• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вікна та підвіконня

Закупівля здійснюється відповідно до ПКМУ № 1178 від 12.10.2022 року, у зв’язку із виникненням додаткової потреби

Завершена

99 260.41 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 496.30 UAH
Період оскарження: 02.05.2025 12:07 - 09.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

на рішення замовника від 16 травня 2025 року № 81 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СТРОЙ ДОМ УКРАЇНА» за закупівлею UA-2025-05-02-006185-a

Номер: c6b8e2d75663431482fc1f3e8ef9ad1c
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-02-006185-a.b3
Назва: на рішення замовника від 16 травня 2025 року № 81 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СТРОЙ ДОМ УКРАЇНА» за закупівлею UA-2025-05-02-006185-a
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 30.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.05.2025 15:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.06.2025 11:16
Дата виконання рішення Замовником: 04.06.2025 12:32
Коментар замовника щодо усунення порушень: Коментар Замовника щодо усунення порушення: Замовник скасовує Рішення від 16.05.2025 №81 про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СТРОЙ ДОМ УКРАЇНА» (39792327), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2025-05-02-006185-а.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ ДОМ УКРАЇНА", Левенець Олександр 380975528492 stroy-dom_tender@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 3936c38a710443689e2123cfb74d8589
Заголовок пункту скарги: Протоколом №81 від 16 травня 2025 року Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СТРОЙ ДОМ УКРАЇНА», зазначивши, що тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР ПІДГОТОВКИ ОСОБОВОГО СКЛАДУ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ ГЕНЕРАЛ-МАЙОРА ІГОРЯ МОМОТА(ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9930) (далі — Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) за предметом закупівлі: Вікна та підвіконня (ДК 021:2015: 44221000-5
Вікна, двері та супутні вироби).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулося 13.05.2025. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
- ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ"
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТРОЙ ДОМ УКРАЇНА»
Тендерна пропозиція ТОВ «СТРОЙ ДОМ УКРАЇНА» надійшла на розгляд 15.05.2025.
15.05.2025 о 10:54 годині від Замовника надійшло Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей наступного змісту: «Шановний учасник! При перевірці наданих Вами документів встановлено наступні невідповідності: 1) в наданому аналогічному договорі №679-24 від 03.12.2024 року відсутній предмет закупівлі - підвіконня; - 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону вимагалось: сканована копія попередньо укладеного договору на постачання аналогічного товару, з усіма додатками та невід’ємними їх частинами, та документів, що підтверджують його повне виконання (актів або накладних), із зазначенням в них дати і номеру договору; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати скановану копію попередньо укладеного аналогічного договору на постачання аналогічного товару (підвіконня) відповідно до додатку 1 до тендерної документації. Керуючись частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо усунути вищезазначені невідповідності та надати інформацію протягом 24 годин відповідно ч.9 ст. 26 Закону».
На усунення невідповідностей 16.05.2025 о 09:34 годині Учасником було надано лист – роз’яснення , вих № 963 від 16.05.2025 року, в якому зазначив наступне: «ТОВ «СТРОЙ ДОМ УКРАЇНА» на підтвердження кваліфікаційного критерію згідно ст. 16 Закону надала аналогічний договір з Військовою частиною 1551 №679-24 від 03 грудня 2024 року на постачання металопластикових вікон (ДК 021:2015:44220000-8 «Столярні вироби»). До копії договору з додатками було долучено видаткову накладну від 15 грудня 2024 року та лист відгук від військової частини 1551 від 28.03.2025. Вказані документи свідчать про повне виконання договору .
Замовником виявлено невідповідність в частині, що аналогічний договір не містить предмету закупівлі – підвіконня.
Слід звернути увагу, що предмет закупівлі – підвіконня був складовою та невід’ємною частиною металопластикових вікон.
Вказане підтверджується наступним:
- Закупівля за аналогічним договором була проведена за процедурою спрощеної закупівлі, ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-11-012252-a.
- Відповідно до Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі) де детально розписані вимоги до предмету закупівлі, зокрема, в таблиці майже до кожного металопластикового вікна вимагалося наявність підвіконня, відливу та монтажу/ демонтажу.
Тобто, слід ще раз наголосити, що незважаючи на те, що в специфікації до укладеного договору відсутній предмет закупівлі – підвіконня, вони є невід’ємною складовою всієї конструкції, що закуповувалась, в тому числі і монтаж / демонтаж.
Для підтвердження вищезазначеного прикріпляємо посилання на закупівлю, яка є у відкритому публічному доступі для спростування виявленої Замовником невідповідності.
Отже, вважаємо, що Учасником ТОВ «СТРОЙ ДОМ УКРАЇНА» було дотримано всі вимоги щодо підтвердження кваліфікаційного критерію, передбаченого ст. 16 Закону».
Протоколом №81 від 16 травня 2025 року Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СТРОЙ ДОМ УКРАЇНА», зазначивши, що тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей, оскільки Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Вважаємо, що зазначене рішення замовника призвело до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 59 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке:
Відповідно до п. 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до додатку 1 до Тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону Учасники повинні самостійно завантажити в електронну систему закупівель скановані копії таких документів: для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – сканована копія попередньо укладеного договору на постачання аналогічного товару, з усіма додатками та невід’ємними їх частинами, та документів, що підтверджують його повне виконання (актів або накладних), із зазначенням в них дати і номеру договору.
Так, наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі – Порядок).
Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 та 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного показника.
Отже, аналогічним (аналогічними) є договір (договори) щодо того самого предмету закупівлі відповідно до коду Єдиного закупівельного словника та пункту 22 частини першої статті 1 Закону.
На підтвердження кваліфікаційних вимог, Учасником було завантажено в електронну систему закупівель у складі тендерної пропозиції копію укладеного договору №679-24 від 03 грудня 2024 року на постачання металопластикових вікон (ДК 021:2015: 44220000-8 «Столярні вироби»), копію видаткової накладної від 15 грудня 2024 року та лист – відгук від 28.03.2025 року.
Замовником виявлено невідповідність в частині, що аналогічний договір не містить предмету закупівлі – підвіконня.
Натомість слід звернути увагу, що відповідно до листа – роз’яснення Учасником було надано посилання на закупівлю за аналогічним договором, яка була проведена за процедурою спрощеної закупівлі, ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-11-012252-a.
Відповідно до Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі) де детально розписані вимоги до предмету закупівлі, зокрема, в таблиці, майже до кожного металопластикового вікна вимагалося наявність підвіконня, відливу та монтажу/ демонтажу.
Відповідно до п. 31 Особливостей, Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Тобто, слід ще раз наголосити, що незважаючи на те, що в специфікації до укладеного договору та видатковій накладній відсутній предмет закупівлі – підвіконня, вони є невід’ємною складовою всієї конструкції, що закуповувалась, а тому є предметом закупівлі.
До того ж в Законі "Про публічні закупівлі" відсутнє визначення терміну "аналогічний договір". Тож якщо Замовник у своїй тендерній документації вимагає надати аналогічний договір, а в Учасника виникають додаткові питання щодо того, що саме вважається під даною вимогою - необхідно уточнювати у Замовника, який договір буде вважатися аналогічним, наприклад, поставивши йому уточнююче запитання через систему.
Фактично, аналогічний договір - це договір, що співпадає з предметом закупівлі по четвертому знаку (згідно коду класифікатору ДК 021:2015).
Зважаючи на вищезазначене, можна дійти висновку, що Учасником в повній мірі доведено виконання аналогічного договору відповідно до вимог Замовника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

дискваліфікція з порушенням

Номер: 79961fe93fc3417cbabd54313777e086
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-02-006185-a.c2
Назва: дискваліфікція з порушенням
Вимога:
шановний замовник в ПРОТОКОЛІ No 80 який ви вказуєте «Доброго ранку. Ваша вимога щодо непогодження вiдхилення розглянута. Згiдно вимоги ФОП «СУХАРЬ МИКОЛА IВАНОВИЧ» (далi за текстом - Учасник) не погоджусться iз рiшенням Замовника щодо вiдхилення .хочу зауважити не МИКОЛА ІВАНОВИЧ А АНДРІЙ ІВАНОВИЧ. Підставою для відхиденяя ви вказуєте Проте, при перевiрцi цих документiв було виявлено невiдповiднiсть, а саме те, що в документi «Портвняльна таблиця» пiд порядковим номером 7 «Металопластиковi конструкцп (вiкно) 1000*600 мм» вщсутне зазначення «Комплекташя: вiконний блок, фурнг ура», зазначено тiльки слова «, пiдвiконня ПВХ 150 мм*бОО мм», що не вiдповiдае заявленим вимогам у Додатку 3 до .. . .. тендсрної докумептації. Тобто, для Замовника важливо, щоб Учасник в свотй тендернiй документацп дотримувався надання довiдки в довiльнiй формi iз зазначенням iнформацiї щодо опису товару у виглядi порiвняльної таблицi на основi таблицi технiчних та якiсних характеристик у Додатку 3.Давайте розглянем подетально що ви вимагали і що ми пропонуємо в в рядку 7 порівняльної таблиці стовпчик в якому вказується пропонований товар називається (Технічні, якісні та кількісні характеристики запропоновані Учасником) в рядку 7 ви вмагаєте 1-Металопластикові конструкції (вікно) 1000*600 мм Кількість: 3 шт(.Вікна в кількості 3шт ) Колір: білий Профіль: 60 мм*.(це монтажна товщина рами Фурнітура: Axor, pro E.K.U.1 (або еквівалент)*(фурнітура це механізм відкривання і закривання яким обладнане кожне вікно Склопакет: 2-х камерний 4i-10-4-10-4*.(це 3 скла які склеєні в склопакет. Комплектація:(комплектація це не деталь і не товар це слово яке вказує на перелік товару який включено) віконний блок,(вище вже було написано) фурнітура,(вище вже було написано) підвіконня ПВХ 150 мм*600 мм Односекційне з відкриттям ЩО ми пропонуємо Металопластикові конструкції (вікно) 1000*600 мм Кількість: 3 шт.(відповідає вимогам замовника) Колір: білий (відповідає вимогам замовника Профіль: 71 мм*.Steko 7S(товщина 71 мм в вимогах 60мм має покращені характеристики вказано марку профілю відповідає вимогам замовника ) Фурнітура: Axor, *k3(вікно обладнанге фурнітурою аналогічною вимогам замовника відповідає вимогам замовника) Склопакет: 2-х камерний 4i-14ar-4-16ar-4i (склопакет має покращені характеристики відповідає вимогам замовника ) Виробник ТОВ завод стеко Україна (вказано виробник та країна походження відповідає вимогам замовника) , підвіконня ПВХ 150 мм*600 мм виробник Patriot україна(підвіконня вказано розмір ширина та довжина та виробник відповідає вимогам замовника ) Односекційне з відкриттям (відповідає вимогам замовника ) відсутнє слово комплектація але це не деталь і не товар і не технічний параметр .отже ми бачимо що пропонований нами товар повністю відповідає вимогам . вимагаємо скасувати рішення про дискваліфіцію і не писати на біле чорне .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. Шановний Учасник Закупівлі – Фізична особа-підприємець «СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ» (2712700132), розглянувши вашу Вимогу повідомляємо наступне. Згідно з пунктами 41-44 Особливостей визначено підстави відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів, а також порядок прийняття такого рішення та його оприлюднення в системі закупівель. Замовник вважає, що Учасник в своїй тендерній документації не дотримався надання довідки в довільній формі з інформацією про технічні характеристики запропонованого товару із зазначенням найменування виду товару, технічні характеристики запропонованого товару, марка товару, назва виробника, країна походження, складену у вигляді порівняльної таблиці на основі таблиці технічних та якісних характеристик у Додатку 3. Підстава для відхилення залишається незмінною. Положеннями Закону або Особливостями не визначено норми, які б дозволяли чи забороняли самостійно скасувати замовника самостійно прийнятого ним рішення, наприклад про визначення переможця чи відхилення учасника. У свою чергу, за цими ж нормативно-правовими актами визначено механізм оскарження таких рішень до Антимонопольного комітету України. Тобто, технічна можливість для скасування свого рішення надається замовнику після подання скарги. Враховуючи вище викладене у Замовника відсутні підстави задовільнити вимогу Учасника закупівлі - ФОП «СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ» (2712700132).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

дискваліфікація з порушенням

Номер: f2b24798b7604a32940fd3dac9b04667
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-02-006185-a.c1
Назва: дискваліфікація з порушенням
Вимога:
шановний замовник нашу пропозицію було дискваліфіковано підставою дискваліфікаці в протоколі№ 78 вказуєте Проте, при перевiрцi цих документiв було виявлено невiдповiднiсть, а саме те, що в документі «Порiвняльна таблиця» пiд порядковим номером 7 «Металопластиковi конструкцп (вiкно) 1000*600 мм» відсутне зазначення «Комплекташя: віконний блок, фурнiтура», зазначено тiльки слова «, пiдвiконня ПВХ 150 мм*6ОО мм», що не вiдповiдае заявленим вимогам у Додатку 3 до .. . .. тендернот документації. Вказана вами інформвція є недостовірною в порівняльній таблиці під порядковим номером 7 вказано вся інформація така як в тех вимогах а саме(Металопластикові конструкції (вікно) 1000*600 мм Кількість: 3 шт. Колір: білий Профіль: 71 мм*.Steko 7S Фурнітура: Axor, *k3 Склопакет: 2-х камерний 4i-14ar-4- 16ar-4i Виробник ТОВ завод стеко Україна , підвіконня ПВХ 150 мм*600 мм виробник Patriot україна Односекційне з відкриттям ) і надано креслення вікна .Вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію .В разі ігнорування змушені будемо звертатись АМКУ.До вимоги додаю файл порівняльна таблиця та порівняльна таблиця скрин
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: У Замовника відсутні підстави скасувати Протокол №78 від 15.05.2025 року щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника - ФОП «СУХАРЬ МИКОЛА ІВАНОВИЧ», про що викладено у Протоколі УО №80 від 16.05.2025 року (додається)
Статус вимоги: Відхилено