• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Будівельні роботи по об’єкту «Капітальний ремонт з переоснащенням котельні (інв. № 10310004) Головного військово-медичного клінічного центру за адресою: м. Київ, вул. Ягідна, 58»

Завершена

33 149 890.05 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 331 498.90 UAH
Період оскарження: 02.05.2025 12:56 - 16.05.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога на неправомірне визначення переможця

Номер: 9d48a313eec546afa0cbeccb004b7b67
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-02-007200-a.c1
Назва: Вимога на неправомірне визначення переможця
Вимога:
Повідомляємо, що замовник не відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙІНДЕКС", яка підлягає відхиленню, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та визначення учасника переможцем відкритих торгів. З огляду на викладене, повідомляємо про наступне: По-перше Умовами тендерної документації закупівлі, а саме п. 1.1.1 Додаток 1 до тендерної документації, ідентифікатор закупівлі № UA-2025-05-02-007200-a, передбачено надати: «… Автомобіль з платформою, вантажопідйомністю не менше 20т. – не менше 1 одиниці…», однак в складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙІНДЕКС" надало Автосамоскид, що жодним чином не є аналогічним по технічним характеристикам транспортним засобом, а також не надано жодного пояснення щодо цього, а замовник не надавав 24 години щодо виправлення даної неточності. По-друге Умовами тендерної документації закупівлі, а саме п. 1.2.1 Додаток 1 до тендерної документації, ідентифікатор закупівлі № UA-2025-05-02-007200-a, передбачено надати: Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до Таблиці 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙІНДЕКС" надало в складі тендерної пропозиції вищевказану довідку, однак не заповнено інформацію про Кваліфікацію на жодного працівника, а також посади вказані в довідці, не відповідають Національному класифікатору професій ДК 003:2010. В зв’язку з цим замовник повинен був надати 24 години для усунення даних розбіжностей, а учасник за цей час повинен був би їх усунути. По-третє Умовами тендерної документації закупівлі, а саме п. 1.2.4 Додаток 1 до тендерної документації, ідентифікатор закупівлі № UA-2025-05-02-007200-a, передбачено надати: «…1.2.4.Скан копії посвідчень (з додатками) та протоколів з проходження навчання і перевірку знань з питань охорони праці керівного складу, головних спеціалістів та/або керівників основних виробничих та технічних служб Учасника, а також працівників, які залучаються до виконання робіт з підвищеною небезпекою. У разі перевірки знань працівників учасника комісією з перевірки знань з питань охорони праці відповідно до пункту 3.9. Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), учасник надає у складі пропозиції відповідні документи щодо навчання (посвідчення та протоколи (витяги з протоколів)) на всіх осіб, що входять до складу такої комісії підприємства (на виконання пункту 3.10. цього типового положення). Надані посвідчення та протоколи (витяги з протоколів) навчання з питань охорони праці керівного складу підприємства учасника надаються для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників Учасника…» ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙІНДЕКС" надало інформацію про проходження навчання з охорони праці Сисолян Артем Ігорович, в якому зазначається посада «ЕКСПЕРТ», однак, відповідно до Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 23/2 від 23.06.2025 року його посаду вказано Інженер з охорони праці та техніки безпеки на підприємстві, Інженер контрольно-вимірювальних приладів. В зв’язку з цим замовник повинен був надати 24 години для усунення даних розбіжностей, а учасник за цей час повинен був би їх усунути. По-четверте Відповідно до Додатку №2 тендерної документації та Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281: Договірна ціна повинна відповідати Зведеному кошторису, однак у учасником надана Договірна ціна на суму: 32 349 280 а в Зведеному кошторисному розрахунку 32 777 157 грн., що є значним порушенням і не підлягає виправленню, а тому тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙІНДЕКС" повинна була бути відхилена замовником. Перелік документів та інших матеріалів, які підтверджують обставини, які викладені у Вимозі, містяться