• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Набори готових продуктів (сніданок, обід, вечеря) для триразового гарячого харчування спецконтингенту, що утримується в ІТТ

Набір готових продуктів–готова для вживання їжа (сніданок, обід, вечеря) для триразового гарячого харчування спецконтингенту, що утримується в ІТТ, яка за калорійністю та складом відповідає вимогам Норми №3 (на одну особу на добу,грамів), згідно Постанові КМУ від 16.06.1992р. №336, а за потреби,в передбачених чинним законодавством України випадках, відповідно до Норми7 для осіб,що постраждали від наслідків аварії на ЧАЕС (на одну особу на добу,грамів),(за винятком хлібобулочних виробів).

Завершена

718 518.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 592.59 UAH
Період оскарження: 17.09.2018 11:51 - 30.09.2018 00:00
Вимога
Вирішена

ВИМОГА ЗАМОВНИКУ

Номер: ce789db13ab94097bed160185b97373a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-17-000824-c.a4
Назва: ВИМОГА ЗАМОВНИКУ
Вимога:
У відповідності до додатку 2 до тендерної документації на закупівлю згідно коду CPV ДК 021:2015: 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні» (Набори готових продуктів (сніданок, обід, вечеря) для триразового гарячого харчування спецконтингенту, що утримується в ІТТ) - Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством - ІІ. Інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону - Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника вимогам визначеним в статті 17 Закону – Інші документи п. 4. Замовник передбачив, що Головним управлінням Національної поліції в Донецькій області відповідно до статті 17 Закону проводиться перевірка інформації, що міститься у відкритих реєстрах в тому числі і перевірка інформації передбачена пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера)). У випадку коли інформація, передбачена пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера)) буде відсутня у єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, тендерна пропозиція такого учасника буде відхилена відповідно до ст.30 Закону. Але вказана умова не відповідає вимогам Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» та є дискримінаційною з огляду на наступне. Згідно із п. ч.2.ст. 9 зазначеного Закону передбачено, що інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об'єднань, торгово-промислових палат, об'єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім'я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності. Згідно із Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 р. N 3302-06/38247-06 «Щодо застосування законодавства у сфері закупівель» передбачено, що відповідно до пункту 9 частини першої статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Згідно з частиною третьою статті 17 Закону, зокрема замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У свою чергу, згідно із пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об'єднань, торгово-промислових палат, об'єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім'я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності. У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається. Таким чином, така інформація учасниками, засновниками яких є виключно фізичні особи, взагалі може не подаватися у складі своєї тендерної пропозиції. А тому зазначення про те, що в разі відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника в реєстрі щодо учасника процедури закупівлі тендерна пропозиція буде відхилена є дискримінаційною, так як, фактично прийняти участь у цій закупівлі можуть виключно особи, засновники яких є юридичні особи. Наступною дискримінаційною умовою, яка міститься у тексті Тендерної документації є умова згідно п. 6 Інші документи Додатку 2 до Тендерної документації, а саме: для підтвердження країни походження товару, що є предметом закупівлі, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати один з документів (засівідчену копію) перелічених у статті 43 Митного кодексу України, а саме: - сертифікат про походження товару; - засвідчену декларацію про походження товару; - декларацію про походження товару; - сертифікат про регіональне найменування товару. Але вказана вимога не відповідає вимогам діючого законодавства України та є дискримінаційною з огляду на наступне. Згідно із контексту ст. 43-48 Митного Кодексу України отримання документів за переліком, передбаченим ст. 43 МК України, вимагається виключно під час здійснення експортно-імпортних операцій. Обов’язкова сертифікація продукції та товарів на території України відмінена з 01.01.2018 року згідно із ст. 27 Декрету КМУ «Про стандартизацію та сертифікацію», та перелік продукції, що підлягає сертифікації також скасовано згідно із Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України №93 від 26.01.2018 року. Таким чином, вимога про надання одного з зазначених документів є дискримінаційною та надає можливість прийняти участь виключно тим учасникам, які спеціально для цього отримали зазначені документи. На підставі всього вищевикладеного вимагаємо внести наступні зміни у Тендерну документацію: - виключити п. 4 в розділі Інші документи Додатку 2 до Тендерної документації; - виключити п. 6 розділу Інші документи Додатку 2 до Тендерної документації або доповнити його «декларацією виробника запропонованих продуктових наборів із зазначенням країни походження товарів, які включені у такий набір.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Найближчим часом до тендерної документації будуть внесені зміни, в частині виправлення помилки.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

