-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (Вимірювальні трубопроводи на базі стандартного звужуючого пристрою)
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Строк поставки товару залежить від терміну поставки товару, який зазначений в проекті договору (Додаток 4 до тендерної документації), але не більше строку дії договору. Строк дії договору залежить від дати підписання договору та буде розрахований під час укладання договору.
Завершена
15 035 548.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 150 355.48 UAH
мін. крок: 1% або 150 355.48 UAH
Період оскарження:
02.05.2025 14:30 - 09.05.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
на рішення Замовника у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
906d51a000054865a5f740682d3b7e1e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-02-009367-a.a1
Назва:
на рішення Замовника у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «Робікон» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, в супереч ст. 31 Закону та п. 44 Особливостей, замовник не відхилив пропозицію вказаного учасника, а тому рішення замовника про визначення переможцем закупівлі учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «Робікон», є незаконним та має бути скасоване
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ, ТОВ ПКФ Манометр Україна, 23.05.2025.doc 23.05.2025 15:37
- Скарга до АМКУ, ТОВ ПКФ Манометр Україна, 23.05.2025.pdf 23.05.2025 15:37
- 25-1221-д-протокол намір.pdf 23.05.2025 15:37
- 25-1221-Додаток 1.1- Гарантійний лист Учасника.docx 23.05.2025 15:37
- 22-1221_Повідомлення про намір.doc 23.05.2025 15:37
- 25-1221-ТД.docx 23.05.2025 15:37
- 25-1221-Додаток_2_Перелік інформації.docx 23.05.2025 15:37
- Роздруківка з prozorro.gov.ua.pdf 23.05.2025 15:37
- 1.1.1- Додаток №1.1 до ТД - Гарантійний лист УЧАСНИКА.pdf 23.05.2025 15:37
- 1.1.1- Додаток №1.1 до ТД - Гарантійний лист УЧАСНИКА_Validation_Report.pdf 23.05.2025 15:37
- 1.2.1- Сертифікат ISO 9001_Робікон_укр_ТН2_Validation_Report.pdf 23.05.2025 15:37
- 1.2.1- Сертифікат ISO 9001_Робікон_укр_ТН2.pdf 23.05.2025 15:37
- 3- Додаток № 2-Лист щодо повноважень посадової соби.pdf 23.05.2025 15:37
- 7- Лист - згода з договором.pdf 23.05.2025 15:37
- 4.1- Додаток № 2-Лист про відсутність субпідрядників.pdf 23.05.2025 15:37
- 7- Лист про відсутність відносин з РФ...pdf 23.05.2025 15:37
- sign.p7s 23.05.2025 15:38
- Додаткові пояснення, ТОВ ПКФ Манометр Україна, 01.06.2025.doc 01.06.2025 10:30
- ДСТУ 8.586.2-2009.pdf 01.06.2025 10:30
- Додаткові пояснення, ТОВ ПКФ Манометр Україна, 01.06.2025.pdf 01.06.2025 10:30
- Додаткові пояснення, ТОВ ПКФ Манометр Україна, 01.06.2025.orig.pdf 01.06.2025 10:34
- Додаткові пояснення, ТОВ ПКФ Манометр Україна, 01.06.2025.pdf 01.06.2025 10:34
- Додаткові пояснення, ТОВ ПКФ Манометр Україна, 01.06.2025_Validation_Report.pdf 01.06.2025 10:34
- Рішення від 27.05.2025 №8362.pdf 27.05.2025 16:06
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.06.2025 №8915.pdf 05.06.2025 14:11
- Рішення від 04.06.2025 №8915.pdf 09.06.2025 10:58
- Додаток 1_ Сертифікат ISO 9001_Робікон.pdf 29.05.2025 14:35
- Додаток 4_Лист від ТОВ УКРЄВРОСЕРТ.pdf 29.05.2025 14:35
- Додаток 2_Лист запит на надання інформації.pdf 29.05.2025 14:35
- Додаток 3_Лист-відповідь №28_05_1-2025 від ТОВ НВФ Робікон.pdf 29.05.2025 14:35
- Додаток 5.1_Атестат Акредитації.pdf 29.05.2025 14:35
- Додаток 5.2_Додаток до атестату з акредитації.pdf 29.05.2025 14:35
- Додаток 6.2_Додаток Свідоцтва про нотифікацію.pdf 29.05.2025 14:35
- Додаток 6.1_Свідоцтво про нотифікацію.pdf 29.05.2025 14:35
- Пояснення на скаргу UA-2025-05-02-009367-a.a1.pdf 29.05.2025 14:35
- Пояснення на скаргу UA-2025-05-02-009367-a.a1.docx 29.05.2025 14:35
- Додаткові Пояснення на скаргу.docx 03.06.2025 15:59
- Пояснення на додаткові заперечення.pdf 03.06.2025 15:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.05.2025 15:41
Дата розгляду скарги:
04.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.05.2025 16:06
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
09.06.2025 10:58
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
cdd8c28d9af349acb98c7d21bfe5ff2e
Заголовок пункту скарги:
Порушення ст. 31 Закону та п. 44 Особливостей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Товариством з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» (далі – Замовник) проводиться закупівля UA-2025-05-02-009367-a, предметом якої є Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (Вимірювальні трубопроводи на базі стандартного звужуючого пристрою) 38420000-5 Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів.
Згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.05.2025 р. № 25-1221-д, замовником прийнято рішення про визначення переможцем процедури закупівлі та про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «РОБІКОН» (ЄДРПОУ: 32825921), пропозиція якого становить суму його остаточної цінової пропозиції, що внесена в електронну систему закупівель: 10918500,00 грн. без ПДВ (при укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до діючого законодавства України); оприлюднити повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та рішення про визначення переможця процедури закупівлі у порядку, передбаченому чинним законодавством.
Вважаємо, що зазначена процедура закупівлі супроводжувалася порушеннями з боку замовника, його рішення про визначення переможцем закупівлі учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «Робікон» суперечить приписам ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «Робікон» не відповідає тендерній документації замовника, тому рішення замовника про визначення переможцем закупівлі учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «Робікон», має бути скасоване, з огляду на наступне.
Згідно з ч. 1 ст. 3 Закону, цей Закон застосовується:
1) до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
2) до замовників, визначених пунктом 4 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень;
3) до замовників, визначених частиною першою статті 2 цього Закону, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель відповідно до частин другої, третьої і сьомої цієї статті.
Враховуючи вартість предмета закупівлі, порядок проведення зазначеної закупівлі регулюється Законом.
Частиною 1 ст. 5 Закону встановлено принципи здійснення публічних закупівель, серед яких:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону).
Переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі (п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону).
Відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону, тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Згідно з ч. 2 ст. 22 Закону, тендерна документація повинна містити, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Пунктом 3-7 Розділу Х Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Згідно з п. 1 Особливостей, ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до п. 3 Особливостей, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Положення частин п’ятої, шостої, восьмої (з урахуванням положень пунктів 68-76 цих особливостей) і дев’ятої статті 3 Закону застосовуються на умовах, визначених Законом.
Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
Пунктом 2 ч. 1 ст. 31 Закону та встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Крім того, згідно з п. 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, зокрема, у разі, коли учасник змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, а також, коли тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Такі ж самі умови та підстави для відхилення тендерних пропозицій учасників встановлено замовником у п. 4 розділу 5 тендерної документації.
Тобто відповідно до зазначених імперативних норм Закону та Особливостей, а також вимог тендерної документації, невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації або зміна предмету закупівлі, є обов’язковими умовами для відхилення пропозиції учасника, і не передбачає для замовника іншого альтернативного варіанту поведінки, крім відхилення такої пропозиції.
З огляду на зазначені приписи Закону, Особливостей та умови тендерної документації слід дійти висновку, що предметом дослідження за цією скаргою є питання дотримання учасником закупівлі вимог тендерної документації.
Відповідно до п. 1 розділу ІІІ тендерної документації, «1.1. Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну1, інші критерії оцінки1 (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів/інформації/файлу/-ів, перелік яких визначено у додатку 2 до цієї тендерної документації.
Під час використання електронної системи закупівель, з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки, документи, які вимагаються замовником у додатку 2 до тендерної документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України “Про електронні документи та електронний документообіг” та “Про електронні довірчі послуги”2.
Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги”».
В преамбулі до додатку 2 до тендерної документації зазначено:
«До уваги учасників!
При подачі тендерної пропозиції Учасник повинен накласти КЕП або УЕП:
- на тендерну пропозицію в цілому;
- на кожен оригінал електронного документа окремо.»
Розділом ІІ додатку 2 до тендерної документації встановлено вимоги до інформації, що відноситься до складу тендерної пропозиції та підлягає завантаженню в ЕСЗ у вигляді файлів:
«1. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель.
Тобто учасник повинен накласти на пропозицію кваліфікований електронний підпис (далі - КЕП) або удосконалений електронний підпис (далі - УЕП) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно ч. 3 Додатку 2 цієї тендерної документації.
Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП або УЕП:
- на пропозицію в цілому;
- на кожен оригінал електронного документа окремо.
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
У разі якщо учасник, згідно з законодавством, не може накласти виданий відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII» (далі – Закон № 2155) кваліфікований електронний підпис КЕП або УЕП на тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення. Допускається використання УЕП замість кваліфікованого електронного підпису КЕП, у випадках, що визначені чинним законодавством України.
Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign або https://diia.gov.ua/services/pidpisannya-dokumentiv.
2. Кожен файл, який містить документ/інформацію, завантажується учасником із зазначенням назви документа/інформації (окрім файлу/-ів, що підтверджує/-ють надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо таке забезпечення вимагається замовником)). Формати файлів повинні бути доступними для загального перегляду без придбання спеціалізованого програмного забезпечення.
3. Перелік документів, які вимагаються замовником в тендерній документації від учасника в складі його тендерної пропозиції, є вичерпним.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Учасник має право не зазначати інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
4. Учасники - нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів (інформації), передбачених цим додатком подають документи (інформацію), передбачені законодавством держави, де вони зареєстровані з відповідними поясненнями:
- у разі подання аналогу документу або у разі відсутності такого документу та його аналогу, учасник-нерезидент повинен додати пояснювальну записку з посиланням на нормативно-правові акти держави, резидентом якої він є;
- у разі якщо законодавством держави, де зареєстрований учасник-нерезидент, не передбачено надання відповідних документів, учасник надає лист – роз’яснення, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання документів, передбачених цим додатком.
Учасник-нерезидент заповнює форми, передбачені у цьому додатку, та надає до них (у разі необхідності) відповідні пояснення, опис яких наведений вище».
Отже замовником встановлено можливість подання учасниками у складі тендерної пропозиції електронних документів з накладенням електронного підпису, а також прямо і безальтернативно встановлено, що формати файлів повинні бути доступними для загального перегляду без придбання спеціалізованого програмного забезпечення.
Додатком 1 до тендерної документації встановлено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до п.п. 1.1.1. додатку 2 до тендерної документації від учасників вимагається учасниками у складі тендерної пропозиції має бути надано «Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія гарантійного листа Учасника, що складений за формою, яку наведено у Додатку 1.1 до тендерної документації».
Згідно з п.п. 1.2.1. додатку 2 до тендерної документації від учасників вимагається учасниками у складі тендерної пропозиції має бути надано «Сканована(-і) копія(-ї)2 чинного(-их) на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій Сертифікату(-ів)3 відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ISO 9001:2015 або ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданий акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
2- надаються для кожного Підприємства-виробника, якого учасник зазначив у ГАРАНТІЙНОМУ ЛИСТІ УЧАСНИКА, що надається на виконання вимоги пп.1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації).
