-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Труби та відводи в асортименті
Завершена
7 345 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 73 453.00 UAH
мін. крок: 1% або 73 453.00 UAH
Період оскарження:
02.05.2025 14:29 - 07.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
9d4fe7dd989a41c6a136e1135e222f52
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-02-008944-a.a1
Назва:
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 21.05.2025 12:53
- sign.p7s 21.05.2025 12:57
- Рішення від 23.05.2025 №8233.pdf 23.05.2025 15:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.06.2025 №8722.pdf 03.06.2025 12:53
- Рішення від 02.06.2025 №8722.pdf 05.06.2025 14:31
- Інформація.docx 27.05.2025 11:28
- Інформація.PDF 27.05.2025 11:28
- Інформація.PDF 27.05.2025 11:42
- Інформація.docx 27.05.2025 11:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.05.2025 13:07
Дата розгляду скарги:
02.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.05.2025 15:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.06.2025 14:32
Дата виконання рішення Замовником:
11.06.2025 10:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8722-р/пк-пз від 02.06.2025 рішенням №11/06-01 уповноваженої особи Замовника від 11.06.2025 було скасоване рішення №16/05-01 уповноваженої особи Замовника від 16.05.2025, згідно з яким було визначено Учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТКМ», переможцем Закупівлі.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d664e170b4f04561bb06f20fa5422ebf
Заголовок пункту скарги:
Щодо невідповідності пропозиції ТОВ "СТКМ" (далі - Учасник) умовам технічної специфікації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено тендерну пропозицію Переможця. Рішенням уповноваженої особи Замовника, висвітленого зокрема в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 16.05.2025 № 16/05-1, (далі – Рішення від 16.05.2025), що оприлюднено 16.05.2025, Переможця визначено переможцем Процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю.
Скаржник вважає Рішення від 16.05.2025 безпідставним, неправомірним та прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель з огляду на наступні фактори.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації тендерні пропозиції подаються в порядку, передбаченому пунктом 31 Особливостей. Перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в Додатку 1 до Тендерної документації. Учасник повинен подати через електронну систему закупівель усі необхідні документи та/або інформацію до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Подані учасником документи та/або інформація після завершення кінцевого строку подання пропозицій не приймаються електронною системою закупівель, крім випадків, передбачених законодавством.
Згідно пункту 6 розділу 3 Тендерної документації технічна специфікація, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, наведені в Додатку 2 до тендерної документації.
1) За пунктом 19 розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1, що наведена в цьому ж пункті.
Так за наведеною формою таблиці 1 пункту 19 розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен ще зазначити інформацію колонки 8, а саме посилання на документ, яким підтверджено технічні характеристики товару.
Переможець у складі своєї пропозиції Технічну специфікацію від 09.05.2025 № 129/12 (далі – Специфікація 129/12), у якій викладена інформація у табличній формі, що зокрема яка передбачається вимогами колонок 1-7 таблиці 1 пункту 19 розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації. Водночас Специфікація 129/12 не містить інформації за колонкою 8 таблиці 1 пункту 19 розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації, а саме посилання на документ, яким підтверджено технічні характеристики товару.
Замовником встановлено наявність такої невідповідності. В супереч абзацу 2 пункту 43 Особливостей Замовник 13.05.2025 розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності, у якій вимагав від Переможця надати технічну специфікацію, складену учасником згідно з таблицею 1 пункту 19 розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації, в тому числі із викладенням інформації, що вимагається за колонкою 8 цієї ж таблиці, а саме посилання на документ, яким підтверджено технічні характеристики товару.
У строк, що не перевищує 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель такого повідомлення з вимогою про усунення наведеної невідповідності, Переможець розмістив оновлену Технічну специфікацію від 13.05.2025 № 133/12 (далі – Специфікація 133/12), у якій викладена інформація, що вимагається за таблицею 1 пункту 19 розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації, в тому числі із посиланнями на документ, яким підтверджено технічні характеристики товару.
Своєю чергою відповідно до пункту 43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
За пунктом 19 розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен надати саме документ з інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Як вже згадано вище, до кінцевого строку подання своєї тендерної пропозиції Переможець надав Специфікацію 129/12 без інформації за колонкою 8 таблиці 1 пункту 19 розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації, а саме посилання на документ, яким підтверджено технічні характеристики товару.
Схожа позиція (в частині питання віднесення такої інформації до інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що є обставиною відповідності/невідповідності умовам технічної специфікації), викладена в рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) від 11.11.2024 № 18173-р/пк-пз.