до Замовника

Номер: 1ffd314d96a04665a2c87fa385f21d3e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-17-000824-c.a3
Назва: до Замовника
Вимога:
Додатком 2 Тендерної документації передбачена вимога: «Для підтвердження країни походження товару, що є предметом закупівлі, Учсаник у складі тендерної пропозиції повинен подати один з документів (засівідчену копію) перелічених у статті 43 Митного кодексу України, а саме: - сертифікат про походження товару; - засвідчену декларацію про походження товару; - декларацію про походження товару; сертифікат про регіональне найменування товару. Предмет закупівлі CPV ДК 021:2015: 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні» (Набори готових продуктів (сніданок, обід, вечеря) для триразового гарячого харчування спецконтингенту, що утримується в ІТТ) Набори продуктові повинні бути: - готові до вживання (сніданок, обід, вечеря), виготовлені методом стерилізації, запаковані в м’яке харчове пакування з тривалим строком зберігання (не менше 11 місяців), які не потребують додаткової термічної обробки, окрім розігріву, та не потребують особливих умов зберігання (від +2С до +25С). Набори готових продуктів виготовлені на території України, товар не підпадає під дію ні одного митного режиму, так як не переміщувався через митний кордон України, тому надання вищевказаних документів не є можливим для тих Учасників, продукція яких виготовленна на території України. Просимо внести зміни до Тендерної документації шляхом виключення вказаної вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Найближчим часом до тендерної документації будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

до Замовника

Номер: fd36250576534b739e76a9e85dc9d655
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-17-000824-c.a2
Назва: до Замовника
Вимога:
В додатку 6 «Проект договору» до Тендерної документації для процедури – відкриті торги з предмету закупівлі: згідно коду CPV ДК 021:2015: 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні (Набори готових продуктів (сніданок, обід, вечеря) для триразового гарячого харчування спецконтингенту, що утримується в ІТТ) помилково вказано, що договір буде діяти до 31.12.2017 року (Розділ 10, п.10.1). Така ж помилка є в Специфікації до договору (Додаток 1 до договору) – «Специфікація від «__» ______ 2017 року». Просимо внести зміни до Додатку 6 Тендерної документації у зв’язку з зміною вказаної дати.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Протягом найближчим часом до тендерної документації будуть внесені зміни в частині виправлення технічної помилки.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

до Замовника

Номер: b166a1bf19f742bda00a4f6ba9a02525
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-17-000824-c.c1
Назва: до Замовника
Вимога:
Згідно із вимогами Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю згідно коду CPV ДК 021:2015: 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні» (Набори готових продуктів (сніданок, обід, вечеря) для триразового гарячого харчування спецконтингенту, що утримується в ІТТ) Набори продуктові повинні бути: - готові до вживання (сніданок, обід, вечеря), виготовлені методом стерилізації, запаковані в м’яке харчове пакування з тривалим строком зберігання (не менше 11 місяців), які не потребують додаткової термічної обробки, окрім розігріву, та не потребують особливих умов зберігання (від +2С до +25С). Продуктові набори за калорійністю та складом повинні відповідати вимогам Норми № 3 для осіб, які тримаються у слідчих ізоляторах Державної кримінально-виконавчої служби, ізоляторах тимчасового тримання, приймальниках-розподільниках та інших приймальниках Національної поліції (на одну особу на добу, грамів) (далі - Норма 3), затвердженої Постановою КМУ від 16 червня 1992 р. № 336, а за потреби, в передбачених чинним законодавством України випадках, відповідно до Норми 7 для осіб, які тримаються в установах виконання покарань, слідчих ізоляторах Державної кримінально-виконавчої служби, ізоляторах тимчасового тримання, приймальниках-розподільниках та інших приймальниках Національної поліції, що постраждали від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС (на одну особу на добу, грамів) (далі - Норма 7) (за винятком хлібобулочних виробів). Склад наборів повинен відповідати наданим Учасником триденним меню Звертаємо увагу на те, що набори готових продуктів за нормою №7 є досить специфічними і кількість їх постачальників значно менша за кількість постачальників наборів готових продуктів за нормою №3. Таким чином, подібна вимога значно обмежує коло можливих учасників процедури закупівлі, що призведе до збільшення вартості закупівлі, і порушує принципи публічних закупівель, викладені в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності. Тим більше здивування викликає це в зв’язку з тим, що набори готових продуктів за нормою №7 будуть закуповуватись за потреби (тобто в мінімальному обсязі або й узагалі не будуть закуповуватись). Відповідно до п. 1 ч. ІІ. «Визначення предмету закупівлі товарів і послуг» Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 17.03.2016 № 454, замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Керуючись цим, з метою запобігання порушень законодавства України, пропонуємо внести зміни до документації та оголошення і визначити предмет закупівлі таким, що складається з двох частин (лотів): 1) набори готових продуктів за нормою № 3; 2) набори готових продуктів за нормою №7. Або виключити набори готових продуктів за нормою №7 узагалі з цієї закупівлі і провести їх закупівлю, відповідно до ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», як таку, що не перевищує 50 тисяч гривень.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику ми дуже цінуємо Вашу зацікавленість у можливій співпраці в межах закупівлі згідно CPV ДК 021:2015: 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні» (Набори готових продуктів (сніданок, обід, вечеря) для триразового гарячого харчування спецконтингенту, що утримується в ІТТ). Ваша вимога уважно розглянута на засіданні тендерного комітету ГУНП в Донецькій області, за результатами розгляду повідомляємо наступне. У період січня 2017 року по теперішній час в Ізоляторах тимчасового тримання ГУНП в Донецькій області утримувалось чотири особи, що постраждали від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС. Відповідно до Постанови КМУ від 16 червня 1992 р. № 336 такі особи повинні харчуватись згідно норми №7. Передбачити заздалегідь, яка сама кількість осіб, які підпадають під вказану категорію та будуть утримуватись у майбутньому в базових ІТТ ГУНП в Донецькій області не є можливим. З метою ефективного та раціонального використання бюджетних коштів та з метою недопущення порушення прав людини Головним управлінням Національної поліції в Донецькій області включена вимога щодо надання наборів готових продуктів, які за калорійністю та складом будуть відповідати нормі №7, згідно заявок замовника. Стосовно питання обмеження конкуренції та кола потенційних учасників процедури закупівлі повідомляємо, що Головним управлінням Національної поліції в Донецькій області в попередніх періодах не одноразово успішно проводились конкурентні процедури закупівлі наборів готових продуктів для триразового гарячого харчування спецконтингенту, що утримується в ІТТ. При цьому технічні вимоги до предмета закупівлі залишались не змінними, окрім кількості товару. Принагідно зауважуємо, що відповідно до наказу МЕРТ від 17.03.2018 №454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» право визначення предмета закупівлі та окремих його частин (лотів) законодавець надає виключно замовнику. Крім того, повідомляємо, що придбання наборів готових продуктів для триразового гарячого харчування спецконтингенту, що утримується в ІТТ, які за калорійністю та складом будуть відповідати вимогам норми №7, без застосування процедури закупівлі буде прямим порушенням норм чинного законодавства у сфері закупівель. Враховуюче викладене, тендерним комітетом ГУНП в Донецькій області порушень чинного законодавства не виявлено, та прийнято рішення відхилити вашу вимогу.
Статус вимоги: Відхилено