3- до сфери сертифікації якого входить виробництво предмету закупівлі та/або продукції відповідного до предмету закупівлі класу згідно ДКПП (CPC); Сертифікат має бути виданим згідно чинного законодавства та/або регламентів країни підприємства-виробника запропонованого товару».
З поданих учасником ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «РОБІКОН» 12 травня 2025 року у складі тендерної пропозиції документів вбачається, що тендерна пропозиція учасника складається з 44 файлів, з яких 12 у форматі PDF та 32 у форматі p7s.
12 файлів, поданих учасником у форматі PDF, стосуються виключно банківської гарантії та додатків до неї (гарантія, ліцензія, довіреність, рейтинг, витяг, лист згода).
Всі інші документи подані учасником у складі тендерної пропозиції у форматі p7s.
В той де час, файл з розширенням «p7s» - є виключно файлом електронного цифрового підпису, що підтверджує накладання ЕЦП на документ пропозиції, але не є безпосередньо документом тендерної пропозиції.
Під час перевірки через офіційний веб-сайт Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України: https://czo.gov.ua/verify поданих учасником файлів з розширенням «p7s» виявлено, що електронні підписи накладено на документи, створені учасником у форматі PDF (Portable Document Format) - універсальний формат файлів, який дозволяє представляти документи у незалежному від пристрою та операційної системи вигляді, зберігаючи при цьому формат, макет та шрифти.
В результаті перевірки файлу «1.1.1- Додаток №1.1 до ТД - Гарантійний лист УЧАСНИКА.pdf.p7s» встановлено, що електронний підпис накладено на файл «1.1.1- Додаток №1.1 до ТД - Гарантійний лист УЧАСНИКА.pdf».
В результаті перевірки файлу «1.2.1- Сертифікат ISO 9001_Робікон_укр_ТН2.pdf.p7s» встановлено, що електронний підпис накладено на файл «1.2.1- Сертифікат ISO 9001_Робікон_укр_ТН2.pdf».
Підписувач: Потанін Анатолій Юрійович
П.І.Б.: Потанін Анатолій Юрійович
Країна: Україна
РНОКПП: 2286020331
Організація (установа): ТОВ НВФ "Робікон"
Код ЄДРПОУ: 32825921
Посада: Директор
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача): 09:52:40
12.05.2025
Сертифікат виданий: КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
Серійний номер: 30F7090800000000000000000000000000000001
Тип носія особистого ключа: Незахищений
Алгоритм підпису: ДСТУ 4145
Тип підпису: Удосконалений
Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped)
Формат підпису: Базовий (CAdES-BES)
Сертифікат: Кваліфікований
Таким чином, окрім документів, пов’язаних із оформленням банківської гарантії, тендерна пропозиція учасника взагалі не містить інших документів, які вимагаються тендерною документацією, зокрема гарантійного листа за формою, встановленою додатком 1.1. до тендерної документації, сертифікату відповідності системи управління якістю у виробництві та інших, а надання файлів електронного підпису документа, не може підміняти надання безпосередньо документа, який вимагається тендерною документацією, навіть не зважаючи на технічну можливість вилучити документ за допомогою файлу підпису на офіційному сайті засвідчувального органу.
Відповідно до п. 5 розділу V тендерної документації, розміщення (завантаження) документа у форматі «JPG» замість документа у форматі «PDF» (Portable Document Format) є формальною (несуттєвою) помилкою.
Натомість, неподання документа, а лише подання файлу електронного підпису цього документа, не може вважатися формальною (несуттєвою) помилкою.
Крім того, така допущена учасником невідповідність не могла і не може бути усунута у порядку п. 43 Особливостей, адже призвела б до зміни предмета закупівлі, що не допускається.
Що стосується змісту документів, вилучених на офіційному сайті засвідчувального органу за допомогою поданих учасником файлів електронних підписів, то слід зазначити, що їх зміст також не відповідає вимогам тендерної документації.
Як було зазначено, згідно з п.п. 1.2.1. додатку 2 до тендерної документації від учасників вимагається учасниками у складі тендерної пропозиції має бути надано «Сканована(-і) копія(-ї)2 чинного(-их) на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій Сертифікату(-ів)3 відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ISO 9001:2015 або ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданий акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
2- надаються для кожного Підприємства-виробника, якого учасник зазначив у ГАРАНТІЙНОМУ ЛИСТІ УЧАСНИКА, що надається на виконання вимоги пп.1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації).
3- до сфери сертифікації якого входить виробництво предмету закупівлі та/або продукції відповідного до предмету закупівлі класу згідно ДКПП (CPC); Сертифікат має бути виданим згідно чинного законодавства та/або регламентів країни підприємства-виробника запропонованого товару».
Отже сертифікат має бути виданим згідно чинного законодавства та/або регламентів країни підприємства-виробника запропонованого товару, в іншому випадку не може вважатися, що учасник дотримався умов тендерної документації.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано сертифікат ISO 9001:2015 "Системи менеджменту якості. Вимоги" (ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги", IDT), виданий на ім’я учасника.
Орган сертифікації ТОВ "УкрЄвроСерт'', код ЄДРПОУ 37768287.
Сертифікат дійний до 29.05.2026 р.
Відповідно до преамбули до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», цей Закон визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні.
Згідно зі ст. 1 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»:
акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності;
національний знак акредитації - знак, який засвідчує, що організація, яка використовує цей знак, акредитована національним органом України з акредитації;
оцінка - процес оцінювання компетентності органу з оцінки відповідності у визначеній сфері акредитації, що здійснюється національним органом України з акредитації на основі визначених стандартів та/або інших нормативних документів.