Тим самим виходячи з припису абзацу 2 пункту 43 Особливостей відсутність такої інформації не може бути невідповідністю, що підлягає виправленню. Тобто Замовником порушено положення пункту 43 Особливостей та частини 9 статті 26 Закону 922 в частині розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності за відсутності інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
2) Відповідно до оголошення про проведення Процедури закупівлі та пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації визначено наступні номенклатурні позиції предмету закупівлі з наступними технічними вимогами:
№ Предмет закупівлі Технічні вимоги
35 Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø60х4 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003
36 Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø89х5 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003
37 Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø108х5 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003
38 Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø133х5 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003
39 Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø159х6 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003
40 Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø219х8 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003
41 Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø273х10 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003
42 Відвід сталевий крутозігнутий 90° Ø426х10 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003
43 Відвід сталевий крутозігнутий 90° Ø530х10 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003
44 Відвід сталевий крутозігнутий 90° Ø630х10 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003
45 Відвід сталевий крутозігнутий 90° Ø720х10 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003
У Специфікації 129/12 Переможець зазначив наступну інформацію, що стосується пропозиції наведених номенклатурних позицій, з наступними технічними характеристиками.
№ з/п Предмет закупівлі Технічні характеристики товару
35 Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø60х4 Ст.20
(Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø60х4 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003) ДСТУ ГОСТ 17375:2003
36 Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø89х5 Ст.20
(Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø89х5 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003) ДСТУ ГОСТ 17375:2003
37 Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø108х5 Ст.20
(Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø108х5 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003) ДСТУ ГОСТ 17375:2003
38 Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø133х5 Ст.20
(Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø133х5 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003) ДСТУ ГОСТ 17375:2003
39 Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø159х6 Ст.20
(Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø159х6 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003) ДСТУ ГОСТ 17375:2003
40 Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø219х8 Ст.20
(Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø219х8 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003) ДСТУ ГОСТ 17375:2003
41 Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø273х10 Ст.20
(Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø273х10 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003) ДСТУ ГОСТ 17375:2003
42 Відвід сталевий крутозігнутий 90° Ø426х10 Ст.20
(Відвід сталевий крутозігнутий 90° Ø426х10 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003) ДСТУ ГОСТ 17375:2003
43 Відвід сталевий крутозігнутий 90° Ø530х10 Ст.20
(Відвід сталевий крутозігнутий 90° Ø530х10 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003) ДСТУ ГОСТ 17375:2003
44 Відвід сталевий крутозігнутий 90° Ø630х10 Ст.20
(Відвід сталевий крутозігнутий 90° Ø630х10 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003) ДСТУ ГОСТ 17375:2003
45 Відвід сталевий крутозігнутий 90° Ø720х10 Ст.20
(Відвід сталевий крутозігнутий 90° Ø720х10 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003) ДСТУ ГОСТ 17375:2003
Тобто в Специфікації 129/12 Переможець визначив відповідність наведених номенклатурних позицій ДСТУ ГОСТ 17375:2003.
Згідно з пунктом 20 розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації у складі своєї пропозиції учасник повинен надати оригінал або копію, завірену печаткою (у разі використання печатки) та підписом Учасника, сертифікату відповідності чи паспорту якості товару чи іншого документу, який підтверджує якість та відповідність товару, дійсний на дату розкриття пропозиції (надається на кожний Товар, який зазначено у пункті 1 Додатку 2 до Тендерної документації).
У складі своєї пропозиції Переможець надав сертифікат відповідності від 12.09.2024 № UA.PN.191.2679-24 (далі – Сертифікат). Варто зазначити, що за інформацією останньої колонки таблиці Специфікації 133/12 документом, яким підтверджено технічні характеристики товару за позиціями 35-45, є Сертифікат.
За Сертифікатом продукція – з’єднувальні частини трубопроводів (асортимент згідно додатку – 8 позицій) відповідає вимогам зокрема ДСТУ ГОСТ 17375:2003, проте лише пункту 4.1.
Крім того додатком до Сертифікату визначено наприклад продукцію – відвід сталевий кругозагнутий 3D, відвід сталевий, кругозагнутий 2D та відвід нержавіючий з номінальним діаметром трубопроводів 15-1000. Проте додаток до Сертифікату не визначає продукцію – відвід сталевий кругозагнутий 90° з діаметрами трубопроводів 60-720, що визначається позиціями 35-45 пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації та позиціями 35-45 Специфікації 129/12.
Тобто у складі пропозиції Переможця відсутній документ, що вимагається за пунктом 20 розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації, який підтверджує якість та відповідність товару, що визначається позиціями 35-45 пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації та позиціями 35-45 Специфікації 129/12, зокрема документ який підтверджує відповідність такого товару ДСТУ ГОСТ 17375:2003 в повному обсязі.
Схожа позиція (в частині питання підтвердження відповідності національному чи міжнародному стандарту в повному обсязі) викладена в рішенні Комісії від 08.01.2024 № 429-р/пк-пз.
Враховуючи викладене тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Таким чином тендерна пропозиція Переможця підлягає відхиленню з наведеної підстави.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону 922 закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Оскільки Переможця неправомірно визначено переможцем Процедури закупівлі Рішення від 16.05.2025 порушує право та законні інтереси Скаржника на: участь в торгах, зокрема чесних та прозорих, здійснених за принципами закупівель, в тому числі недискримінації та рівного ставлення до учасників; об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції учасників Процедури закупівлі; добросовісну конкуренцію; правомірне ведення своєї діяльності; перемогу в Процедурі закупівлі.
Тому Рішення від 16.05.2025 підлягає скасуванню, оскільки прийняте з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі принципу об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а також недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Захист прав Скаржника можливий за допомогою подання цієї скарги до органу оскарження.
Скаржник вважає Рішення від 16.05.2025 безпідставним, неправомірним та прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель з огляду на наступні фактори.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації тендерні пропозиції подаються в порядку, передбаченому пунктом 31 Особливостей. Перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в Додатку 1 до Тендерної документації. Учасник повинен подати через електронну систему закупівель усі необхідні документи та/або інформацію до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Подані учасником документи та/або інформація після завершення кінцевого строку подання пропозицій не приймаються електронною системою закупівель, крім випадків, передбачених законодавством.
Згідно пункту 6 розділу 3 Тендерної документації технічна специфікація, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, наведені в Додатку 2 до тендерної документації.
1) За пунктом 19 розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1, що наведена в цьому ж пункті.
Так за наведеною формою таблиці 1 пункту 19 розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен ще зазначити інформацію колонки 8, а саме посилання на документ, яким підтверджено технічні характеристики товару.
Переможець у складі своєї пропозиції Технічну специфікацію від 09.05.2025 № 129/12 (далі – Специфікація 129/12), у якій викладена інформація у табличній формі, що зокрема яка передбачається вимогами колонок 1-7 таблиці 1 пункту 19 розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації. Водночас Специфікація 129/12 не містить інформації за колонкою 8 таблиці 1 пункту 19 розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації, а саме посилання на документ, яким підтверджено технічні характеристики товару.
Замовником встановлено наявність такої невідповідності. В супереч абзацу 2 пункту 43 Особливостей Замовник 13.05.2025 розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності, у якій вимагав від Переможця надати технічну специфікацію, складену учасником згідно з таблицею 1 пункту 19 розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації, в тому числі із викладенням інформації, що вимагається за колонкою 8 цієї ж таблиці, а саме посилання на документ, яким підтверджено технічні характеристики товару.
У строк, що не перевищує 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель такого повідомлення з вимогою про усунення наведеної невідповідності, Переможець розмістив оновлену Технічну специфікацію від 13.05.2025 № 133/12 (далі – Специфікація 133/12), у якій викладена інформація, що вимагається за таблицею 1 пункту 19 розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації, в тому числі із посиланнями на документ, яким підтверджено технічні характеристики товару.
Своєю чергою відповідно до пункту 43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
За пунктом 19 розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен надати саме документ з інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Як вже згадано вище, до кінцевого строку подання своєї тендерної пропозиції Переможець надав Специфікацію 129/12 без інформації за колонкою 8 таблиці 1 пункту 19 розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації, а саме посилання на документ, яким підтверджено технічні характеристики товару.
Схожа позиція (в частині питання віднесення такої інформації до інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що є обставиною відповідності/невідповідності умовам технічної специфікації), викладена в рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) від 11.11.2024 № 18173-р/пк-пз.
Тим самим виходячи з припису абзацу 2 пункту 43 Особливостей відсутність такої інформації не може бути невідповідністю, що підлягає виправленню. Тобто Замовником порушено положення пункту 43 Особливостей та частини 9 статті 26 Закону 922 в частині розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності за відсутності інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
2) Відповідно до оголошення про проведення Процедури закупівлі та пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації визначено наступні номенклатурні позиції предмету закупівлі з наступними технічними вимогами:
№ Предмет закупівлі Технічні вимоги
35 Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø60х4 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003
36 Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø89х5 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003
37 Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø108х5 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003
38 Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø133х5 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003
39 Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø159х6 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003
40 Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø219х8 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003
41 Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø273х10 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003
42 Відвід сталевий крутозігнутий 90° Ø426х10 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003
43 Відвід сталевий крутозігнутий 90° Ø530х10 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003
44 Відвід сталевий крутозігнутий 90° Ø630х10 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003
45 Відвід сталевий крутозігнутий 90° Ø720х10 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003
У Специфікації 129/12 Переможець зазначив наступну інформацію, що стосується пропозиції наведених номенклатурних позицій, з наступними технічними характеристиками.
№ з/п Предмет закупівлі Технічні характеристики товару
35 Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø60х4 Ст.20
(Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø60х4 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003) ДСТУ ГОСТ 17375:2003
36 Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø89х5 Ст.20
(Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø89х5 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003) ДСТУ ГОСТ 17375:2003
37 Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø108х5 Ст.20
(Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø108х5 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003) ДСТУ ГОСТ 17375:2003
38 Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø133х5 Ст.20
(Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø133х5 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003) ДСТУ ГОСТ 17375:2003
39 Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø159х6 Ст.20
(Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø159х6 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003) ДСТУ ГОСТ 17375:2003
40 Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø219х8 Ст.20
(Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø219х8 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003) ДСТУ ГОСТ 17375:2003
41 Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø273х10 Ст.20
(Відвід сталевий крутозігнутий 90˚ Ø273х10 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003) ДСТУ ГОСТ 17375:2003
42 Відвід сталевий крутозігнутий 90° Ø426х10 Ст.20
(Відвід сталевий крутозігнутий 90° Ø426х10 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003) ДСТУ ГОСТ 17375:2003
43 Відвід сталевий крутозігнутий 90° Ø530х10 Ст.20
(Відвід сталевий крутозігнутий 90° Ø530х10 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003) ДСТУ ГОСТ 17375:2003
44 Відвід сталевий крутозігнутий 90° Ø630х10 Ст.20
(Відвід сталевий крутозігнутий 90° Ø630х10 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003) ДСТУ ГОСТ 17375:2003
45 Відвід сталевий крутозігнутий 90° Ø720х10 Ст.20
(Відвід сталевий крутозігнутий 90° Ø720х10 Ст.20 ДСТУ ГОСТ 17375:2003) ДСТУ ГОСТ 17375:2003
Тобто в Специфікації 129/12 Переможець визначив відповідність наведених номенклатурних позицій ДСТУ ГОСТ 17375:2003.
Згідно з пунктом 20 розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації у складі своєї пропозиції учасник повинен надати оригінал або копію, завірену печаткою (у разі використання печатки) та підписом Учасника, сертифікату відповідності чи паспорту якості товару чи іншого документу, який підтверджує якість та відповідність товару, дійсний на дату розкриття пропозиції (надається на кожний Товар, який зазначено у пункті 1 Додатку 2 до Тендерної документації).
У складі своєї пропозиції Переможець надав сертифікат відповідності від 12.09.2024 № UA.PN.191.2679-24 (далі – Сертифікат). Варто зазначити, що за інформацією останньої колонки таблиці Специфікації 133/12 документом, яким підтверджено технічні характеристики товару за позиціями 35-45, є Сертифікат.
За Сертифікатом продукція – з’єднувальні частини трубопроводів (асортимент згідно додатку – 8 позицій) відповідає вимогам зокрема ДСТУ ГОСТ 17375:2003, проте лише пункту 4.1.
Крім того додатком до Сертифікату визначено наприклад продукцію – відвід сталевий кругозагнутий 3D, відвід сталевий, кругозагнутий 2D та відвід нержавіючий з номінальним діаметром трубопроводів 15-1000. Проте додаток до Сертифікату не визначає продукцію – відвід сталевий кругозагнутий 90° з діаметрами трубопроводів 60-720, що визначається позиціями 35-45 пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації та позиціями 35-45 Специфікації 129/12.
Тобто у складі пропозиції Переможця відсутній документ, що вимагається за пунктом 20 розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації, який підтверджує якість та відповідність товару, що визначається позиціями 35-45 пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації та позиціями 35-45 Специфікації 129/12, зокрема документ який підтверджує відповідність такого товару ДСТУ ГОСТ 17375:2003 в повному обсязі.
Схожа позиція (в частині питання підтвердження відповідності національному чи міжнародному стандарту в повному обсязі) викладена в рішенні Комісії від 08.01.2024 № 429-р/пк-пз.
Враховуючи викладене тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Таким чином тендерна пропозиція Переможця підлягає відхиленню з наведеної підстави.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону 922 закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Оскільки Переможця неправомірно визначено переможцем Процедури закупівлі Рішення від 16.05.2025 порушує право та законні інтереси Скаржника на: участь в торгах, зокрема чесних та прозорих, здійснених за принципами закупівель, в тому числі недискримінації та рівного ставлення до учасників; об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції учасників Процедури закупівлі; добросовісну конкуренцію; правомірне ведення своєї діяльності; перемогу в Процедурі закупівлі.
Тому Рішення від 16.05.2025 підлягає скасуванню, оскільки прийняте з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі принципу об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а також недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Захист прав Скаржника можливий за допомогою подання цієї скарги до органу оскарження.
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати Рішення від 16.05.2025 неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Замовника скасувати Рішення від 16.05.2025.