-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
шини для вантажних автомобілів
Автомобільна шина 12.00R20 149G PR14 Росава КИ-113 з камерою - 266 шт, деталізований код ДК 021:2025: 34352100-0 (Шини для вантажних автомобілів); Автомобільна шина 14.00-20 147G PR14 Росава ОИ-25 з камерою- 162 шт, деталізований код ДК 021:2025: 34352100-0 (Шини для вантажних автомобілів); Автомобільна шина 9.00R20 144/142K PR16 Росава ИН-142БМ з камерою – 84 шт, деталізований код ДК 021:2025: 34352100-0 (Шини для вантажних автомобілів); Автомобільна шина 1220/400-533 142G PR10 Росава ИП-184 з камерою – 48 шт, деталізований код ДК 021:2025: 34352100-0 (Шини для вантажних автомобілів); Автомобільна шина 12.00R20 154/149J PR18 Росава ИД-304 з камерою – 62 шт, деталізований код ДК 021:2025: 34352100-0 (Шини для вантажних автомобілів); Автомобільна шина 11.00R20 150/146K PR16 Росава И-111АМ з камерою – 14 шт, деталізований код ДК 021:2025: 34352100-0 (Шини для вантажних автомобілів); Автомобільна шина 8.25-20 125/122J PR10 Росава ИК-6АМ з камерою - 8 шт, деталізований код ДК 021:2025: 34352100-0 (Шини для вантажних автомобілів); Автомобільна шина 315/70R22.5 154/150L Starmaxx DH100 без камери - 8 шт, деталізований код ДК 021:2025: 34352100-0 (Шини для вантажних автомобілів); Автомобільна шина 1300/530-533 162G PR16 Armforce E-2L з камерою - 6 шт, деталізований код ДК 021:2025: 34352100-0 (Шини для вантажних автомобілів); Автомобільна шина 12.00-18 138J PR14 Marcher W-16A з камерою - 4 шт, деталізований код ДК 021:2025: 34352100-0 (Шини для вантажних автомобілів); Автомобільна шина 13R22.5 156/153K PR18 Triangle TR918 без камери - 12 шт, деталізований код ДК 021:2025: 34352100-0 (Шини для вантажних автомобілів).
мін. крок: 0.5% або 54 997.05 UAH
СКАРГА щодо порушення ФІЛІЄЮ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" порядку проведення процедури закупівлі
- Скарга на рішення про відхилення.pdf 29.05.2025 15:11
- ВІДКОРИГОВАНА Скарга на рішення про відхилення.pdf 29.05.2025 17:12
- sign.p7s 29.05.2025 17:12
- рішення від 02.06.2025 №8695.pdf 02.06.2025 17:14
- інформаця про резолютивну чатсину рішення від 09.06.2025 № 9150.pdf 10.06.2025 12:33
- рішення від 09.06.2025 №9150.pdf 11.06.2025 17:14
- Пояснення АМКУ шини.docx 04.06.2025 15:58
- пояснення АМКУ.pdf 04.06.2025 15:58
Пункт скарги
- 1300/530-533 162G PR Armforce E-2L;
- 12.00R18 (320R457) UTP21 140K SUPERTECPROM, -
мають радіальну конструкцію, тоді як тендерною документацією передбачено постачання шин діагонального типу.
Вказані зауваження є необґрунтованими з огляду на таке.
Відповідно до п.6 розділу ІІІ Тендерної документації, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку 2 до тендерної документації. Технічні специфікації складено із урахуванням потреб осіб з інвалідністю.
Відповідно до п.9 розділу І Додатку 2 до Тендерної документації, Скаржником висунуті наступні вимоги до технічних характеристик автомобільної шини розміром 1300/530-533: сезон: всесезонна; індекс навантаження: 162 або вище; категорія швидкості: G або вище; кількість шарів корду: 16 або вище; тип транспортного засобу: вантажний автомобіль (КрАЗ).
Відповідно до п.10 розділу І Додатку 2 до Тендерної документації, Скаржником висунуті наступні вимоги до технічних характеристик автомобільної шини розміром 12.00-18: сезон: всесезонна; індекс навантаження:138 або вище; категорія швидкості: J або вище; кількість шарів корду: 14 або вище; тип транспортного засобу: вантажний автомобіль (ГАЗ 66).
Таким чином, Тендерною документацією не висунуто вимог щодо конструкції автомобільних шин розміром 1300/530-533 та 12.00-18. Замовником не визначено якої конструкції мають бути вказані шини, радіальної чи діагональної.
Більше того, як видно зі змісту тендерної пропозиції Скаржника, ним запропоновано, саме шину 1300/530-533 162G PR16 Armforce E-2L, тобто ту шину, яка за п.9 розділу І Додатку 2 до Тендерної документації Замовником визначена як еталонна для закупівлі за своїми технічними та якісними характеристиками, а не еквівалент. Таким чином, твердження Замовника, що запропонована Скаржником шина не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, взагалі є нелогічними. У даному випадку Замовник суперечить сам собі.
Таким чином, Замовник безпідставно відхилив пропозицію Скаржника у цій частині.
-
Зобов’язати ФІЛІЮ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ", код за ЄДРПОУ: 45495765, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю “УКРТЕХНОПРОМ-ВОСТОК”, код за ЄДРПОУ: 37148500, оформлене протоколом № 141 від 26.05.2025 року та рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів Товариство з обмеженою відповідальністю “НЕКСУС ТРЕЙДІНГ“, код за ЄДРПОУ: 45744344, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 157 від 29.05.2025 року, прийняті в рамках закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-02-012514-a.
Зважаючи на викладене Замовник зазначив, що надані Скаржником документи не містять всієї технічної інформації щодо запропонованих ним шин, а саме:
1) щодо запропонованої Скаржником шини 1220-400-533(400/85-21) ИП-184, 142П, 10нс, виробництва ТОВ «Преміорі» (Україна, м.Біла Церква) – відсутня інформація щодо кількості шарів корду;
2) щодо запропонованої Скаржником шини 1300/530-533 162G PR16 Armforce E-2L – відсутня інформація про індекс швидкості;
3) щодо запропонованої Скаржником шини 12.00R18 (320R457) UTP21 140K SUPERTECPROM – відсутня інформація про індекс швидкості.
При цьому, Замовник зазначає, що виявлені ним невідповідності у тендерній пропозиції Скаржника не є невідповідностями у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Скаржник не погоджується з такими висновками Замовника з огляду на таке.
При проведення відкритих торгів з особливостями, п.43 Постанови № 1178 від 12.10.2022 р. (далі - Постанова) передбачено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Також, відповідно до вказаного пункту Постанови, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Також варто відмітити, що відповідно до листа Мінекономіки від 17.05.2023 року № 3323-04/22523-06 «Щодо внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Особливості містять розширену можливість для виправлення невідповідностей, що дозволяє учаснику, у пропозиції якого наявні такі невідповідності, виправити їх для збереження найбільш економічно вигідної пропозиції для замовника.
Як видно з суті зауважень Замовника, їх усунення полягало б у наданні документів, які б підтверджували, що характеристики запропонованих шин відповідають характеристикам, визначеним тендерною документацією. Замовником не висувалося зауважень до найменування товару, марки, моделі, тощо. У тендерній пропозиції Скаржника міститься повний опис характеристик запропонованого ним товару, зокрема, в таблиці «Порівняння технічних характеристик» вих. № 07/05-12 від 07.05.2025р (файл: «Додаток 5 Порівняння технічних характеристик.pdf»). Замовник не висував зауважень щодо змісту цієї таблиці та характеристик запропонованих Скаржником шин.
Тобто, усунення зауважень не передбачало б заміну (зміну) запропонованого товару на інший, а передбачало б лише доповнення тендерної пропозиції Скаржника документами та/або інформацією щодо технічних характеристик вже запропонованих ним шин, що відповідає умовам п.43 Постанови, при яких Замовник зобов’язаний надати 24 години для усунення невідповідностей.
Таким чином, Замовником допущено порушення у вигляді не надання Скаржнику 24 годин для усунення невідповідностей тендерної пропозиції, яке не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Скаржником.
-
Зобов’язати ФІЛІЮ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ", код за ЄДРПОУ: 45495765, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю “УКРТЕХНОПРОМ-ВОСТОК”, код за ЄДРПОУ: 37148500, оформлене протоколом № 141 від 26.05.2025 року та рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів Товариство з обмеженою відповідальністю “НЕКСУС ТРЕЙДІНГ“, код за ЄДРПОУ: 45744344, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 157 від 29.05.2025 року, прийняті в рамках закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-02-012514-a.
1) автомобільна шина 1220-400-533(400/85-21) ИП-184, 142П, 10нс, UkrTechProm, з камерою, виробництва ТОВ «Преміорі» (Україна, м.Біла Церква) має наступні характеристики: сезон: всесезонна; індекс навантаження: 142; кількість шарів корду: 10; категорія швидкості: G; тип транспортного засобу: вантажний автомобіль (КАМАЗ);
2) автомобільна шина 1300/530-533 162G PR16 Armforce E-2L з камерою має наступні характеристики: сезон: всесезонна; індекс навантаження: 162; категорія швидкості: G; кількість шарів корду: 16; тип транспортного засобу: вантажний автомобіль (КрАЗ);
3) автомобільна шина 12.00R18 (320R457) UTP21 140K SUPERTECPROM, 14 нш з камерою, має наступні характеристики: сезон: всесезонна; індекс навантаження: 140; категорія швидкості: К; кількість шарів корду: 14; тип транспортного засобу: вантажний автомобіль (ГАЗ 66).
2. Також у складі тендерної пропозиції Скаржником подано лист вих. № 07/05-09 від 07.05.2025 року (файл «Додаток 4 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація).pdf») який мітить інформацією про кількість та опис усіх необхідних характеристик товарів (технічна специфікація), у тому числі щодо кількості шарів корду та категорії швидкості по кожній позиції шин, та відповідно до якого запропонований Скаржником товар за своїми технічними характеристиками відповідає технічним характеристикам, наведеним у Додатку 2 до Тендерної документації.
3. Шина 1220-400-533
У складі тендерної пропозиції Скаржником надано каталог виробника шин 1220-400-533(400/85-21) ИП-184 (файл: «Витяг з каталогу 1220-400-533.pdf»), у якому відображена інформація про норму шарування, а саме – 10.
4. Шина 1300/530-533
У складі тендерної пропозиції Скаржником надано Паспорт якості від 11.12.2024 року (сторінка 9 файлу «Сертифікати якості.pdf»), який виданий виробником - компанією ARMFORCE RUBBER (QINGDAO) CO.,LTD, зокрема, на автомобільну шину Автомобільна шина 1300/530-533 162G PR16 Armforce E-2L.
Також у складі тендерної пропозиції Скаржником надано каталог виробника шин 1300/530-533 162G PR16 Armforce E-2L (файл «Витяг з каталога Armforce.pdf»).
Зважаючи на те, що Скаржником запропоновано шину безпосередньо тієї моделі та виробника, який вказаний Замовником як еталон згідно розділу І Додатку 2 до Тендерної документації, Замовник не міг відхилити тендерну пропозицію Скаржника через відсутність інформації про технічні характеристики, адже така інформація, згідно змісту розділу ІІІ Додатку 2 вимагається якраз для того, щоб у Замовника була можливість порівняти характеристики шин, які ним вимагаються з шинами, які пропонуються учасником, проте у даному випадку Скаржник запропонував саме ті шини, які і вимагалися згідно Тендерної документації, а не еквівалент.
Зазначаючи у розділі ІІІ Додатку 2 про те, що Замовник здійснює закупівлю товару із встановленням посилань на конкретні характеристики (конструкція шини, відповідний малюнок протектору, тощо), оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам Замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі», а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності, Замовником було прийнято рішення провести закупівлю товарів з встановлення саме таких технічних характеристик, які відображені в таблиці Розділу І.
Таким чином, зазначивши у таблиці Розділу І автомобільну шину 1300/530-533 162G PR16 Armforce E-2L як таку, що за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам Замовника, він не міг відхилити тендерну пропозицію у зв’язку з тим, що учасник запропонував саме таку шину, проте не надав інформацію про всі її технічні характеристики (у даному випадку інформацію про категорію швидкості), адже по-перше, вочевидь, Замовнику відомі всі технічні та якісні характеристики цієї шини, адже вона встановлена ним як еквівалент для закупівлі, а по-друге, Замовнику не було необхідності здійснювати порівняння технічних характеристик, адже запропонована шина не є еквівалентом, а є безпосередньо тієї шиною, яка вказана Замовником у Тендерній документації.
5. Шина 12.00R18
У складі тендерної пропозиції Скаржником надано Сертифікат якості № 956 від 27.03.2025 року (сторінка 9 файлу «Сертифікати якості.pdf»), який виданий, зокрема, на автомобільну шину 12.00R18(320R457) UTP21 140 К, де літера «К» означає категорію швидкості згідно положень Таблиці 6. «Символи категорії швидкості і відповідні їй величини швидкості» Правил технічної експлуатації коліс та пневматичних шин колісних транспортних засобів категорій L, M, N, O та спеціальних машин, виконаних на їх шасі, затверджених МІНІСТЕРСТВОМ ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ Наказом від 26.07.2013 № 549, а саме максимально допустиму швидкість даної шини у 110 км/год.
Також у складі тендерної пропозиції Скаржником надано каталог виробника шин 12.00R18 (320R457) UTP21 140K SUPERTECPROM (файл: «Витяг з каталогу UTP_12_00R18.pdf»), у якому відображена інформація про індекс навантаження/індекс швидкості, а саме – 140К.
-
Зобов’язати ФІЛІЮ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ", код за ЄДРПОУ: 45495765, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю “УКРТЕХНОПРОМ-ВОСТОК”, код за ЄДРПОУ: 37148500, оформлене протоколом № 141 від 26.05.2025 року та рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів Товариство з обмеженою відповідальністю “НЕКСУС ТРЕЙДІНГ“, код за ЄДРПОУ: 45744344, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 157 від 29.05.2025 року, прийняті в рамках закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-02-012514-a.