Цей Закон регулює відносини, пов'язані з акредитацією національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності, у тому числі іноземних органів з оцінки відповідності, та поширюється на органи виконавчої влади, національний орган України з акредитації та органи з оцінки відповідності незалежно від форми власності (ст. 2 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»).
Відповідно до ст. 6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», Акредитація здійснюється національним органом України з акредитації.
Національний орган України з акредитації є державною організацією, яка утворюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку, та провадить некомерційну господарську діяльність без мети одержання прибутку.
Положення про національний орган України з акредитації затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку.
Відповідно до ч. 4 ст. 11 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», у разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації. Строк дії атестата про акредитацію становить п'ять років. Опис та правила застосування національного знака акредитації встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку.
Згідно з п. 1 Положення про НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З АКРЕДИТАЦІЇ УКРАЇНИ, затверджене наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2017 р. № 161, НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З АКРЕДИТАЦІЇ УКРАЇНИ (далі - НААУ) є національним органом України з акредитації. НААУ є державною організацією, яка утворюється Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), належить до сфери його управління та провадить некомерційну господарську діяльність.
Пунктом 8 вказаного Положення визначено, що основними функціями НААУ відповідно до покладених на нього завдань є:
акредитація органів з оцінки відповідності, у тому числі прийняття рішень про акредитацію, відмову в акредитації, розширення та обмеження сфери акредитації, тимчасове зупинення і поновлення дії та скасування атестата про акредитацію;
проведення моніторингу за відповідністю акредитованих ним органів з оцінки відповідності вимогам акредитації (далі - моніторинг) шляхом здійснення нагляду, проведення повторних та позачергових оцінок;
затвердження:
- порядку здійснення акредитації, програм робіт з акредитації;
- порядку проведення моніторингу;
- порядку розгляду скарг, пов'язаних з діяльністю акредитованих органів з оцінки відповідності;
- кваліфікаційних вимог, порядку та правил атестації персоналу з акредитації;
- складу атестаційної комісії персоналу з акредитації;
- положення про комісію з апеляцій;
- методичних рекомендацій з питань акредитації;
організація відбору, навчання, підготовки та атестації персоналу з акредитації, залучення його до проведення робіт з акредитації;
ведення реєстру акредитованих органів з оцінки відповідності та реєстру персоналу з акредитації;
участь у роботі з гармонізації нормативно-правових актів, національних стандартів та інших документів з питань акредитації з міжнародними та європейськими правилами і стандартами, які визначають вимоги до НААУ та акредитованих органів з оцінки відповідності;
представництво та участь від України в міжнародних, європейських та інших регіональних організаціях з акредитації;
укладання договорів про співробітництво та взаємне визнання акредитації органів з оцінки відповідності;
організація інформаційного забезпечення з питань акредитації, у тому числі оприлюднення на власному веб-сайті в Інтернеті текстів нормативно-правових актів та інших документів з питань акредитації, інформації про види діяльності з оцінки відповідності, щодо яких НААУ здійснює акредитацію, та про будь-які пов'язані з цим зміни з посиланням на відповідні нормативно-правові акти та стандарти;
створення технічних комітетів з акредитації та затвердження положення про них;
надання Мінекономрозвитку щороку не пізніше 1 березня та щокварталу не пізніше 20 числа місяця, що настає за звітним періодом, звітів про результати діяльності НААУ за відповідний період;
проведення видавничої діяльності відповідно до завдань, визначених цим Положенням;
виконання функцій щодо акредитації інших осіб, ніж органи з оцінки відповідності, та засвідчення компетентності осіб щодо провадження діяльності, іншої ніж оцінка відповідності, у випадках, установлених законодавством;
організація та проведення семінарів з питань акредитації;
організація науково-дослідних робіт у сфері акредитації.
Втім, в результаті перевірки реєстру акредитованих органів оцінки відповідності (https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov), було встановлено, що ТОВ "УкрЄвроСерт'', код ЄДРПОУ 37768287, який виготовив сертифікат для учасника, відсутній у списку акредитованих органів з оцінки відповідності.
Таким чином, сертифікат, виданий ТОВ "УкрЄвроСерт" на ім'я учасника не відповідає вимогам закупівлі, адже ТОВ "УкрЄвроСерт" не є акредитованим відповідно до чинного законодавства органом оцінки відповідності, не внесене до реєстру органів оцінки відповідності та не має атестату про акредитацію Органу з сертифікації систем менеджменту по стандарту (ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1).
Також тендерна пропозиція учасника має й інші невідповідності та недоліки, які мають бути враховані під час розгляду цієї скарги:
- вилучені з сайту засвідчувального органу за допомогою файлів електронного підпису документи:
1.1.1- Додаток №1.1 до ТД - Гарантійний лист УЧАСНИКА.pdf;
3- Додаток № 2-Лист щодо повноважень посадової соби.pdf;
4.1- Додаток № 2-Лист про відсутність субпідрядників.pdf;
7- Лист - згода з договором;
7- Лист про відсутність відносин з РФ...pdf,-
не містять власноручного підпису керівника учасника, а містять факсимільний підпис (однаковий на усіх документах), використання якого в господарській діяльності відповідно до висновків Верховного Суду допускається виключно за письмовою згодою сторін, яка містить зразки відповідного аналога їхніх власноручних підписів, як це передбачає ч. 3 ст. 207 ЦК України.
Документи містять одночасно і факсимільний підпис, а також накладений електронний підпис. Дата накладення електронного підпису відрізняється від вихідної дати документа.
Тому такі документи є нікчемними, не породжують юридичних наслідків.
В документі 1.1.1- Додаток №1.1 до ТД - Гарантійний лист УЧАСНИКА.pdf всупереч вимогам, викладеним у примітці 13 додатку 1.1 до тендерної документації замість правильного , вказано «+».
Таким чином, тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «Робікон» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, в супереч ст. 31 Закону та п. 44 Особливостей, замовник не відхилив пропозицію вказаного учасника, а тому рішення замовника про визначення переможцем закупівлі учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «Робікон», є незаконним та має бути скасоване, що узгоджується з наявною практикою господарських судів та практикою адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Обґрунтування наявності у скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси скаржника полягає у порушенні замовником рівних та справедливих для всіх учасників умов участі у публічній закупівлі, а також, що таким незаконним рішенням замовника нівелюється реальна можливість скаржника на укладення та виконання договору про закупівля із замовником.
Згідно з п. 55 Особливостей, оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 59 Особливостей встановлено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ч. 18 ст. 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
- про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
- про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 3, 5, 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та приписами Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178,-
ПРОСИМО ВАС:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення процедури закупівлі з боку Товариства з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України».
3. Зобов’язати Товариство з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» скасувати його рішення, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.05.2025 р. № 25-1221-д, про визначення переможцем процедури закупівлі та про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «РОБІКОН» (ЄДРПОУ: 32825921).
Згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.05.2025 р. № 25-1221-д, замовником прийнято рішення про визначення переможцем процедури закупівлі та про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «РОБІКОН» (ЄДРПОУ: 32825921), пропозиція якого становить суму його остаточної цінової пропозиції, що внесена в електронну систему закупівель: 10918500,00 грн. без ПДВ (при укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до діючого законодавства України); оприлюднити повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та рішення про визначення переможця процедури закупівлі у порядку, передбаченому чинним законодавством.
Вважаємо, що зазначена процедура закупівлі супроводжувалася порушеннями з боку замовника, його рішення про визначення переможцем закупівлі учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «Робікон» суперечить приписам ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «Робікон» не відповідає тендерній документації замовника, тому рішення замовника про визначення переможцем закупівлі учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «Робікон», має бути скасоване, з огляду на наступне.
Згідно з ч. 1 ст. 3 Закону, цей Закон застосовується:
1) до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
2) до замовників, визначених пунктом 4 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень;
3) до замовників, визначених частиною першою статті 2 цього Закону, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель відповідно до частин другої, третьої і сьомої цієї статті.
Враховуючи вартість предмета закупівлі, порядок проведення зазначеної закупівлі регулюється Законом.
Частиною 1 ст. 5 Закону встановлено принципи здійснення публічних закупівель, серед яких:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону).
Переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі (п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону).
Відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону, тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Згідно з ч. 2 ст. 22 Закону, тендерна документація повинна містити, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Пунктом 3-7 Розділу Х Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Згідно з п. 1 Особливостей, ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до п. 3 Особливостей, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Положення частин п’ятої, шостої, восьмої (з урахуванням положень пунктів 68-76 цих особливостей) і дев’ятої статті 3 Закону застосовуються на умовах, визначених Законом.
Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
Пунктом 2 ч. 1 ст. 31 Закону та встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Крім того, згідно з п. 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, зокрема, у разі, коли учасник змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, а також, коли тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Такі ж самі умови та підстави для відхилення тендерних пропозицій учасників встановлено замовником у п. 4 розділу 5 тендерної документації.
Тобто відповідно до зазначених імперативних норм Закону та Особливостей, а також вимог тендерної документації, невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації або зміна предмету закупівлі, є обов’язковими умовами для відхилення пропозиції учасника, і не передбачає для замовника іншого альтернативного варіанту поведінки, крім відхилення такої пропозиції.
З огляду на зазначені приписи Закону, Особливостей та умови тендерної документації слід дійти висновку, що предметом дослідження за цією скаргою є питання дотримання учасником закупівлі вимог тендерної документації.
Відповідно до п. 1 розділу ІІІ тендерної документації, «1.1. Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну1, інші критерії оцінки1 (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів/інформації/файлу/-ів, перелік яких визначено у додатку 2 до цієї тендерної документації.
Під час використання електронної системи закупівель, з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки, документи, які вимагаються замовником у додатку 2 до тендерної документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України “Про електронні документи та електронний документообіг” та “Про електронні довірчі послуги”2.
Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги”».
В преамбулі до додатку 2 до тендерної документації зазначено:
«До уваги учасників!
При подачі тендерної пропозиції Учасник повинен накласти КЕП або УЕП:
- на тендерну пропозицію в цілому;
- на кожен оригінал електронного документа окремо.»
Розділом ІІ додатку 2 до тендерної документації встановлено вимоги до інформації, що відноситься до складу тендерної пропозиції та підлягає завантаженню в ЕСЗ у вигляді файлів:
«1. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель.
Тобто учасник повинен накласти на пропозицію кваліфікований електронний підпис (далі - КЕП) або удосконалений електронний підпис (далі - УЕП) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно ч. 3 Додатку 2 цієї тендерної документації.
Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП або УЕП:
- на пропозицію в цілому;
- на кожен оригінал електронного документа окремо.
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
У разі якщо учасник, згідно з законодавством, не може накласти виданий відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII» (далі – Закон № 2155) кваліфікований електронний підпис КЕП або УЕП на тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення. Допускається використання УЕП замість кваліфікованого електронного підпису КЕП, у випадках, що визначені чинним законодавством України.
Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign або https://diia.gov.ua/services/pidpisannya-dokumentiv.
2. Кожен файл, який містить документ/інформацію, завантажується учасником із зазначенням назви документа/інформації (окрім файлу/-ів, що підтверджує/-ють надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо таке забезпечення вимагається замовником)). Формати файлів повинні бути доступними для загального перегляду без придбання спеціалізованого програмного забезпечення.
3. Перелік документів, які вимагаються замовником в тендерній документації від учасника в складі його тендерної пропозиції, є вичерпним.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Учасник має право не зазначати інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
4. Учасники - нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів (інформації), передбачених цим додатком подають документи (інформацію), передбачені законодавством держави, де вони зареєстровані з відповідними поясненнями:
- у разі подання аналогу документу або у разі відсутності такого документу та його аналогу, учасник-нерезидент повинен додати пояснювальну записку з посиланням на нормативно-правові акти держави, резидентом якої він є;
- у разі якщо законодавством держави, де зареєстрований учасник-нерезидент, не передбачено надання відповідних документів, учасник надає лист – роз’яснення, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання документів, передбачених цим додатком.
Учасник-нерезидент заповнює форми, передбачені у цьому додатку, та надає до них (у разі необхідності) відповідні пояснення, опис яких наведений вище».
Отже замовником встановлено можливість подання учасниками у складі тендерної пропозиції електронних документів з накладенням електронного підпису, а також прямо і безальтернативно встановлено, що формати файлів повинні бути доступними для загального перегляду без придбання спеціалізованого програмного забезпечення.
Додатком 1 до тендерної документації встановлено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до п.п. 1.1.1. додатку 2 до тендерної документації від учасників вимагається учасниками у складі тендерної пропозиції має бути надано «Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія гарантійного листа Учасника, що складений за формою, яку наведено у Додатку 1.1 до тендерної документації».
Згідно з п.п. 1.2.1. додатку 2 до тендерної документації від учасників вимагається учасниками у складі тендерної пропозиції має бути надано «Сканована(-і) копія(-ї)2 чинного(-их) на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій Сертифікату(-ів)3 відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ISO 9001:2015 або ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданий акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
2- надаються для кожного Підприємства-виробника, якого учасник зазначив у ГАРАНТІЙНОМУ ЛИСТІ УЧАСНИКА, що надається на виконання вимоги пп.1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації).
3- до сфери сертифікації якого входить виробництво предмету закупівлі та/або продукції відповідного до предмету закупівлі класу згідно ДКПП (CPC); Сертифікат має бути виданим згідно чинного законодавства та/або регламентів країни підприємства-виробника запропонованого товару».
З поданих учасником ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «РОБІКОН» 12 травня 2025 року у складі тендерної пропозиції документів вбачається, що тендерна пропозиція учасника складається з 44 файлів, з яких 12 у форматі PDF та 32 у форматі p7s.
12 файлів, поданих учасником у форматі PDF, стосуються виключно банківської гарантії та додатків до неї (гарантія, ліцензія, довіреність, рейтинг, витяг, лист згода).
Всі інші документи подані учасником у складі тендерної пропозиції у форматі p7s.
В той де час, файл з розширенням «p7s» - є виключно файлом електронного цифрового підпису, що підтверджує накладання ЕЦП на документ пропозиції, але не є безпосередньо документом тендерної пропозиції.
Під час перевірки через офіційний веб-сайт Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України: https://czo.gov.ua/verify поданих учасником файлів з розширенням «p7s» виявлено, що електронні підписи накладено на документи, створені учасником у форматі PDF (Portable Document Format) - універсальний формат файлів, який дозволяє представляти документи у незалежному від пристрою та операційної системи вигляді, зберігаючи при цьому формат, макет та шрифти.
В результаті перевірки файлу «1.1.1- Додаток №1.1 до ТД - Гарантійний лист УЧАСНИКА.pdf.p7s» встановлено, що електронний підпис накладено на файл «1.1.1- Додаток №1.1 до ТД - Гарантійний лист УЧАСНИКА.pdf».
В результаті перевірки файлу «1.2.1- Сертифікат ISO 9001_Робікон_укр_ТН2.pdf.p7s» встановлено, що електронний підпис накладено на файл «1.2.1- Сертифікат ISO 9001_Робікон_укр_ТН2.pdf».
Підписувач: Потанін Анатолій Юрійович
П.І.Б.: Потанін Анатолій Юрійович
Країна: Україна
РНОКПП: 2286020331
Організація (установа): ТОВ НВФ "Робікон"
Код ЄДРПОУ: 32825921
Посада: Директор
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача): 09:52:40
12.05.2025
Сертифікат виданий: КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
Серійний номер: 30F7090800000000000000000000000000000001
Тип носія особистого ключа: Незахищений
Алгоритм підпису: ДСТУ 4145
Тип підпису: Удосконалений
Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped)
Формат підпису: Базовий (CAdES-BES)
Сертифікат: Кваліфікований
Таким чином, окрім документів, пов’язаних із оформленням банківської гарантії, тендерна пропозиція учасника взагалі не містить інших документів, які вимагаються тендерною документацією, зокрема гарантійного листа за формою, встановленою додатком 1.1. до тендерної документації, сертифікату відповідності системи управління якістю у виробництві та інших, а надання файлів електронного підпису документа, не може підміняти надання безпосередньо документа, який вимагається тендерною документацією, навіть не зважаючи на технічну можливість вилучити документ за допомогою файлу підпису на офіційному сайті засвідчувального органу.
Відповідно до п. 5 розділу V тендерної документації, розміщення (завантаження) документа у форматі «JPG» замість документа у форматі «PDF» (Portable Document Format) є формальною (несуттєвою) помилкою.
Натомість, неподання документа, а лише подання файлу електронного підпису цього документа, не може вважатися формальною (несуттєвою) помилкою.
Крім того, така допущена учасником невідповідність не могла і не може бути усунута у порядку п. 43 Особливостей, адже призвела б до зміни предмета закупівлі, що не допускається.
Що стосується змісту документів, вилучених на офіційному сайті засвідчувального органу за допомогою поданих учасником файлів електронних підписів, то слід зазначити, що їх зміст також не відповідає вимогам тендерної документації.
Як було зазначено, згідно з п.п. 1.2.1. додатку 2 до тендерної документації від учасників вимагається учасниками у складі тендерної пропозиції має бути надано «Сканована(-і) копія(-ї)2 чинного(-их) на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій Сертифікату(-ів)3 відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ISO 9001:2015 або ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданий акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
2- надаються для кожного Підприємства-виробника, якого учасник зазначив у ГАРАНТІЙНОМУ ЛИСТІ УЧАСНИКА, що надається на виконання вимоги пп.1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації).
3- до сфери сертифікації якого входить виробництво предмету закупівлі та/або продукції відповідного до предмету закупівлі класу згідно ДКПП (CPC); Сертифікат має бути виданим згідно чинного законодавства та/або регламентів країни підприємства-виробника запропонованого товару».
Отже сертифікат має бути виданим згідно чинного законодавства та/або регламентів країни підприємства-виробника запропонованого товару, в іншому випадку не може вважатися, що учасник дотримався умов тендерної документації.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано сертифікат ISO 9001:2015 "Системи менеджменту якості. Вимоги" (ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги", IDT), виданий на ім’я учасника.
Орган сертифікації ТОВ "УкрЄвроСерт'', код ЄДРПОУ 37768287.
Сертифікат дійний до 29.05.2026 р.
Відповідно до преамбули до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», цей Закон визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні.
Згідно зі ст. 1 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»:
акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності;
національний знак акредитації - знак, який засвідчує, що організація, яка використовує цей знак, акредитована національним органом України з акредитації;
оцінка - процес оцінювання компетентності органу з оцінки відповідності у визначеній сфері акредитації, що здійснюється національним органом України з акредитації на основі визначених стандартів та/або інших нормативних документів.
Цей Закон регулює відносини, пов'язані з акредитацією національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності, у тому числі іноземних органів з оцінки відповідності, та поширюється на органи виконавчої влади, національний орган України з акредитації та органи з оцінки відповідності незалежно від форми власності (ст. 2 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»).
Відповідно до ст. 6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», Акредитація здійснюється національним органом України з акредитації.
Національний орган України з акредитації є державною організацією, яка утворюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку, та провадить некомерційну господарську діяльність без мети одержання прибутку.
Положення про національний орган України з акредитації затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку.
Відповідно до ч. 4 ст. 11 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», у разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації. Строк дії атестата про акредитацію становить п'ять років. Опис та правила застосування національного знака акредитації встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку.
Згідно з п. 1 Положення про НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З АКРЕДИТАЦІЇ УКРАЇНИ, затверджене наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2017 р. № 161, НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З АКРЕДИТАЦІЇ УКРАЇНИ (далі - НААУ) є національним органом України з акредитації. НААУ є державною організацією, яка утворюється Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), належить до сфери його управління та провадить некомерційну господарську діяльність.
Пунктом 8 вказаного Положення визначено, що основними функціями НААУ відповідно до покладених на нього завдань є:
акредитація органів з оцінки відповідності, у тому числі прийняття рішень про акредитацію, відмову в акредитації, розширення та обмеження сфери акредитації, тимчасове зупинення і поновлення дії та скасування атестата про акредитацію;
проведення моніторингу за відповідністю акредитованих ним органів з оцінки відповідності вимогам акредитації (далі - моніторинг) шляхом здійснення нагляду, проведення повторних та позачергових оцінок;
затвердження:
- порядку здійснення акредитації, програм робіт з акредитації;
- порядку проведення моніторингу;
- порядку розгляду скарг, пов'язаних з діяльністю акредитованих органів з оцінки відповідності;
- кваліфікаційних вимог, порядку та правил атестації персоналу з акредитації;
- складу атестаційної комісії персоналу з акредитації;
- положення про комісію з апеляцій;
- методичних рекомендацій з питань акредитації;
організація відбору, навчання, підготовки та атестації персоналу з акредитації, залучення його до проведення робіт з акредитації;
ведення реєстру акредитованих органів з оцінки відповідності та реєстру персоналу з акредитації;
участь у роботі з гармонізації нормативно-правових актів, національних стандартів та інших документів з питань акредитації з міжнародними та європейськими правилами і стандартами, які визначають вимоги до НААУ та акредитованих органів з оцінки відповідності;
представництво та участь від України в міжнародних, європейських та інших регіональних організаціях з акредитації;
укладання договорів про співробітництво та взаємне визнання акредитації органів з оцінки відповідності;
організація інформаційного забезпечення з питань акредитації, у тому числі оприлюднення на власному веб-сайті в Інтернеті текстів нормативно-правових актів та інших документів з питань акредитації, інформації про види діяльності з оцінки відповідності, щодо яких НААУ здійснює акредитацію, та про будь-які пов'язані з цим зміни з посиланням на відповідні нормативно-правові акти та стандарти;
створення технічних комітетів з акредитації та затвердження положення про них;
надання Мінекономрозвитку щороку не пізніше 1 березня та щокварталу не пізніше 20 числа місяця, що настає за звітним періодом, звітів про результати діяльності НААУ за відповідний період;
проведення видавничої діяльності відповідно до завдань, визначених цим Положенням;
виконання функцій щодо акредитації інших осіб, ніж органи з оцінки відповідності, та засвідчення компетентності осіб щодо провадження діяльності, іншої ніж оцінка відповідності, у випадках, установлених законодавством;
організація та проведення семінарів з питань акредитації;
організація науково-дослідних робіт у сфері акредитації.
Втім, в результаті перевірки реєстру акредитованих органів оцінки відповідності (https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov), було встановлено, що ТОВ "УкрЄвроСерт'', код ЄДРПОУ 37768287, який виготовив сертифікат для учасника, відсутній у списку акредитованих органів з оцінки відповідності.
Таким чином, сертифікат, виданий ТОВ "УкрЄвроСерт" на ім'я учасника не відповідає вимогам закупівлі, адже ТОВ "УкрЄвроСерт" не є акредитованим відповідно до чинного законодавства органом оцінки відповідності, не внесене до реєстру органів оцінки відповідності та не має атестату про акредитацію Органу з сертифікації систем менеджменту по стандарту (ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1).
Також тендерна пропозиція учасника має й інші невідповідності та недоліки, які мають бути враховані під час розгляду цієї скарги:
- вилучені з сайту засвідчувального органу за допомогою файлів електронного підпису документи:
1.1.1- Додаток №1.1 до ТД - Гарантійний лист УЧАСНИКА.pdf;
3- Додаток № 2-Лист щодо повноважень посадової соби.pdf;
4.1- Додаток № 2-Лист про відсутність субпідрядників.pdf;
7- Лист - згода з договором;
7- Лист про відсутність відносин з РФ...pdf,-
не містять власноручного підпису керівника учасника, а містять факсимільний підпис (однаковий на усіх документах), використання якого в господарській діяльності відповідно до висновків Верховного Суду допускається виключно за письмовою згодою сторін, яка містить зразки відповідного аналога їхніх власноручних підписів, як це передбачає ч. 3 ст. 207 ЦК України.
Документи містять одночасно і факсимільний підпис, а також накладений електронний підпис. Дата накладення електронного підпису відрізняється від вихідної дати документа.
Тому такі документи є нікчемними, не породжують юридичних наслідків.
В документі 1.1.1- Додаток №1.1 до ТД - Гарантійний лист УЧАСНИКА.pdf всупереч вимогам, викладеним у примітці 13 додатку 1.1 до тендерної документації замість правильного , вказано «+».
Таким чином, тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «Робікон» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, в супереч ст. 31 Закону та п. 44 Особливостей, замовник не відхилив пропозицію вказаного учасника, а тому рішення замовника про визначення переможцем закупівлі учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «Робікон», є незаконним та має бути скасоване, що узгоджується з наявною практикою господарських судів та практикою адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Обґрунтування наявності у скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси скаржника полягає у порушенні замовником рівних та справедливих для всіх учасників умов участі у публічній закупівлі, а також, що таким незаконним рішенням замовника нівелюється реальна можливість скаржника на укладення та виконання договору про закупівля із замовником.
Згідно з п. 55 Особливостей, оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 59 Особливостей встановлено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ч. 18 ст. 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
- про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
- про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 3, 5, 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та приписами Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178,-
ПРОСИМО ВАС:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення процедури закупівлі з боку Товариства з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України».
3. Зобов’язати Товариство з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» скасувати його рішення, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.05.2025 р. № 25-1221-д, про визначення переможцем процедури закупівлі та про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «РОБІКОН» (ЄДРПОУ: 32825921).
×
-
Назва доказу:
7- Лист про відсутність відносин з РФ...pdf
-
Повʼязаний документ:
7- Лист про відсутність відносин з РФ...pdf
-
-
Назва доказу:
7- Лист - згода з договором.pdf
-
Повʼязаний документ:
7- Лист - згода з договором.pdf
-
-
Назва доказу:
4.1- Додаток № 2-Лист про відсутність субпідрядників.pdf
-
Повʼязаний документ:
4.1- Додаток № 2-Лист про відсутність субпідрядників.pdf
-
-
Назва доказу:
3- Додаток № 2-Лист щодо повноважень посадової соби.pdf
-
Повʼязаний документ:
3- Додаток № 2-Лист щодо повноважень посадової соби.pdf
-
-
Назва доказу:
1.2.1- Сертифікат ISO 9001_Робікон_укр_ТН2_Validation_Report.pdf
-
Повʼязаний документ:
1.1.1- Додаток №1.1 до ТД - Гарантійний лист УЧАСНИКА_Validation_Report.pdf
-
-
Назва доказу:
1.2.1- Сертифікат ISO 9001_Робікон_укр_ТН2.pdf
-
Повʼязаний документ:
1.2.1- Сертифікат ISO 9001_Робікон_укр_ТН2.pdf
-
-
Назва доказу:
1.1.1- Додаток №1.1 до ТД - Гарантійний лист УЧАСНИКА_Validation_Report.pdf
-
Повʼязаний документ:
1.1.1- Додаток №1.1 до ТД - Гарантійний лист УЧАСНИКА_Validation_Report.pdf
-
-
Назва доказу:
1.1.1- Додаток №1.1 до ТД - Гарантійний лист УЧАСНИКА.pdf
-
Повʼязаний документ:
1.1.1- Додаток №1.1 до ТД - Гарантійний лист УЧАСНИКА.pdf
-
-
Назва доказу:
Роздруківка з prozorro.gov.ua.pdf
-
Повʼязаний документ:
Роздруківка з prozorro.gov.ua.pdf
-
-
Назва доказу:
25-1221-Додаток_2_Перелік інформації.docx
-
Повʼязаний документ:
25-1221-Додаток_2_Перелік інформації.docx
-
-
Назва доказу:
25-1221-Додаток 1.1- Гарантійний лист Учасника.docx
-
Повʼязаний документ:
25-1221-Додаток 1.1- Гарантійний лист Учасника.docx
-
-
Назва доказу:
25-1221-ТД.docx
-
Повʼязаний документ:
25-1221-ТД.docx
-
-
Назва доказу:
22-1221_Повідомлення про намір.doc
-
Повʼязаний документ:
22-1221_Повідомлення про намір.doc
-
-
Назва доказу:
25-1221-д-протокол намір.pdf
-
Повʼязаний документ:
25-1221-д-протокол намір.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Товариство з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» скасувати його рішення, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.05.2025 р. № 25-1221-д, про визначення переможцем процедури закупівлі та про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «РОБІКОН» (ЄДРПОУ: 32825921).