• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Проведення послуг по підтримуванню експлуатаційних властивостей адміністративних приміщень та ставорення належних умов для функціонування, навчання і підготовки особового складу спецпідрозділу, а саме: поточний ремонт частини приміщень ІІ поверху адмінбудівлі ГУНП в Черкаській області за адресою: м. Черкаси, ………………………………………………………….

Завершена

571 278.18 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 856.39 UAH
Період оскарження: 02.05.2025 16:35 - 07.05.2025 00:00
Скарга
Скасована
КЕП

СКАРГА на рішення про відхилення тендерної пропозиції

Номер: 65e2c9bdd41e4ad5b734c19c2bedddc3
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-02-012311-a.a1
Назва: СКАРГА на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 02.06.2025 00:00
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛАШ ПРАЙМ", Бондаренко Владислав 380930389772 flash.prime@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 3dcffa59134a4b73b858f1e15e2bd55c
Заголовок пункту скарги: 1. Щодо неправомірного рішення ЗАМОВНИКА щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника:
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: ( на підставі пункту 44 Постанова №1178 від 12.10.2022р.)
Дана скарга сформована та подана у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості, Постанова №1178) на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей).

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ (код ЄДРПОУ 40108667) (далі – Замовник) від 02 травня 2025 року було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), «Проведення послуг по підтримуванню експлуатаційних властивостей адміністративних приміщень та ставорення належних умов для функціонування, навчання і підготовки особового складу спецпідрозділу, а саме: поточний ремонт частини приміщень ІІ поверху адмінбудівлі ГУНП в Черкаській області за адресою: м. Черкаси, ………………………………………………………….» за кодом ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи.

Фактичні обставини
ТОВ «ФЛАШ ПРАЙМ» (далі – Скаржник) подав тендерну пропозицію та взяв участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником, а також виграв аукціон за результатами закупівлі, і далі перебував на стадії кваліфікації із найнижчою ціною тендерної пропозиції.
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 12 травня 2025 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли наступні учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВ “ФЛАШ ПРАЙМ” (далі – Скаржник) 517 865,10 UAH 493 999,00 UAH
ФОП ГАЛУШКА ЮРІЙ ІВАНОВИЧ 554 145,97 UAH 494 000,00 UAH
Учасник - Скаржник запропонував найкращу ціну «493 999,00 грн.» під час аукціону для товару за ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи, чим його пропозиція зберігає більше 70 000,00 грн. кошторису Замовника.
27 травня 2025 року Замовник ухвалив рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, що було зафіксовано в протоколі відхилення тендерної пропозиції (Протокол № 412) (далі – Протокол). Замовник обґрунтував своє рішення «невідповідністю кошторису закупівлі», що не відповідає дійсності, так як учасником надано кошторис у відповідності до технічного завдання.
Скаржник, ТОВ ТОВ «ФЛАШ ПРАЙМ» вважає, що зазначені рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвели до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке:

1. Щодо неправомірного рішення ЗАМОВНИКА щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника:

Протокол № 412 від 27 травня 2025 року про відхилення тендерної пропозиції Скаржника містить наступні підстави:
«Перше питання порядку денного:

Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».

Тендерна документація містить інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до Тендерної документації).

За результатами розгляду тендерної пропозиції та документів, поданих Учасником, встановлено наступне.

У Додатку 2 до Тендерної документації наведено Технічне завдання на проведення послуг по підтримуванню експлуатаційних властивостей адміністративних приміщень та створення належних умов для функціонування, навчання і підготовки особового складу спецпідрозділу, а саме: поточний ремонт частини приміщень ІІ поверху адмінбудівлі ГУНП в Черкаській області за адресою: м. Черкаси, ………………, в якому було вказано перелік видів робіт, обґрунтування (шифр норми) та об’єм робіт.

За результатами розгляду кошторисної документації, наданої Учасником, встановлено невідповідність робіт, запропонованих учасником, Технічному завданню Замовника.

Зокрема, пунктами 7, 67, 83, 148 передбачено роботи з «Нанесення бетоноконтакту» (шифр КБ 13-55-1). Відповідно до «Ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи. Захист будівельних конструкцій та устаткування від корозії (Збірник 13)», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 31.12.2021 № 374, шифром КБ 13-55-1 передбачено виконання гідроізоляції бетонних поверхонь полімерцементною сумішшю товщиною шару 20 мм на рідині ГКЖ-10 (Склад робіт: 1. Вирівнювання поверхні; 2. Приготування суміші; 3. Нанесення гідроізоляції на поверхню; 4. Догляд за покриттям).

Проте Учасником відповідно до Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 застосовано шифр КБ12-21-1, яким згідно з Ресурсними елементними кошторисними нормами на будівельні роботи. Покрівлі (Збірник 12) передбачено ґрунтування основ із бетону або розчину під водоізоляційний покрівельний килим (Склад робіт: 1. Ґрунтування основ бітумною ґрунтовкою; 2. Приготування ґрунтовки).

При цьому Збірник 12 містить ресурсні елементні кошторисні норми для улаштування покрівель, у той час як Замовником передбачено виконання ремонтних робіт у приміщенні.

Крім того, пунктами 27, 33, 109, 168, 174 передбачено роботи з «Фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стін по штукатурці за два рази» (шифр КР 12-49-7). Відповідно до «Ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи. Малярні роботи (Збірник 12)», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021 № 156, шифром КР 12-49-7 передбачено високоякісне фарбування.

Проте Учасником у Локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-01 застосовано шифр КБ15-179-1 («Оздоблювальні роботи», Збірник 15), яким передбачено просте фарбування, тоді як високоякісне фарбування відповідає шифру 15-179-7.

Таким чином, запропоновані Учасником роботи не відповідають Технічному завданню Замовника.

Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності умовам технічної специфікації.

Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.

Друге питання порядку денного:

Відповідно до пункту 46 Особливостей, інформація про відхилення тендерної пропозиції оприлюднюється в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати ухвалення рішення.

Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника у визначений термін.

Враховуючи вищевказане, керуючись статтею 11 Закону, Положенням про уповноважену особу ГУНП в Черкаській області, затвердженим наказом від 30.12.2021 № 3535, уповноважена особа приймає відповідне рішення..»

Скаржник із такими підставами відхилення не погоджується та повідомляє, що вони є незаконними на підставі наступного:
Умови документації закупівлі:
Відповідно до пункту 18 Додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКАМИ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено, що Документи, передбачені Додатком 2 до Тендерної документації.
У разі, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів, і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. (В такому випадку Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.)
Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації встановлено: У тих випадках, коли у технічному завданні містяться посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – слід читати як «або еквівалент».
Тривалість надання послуг з поточного ремонту – до 31.07.2025.
Види надання послуг – поточний ремонт.
Договірна ціна є твердою і визначається відповідно до вимог Настанови визначення вартості будівництва Наказу Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та інших вимог чинного законодавства.
Учасник надає розрахунок вартості виконання робіт з надання послуги поточного ремонту (розрахунок вартості бажано надати у програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) у відповідності до кошторисних норм України)
На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані:
- договірна ціна;
- пояснювальна записка;
- локальний кошторис;
- підсумкова відомість ресурсів.
До складу своєї ціни Учасник включає прямі, загальновиробничі витрати, кошти на покриття адміністративних витрат організацій та прибуток, кошти на сплату податків, збори, обов'язкові платежі та інші витрати.
Зазначені в технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі цього Додатку послуги передбачають використання обладнання, матеріалів та ресурсів постачальника послуг, у в зв’язку з чим ціна тендерної пропозиції повинна включати відповідні витрати на матеріали та ресурси для надання послуг предмета закупівлі.
Розмір середньомісячної заробітної плати робітників повинен не перевищувати 18 570,02 грн. для розряду робітників 3,8.
Учасник повинен врахувати, що:
1) кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) не враховуються;
2) кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) не враховуються.
1. Технічні та інші вимоги:
1.1. Якщо пропозиція учасника містить не весь перелік робіт з надання послуги або зміну обсягів та складу робіт з надання послуги (та/або не враховані в ціні пропозиції усі пункти дефектного акту), ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам закупівлі та відхиляється Замовником.
1.2. Учасник відповідає за одержання усіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів, якщо такі необхідні для виконання робіт з надання послуги, та самостійно несе усі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів.
1.3. До ціни пропозиції не включаються витрати, пов’язані з укладанням договору. Усі витрати, що переможець закупівлі передбачає нести при виконанні договору, учасник має врахувати в загальній ціні пропозиції. Не враховані у загальній ціні витрати оплачуватися Замовником окремо не будуть.
2. Вимоги до матеріальних ресурсів:
2.1. Матеріали, які будуть використовуватися при проведенні робіт з капітального ремонту, повинні мати належну якість, відповідати технічним вимогам їх використання.
Матеріли, що будуть використовуватися в ході надання послуг за предметом закупівлі, які потребують сертифікації, згідно чинного законодавства України, повинні бути сертифіковані в Україні, про що інформується учасником, шляхом підтвердження зазначених вимог в цьому абзаці.
Надійність та якість послуги і змонтованих матеріальних ресурсів, досягнення показників щодо можливості їх експлуатації протягом гарантійного строку повинні відповідати усім технологіям монтажу та умовам, передбаченим виробниками, вимогам нормативних актів чинного законодавства України, що ставляться до послуг такого характеру, а також вимогам замовника. Надати у складі пропозиції інформацію щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим зазначенням цих заходів.
Усі посилання у закупівлі на конкретні торговельну марку чи фірму, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз «або еквівалент». У разі зазначення учасником в кошторисній документації будівельних матеріалів, виробів, конструкцій (далі – матеріали), що є еквівалентами, вказаним замовником матеріалам, то такі матеріали учасника повинні мати рівноцінні або кращі технічні та якісні характеристики ніж матеріали, визначені Замовником.
Якщо учасник пропонує використання еквівалентних матеріалів, то у складі пропозиції учасник має надати порівняльну таблицю щодо порівняння технічних та якісних характеристик матеріалів учасника з матеріалами замовника.
Ціни на матеріали, які учасник включає до кошторисного розрахунку при складанні договірної ціни на виконання робіт з надання послуги поточного ремонту, не мають перевищувати середні по регіону.
Зокрема, Скаржник у складі тендерної пропозиції подав ряд документів на виконання вимоги про підтвердження технічного завдання закупівлі – а саме кошторис у відповідно до технічного завдання:
1. 09 травня 2025 19:27 «Кошторис.zip».
Скаржник не погоджується з підставами відхилення його тендерної пропозиції, викладеними у протоколі Замовника, та вважає їх незаконними з таких причин:
Замовником неправомірно застосовано додаткові вимоги, які не були передбачені тендерною документацією. Відповідно до пункту 18 Додатку 3 тендерної документації встановлено, що у разі відсутності учасником відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів допускається подання технічного паспорта. Тендерна документація не містила вимог щодо обов'язкового застосування конкретних шифрів, наведених у кошторисних нормативах.
Скаржник, відповідно до Додатку 2 тендерної документації, надав у складі своєї тендерної пропозиції кошторисну документацію (файл «Кошторис.zip» від 09 травня 2025 року), яка повністю відповідає встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Всі зазначені у кошторисі обсяги робіт повністю відповідають умовам технічного завдання Замовника.
Замовник неправомірно посилається на невідповідність застосованих Скаржником шифрів нормативним вимогам, затвердженим наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 31.12.2021 № 374 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Захист будівельних конструкцій та устаткування від корозії (Збірник 13)». Технічне завдання тендерної документації не містить жодних посилань чи вимог щодо обов'язкового застосування шифрів, які визначені саме у вищезазначеному Збірнику, а також не передбачає обов'язку дотримуватися саме цих норм чи будь-яких інших конкретних нормативних збірників при формуванні кошторису.
Таким чином, Замовник незаконно створює додаткові вимоги на стадії розгляду пропозицій, що прямо заборонено законодавством про публічні закупівлі. Встановлення нових вимог, що не були попередньо зазначені у тендерній документації, прямо порушує принципи рівного доступу учасників, недискримінації та прозорості процедури закупівлі.
Згідно з рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення № 9591-р/пк-пз від 31.05.2024), будь-яке встановлення додаткових критеріїв оцінки, що не передбачені тендерною документацією, є неправомірним. Тому посилання Замовника на додаткові нормативні документи та їх вимоги є незаконним та необґрунтованим.
амовником неправомірно застосовано додаткові вимоги, які не були передбачені тендерною документацією. Відповідно до пункту 18 Додатку 3 тендерної документації встановлено, що у разі відсутності учасником відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів допускається подання технічного паспорта. Тендерна документація не містила вимог щодо обов'язкового застосування конкретних шифрів, наведених у кошторисних нормативах.

Скаржник, відповідно до Додатку 2 тендерної документації, надав у складі своєї тендерної пропозиції кошторисну документацію (файл «Кошторис.zip» від 09 травня 2025 року), яка повністю відповідає встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Всі зазначені у кошторисі обсяги робіт повністю відповідають умовам технічного завдання Замовника.
Замовник неправомірно посилається на невідповідність застосованих Скаржником шифрів нормативним вимогам, затвердженим наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 31.12.2021 № 374 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Захист будівельних конструкцій та устаткування від корозії (Збірник 13)». Технічне завдання тендерної документації не містить жодних посилань чи вимог щодо обов'язкового застосування шифрів, які визначені саме у вищезазначеному Збірнику, а також не передбачає обов'язку дотримуватися саме цих норм чи будь-яких інших конкретних нормативних збірників при формуванні кошторису.
Таким чином, Замовник незаконно створює додаткові вимоги на стадії розгляду пропозицій, що прямо заборонено законодавством про публічні закупівлі. Встановлення нових вимог, що не були попередньо зазначені у тендерній документації, прямо порушує принципи рівного доступу учасників, недискримінації та прозорості процедури закупівлі.
Згідно з рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення № 9591-р/пк-пз від 31.05.2024), будь-яке встановлення додаткових критеріїв оцінки, що не передбачені тендерною документацією, є неправомірним. Тому посилання Замовника на додаткові нормативні документи та їх вимоги є незаконним та необґрунтованим.
Крім того, Замовником грубо порушено порядок застосування пункту 43 Особливостей. При виявленні будь-яких невідповідностей у документах, що не призводять до зміни предмета закупівлі, Замовник зобов'язаний надати учаснику можливість усунути такі невідповідності. У даному випадку Замовник не використав цей механізм, чим порушив права Скаржника.
Окрім наведеного, Скаржник звертає увагу на порушення вимог пункту 46 Особливостей. Вказаний пункт зобов’язує Замовника у протоколі відхилення чітко зазначати посилання на відповідні положення тендерної документації, яким не відповідає тендерна пропозиція учасника, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність. Проте, аналіз протоколу Замовника свідчить, що жодне з посилань не містить вказівки на положення тендерної документації, де прямо передбачено застосування «Ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи. Захист будівельних конструкцій та устаткування від корозії (Збірник 13)» або обов’язок використовувати саме шифр за переліком Замовника. Це є прямим порушенням пункту 46 Особливостей, що, в свою чергу, підтверджує відсутність належної аргументації відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Таким чином, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є незаконним і необґрунтованим. Враховуючи наведені аргументи, Скаржник вимагає скасувати рішення про відхилення його тендерної пропозиції та допустити його до подальшої участі у процедурі закупівлі.

2. Щодо порушення принципів статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та незаконного визначення переможця:
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються із дотримання встановлених принципів та недискримінація учасників, а саме закупівлі повинні здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3)відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, але підстави для такого відхилення відсутні на підставі наведеного вище.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій Скаржника, а саме – безпідставно відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також, учасник - Скаржник запропонував найкращу ціну «493 999,00 грн.» під час аукціону для предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи, чим його пропозиція зберігає більше 70 000 грн. кошторису Замовника, та при цьому безпідставно відхиливши її Замовник порушує принцип максимальної економії відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».

Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення його пропозиції.

Враховуючи наведену вище інформацію, Скаржник вважає, що наявні підстави для задоволення його скарги в повному обсязі із метою захисту його порушених інтересів в зазначеній закупівлі.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18, Закону та на підставі зазначеного вище,
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)