за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-05-02-007200-a/lots у загальному доступі. ПРОСИМО: 1. Усунути порушення норм чинного законодавства України, вимог тендерної документації та скасувати рішення про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙІНДЕКС" переможцем відкритих торгів, відхиливши дану тендерну пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, дякуємо за ваше звернення, з приводу чого повідомляємо, що : 1. Відповідно до підпункту 1.1.1 пункту 1.1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження вимог замовника надав: довідку №16/16 від 16.05.2025 року; лист №16/18 від 16.05.2025 року; Чим повністю підтвердив вимоги замовника згідно підпункту 1.1.1 пункту 1.1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації, прошу зазначити що замовник не встановлював конкретних технічних характеристик до автомобіля з платформою окрім вантажопідйомності в 20 т., з аналізу наданих документів вдається встановити, що вантажопідйомність автомобіля з платформою зазначених в довідці №16/16 від 16.05.2025 року та листі №16/18 від 16.05.2025 року складає 25 т. та відповідає встановленій вимозі. 2. Відповідно до підпункту 1.2.1 пункту 1.2 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження вимог замовника надав: №23/2 від 23.06.2025 року; Відповідно до вимог замовника згідно таблиці 2 була встановлена вимога «Кваліфікація/посада», ця вимога означає, що замовнику потрібно інформація стосовно Кваліфікації та/або посади працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з боку учасника. Стосовно національного класифікатору професій ДК 003:2010 то замовник не встановлював відповідних вимог до тендерних пропозицій учасників. 3. Відповідно до підпункту 1.2.4 пункту 1.2 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надав скан копії посвідчень (з додатками) та протоколами з проходження навчання і перевірку знань з питань охорони праці керівного складу, головних спеціалістів та/або керівників основних виробничих та технічних служб Учасника, на підтвердження працівників, які залучаються до виконання робіт з підвищеною небезпекою надано протокол про перевірку знань працівників учасника комісією з перевірки знань з питань охорони праці відповідно до пункту 3.9. Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) також на вимогу пункту 3.10 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) у складі тендерної пропозиції надано відповідні документи щодо навчання всіх осіб, що входять до складу такої комісії підприємства. Зауважимо що пункт 3.10 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) не встановлює вимог до «посади» чи інших записів до документу про перевірку знань з охорони праці. Отже з вищезазначеного вдається дійти висновку, що завантажені учасником документи повністю відповідають вимозі замовника в частині підпункту 1.2.4 пункту 1.2 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації. 4. Відповідно до Додатку 7 Настанови з визначення вартості будівництва Зведений кошторисний розрахунок складається з урахуванням зворотних сум, які наводяться довідково. Зведений кошторисний розрахунок учасником виконано з урахуванням вартості ресурсів, що повертаються (в тому числі). Так як зворотні суми в Зведеному кошторисному розрахунку враховані, в тому числі, на них нараховуються кошти по відшкодуванню ПДВ та кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами. Зведений кошторисний розрахунок - це кошторисний документ, що визначає повну розрахункову кошторисну вартість будівництва (кошторисний ліміт коштів, необхідних для повного завершення будівництва). Цей документ не передбачений Розділом V Настанови, розробляється на стадіях ЕП, ТЕО, ТЕР, П, РП за формою, наведеною в додатку 7 цієї Настанови (відповідно до п.3.30 Настанови), тобто відноситься до інвесторської кошторисної документації. Учасники при визначенні вартості ціни тендерної пропозиції керуються Розділом V Настанови «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)». Відповідно до 5.2. Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Договірна ціна сформована відповідно до умов ТД та п.5.10 настанови № 281, де ІПВ враховані окремо відповідно до вимог ТД. Зважаючи на вищевикладене, рішення про визначення переможцем ТОВ «СТРОЙІНДЕКС» є правомірним, а вимога Вимога UA-2025-05-02-007200-a.c1 не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено