-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Будівельні матеріали для улаштування жителями вулиці господарським шляхом на умовах співфінансування дорожнього покриття вул. Ольги княгині у с. Рованці Луцького району Волинської області (бруківка) (44113100-6) (код за ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали)
Строк поставки товарів: до 28 травня 2025 року. Більш детально викладено у файлах «44110000 - 4 _ Тендерна документація _ вул. Ольги княгині _ №2.pdf.p7s.zip» та «44110000 - 4 _ Проект договору про закупівлю _ вул. Ольги княгині _ №2.pdf.p7s.zip». Обсяг, технічні та якісні характеристики товару: згідно Додатку №2 до Тендерної документації. Співфінансування полягає у покритті жителями вулиці Ольги княгині у с. Рованці Луцького району Волинської області, всіх витрат із виконання підрядною будівельною організацією будівельних робіт, а також придбання решти необхідного для улаштування дорожнього покриття вулиці протяжністю 360 м будівельного матеріалу/товару, зокрема: відсіву, піску, поребриків тощо.
Завершена
881 820.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 13 227.30 UAH
мін. крок: 1.5% або 13 227.30 UAH
Період оскарження:
02.05.2025 11:41 - 09.05.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця торгів
Номер:
4198c9f827d64259b1096e8e143e1876
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-02-005402-a.c1
Назва:
Неправомірне визначення переможця торгів
Вимога:
15.05.2025 рішенням уповноваженої особи, головним бухгалтером Савчук Оленою Василівною було прийняте незаконне рішення про визначення переможцем торгів Учасника ТОВ «УА БРУК». Уповноваженою особою не було детально опрацьовано та не досліджено подані Учасником документи, що призвело до порушення принципів публічних закупівель, зокрема недискримінації учасників та рівного ставлення до них, порушено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Слід зауважити, що тендерну документацію до закупівлі затверджувала уповноважена особа протокольним рішенням від 01.05.2025 і всі вимоги, яким мали б відповідати документи тендерних пропозицій Учасників також встановлювала самостійно.
Очевидним стає факт невідповідності пропозиції Учасника ТОВ «УА БРУК» умовам тендерної документації при перевірці поданих в електронній системі закупівель, якщо прочитати вимоги встановлені в таблиці Розділу 1 Додатку 1 зокрема:
1.) В пп. 3.2. зазначено, що для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи:
(a) інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів у довільній формі з обов’язковим зазначенням щодо кожного з них наступної інформації:
(a.1) номер аналогічного договору і дата його укладення;
(a.2) найменування та місцезнаходження контрагента (замовника) за аналогічним договором, а також засоби зв’язку;
(a.3) найменування предмета закупівлі згідно з аналогічним договором, ціни договору та суму, на яку поставлено товар, а також строк виконання кожного зазначеного договору;
(b) копія аналогічного договору, що зазначений учасником в інформаційній довідці, та копії підписаних сторонами документів, що підтверджують виконання учасником договору (ів) (акти приймання-передачі, видаткові накладні тощо);
(c) копія рекомендаційного листа (відгуку, позитивного експертного звіту, іншого документа) контрагента (замовника) за аналогічними договорами, що зазначені учасником в інформаційній довідці, який обов’язково повинен містити номер і дату виконаного аналогічного договору та інформацію про його належне виконання учасником.
Учасник ТОВ «УА БРУК» у складі своєї пропозиції надав файл «Довідка пітвердж каваліфікац.pdf», який містить довідку в довільній формі, яка сформована не у відповідності до вимог тендерної документації. Дана довідка містить суму поставки товару, однак не містить суми договору, тобто не відповідає вимозі (a.3). Відповідно до даної довідки строк виконання договору 31.12.2024, але остання поставка товару, якщо зважати на інформацію з видаткової накладної 196 відбулася 02.04.2024, що в свою чергу вказує на невідповідність поданої інформації. Разом з тим слід зазначити, що умовами Додатку 1 п. (b) вказана конкретна вимога надати копії підписаних сторонами документів, що підтверджують виконання учасником договору (ів) (акти приймання-передачі, видаткові накладні тощо). Учасник ТОВ «УА БРУК» надає копії накладних № 190 від 01.04.2024, № 195 від 01.04.2024, № 196 від 02.04.2024, однак дані видаткові накладні не можуть бути підтвердженням виконання договору оскільки не містять номера договору згідно якого здійснювалася поставка товару. Сам договір не містить ні асортименту товарів, ні предмету договору з конкретним найменуванням товару, то стає незрозумілим, як уповноважена особа перевірила факт поставки аналогічного товару.
Враховуючи наведене тендерна пропозиція Учасника ТОВ «УА БРУК» не відповідає умовам тендерної документації.
2.) Відповідно до п. 5 Розділу 3. «Документи та/або інформація, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі» зазначено, що гарантійний строк на Товар повинен відповідати паспортним даним виробника, але становити не менше 10 років з дати підписання Постачальником та Покупцем видаткових накладних. На підтвердження відповідності запропонованого учасником Товару даній вимозі Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист довільної форми із обов’язковим зазначенням у ньому гарантійного строку на запропонований Товар.
Учасник ТОВ «УА БРУК» у складі своєї пропозиції надав файл «Гарантійний лист на товар.pdf» , де зазначено, що гарантійний термін експлуатації продукції виробленої ТОВ «УА Брук» складає 10 років, проте не вказавши конкретно, що відлік терміну починається з дати підписання Постачальником та Покупцем видаткових накладних. Можливо в листі мається на увазі 10 років з моменту виготовлення.
Враховуючи вищенаведені факти, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
Зважаючи на вказані невідповідності в документах Учасника ТОВ «УА БРУК» замовник для дотримання чинного законодавства повинен скасувати своє рішення про визначення даного Учасника переможцем торгів. В протилежному випадку ми змушені будемо подати скаргу в АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.05.2025 14:39
Вирішення:
Фізичній особі-підприємцю
Губеня Василю Миколайовичу
34500, м. Сарни, вул. Котовського, 37В
Сарненський район, Рівненська область
Замовник:
БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ЄДРПОУ: 04332207
34500, с. Боратин, вул. Центральна, 20
Луцький район, Волинська область
Тел.: (0332) 705-335, (0332) 705-231
boratyn.tender@gmail.com
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-02-005402-a
ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ
UA-2025-05-02-005402-a.c1
У відповідь на Вашу вимогу від 16.05.2025 року про скасування незаконного рішення щодо визнання переможцем процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «УА БРУК» та порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель, що мало місце при розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, порядок якого перебачено ст. 29 цього Закону, в рамках процедури закупівлі – відкриті торги (з особливостями), оголошеної за предметом закупівлі: «Будівельні матеріали для улаштування жителями вулиці господарським шляхом на умовах співфінансування дорожнього покриття вул. Ольги княгині у с. Рованці Луцького району Волинської області (бруківка) (44113100-6) (код за ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали))», UA-2025-05-02-005402-a (надалі – Процедура закупівлі), Боратинська сільська рада (надалі-Замовник) повідомляє наступне.
Уважно ознайомившись зі вимогою, повідомляємо фізичну особу-підприємця Губеня Василя Миколайовича про те, що Замовник вважає вимогу необґрунтованою з урахуванням наступного.
БОРАТИНСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ (Код ЄДРПОУ 04332207) (далі – Замовник) у порядку, визначеному Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами), 06.11.2024 року оголошено процедуру закупівлю - відкриті торги (з особливостями), щодо предмета закупівлі: «Будівельні матеріали для улаштування жителями вулиці господарським шляхом на умовах співфінансування дорожнього покриття вул. Ольги княгині в с. Рованці Луцького району Волинської області (бруківка) (44113100-6) (код за ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріал)». Інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-02-005402-a (Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2025-05-02-006270-a).
Закупівля будівельних матеріалів (бруківки) (далі - Товар) здійснюється з метою улаштування жителями вулиці господарським шляхом на умовах співфінансування дорожнього покриття. Співфінансування полягає у покритті жителями вулиці Ольги княгині, що у с. Рованці Луцького району Волинської області, всіх витрат із виконання підрядною будівельною організацією будівельних робіт, а також придбання решти необхідного для улаштування дорожнього покриття вулиці протяжністю 360 м будівельного матеріалу/товару, зокрема: відсіву, піску, поребриків тощо).
Так, 12.05.2025 року о 16:17 год. електронною системою закупівель було проведене аукціон між 2-ма учасниками процедури закупівлі, за результатами якого тендерну пропозицію ТОВ «УА БРУК» визначено найбільш економічно вигідною (див.: https://auctions.prozorro.gov.ua/tenders/004660da79dd469fb73ef48151faa553_2d4ccd670eea431eb8b3303d1b4a4739 ).
Згідно процесуальних норм діючого законодавства у сфері публічних закупівель Замовником розпочато проведення кваліфікації учасника процедури закупівлі – ТОВ «УА БРУК», пропозиція якого є найбільш економічно вигідною. За результатами оцінки тендерної пропозиції 15.05.2025 року рішенням уповноваженої особи прийнято рішення та на виконання статті 10 Закону Товариству з обмеженою відповідальністю «УА БРУК» оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами процедури закупівлі.
В частині зазначених Вами у вимозі аргументів повідомляємо наступне:
І. Відповідно до пункту 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Підпунктом 3.2 пункту 3 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації передбачено, що для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи:
(a) інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів у довільній формі з обов’язковим зазначенням щодо кожного з них наступної інформації:
(a.1) номер аналогічного договору і дата його укладення;
(a.2) найменування та місцезнаходження контрагента (замовника) за аналогічним договором, а також засоби зв’язку;
(a.3) найменування предмета закупівлі згідно з аналогічним договором, ціни договору та суму, на яку поставлено товар, а також строк виконання кожного зазначеного договору;
(b) копія аналогічного договору, що зазначений учасником в інформаційній довідці, та копії підписаних сторонами документів, що підтверджують виконання учасником договору (ів) (акти приймання-передачі, видаткові накладні тощо);
(c) копія рекомендаційного листа (відгуку, позитивного експертного звіту, іншого документа) контрагента (замовника) за аналогічними договорами, що зазначені учасником в інформаційній довідці, який обов’язково повинен містити номер і дату виконаного аналогічного договору та інформацію про його належне виконання учасником.
На виконання зазначеного вище положення учасником - ТОВ «УА БРУК, надано відомості щодо виконаного договору поставки продукції від 03.01.2024 року №03/01-24 (файл «Довідка про наявність досвіду.pdf»), укладеного з Товариством з обмеженою відповідальністю «Волинь-Моноліт», котрі підтверджені копією зазначеного договору (файл «Договір поставки УА Брук-Волинь-моноліт.pdf»), видатковими накладними (файл «Видаткові накладні Волинь-моноліт.pdf»), що посвідчують факт поставки, а також належним чином оформленим листом-відгуком (файл «Рекомендаційний лист Волинь-моноліт.pdf»), наданим контрагентом, котрий містить усі необхідні та попередньо заявлені ТОВ «УА БРУК» дані, зокрема, і в частині виконання учасником умов договору належним чином та в повному обсязі.
Згідно частини шостої статті 3 Господарського кодексу України під організаційно-господарськими відносинами розуміються відносини, що складаються між суб'єктами господарювання та суб'єктами організаційно-господарських повноважень у процесі управління господарською діяльністю.
Частина перша статті 626 Цивільного кодексу України визначає, що договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Таким чином, з урахуванням того факту, що контрагентами згідно наданого учасником договору є два суб’єкти господарювання, які здійснюють власну господарську діяльність в межах існуючих положень цивільного та господарського законодавства України на власний розсуд, не вважаємо за можливе Замовнику процедури закупівлі визначати умови та межі договірних відносин між зазначеними суб’єктами, зокрема, в частині зобов’язання останніх попередньо встановлювати ціну договору поставки продукції. Крім того, положення наданого учасником ТОВ «УА БРУК» договору (пункт 1.1 Розділу 1) передбачено про встановлення домовились про довготермінових господарських відносин між Постачальником і Замовником на поставку Постачальником продукції (товарів) для господарської діяльності Замовника у кількості та за цінами вказаними у накладних та рахунках-фактури. Тобто, зазначеним договором передбачено, що визначення обсягів та ціни поставки в подальшому здійснюється сторонами по мірі та шляхом потреби Покупця.
З урахуванням вищезазначеного, учасник – ТОВ «УА БРУК», в свою чергу, при поданні довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (файл «Довідка про наявність досвіду.pdf») на виконання положень тендерної документації Замовника не міг зазначити відомості щодо суми договору, оскільки остання сторонами за аналогічним договором попередньо не обумовлювалася та, відповідно, не була визначена у договорі. Зазначення суми договірних відносин як «суми договору» носило б недостовірний характер, оскільки не могло б бути підтверджене положенням укладеного між учасником і його контрагентом договору поставки продукції від 03.01.2024 року №03/01-24, копія якого є складовою тендерної пропозиції.
Крім того, вважаємо рекомендаційний лист, наданий ТОВ «Волинь-Моноліт», достатнім підтвердженням належності виконання учасником взятих на себе згідно договору договірних зобов’язань, в повному обсязі.
ІІ. Пунктом 5 Розділу 3 «Документи та/або інформація, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі» Додатку №1 до Тендерної документації передбачено, що гарантійний строк на Товар повинен відповідати паспортним даним виробника, але становити не менше 10 років з дати підписання Постачальником та Покупцем видаткових накладних. На підтвердження відповідності запропонованого учасником Товару даній вимозі Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист довільної форми із обов’язковим зазначенням у ньому гарантійного строку на запропонований Товар.
На виконання зазначеного вище положення учасником - ТОВ «УА БРУК», надано гарантійний лист №3 від 09.05.2025 року (файл «Гарантійний лист на товар.pdf»), згідно якого гарантійний термін експлуатації продукції виробленої ТОВ «УА Брук» складає 10 років.
З урахуванням заявленої фізичною особою-підприємцем Губеня Василем Миколайовичем вимоги, надане у вище вказаному гарантійному листі формулювання є неповним та недостатньо конкретним, однак, згідно пункту 2.3 проєкту договору про закупівлю (Додаток №3 до Тендерної документації), оприлюдненого Замовником, Постачальник гарантує відповідність якості Товару чинним в Україні нормам ГОСТ/ДСТУ/ТУ, вказаним у Додатку № 1. У випадку, якщо ГОСТ/ДСТУ/ТУ втратить чинність, то якість Товару, що поставляється, має бути не гірше, ніж було передбачено в зазначеному ГОСТ/ДСТУ/ТУ. Постачальник надає Покупцю гарантійний строк на Товар. Гарантійний строк встановлюється виробником і відповідає Додатку № 1, але в будь-якому випадку становить не менше 10 років від дати підписання Покупцем видаткової накладної на відповідну партію поставленого Товару. У разі виходу Товару з ладу (псування Товару, втрати Товаром своїх якісних та/або технічних характеристик) протягом гарантійного строку, Постачальник за свій рахунок замінює його новим доброякісним Товаром протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту письмового звернення (повідомлення) Покупця. Витрати Постачальника на заміну Товару не компенсуються Покупцем. При заміні Товару його гарантійний строк обчислюється заново від дня заміни.
З метою підтвердження своєї згоди з усіма положеннями проєкту договору про закупівлю, що є невід’ємною складовою тендерної документації, учасник – ТОВ «УА БРУК» у складі своєї тендерної пропозиції надав лист погодження №8 від 09.05.2025 року (файл «Лист-погодження з проект договору.pdf»), яким заявим про безумовну та безвідкличну згоду з усіма умовами такого проєкту.
У зв’язку з вищезазначеним, вважаємо достатньо доведеним факт належного розуміння та прийняття Учасником на себе зобов’язань із визначення початкового моменту перебігу гарантійного строку на товар, що є предметом цієї закупівлі, у разі поставки такого ТОВ «УА БРУК».
Статус вимоги:
Відхилено