, що тендерна пропозиція скаржника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі. І. Замовник відхилив пропозицію посилаючись на невідповідність товару Скаржника технічним вимогам, яких не висував у Тендерній документації. Так, в оскаржуваному рішення Замовник, зокрема, зазначив, що запропоновані Скаржником шини: - 1300/530-533 162G PR Armforce E-2L; - 12.00R18 (320R457) UTP21 140K SUPERTECPROM, - мають радіальну конструкцію, тоді як тендерною документацією передбачено постачання шин діагонального типу. Вказані зауваження є необґрунтованими з огляду на таке. Відповідно до п.6 розділу ІІІ Тендерної документації, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку 2 до тендерної документації. Технічні специфікації складено із урахуванням потреб осіб з інвалідністю. Відповідно до п.9 розділу І Додатку 2 до Тендерної документації, Скаржником висунуті наступні вимоги до технічних характеристик автомобільної шини розміром 1300/530-533: сезон: всесезонна; індекс навантаження: 162 або вище; категорія швидкості: G або вище; кількість шарів корду: 16 або вище; тип транспортного засобу: вантажний автомобіль (КрАЗ). Відповідно до п.10 розділу І Додатку 2 до Тендерної документації, Скаржником висунуті наступні вимоги до технічних характеристик автомобільної шини розміром 12.00-18: сезон: всесезонна; індекс навантаження:138 або вище; категорія швидкості: J або вище; кількість шарів корду: 14 або вище; тип транспортного засобу: вантажний автомобіль (ГАЗ 66). Таким чином, Тендерною документацією не висунуто вимог щодо конструкції автомобільних шин розміром 1300/530-533 та 12.00-18. Замовником не визначено якої конструкції мають бути вказані шини, радіальної чи діагональної. Більше того, як видно зі змісту тендерної пропозиції Скаржника, ним запропоновано, саме шину 1300/530-533 162G PR16 Armforce E-2L, тобто ту шину, яка за п.9 розділу І Додатку 2 до Тендерної документації Замовником визначена як еталонна для закупівлі за своїми технічними та якісними характеристиками, а не еквівалент. Таким чином, твердження Замовника, що запропонована Скаржником шина не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, взагалі є нелогічними. У даному випадку Замовник суперечить сам собі. Таким чином, Замовник безпідставно відхилив пропозицію Скаржника у цій частині. ІІ. Замовник не надав Скаржнику 24 години на усунення невідповідностей тендерної пропозиції Так, обґрунтовуючи оскаржуване рішення Замовник послався на пункти 3.1.3 та 3.1.4 Додатку № 2, відповідно до яких на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в складі своєї пропозиції учасник повинен надати копії відповідних сертифікатів (паспортів) якості або сертифікатів відповідності, що дадуть змогу встановити відповідність запропонованого учасником товару вимогам до розміру та технічних характеристик, визначених Розділом 1 цього Додатку та копію каталогу (витягу з каталогу) виробника по кожній позиції, де будуть чітко визначені технічні характеристики запропонованого товару. Зважаючи на викладене Замовник зазначив, що надані Скаржником документи не містять всієї технічної інформації щодо запропонованих ним шин, а саме: 1) щодо запропонованої Скаржником шини 1220-400-533(400/85-21) ИП-184, 142П, 10нс, виробництва ТОВ «Преміорі» (Україна, м.Біла Церква) – відсутня інформація щодо кількості шарів корду; 2) щодо запропонованої Скаржником шини 1300/530-533 162G PR16 Armforce E-2L – відсутня інформація про індекс швидкості; 3) щодо запропонованої Скаржником шини 12.00R18 (320R457) UTP21 140K SUPERTECPROM – відсутня інформація про індекс швидкості. При цьому, Замовник зазначає, що виявлені ним невідповідності у тендерній пропозиції Скаржника не є невідповідностями у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Скаржник не погоджується з такими висновками Замовника з огляду на таке. При проведення відкритих торгів з особливостями, п.43 Постанови № 1178  від 12.10.2022 р. (далі - Постанова) передбачено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Також, відповідно до вказаного пункту Постанови, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Також варто відмітити, що відповідно до листа Мінекономіки від 17.05.2023 року № 3323-04/22523-06 «Щодо внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Особливості містять розширену можливість для виправлення невідповідностей, що дозволяє учаснику, у пропозиції якого наявні такі невідповідності, виправити їх для збереження найбільш економічно вигідної пропозиції для замовника. Як видно з суті зауважень Замовника, їх усунення полягало б у наданні документів, які б підтверджували, що характеристики запропонованих шин відповідають характеристикам, визначеним тендерною документацією. Замовником не висувалося зауважень до найменування товару, марки, моделі, тощо. У тендерній пропозиції Скаржника міститься повний опис характеристик запропонованого ним товару, зокрема, в таблиці «Порівняння технічних характеристик» вих. № 07/05-12 від 07.05.2025р (файл: «Додаток 5 Порівняння технічних характеристик.pdf»). Замовник не висував зауважень щодо змісту цієї таблиці та характеристик запропонованих Скаржником шин. Тобто, усунення зауважень не передбачало б заміну (зміну) запропонованого товару на інший, а передбачало б лише доповнення тендерної пропозиції Скаржника документами та/або інформацією щодо технічних характеристик вже запропонованих ним шин, що відповідає умовам п.43 Постанови, при яких Замовник зобов’язаний надати 24 години для усунення невідповідностей. Таким чином, Замовником допущено порушення у вигляді не надання Скаржнику 24 годин для усунення невідповідностей тендерної пропозиції, яке не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Скаржником. ІІІ. Тендерна пропозиція Скаржника містить весь перелік інформації про технічні характеристики запропонованого ним товару, який вимагався Тендерною документацією. 1. У складі тендерної пропозиції Скаржника наявна таблиця «Порівняння технічних характеристик» вих. № 07/05-12 від 07.05.2025р (файл: «Додаток 5 Порівняння технічних характеристик.pdf»), відповідно до змісту якої ним запропоновано до постачання, зокрема: 1) автомобільна шина 1220-400-533(400/85-21) ИП-184, 142П, 10нс, UkrTechProm, з камерою, виробництва ТОВ «Преміорі» (Україна, м.Біла Церква) має наступні характеристики: сезон: всесезонна; індекс навантаження: 142; кількість шарів корду: 10; категорія швидкості: G; тип транспортного засобу: вантажний автомобіль (КАМАЗ); 2) автомобільна шина 1300/530-533 162G PR16 Armforce E-2L з камерою має наступні характеристики: сезон: всесезонна; індекс навантаження: 162; категорія швидкості: G; кількість шарів корду: 16; тип транспортного засобу: вантажний автомобіль (КрАЗ); 3) автомобільна шина 12.00R18 (320R457) UTP21 140K SUPERTECPROM, 14 нш з камерою, має наступні характеристики: сезон: всесезонна; індекс навантаження: 140; категорія швидкості: К; кількість шарів корду: 14; тип транспортного засобу: вантажний автомобіль (ГАЗ 66). 2. Також у складі тендерної пропозиції Скаржником подано лист вих. № 07/05-09 від 07.05.2025 року (файл «Додаток 4 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація).pdf») який мітить інформацією про кількість та опис усіх необхідних характеристик товарів (технічна специфікація), у тому числі щодо кількості шарів корду та категорії швидкості по кожній позиції шин, та відповідно до якого запропонований Скаржником товар за своїми технічними характеристиками відповідає технічним характеристикам, наведеним у Додатку 2 до Тендерної документації. 3. Шина 1220-400-533 У складі тендерної пропозиції Скаржником надано каталог виробника шин 1220-400-533(400/85-21) ИП-184 (файл: «Витяг з каталогу 1220-400-533.pdf»), у якому відображена інформація про норму шарування, а саме – 10. 4. Шина 1300/530-533 У складі тендерної пропозиції Скаржником надано Паспорт якості від 11.12.2024 року (сторінка 9 файлу «Сертифікати якості.pdf»), який виданий виробником - компанією ARMFORCE RUBBER (QINGDAO) CO.,LTD, зокрема, на автомобільну шину Автомобільна шина 1300/530-533 162G PR16 Armforce E-2L. Також у складі тендерної пропозиції Скаржником надано каталог виробника шин 1300/530-533 162G PR16 Armforce E-2L (файл «Витяг з каталога Armforce.pdf»). Зважаючи на те, що Скаржником запропоновано шину безпосередньо тієї моделі та виробника, який вказаний Замовником як еталон згідно розділу І Додатку 2 до Тендерної документації, Замовник не міг відхилити тендерну пропозицію Скаржника через відсутність інформації про технічні характеристики, адже така інформація, згідно змісту розділу ІІІ Додатку 2 вимагається якраз для того, щоб у Замовника була можливість порівняти характеристики шин, які ним вимагаються з шинами, які пропонуються учасником, проте у даному випадку Скаржник запропонував саме ті шини, які і вимагалися згідно Тендерної документації, а не еквівалент. Зазначаючи у розділі ІІІ Додатку 2 про те, що Замовник здійснює закупівлю товару із встановленням посилань на конкретні характеристики (конструкція шини, відповідний малюнок протектору, тощо), оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам Замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі», а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності, Замовником було прийнято рішення провести закупівлю товарів з встановлення саме таких технічних характеристик, які відображені в таблиці Розділу І. Таким чином, зазначивши у таблиці Розділу І автомобільну шину 1300/530-533 162G PR16 Armforce E-2L як таку, що за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам Замовника, він не міг відхилити тендерну пропозицію у зв’язку з тим, що учасник запропонував саме таку шину, проте не надав інформацію про всі її технічні характеристики (у даному випадку інформацію про категорію швидкості), адже по-перше, вочевидь, Замовнику відомі всі технічні та якісні характеристики цієї шини, адже вона встановлена ним як еквівалент для закупівлі, а по-друге, Замовнику не було необхідності здійснювати порівняння технічних характеристик, адже запропонована шина не є еквівалентом, а є безпосередньо тієї шиною, яка вказана Замовником у Тендерній документації. 5. Шина 12.00R18 У складі тендерної пропозиції Скаржником надано Сертифікат якості № 956 від 27.03.2025 року (сторінка 9 файлу «Сертифікати якості.pdf»), який виданий, зокрема, на автомобільну шину 12.00R18(320R457) UTP21 140 К, де літера «К» означає категорію швидкості згідно положень Таблиці 6. «Символи категорії швидкості і відповідні їй величини швидкості» Правил технічної експлуатації коліс та пневматичних шин колісних транспортних засобів категорій L, M, N, O та спеціальних машин, виконаних на їх шасі, затверджених МІНІСТЕРСТВОМ ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ Наказом від 26.07.2013 № 549, а саме максимально допустиму швидкість даної шини у 110 км/год. Також у складі тендерної пропозиції Скаржником надано каталог виробника шин 12.00R18 (320R457) UTP21 140K SUPERTECPROM (файл: «Витяг з каталогу UTP_12_00R18.pdf»), у якому відображена інформація про індекс навантаження/індекс швидкості, а саме – 140К. Відповідно до пункту 55 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. У відповідності з ч.9 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складною частиною тендерній документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. З урахуванням викладеного, рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю “УКРТЕХНОПРОМ-ВОСТОК”, оформлене протоколом № 141 від 26.05.2025р, має бути скасоване. Також, зважаючи на те, що після прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, але до закінчення строку на оскарження такого рішення Замовник прийняв рішення про визнання переможцем процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю “НЕКСУС ТРЕЙДІНГ“, має бути також скасоване і таке рішення, яке оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 157 від 29.05.2025р. На підставі вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати ФІЛІЮ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ", код за ЄДРПОУ: 45495765, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю “УКРТЕХНОПРОМ-ВОСТОК”, код за ЄДРПОУ: 37148500, оформлене протоколом № 141 від 26.05.2025 року та рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів Товариство з обмеженою відповідальністю “НЕКСУС ТРЕЙДІНГ“, код за ЄДРПОУ: 45744344, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 157 від 29.05.2025 року, прийняті в рамках закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-02-012514-a.
Дата розгляду скарги: 09.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.06.2025 17:14
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 11.06.2025 17:14
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТЕХНОПРОМ-ВОСТОК", Дьомін Дмитро Миколайович 380508006321 utpvostok@utp.com.ua http://www.utp.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: f025bf3b437d44bbbb65779bda971d25
Заголовок пункту скарги: Замовник відхилив пропозицію посилаючись на невідповідність товару Скаржника технічним вимогам, яких не висував у Тендерній документації.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Так, в оскаржуваному рішення Замовник, зокрема, зазначив, що запропоновані Скаржником шини:
- 1300/530-533 162G PR Armforce E-2L;
- 12.00R18 (320R457) UTP21 140K SUPERTECPROM, -
мають радіальну конструкцію, тоді як тендерною документацією передбачено постачання шин діагонального типу.
Вказані зауваження є необґрунтованими з огляду на таке.
Відповідно до п.6 розділу ІІІ Тендерної документації, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку 2 до тендерної документації. Технічні специфікації складено із урахуванням потреб осіб з інвалідністю.
Відповідно до п.9 розділу І Додатку 2 до Тендерної документації, Скаржником висунуті наступні вимоги до технічних характеристик автомобільної шини розміром 1300/530-533: сезон: всесезонна; індекс навантаження: 162 або вище; категорія швидкості: G або вище; кількість шарів корду: 16 або вище; тип транспортного засобу: вантажний автомобіль (КрАЗ).
Відповідно до п.10 розділу І Додатку 2 до Тендерної документації, Скаржником висунуті наступні вимоги до технічних характеристик автомобільної шини розміром 12.00-18: сезон: всесезонна; індекс навантаження:138 або вище; категорія швидкості: J або вище; кількість шарів корду: 14 або вище; тип транспортного засобу: вантажний автомобіль (ГАЗ 66).
Таким чином, Тендерною документацією не висунуто вимог щодо конструкції автомобільних шин розміром 1300/530-533 та 12.00-18. Замовником не визначено якої конструкції мають бути вказані шини, радіальної чи діагональної.
Більше того, як видно зі змісту тендерної пропозиції Скаржника, ним запропоновано, саме шину 1300/530-533 162G PR16 Armforce E-2L, тобто ту шину, яка за п.9 розділу І Додатку 2 до Тендерної документації Замовником визначена як еталонна для закупівлі за своїми технічними та якісними характеристиками, а не еквівалент. Таким чином, твердження Замовника, що запропонована Скаржником шина не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, взагалі є нелогічними. У даному випадку Замовник суперечить сам собі.
Таким чином, Замовник безпідставно відхилив пропозицію Скаржника у цій частині.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 58c0f0010d894673b5ceb771827fdd97
Заголовок пункту скарги: Замовник не надав Скаржнику 24 години на усунення невідповідностей тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Так, обґрунтовуючи оскаржуване рішення Замовник послався на пункти 3.1.3 та 3.1.4 Додатку № 2, відповідно до яких на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в складі своєї пропозиції учасник повинен надати копії відповідних сертифікатів (паспортів) якості або сертифікатів відповідності, що дадуть змогу встановити відповідність запропонованого учасником товару вимогам до розміру та технічних характеристик, визначених Розділом 1 цього Додатку та копію каталогу (витягу з каталогу) виробника по кожній позиції, де будуть чітко визначені технічні характеристики запропонованого товару.
Зважаючи на викладене Замовник зазначив, що надані Скаржником документи не містять всієї технічної інформації щодо запропонованих ним шин, а саме:
1) щодо запропонованої Скаржником шини 1220-400-533(400/85-21) ИП-184, 142П, 10нс, виробництва ТОВ «Преміорі» (Україна, м.Біла Церква) – відсутня інформація щодо кількості шарів корду;
2) щодо запропонованої Скаржником шини 1300/530-533 162G PR16 Armforce E-2L – відсутня інформація про індекс швидкості;
3) щодо запропонованої Скаржником шини 12.00R18 (320R457) UTP21 140K SUPERTECPROM – відсутня інформація про індекс швидкості.
При цьому, Замовник зазначає, що виявлені ним невідповідності у тендерній пропозиції Скаржника не є невідповідностями у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Скаржник не погоджується з такими висновками Замовника з огляду на таке.
При проведення відкритих торгів з особливостями, п.43 Постанови № 1178  від 12.10.2022 р. (далі - Постанова) передбачено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Також, відповідно до вказаного пункту Постанови, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Також варто відмітити, що відповідно до листа Мінекономіки від 17.05.2023 року № 3323-04/22523-06 «Щодо внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Особливості містять розширену можливість для виправлення невідповідностей, що дозволяє учаснику, у пропозиції якого наявні такі невідповідності, виправити їх для збереження найбільш економічно вигідної пропозиції для замовника.
Як видно з суті зауважень Замовника, їх усунення полягало б у наданні документів, які б підтверджували, що характеристики запропонованих шин відповідають характеристикам, визначеним тендерною документацією. Замовником не висувалося зауважень до найменування товару, марки, моделі, тощо. У тендерній пропозиції Скаржника міститься повний опис характеристик запропонованого ним товару, зокрема, в таблиці «Порівняння технічних характеристик» вих. № 07/05-12 від 07.05.2025р (файл: «Додаток 5 Порівняння технічних характеристик.pdf»). Замовник не висував зауважень щодо змісту цієї таблиці та характеристик запропонованих Скаржником шин.
Тобто, усунення зауважень не передбачало б заміну (зміну) запропонованого товару на інший, а передбачало б лише доповнення тендерної пропозиції Скаржника документами та/або інформацією щодо технічних характеристик вже запропонованих ним шин, що відповідає умовам п.43 Постанови, при яких Замовник зобов’язаний надати 24 години для усунення невідповідностей.
Таким чином, Замовником допущено порушення у вигляді не надання Скаржнику 24 годин для усунення невідповідностей тендерної пропозиції, яке не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Скаржником.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 7c527dd7fdcc4e15bb8a868430bac419
Заголовок пункту скарги: Тендерна пропозиція Скаржника містить весь перелік інформації про технічні характеристики запропонованого ним товару, який вимагався Тендерною документацією.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. У складі тендерної пропозиції Скаржника наявна таблиця «Порівняння технічних характеристик» вих. № 07/05-12 від 07.05.2025р (файл: «Додаток 5 Порівняння технічних характеристик.pdf»), відповідно до змісту якої ним запропоновано до постачання, зокрема:
1) автомобільна шина 1220-400-533(400/85-21) ИП-184, 142П, 10нс, UkrTechProm, з камерою, виробництва ТОВ «Преміорі» (Україна, м.Біла Церква) має наступні характеристики: сезон: всесезонна; індекс навантаження: 142; кількість шарів корду: 10; категорія швидкості: G; тип транспортного засобу: вантажний автомобіль (КАМАЗ);
2) автомобільна шина 1300/530-533 162G PR16 Armforce E-2L з камерою має наступні характеристики: сезон: всесезонна; індекс навантаження: 162; категорія швидкості: G; кількість шарів корду: 16; тип транспортного засобу: вантажний автомобіль (КрАЗ);
3) автомобільна шина 12.00R18 (320R457) UTP21 140K SUPERTECPROM, 14 нш з камерою, має наступні характеристики: сезон: всесезонна; індекс навантаження: 140; категорія швидкості: К; кількість шарів корду: 14; тип транспортного засобу: вантажний автомобіль (ГАЗ 66).

2. Також у складі тендерної пропозиції Скаржником подано лист вих. № 07/05-09 від 07.05.2025 року (файл «Додаток 4 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація).pdf») який мітить інформацією про кількість та опис усіх необхідних характеристик товарів (технічна специфікація), у тому числі щодо кількості шарів корду та категорії швидкості по кожній позиції шин, та відповідно до якого запропонований Скаржником товар за своїми технічними характеристиками відповідає технічним характеристикам, наведеним у Додатку 2 до Тендерної документації.

3. Шина 1220-400-533
У складі тендерної пропозиції Скаржником надано каталог виробника шин 1220-400-533(400/85-21) ИП-184 (файл: «Витяг з каталогу 1220-400-533.pdf»), у якому відображена інформація про норму шарування, а саме – 10.

4. Шина 1300/530-533
У складі тендерної пропозиції Скаржником надано Паспорт якості від 11.12.2024 року (сторінка 9 файлу «Сертифікати якості.pdf»), який виданий виробником - компанією ARMFORCE RUBBER (QINGDAO) CO.,LTD, зокрема, на автомобільну шину Автомобільна шина 1300/530-533 162G PR16 Armforce E-2L.
Також у складі тендерної пропозиції Скаржником надано каталог виробника шин 1300/530-533 162G PR16 Armforce E-2L (файл «Витяг з каталога Armforce.pdf»).
Зважаючи на те, що Скаржником запропоновано шину безпосередньо тієї моделі та виробника, який вказаний Замовником як еталон згідно розділу І Додатку 2 до Тендерної документації, Замовник не міг відхилити тендерну пропозицію Скаржника через відсутність інформації про технічні характеристики, адже така інформація, згідно змісту розділу ІІІ Додатку 2 вимагається якраз для того, щоб у Замовника була можливість порівняти характеристики шин, які ним вимагаються з шинами, які пропонуються учасником, проте у даному випадку Скаржник запропонував саме ті шини, які і вимагалися згідно Тендерної документації, а не еквівалент.
Зазначаючи у розділі ІІІ Додатку 2 про те, що Замовник здійснює закупівлю товару із встановленням посилань на конкретні характеристики (конструкція шини, відповідний малюнок протектору, тощо), оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам Замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі», а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності, Замовником було прийнято рішення провести закупівлю товарів з встановлення саме таких технічних характеристик, які відображені в таблиці Розділу І.
Таким чином, зазначивши у таблиці Розділу І автомобільну шину 1300/530-533 162G PR16 Armforce E-2L як таку, що за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам Замовника, він не міг відхилити тендерну пропозицію у зв’язку з тим, що учасник запропонував саме таку шину, проте не надав інформацію про всі її технічні характеристики (у даному випадку інформацію про категорію швидкості), адже по-перше, вочевидь, Замовнику відомі всі технічні та якісні характеристики цієї шини, адже вона встановлена ним як еквівалент для закупівлі, а по-друге, Замовнику не було необхідності здійснювати порівняння технічних характеристик, адже запропонована шина не є еквівалентом, а є безпосередньо тієї шиною, яка вказана Замовником у Тендерній документації.

5. Шина 12.00R18
У складі тендерної пропозиції Скаржником надано Сертифікат якості № 956 від 27.03.2025 року (сторінка 9 файлу «Сертифікати якості.pdf»), який виданий, зокрема, на автомобільну шину 12.00R18(320R457) UTP21 140 К, де літера «К» означає категорію швидкості згідно положень Таблиці 6. «Символи категорії швидкості і відповідні їй величини швидкості» Правил технічної експлуатації коліс та пневматичних шин колісних транспортних засобів категорій L, M, N, O та спеціальних машин, виконаних на їх шасі, затверджених МІНІСТЕРСТВОМ ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ Наказом від 26.07.2013 № 549, а саме максимально допустиму швидкість даної шини у 110 км/год.
Також у складі тендерної пропозиції Скаржником надано каталог виробника шин 12.00R18 (320R457) UTP21 140K SUPERTECPROM (файл: «Витяг з каталогу UTP_12_00R18.pdf»), у якому відображена інформація про індекс навантаження/індекс швидкості, а саме – 140К.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника